KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jan 2011, 12:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Lei(ij)der


31 Jan 2011, 12:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Interview Wittesaele en trainer Izegem ophttp://www.iendrachtoiljst.be
Beelden E.ATv volgen volgens Pascal vandaag.


31 Jan 2011, 12:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Interview Wittesaele en trainer Izegem ophttp://www.iendrachtoiljst.be
Beelden E.ATv volgen volgens Pascal vandaag.
Duidelijk een diep teleurgestelde coach, en das te begrijpen natuurlijk. Moet zeer zuur zijn voor die mannen, mogen zich toch optrekken aan hun prestatie als ze dit blijven brengen gaan die er niet uit.


31 Jan 2011, 13:22
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Toch een bedenking bij Munyaneza. Ten eerste, tis misschien ne grote, maar que duelkracht en kopbalsterkte is het wel noppes. En ten tweede, op de flank spelen ... dat zal dan toch niet in ons systeem zijn alleszins. Hij speelde wel nog op de flank met 1 diepe spits en 2 flankaanvallers ernaast, maar Munyaneza is echt wel een spits en ene die gene meter verdedigt, ook niet als hij op de flank speelt.

Soit, ne goeie Munyaneza is natuurlijk een grote aanwinst, alleen zal die hier niet voor een appel en een ei komen shotten en kan het misschien maanden duren eer die terug een beetje in vorm geraakt.

allemaal die slimme supporters hier op het forum die zijn vergeten dat munyaneza bij ons reeds speelde en kon niet mee en zou nu ne goeien geworden zen zeker als hij zo goed is waarom geen potten gebroken in dender,stvv,gba kan daar iemand op antwoorden?????


31 Jan 2011, 14:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Niet zeveren over Munyaneza hé .. hij mocht van Staelens onze club verlaten en speelde bij ons toch sterk al was hij niet altijd basisspeler.

Bij Dender in derde, tweede en eerste klasse een uitblinker...


31 Jan 2011, 14:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Niet zeveren over Munyaneza hé .. hij mocht van Staelens onze club verlaten en speelde bij ons toch sterk al was hij niet altijd basisspeler.

Bij Dender in derde, tweede en eerste klasse een uitblinker...


En voor ene keer is ne spits ne spits ze jongens,gehebt nog 11uur om enen te vinden en beter als munyaneza gaat echt moeilijk worden.Dus als dieje wilt komen en ze hebben er het geld voor,zou ik hem toch binnenhalen.


31 Jan 2011, 14:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:

Als ik uwen post lees, dan getuigt het toch niet echt van hoopvol 'witkijken'?
Is nen bonus van 3 niet beter dan nen achterstand van 3? Akkoord, het waren er 2 weken geleden nog 8. ik had het liever ook nog zo gezien. Maar het is nu zo. Erover mekkeren, zagen, klagen en kreften gaat ons geen match extra laten winnen, integendeel.
Zelf was ik gisteren niet op de match dus over Castro van ga ik mij niet uitspreken wat er gisteren is gebeurd, maar op basis van wat ik hier heb gelezen, heeft iedereen zijn ploeg dan niet in de steek gelaten?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat er zwaar met de vingers wordt gewezen naar bepaalde spelers. Soms erger zelfs dan pakweg begin vorig seizoen waar we helemaal onderaan aan het sukkelen waren. We staan nu eindelijk bovenaan, maar nog is het voor sommigen niet genoeg.
De spelers, trainersstaf & bestuur zullen ook wel weten dat het momenteel moeilijker draait dan in het begin van het seizoen. We zijn samen supporter. Niet enkel wanneer het goed draait, maar vooral wanneer het moeilijk draait.


No offense voorbijganger, maar wat jij in uw eerste paragraaf aanhaalt weerspiegelt precies de instelling waarmee een deel van onze spelers de laatste weken het veld opkomen: we staan nog zoveel voor, beter voorstaan dan achter, het zal wel beteren, het zal wel eens gaan gebeuren... En sorry, maar ik heb er echt wel genoeg van.

Oudenaarde was een accident de parcours, Waregem pikte de zege bij ons, maar die gasten op het veld mogen stilaan wel eens beseffen dat ze de laatste drie maand hoerechance hebben gehad dat ze al niet aan het achtervolgen zijn. Na de onterechte winst op Dessel sloegen we die ploeg zogezegd uit koers want achterstand van 10 punten - door eigen geklungel staat iedereen daar terug met amper 6 punten achter - Oudenaarde, Dessel, Geel, Koksijde, ze doen allemaal weer mee hé en iedereen beseft hier precies niet dat we maar 3 punten meer voorstaan hé op de tweede, waar we nota bene op de laatste speeldag nog een directe confrontatie mee hebben. Check eens wat de laatste match vorig seizoen was: Boom-Heist en we weten wie de kampioen uiteindelijk is geworden.

Iedereen schrijft mooi dat er reactie ging volgen op Izegem, awel ik heb ze niet gezien tegen een ploeg die verdorie geen enkele deftige aanval (op twee counters na) kon opbouwen en die verdomme nog minder ballen kon controleren dan die van ons.

Dat steunen en supporteren en roepen is allemaal leuk en moedig, maar als de mannen het op het plein niet kunnen opbrengen, voor wiens heiligen staan wij daar dan??

Gewoon zwaar de pest in dat je het weer zo vergooid - totaal onnodig. Ik hoop dat er nu eens knopen worden doorgehakt en dat kerels als Kestens weer niet de boter zullen fretten voor onze zogenaamde sterren... Crispyn zat ook niet goed in de match, maar hij kwam verdorie in de 85ste minuut de bal links op het midden vragen, waar normaal iemand anders dient te lopen, die voor mij nog steeds zijn status en zijn capaciteiten op het veld moet doen blijken als het eens wat minder gaat... Gasten als Cousin moeten dan opstaan, niet als eerste gaan verzuipen en de kop laten hangen...

Mijn ploeg volgend weekend - concept van de eerste helft tegen Anderlecht uit de voorbereiding:

Doel: VDN (in de fout bij eerste goal maar superreflex die de 4-1 vermeed)
Verdediging (rechts naar links): Brecht - De Schutter - Filipovic - Preben
Midden: Van Damme - Verheyden - Kestens - Coppens
Aanval: Crispyn - Wouter

Bank: Kempeneer, Ringoot, Yombo, Galucci

Op papier boet je misschien in aan intrinsieke kwaliteiten, maar we hebben nu nood aan karakter en spelers die ervoor willen gaan en van alle bovenstaande ben ik 100% zeker dat ze tenminste die inzet hebben.

Je kan iedereen een mindere dag vergeven, maar er zijn grenzen sorry.

Iedereen is en was ervan overtuigd dat de grootste tegenstander onszelf ging zijn - dat er dan ook even zo wordt naar gekeken en op training een tandje wordt bijgestoken!


Laatst gewijzigd door DT op 31 Jan 2011, 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.



31 Jan 2011, 14:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
krisken schreef:
Bartos schreef:
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Toch een bedenking bij Munyaneza. Ten eerste, tis misschien ne grote, maar que duelkracht en kopbalsterkte is het wel noppes. En ten tweede, op de flank spelen ... dat zal dan toch niet in ons systeem zijn alleszins. Hij speelde wel nog op de flank met 1 diepe spits en 2 flankaanvallers ernaast, maar Munyaneza is echt wel een spits en ene die gene meter verdedigt, ook niet als hij op de flank speelt.

Soit, ne goeie Munyaneza is natuurlijk een grote aanwinst, alleen zal die hier niet voor een appel en een ei komen shotten en kan het misschien maanden duren eer die terug een beetje in vorm geraakt.

allemaal die slimme supporters hier op het forum die zijn vergeten dat munyaneza bij ons reeds speelde en kon niet mee en zou nu ne goeien geworden zen zeker als hij zo goed is waarom geen potten gebroken in dender,stvv,gba kan daar iemand op antwoorden?????


Kon niet mee? Was een superidee van toptrainer Lorenzo Staelens om Henri gratis te laten vertrekken naar Denderhoutem toen hij het sportieve roer overnam. Was verdorie 18 en had nog alles te leren maar kon duidelijk voetballen - was zelfs toen al goed voor 5 doelpunten in tweede met toenmalige kleppers als Beerens en Demba voor zich. Alleen had het duo Garré - Staelens niet echt veel kaas gegeten van voetbal.

Bovendien vergelijk eerste niet met derde aub.

Los daarvan vind ik Munyaneza nu ook niet die voetballer die onze ploeg nodig heeft - is pas sterk als hij ruimte heeft om zijn snelheid uit te buiten. Als er nu 1 ding is wat Aalst niet krijgt is het ruimte.

Mijn andere bedenkingen staan onder de rubriek "Transfers"


31 Jan 2011, 14:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
voorbijganger schreef:

Als ik uwen post lees, dan getuigt het toch niet echt van hoopvol 'witkijken'?
Is nen bonus van 3 niet beter dan nen achterstand van 3? Akkoord, het waren er 2 weken geleden nog 8. ik had het liever ook nog zo gezien. Maar het is nu zo. Erover mekkeren, zagen, klagen en kreften gaat ons geen match extra laten winnen, integendeel.
Zelf was ik gisteren niet op de match dus over Castro van ga ik mij niet uitspreken wat er gisteren is gebeurd, maar op basis van wat ik hier heb gelezen, heeft iedereen zijn ploeg dan niet in de steek gelaten?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat er zwaar met de vingers wordt gewezen naar bepaalde spelers. Soms erger zelfs dan pakweg begin vorig seizoen waar we helemaal onderaan aan het sukkelen waren. We staan nu eindelijk bovenaan, maar nog is het voor sommigen niet genoeg.
De spelers, trainersstaf & bestuur zullen ook wel weten dat het momenteel moeilijker draait dan in het begin van het seizoen. We zijn samen supporter. Niet enkel wanneer het goed draait, maar vooral wanneer het moeilijk draait.


No offense voorbijganger, maar wat jij in uw eerste paragraaf aanhaalt weerspiegelt precies de instelling waarmee een deel van onze spelers de laatste weken het veld opkomen: we staan nog zoveel voor, beter voorstaan dan achter, het zal wel beteren, het zal wel eens gaan gebeuren... En sorry, maar ik heb er echt wel genoeg van.

Oudenaarde was een accident de parcours, Waregem pikte de zege bij ons, maar die gasten op het veld mogen stilaan wel eens beseffen dat ze de laatste drie maand hoerechance hebben gehad dat ze al niet aan het achtervolgen zijn. Na de onterechte winst op Dessel sloegen we die ploeg zogezegd uit koers want achterstand van 10 punten - door eigen geklungel staat iedereen daar terug met amper 6 punten achter - Oudenaarde, Dessel, Geel, Koksijde, ze doen allemaal weer mee hé en iedereen beseft hier precies niet dat we maar 3 punten meer voorstaan hé op de tweede, waar we nota bene op de laatste speeldag nog een directe confrontatie mee hebben. Check eens wat de laatste match vorig seizoen was: Boom-Heist en we weten wie de kampioen uiteindelijk is geworden.

Iedereen schrijft mooi dat er reactie ging volgen op Izegem, awel ik heb ze niet gezien tegen een ploeg die verdorie geen enkele deftige aanval (op twee counters na) kon opbouwen en die verdomme nog minder ballen kon controleren dan die van ons.

Dat steunen en supporteren en roepen is allemaal leuk en moedig, maar als de mannen het op het plein niet kunnen opbrengen, voor wiens heiligen staan wij daar dan??

Gewoon zwaar de pest in dat je het weer zo vergooid - totaal onnodig. Ik hoop dat er nu eens knopen worden doorgehakt en dat kerels als Kestens weer niet de boter zullen fretten voor onze zogenaamde sterren... Crispyn zat ook niet goed in de match, maar hij kwam verdorie in de 85ste minuut de bal links op het midden vragen, waar normaal iemand anders dient te lopen, die voor mij nog steeds zijn status en zijn capaciteiten op het veld moet doen blijken als het eens wat minder gaat... Gasten als Cousin moeten dan opstaan, niet als eerste gaan verzuipen en de kop laten hangen...

Mijn ploeg volgend weekend - concept van de eerste helft tegen Anderlecht uit de voorbereiding:

Doel: VDN (in de fout bij eerste goal maar superreflex die de 4-1 vermeed)
Verdediging (rechts naar links): Brecht - De Schutter - Filipovic - Preben
Midden: Van Damme - Verheyden - Kestens - Coppens
Aanval: Crispyn - Wouter

Bank: Kempeneer, Ringoot, Yombo, Galucci

Op papier boet je misschien in aan intrinsieke kwaliteiten, maar we hebben nu nood aan karakter en spelers die ervoor willen gaan en van alle bovenstaande ben ik 100% zeker dat ze tenminste die inzet hebben.

Je kan iedereen een mindere dag vergeven, maar er zijn grenzen sorry.


Idd,die opstelling kan ik wel meeleven,het wordt eens tijd om spelers op te stellen naar de mentaliteit in de eerste plaats.Ik vond het gisteren echt niet normaal waar kestens overal moest zijn,al even erg als wouter en ken tegen sint niklaas.Sommige spelers denken mss dat ze met ons voeten kunnen spelen,maar dan zijn ze wel aan het verkeerde adres.Ik ben een van de laatste om negatief te gaan doen,maar teveel is teveel.


31 Jan 2011, 14:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Om overmatig quoten te vermijden: BVR, gebruik DT zijn opstelling, dank u! (y)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


31 Jan 2011, 14:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Akkoord maar zonder Delclef.


31 Jan 2011, 15:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
moet er op facebook niet gezet worden dat gallucci,cousin en de castro dit forum niet mogen lezen?zeer slecht voor hun vertrouwen. :hmm:


31 Jan 2011, 15:07
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
moet er op facebook niet gezet worden dat gallucci,cousin en de castro dit forum niet mogen lezen?zeer slecht voor hun vertrouwen. :hmm:


Der is juist aangeraden aan een speler om het hier wel eens te komen lezen ;)
Btw,iedereen zet op facebook wat hij wil natuurlijk.
Maarja soit,nu dat we hier bijna allemaal is overeenkomen,gaan we dat zo houden é :D


31 Jan 2011, 15:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
en ewen blijft dan wel in u ploeg staan dt , das met 2 maten en gewichten werken.met de eerste helft van u post ben ik dan wel akkoord. dat overdreven positivisme hangt stilaan mijn kl.. uit. en waar zit die nieuwe spits hé,


31 Jan 2011, 15:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst