KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
DT schreef:

@ Gilles: ik weet dat er hier weinig fans van Preben zijn, maar met alle respect, Brecht op de linksback is toch ook niet het van het hé.


Sorry maar ik zie nog 10x liever Brecht Moreels op linksback spelen dan Preben. Die jongen komt gewoon veel te kort voor E.Aalst. Das uiteraard mijn gedacht e.


31 Jan 2011, 19:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Eigenlijk wordt door DT aangegeven dat ons transferbeleid niet erg succesvol was.
Vorig jaar met nieuwjaar Amghar(onvoldoende) en Ringoot(steeds gekwetst wegens vroegere kwetsuur).
Dit jaar Denijs(kan zich niet doorzetten en past niet in de ploeg),Cousin(goed als hij ruimte krijgt en als hij goesting heeft.Yombo beloftevol maar blijkbaar te weinig ervaring om te spelen.Crispijn veel inzet en scoort gemakkelijk maar kan de leemte ontstaan door de afwezigheid van Depoitre niet opvullen.Hij kan de ploeg niet beter doen draaien.En Delclef is zeker niet die superback die we zochten.
Gelukkig was het vorig jaar toch een ander verhaal.


Het is al het tweede seizoen,dat men tijdens de winterstop een vervanger moet zoeken voor Lolo,zou men niet beter naar een spits uitkijken die evenwaardig is,of gaan we volgend seizoen terug met de winterstop opzoek moeten gaan naar een vervanger voor hem.
Alle respect voor Lolo en zijn kwaliteiten,maar ozo blesure gevoelig.
Remember Arnold mocht ook voor geen goud van de wereld weg en wat bleek dat men hem moest laten gaan voor een koppel eikes.
Lolo heeft nog een contract van een seizoen,stel dat hij volgend seizoen weer in de lappenmand :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Jan 2011, 19:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Delclef - zal het ongelijk van velen wel nog bewijzen


Ik geloof ook in deze kern al moet er absoluut nog een spits bij (indien financieel mogelijk).

Maar waarop gij uw mening staaft dat Delclef nog het ongelijk van velen zal bewijzen. :? Ik hou mijn hart vast als die jongen in de ploeg staat.

Delclef én Ringoot uit en je hebt toch budget vrij om 1 deftige linksback aan te trekken? Je hebt Flippo ook nog altijd als back-up achter de hand. Maar ja, nu is het alweer te laat..


Laatst gewijzigd door Gilles op 31 Jan 2011, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jan 2011, 19:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
DT schreef:

@ Gilles: ik weet dat er hier weinig fans van Preben zijn, maar met alle respect, Brecht op de linksback is toch ook niet het van het hé.


Sorry maar ik zie nog 10x liever Brecht Moreels op linksback spelen dan Preben. Die jongen komt gewoon veel te kort voor E.Aalst. Das uiteraard mijn gedacht e.


Heb ik respect voor, maar als je de match gisteren bekijkt?? Hallo...

En het ongelijk? Blijkbaar mogen andere spelers een blessure wel inroepen als excuus en Preben niet. Laten we zien wat het wordt hé indien helemaal blessurevrij. We slikken in de laatste 2 matchen opnieuw 3 tegengoals en Preben stond er niet in (let eens op het derde doelpunt gisteren). Het is dus toch niet dat het allemaal zo stevig staat achteraan hé... Dan mag toch de hele kern benut worden, maar behalve Preben allez...


Laatst gewijzigd door DT op 31 Jan 2011, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jan 2011, 19:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Gilles schreef:
DT schreef:

@ Gilles: ik weet dat er hier weinig fans van Preben zijn, maar met alle respect, Brecht op de linksback is toch ook niet het van het hé.


Sorry maar ik zie nog 10x liever Brecht Moreels op linksback spelen dan Preben. Die jongen komt gewoon veel te kort voor E.Aalst. Das uiteraard mijn gedacht e.


Heb ik respect voor, maar als je de match gisteren bekijkt?? Hallo...


Ik heb ze gisteren niet gezien, dus ik kan niet oordelen daarover. Maar ik heb er al genoeg van Preben gezien en dat was ook 'hallo...' ;)


31 Jan 2011, 19:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Gilles schreef:

Ik heb ze gisteren niet gezien, dus ik kan niet oordelen daarover. Maar ik heb er al genoeg van Preben gezien en dat was ook 'hallo...' ;)


Laat ons zeggen dat Brecht gisteren speelde zoals Preben op GBA voor de beker... Ik wil Brecht niet afvallen, maar enige objectiviteit is toch ook op zijn plaats naar Preben toe.


31 Jan 2011, 19:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik heb geen zin om hier int lang en int breed uit te leggen wa het gisteren (weeral) was. Het liep gewoon fout. Er zijn spelers met geen/weinig inzet en dan zijn er toch nog spelers die spelen voor hun ploeg. Het seizoen is nog lang en we zullen uit een ander vaatje moeten tappen.
Voorts vind ik ook dat ge u mening moogt zeggen en gisteren kon je zeggen dat het slecht was , maar ook ik ergerde me aan bepaalde supporters die na een halfuur in de eerste helft dingen riepen à la : Bart pakt a biezen! Crispijn go nor provinciaal. Aan deze 1 boodschap : supporter of verhuist!
Volgende zaterdag nieuwe wedstrijd en AAL achter oos ploeg :EA:


31 Jan 2011, 19:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
acrid schreef:
als we blijven verder sukkelen zoals gisteren zie ik ons zelfs geen top 3 meer halen
als we verliezen in Geel komen die ook terug op 8 punten
het wordt tijd dat ze wakker worden


en aan wie is het om ze wakker te maken en wakker te houden ? trouwens, je zag het gisteren aankomen he met fidel castro, hij had hem gewoon moeten wisselen met een serieuze uitbrander erbovenop want diene wacko maakt het allemaal nog slechter, da's mijn gedacht. Spelers motiveren en scherp houden is niet de taak van de supporters, tot ergens in oktober was alles o.k. en plots blijkt scherpte en inzet veeeeel minder te zijn, en als daar niets aan verholpen wordt, tja....

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


31 Jan 2011, 19:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Voorts vind ik ook dat ge u mening moogt zeggen en gisteren kon je zeggen dat het slecht was , maar ook ik ergerde me aan bepaalde supporters die na een halfuur in de eerste helft dingen riepen à la : Bart pakt a biezen! Crispijn go nor provinciaal. Aan deze 1 boodschap : supporter of verhuist!


Zo ook bij die ambras tussen de supporters onderling. Ik keur dat voor alle duidelijkheid ten stelligste af, maar die supporter die het aan de stok kreeg, was in het luid en tegen iedereen aan het verkondigen dat het bij Filipovic al een gans seizoen op niks trekt. Ik denk wel dat ge iedereen een plezier doet door zo ne zever voor uzelf te houden.


31 Jan 2011, 19:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
weinigen moeten hier van me weten...

Maar is da hier alle f*cking weken het zelfde als ONZEN iendracht verliest?

Oke, het was slecht, zeer slecht zelfs, tegen de derdelaatste en daarbovenop nog is tegen 10 man.

Maar waarom kunnen we eens ni blijven supporter zonder af te breken enzo?

U gedacht zeggen over spelers enzo moet allemaal kunnen, maar kheb 't gevoel da'k hier op een cursus 'hoe geef ik de spelers en trainers de meest idiote kritiek' ben terechtgekomen.

Let's forget de voorbije 2 matchen en laat ons tege Geel, ALLEMAAL SAMEN der voor gaan, dus zowel OP als naast het veld!!!

PS: Bus blackwans zit zo goed als vol (gaan wss met dubbeldekker) en ook sc Lede zit vol.

_________________
Please don't take my Iendracht away!


31 Jan 2011, 19:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
weinigen moeten hier van me weten...

Maar is da hier alle f*cking weken het zelfde als ONZEN iendracht verliest?

Oke, het was slecht, zeer slecht zelfs, tegen de derdelaatste en daarbovenop nog is tegen 10 man.

Maar waarom kunnen we eens ni blijven supporter zonder af te breken enzo?

U gedacht zeggen over spelers enzo moet allemaal kunnen, maar kheb 't gevoel da'k hier op een cursus 'hoe geef ik de spelers en trainers de meest idiote kritiek' ben terechtgekomen.

Let's forget de voorbije 2 matchen en laat ons tege Geel, ALLEMAAL SAMEN der voor gaan, dus zowel OP als naast het veld!!!

PS: Bus blackwans zit zo goed als vol (gaan wss met dubbeldekker) en ook sc Lede zit vol.


Meest idiote kritiek?Goe bezig Iendrachtzot :hmm:
Kritiek geven en achter u ploeg staan gaat ook samen ze,uiteindelijk staan we der zaterdag toch weer ;)


31 Jan 2011, 19:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Iendrachtzot schreef:
weinigen moeten hier van me weten...

Maar is da hier alle f*cking weken het zelfde als ONZEN iendracht verliest?

Oke, het was slecht, zeer slecht zelfs, tegen de derdelaatste en daarbovenop nog is tegen 10 man.

Maar waarom kunnen we eens ni blijven supporter zonder af te breken enzo?

U gedacht zeggen over spelers enzo moet allemaal kunnen, maar kheb 't gevoel da'k hier op een cursus 'hoe geef ik de spelers en trainers de meest idiote kritiek' ben terechtgekomen.

Let's forget de voorbije 2 matchen en laat ons tege Geel, ALLEMAAL SAMEN der voor gaan, dus zowel OP als naast het veld!!!

PS: Bus blackwans zit zo goed als vol (gaan wss met dubbeldekker) en ook sc Lede zit vol.


Meest idiote kritiek?Goe bezig Iendrachtzot :hmm:


Jonge, nu overdrijf ik misschien eh, maar kheb het ni alleen op dees match eh... ge weet zelf ook wel de vorobije weken en maanden dat er 't soms nijg over was ze :hmm:

dan zitten ze te kreften dat men tweedracht creëert door een tweede forum te beginnen... 't is ier al genoeg tweedracht...

We zijn supporters van dezelfde ploeg eh, CMOON!

_________________
Please don't take my Iendracht away!


31 Jan 2011, 19:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ge kunt op Geel ook Ken rechtsachter zetten en Kestens op het middenveld behouden.
Voorts is het misschien hopen op ne rentree van Lolo! :wadde:


31 Jan 2011, 19:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Ge kunt op Geel ook Ken rechtsachter zetten en Kestens op het middenveld behouden.
Voorts is het misschien hopen op ne rentree van Lolo! :wadde:


Of niels links,kestens naast flippo en van damme met verheyden alé we zullen van renterghem anders 11namen geven en dat hij er een ploeg mee maakt :D


31 Jan 2011, 19:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ge kunt op Geel ook Ken rechtsachter zetten en Kestens op het middenveld behouden.
Voorts is het misschien hopen op ne rentree van Lolo! :wadde:


Of niels links,kestens naast flippo en van damme met verheyden alé we zullen van renterghem anders 11namen geven en dat hij er een ploeg mee maakt :D

Da zou al iet zijn eh :)


31 Jan 2011, 19:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst