Geel-meerhout-Eendracht Aalst - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 34
 Geel-meerhout-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Eendracht Aalst opnieuw op de rails

Na een 1 op 6 rondde Aalst met verve de moeilijk ogende klip op de Leunen waar Verbroedering Geel-Meerhout voor de bijl ging met twee late treffers. Niels De Schutter depanneerde als linksachter.

Zelfs de vijandige Geelse aanhang kon de Ajuinen niet uit evenwicht brengen. Niels De Schutter puurde zelfs extra motivatie uit de volle tribunes. ‘Het is plezanter voetballen voor volle tribunes. Geel heeft een ruime aanhang en dat bracht leven in de brouwerij. In de eerste helft dwong Geel wel veldoverwicht af, maar Aalst versierde de betere kansen en eigenlijk hadden we toen al op voorsprong moeten klimmen. Na rust eiste Geel het betere van het spel op, maar wij konden twee keer tegen prikken met een rake kopbal van Wouter Moreels en de bevrijdende treffer van Yombo. Het was niet evident na de voorbije 1 op 6, maar we herpakten ons. We zaten twee weken op rij in de hoek van de verliezers, maar door het gelijkspel van Hoogstraten tellen we opnieuw vijf punten voorsprong.'

Eendracht speelde zaterdag vanuit een sterke organisatie. ‘We gaven hoogstens een paar kansen weg en het stak goed in elkaar van de defensie tot de aanval. De coach praatte vorige week met mij omdat het een publiek geheim is dat de linksachter niet mijn favoriete stek is. Ik speelde zonder morren op de linksachter in het belang van de ploeg. De trainer wil de sterkste elf tussen de lijnen brengen en als speler moet je dan uiteraard ja knikken.'

De Ajuinen moeten de lijn nu doortrekken op Torhout. ‘Ik verwacht een gevaarlijke verplaatsing die je kan vergelijken met Izegem waar we twee dure punten verspeelden. Vorig seizoen wonnen we 3-4 na een knotsgekke partij waarin we 0-4 leidden, maar op het einde nog bijna in de broek deden. Het jaar voordien verloren we zelfs, maar dat is nu geen optie. Overgave en mentaliteit zijn de sleutelwoorden, want geen enkele wedstrijd oogt in derde klasse simpel. De oefenpartij in Aalst tegen Anderlecht (vanavond om 19.30 uur) is leuk, maar de competitie primeert.'

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


08 Feb 2011, 12:43
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Voor spelers zoals Niels De Schutter kan je niet anders dan enorm veel respect hebben.

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Feb 2011, 13:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef:
Eendracht Aalst opnieuw op de rails

Na een 1 op 6 rondde Aalst met verve de moeilijk ogende klip op de Leunen waar Verbroedering Geel-Meerhout voor de bijl ging met twee late treffers. Niels De Schutter depanneerde als linksachter.

Zelfs de vijandige Geelse aanhang kon de Ajuinen niet uit evenwicht brengen. Niels De Schutter puurde zelfs extra motivatie uit de volle tribunes. ‘Het is plezanter voetballen voor volle tribunes. Geel heeft een ruime aanhang en dat bracht leven in de brouwerij. In de eerste helft dwong Geel wel veldoverwicht af, maar Aalst versierde de betere kansen en eigenlijk hadden we toen al op voorsprong moeten klimmen. Na rust eiste Geel het betere van het spel op, maar wij konden twee keer tegen prikken met een rake kopbal van Wouter Moreels en de bevrijdende treffer van Yombo. Het was niet evident na de voorbije 1 op 6, maar we herpakten ons. We zaten twee weken op rij in de hoek van de verliezers, maar door het gelijkspel van Hoogstraten tellen we opnieuw vijf punten voorsprong.'

Eendracht speelde zaterdag vanuit een sterke organisatie. ‘We gaven hoogstens een paar kansen weg en het stak goed in elkaar van de defensie tot de aanval. De coach praatte vorige week met mij omdat het een publiek geheim is dat de linksachter niet mijn favoriete stek is. Ik speelde zonder morren op de linksachter in het belang van de ploeg. De trainer wil de sterkste elf tussen de lijnen brengen en als speler moet je dan uiteraard ja knikken.'

De Ajuinen moeten de lijn nu doortrekken op Torhout. ‘Ik verwacht een gevaarlijke verplaatsing die je kan vergelijken met Izegem waar we twee dure punten verspeelden. Vorig seizoen wonnen we 3-4 na een knotsgekke partij waarin we 0-4 leidden, maar op het einde nog bijna in de broek deden. Het jaar voordien verloren we zelfs, maar dat is nu geen optie. Overgave en mentaliteit zijn de sleutelwoorden, want geen enkele wedstrijd oogt in derde klasse simpel. De oefenpartij in Aalst tegen Anderlecht (vanavond om 19.30 uur) is leuk, maar de competitie primeert.'


slaat in elk geval de nagel op de kop.
om in torhout een izegems scenario te vermijden zal het vooral liggen aan de mate waarin de juiste mentaliteit en overgave wordt gebracht. 't wordt allicht lastig, maar eigenlijk moogt ge daar geen punten verspelen, in Torhout.


08 Feb 2011, 13:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Misschien een oproep aan het bestuur:organiseert is dringend een supportersvergadering,want sommigen krijgen het blijkbaar enorm lastig. :D


De volgende is op 18 maart normaal gezien

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


08 Feb 2011, 17:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Dacht ergens op het forum van Geel gelezen te hebben dat er iemand vond dat onze tweede goal eigenlijk buitenspel was. Awel, dat mag hij/zij dan ook is komen uitleggen :D


08 Feb 2011, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Dani schreef:
Dacht ergens op het forum van Geel gelezen te hebben dat er iemand vond dat onze tweede goal eigenlijk buitenspel was. Awel, dat mag hij/zij dan ook is komen uitleggen :D


Och man, da was ne racist. ;) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Feb 2011, 18:02
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Dani schreef:
Dacht ergens op het forum gelezen te hebben dat er iemand van Geel ook vond dat onze tweede goal eigenlijk buitenspel was. Awel, dat mag hij/zij dan ook is komen uitleggen :D


Iemand? Ik denk dat ge er ginder niet veel gaat vinden, die er ANDERS over denkt. :lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Feb 2011, 18:02
Miniem

Lid geworden op: 21 Dec 2008, 18:18
Berichten: 61
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Gaat ier wel van het ene extreme naar het andere...
Eerst vijandig gedrag van de geel supporters, en nu komen ze ons feliciteren da we al lang kampioen zijn :wadde:

Hier zit ne strategie achter :boks: We zijn belange nog geen kampioen.

Op naar torhout zou ik zeggen


08 Feb 2011, 19:09
Online
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
ik heb gehoord dat de politie woensdag weer met fotos en video van na de match op geel afkomen.er zullen er weer een aantal stadionverbod krijgen.


12 Feb 2011, 10:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ik heb gehoord dat de politie woensdag weer met fotos en video van na de match op geel afkomen.er zullen er weer een aantal stadionverbod krijgen.


allee vooruit, das alle lappen dazelfde. aster echt iet ga gebeuren, gaan zer 250 tegelijk moeten sv geven zeker :stom:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


12 Feb 2011, 10:58
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
@Verbechio: ik zal u dan wel via sms op de hoogte houden :D


12 Feb 2011, 12:17
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
woensdag?


12 Feb 2011, 12:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
acrid schreef:
woensdag?


Dat vroeg ik mij ook al af :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Feb 2011, 12:29
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
acrid schreef:
woensdag?


Dat vroeg ik mij ook al af :wadde:

Mag de politie niet werken op woensdag, toch???


12 Feb 2011, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
salvador schreef:
Bakkie schreef:
acrid schreef:
woensdag?


Dat vroeg ik mij ook al af :wadde:

Mag de politie niet werken op woensdag, toch???


Zijn de kindjes niet thuis op een woensdag namiddag.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Feb 2011, 12:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 34


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst