Geel-meerhout-Eendracht Aalst - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 34
 Geel-meerhout-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
scarfie schreef:
Volgens mij wordt de goal van Crispijn onterecht afgekeurd. Je moet de beelden van tvoost maar eens bekijken en pauzeren op het moment van de pass. Centraal staat de Geel verdediger volgens mij dichter tegen de lijn dan Sam. Maar het is inderdaad nipt. De tweede gele (en dus rode) kaart is in ieder geval logisch, het verbaasd mij echt dat ze daar op mekkeren.


Het was vooral de schuldige zelf da bleef mekkeren en bijna nog is door het lint ging. Zijn ploeggenoten moesten hem tegenhouden.

_________________
Please don't take my Iendracht away!


07 Feb 2011, 9:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Feb 2011, 10:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Dat artikel is ook wel geschreven met een Geelse bril op. Niks objectief aan.


07 Feb 2011, 11:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Rare verslaggeving toch hoor; akkoord dat het een dubbeltje op zijn kant was en dat het duidelijk was dat de ploeg die de eerste goal ging maken, zou winnen maar het lijkt alsof Geel ons van het kastje naar de muur speelde en dat was geenszins het geval. Ook de kans van Sam was zeker geen buitenspel want Van Damme tikt door en Sam komt vanuit zijn rug. Bovendien mag die speler van Geel blij zijn dat het maar geel was, kon ook meteen rood zijn... Als je dan de tweede gele kaart van De Castro zag vorige week op Izegem, kon er iets meer gecontesteerd worden me dunkt.


Laatst gewijzigd door DT op 07 Feb 2011, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Feb 2011, 11:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
als ge al onze kansen ziet hebben we toch verdiend gewonnen zeker. (y)


07 Feb 2011, 11:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Ja want het Laatste Nieuws is uiteraard dé kwaliteitskrant!

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


07 Feb 2011, 11:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Ja want het Laatste Nieuws is uiteraard dé kwaliteitskrant!

je ziet toch dat het artikel door een plaatselijk sup(re)porter is geschreven


07 Feb 2011, 11:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Laat ze maar lullen, ons ploeg heeft clever gespeeld en de nul kunnen houden wat ook niet onbelangrijk is.
Als beloning voor hun inzet hebben ze de welverdiende drie punten mee naar het Ajuinenland genomen en daarmee de zotten van Geel een trauma bezorgd dat ze nooit meer zullen te boven komen.
Proficiat Iendracht met deze mentaliteit en vechtlust zullen jullie de titel behalen. :worship: :EA:
Verder nog een tip voor bepaalde jounalisten, doe nen goeien bril op als ge een matchken van den Iendracht komt volgen. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Feb 2011, 11:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Ben niet gaan kijken, dus heb ik geen recht van spreken.

Maar het verschil tussen de beelden op tv oost en het artikel in de krant ???????????

Op tv is het al aalst wat de klok slaat en 2x geel door slecht uitverdedigen

en in de krant heeft aalst het gestolen?

wat telt zijn de 3 punten en voor mij ook het aantal kansen dat ze bij mekaar speelden alle toch volgens den tv. :EA: :plat:

ps crispijn stond volgens mij ook geen buitenspel


07 Feb 2011, 11:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
zalig als je dat verslag naast het verslag van TV-OOST legt :D Voor de neutrale supporter zal het wel ergens tussen in liggen wss :)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


07 Feb 2011, 12:10

Lid geworden op: 07 Feb 2011, 12:10
Berichten: 3
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
@ Hugo: deze match was voor ons alles behalve een trauma, want we hebben goed gespeeld en bij momenten goed voetbal gebracht tegen een tegenstander die (op het openingskwartier na) haast constant met 11 op de eigen helft stond te voetballen. Ik denk dus dat wij als supporters alleen maar trots kunnen zijn op ons team.

Ik vond het vooral jammer dat Aalst zeer defensief kwam spelen. Van een ploeg die eerste staat verwacht je mooi aanvallend voetbal, geen schildpadformatie. Als ze dan achteraf u nog wa komen uitlachen en uitschelden op uw eigen forum en in uw eigen stadion, dan is dat idd zeer zuur. Dan moet je ntrlk niet verschieten of zagen als andere ploegen zich voor hun eigen doel leggen, want je doet het zelf ook. Je zou dus beter blij zijn dat je eens tegen een voetballende ploeg kan spelen, en een beetje respect opbrengen voor een jonge club die toch zoveel supporters op de been brengt (zowel uit als thuis). Als ge dan ziet hoe spelers, trainer en supporters zich gedragen naar ons toe, dan kan ik alleen maar zeggen dat jullie zwaar in mijn achting gedaald zijn. Ik heb altijd een bijzondere sympathie gehad voor de ajuinen, maar als ik zie hoe respectloos en arrogant ze zich tov hun tegenstander gedragen, dan moet ik mijn mening blijkbaar herzien. Niemand in Geel ontkent dat EA ondanks hun verdedigende instelling nog een heel aantal kansen kreeg, maar dat is nog geen reden om

1. ons op ons eigen forum te komen uitlachen en uitschelden
2. te doen alsof EA de match van begin tot einde in handen had, en VGM slechts een figurantenrol speelde.

Het ga jullie goed in tweede klasse, hopelijk breng je daar wel wat meer respect op voor uw tegenstanders.


07 Feb 2011, 12:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
de clerus schreef:
Ja want het Laatste Nieuws is uiteraard dé kwaliteitskrant!

je ziet toch dat het artikel door een plaatselijk sup(re)porter is geschreven


Dat is typisch aan derde klasse en bevordering: als er al een uitgebreider verslag geschreven wordt, gebeurt dit door een streekreporter die doorgaans meer sympathie heeft voor de thuisploeg dan voor de bezoekers. Zo zullen de verslagen van Jan Van Lijsebeth in Het Laatste Nieuws bij thuismatchen van ons ook niet altijd even objectief geschreven zijn. Dat weet iedereen die Jan al eens bezig gezien heeft in de "pers"-tribune. :D
De auteur van dit werkstukje is waarschijnlijk één van die mannen die op 't Forum van Geel van katoen geeft. Van mij mogen ze bij elke match op verplaatsing zo een artikel in hun gazet schrijven als het elke keer 0-2 is ... :lol: :p


07 Feb 2011, 12:24

Lid geworden op: 07 Feb 2011, 12:10
Berichten: 3
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Ja, want er stond maar één ploeg op het veld: EA. Eigenlijk had het 0-10 moeten zijn, want de thuisploeg zonder aanhang was nergens te bekennen en werd compleet van de mat gespeeld door een oppermachtig Aalst. Proficiat!


07 Feb 2011, 12:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
VGM schreef:

Ik vond het vooral jammer dat Aalst zeer defensief kwam spelen. Niemand in Geel ontkent dat EA ondanks hun verdedigende instelling nog een heel aantal kansen kreeg.


Hoe tegenstrijdig kan uw post zijn?
We hebben zeer defensief gespeeld maar kregen een heel aantal kansen? :? :? :?


07 Feb 2011, 12:30
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
VGM schreef:
Ja, want er stond maar één ploeg op het veld: EA. Eigenlijk had het 0-10 moeten zijn, want de thuisploeg zonder aanhang was nergens te bekennen en werd compleet van de mat gespeeld door een oppermachtig Aalst. Proficiat!


zielige klootzak, get a life!


07 Feb 2011, 12:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 34


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst