Torhout - E. Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Torhout - E. Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
Dries schreef:
Bram schreef:
boh, ik heb dit jaar toch ook al een hele hoop kloefkappers zien passeren. Feit is gewoon dat je het sneller vergeet nu (omdat je het niet linkt met een bepaalde nederlaag).
Langs de andere kant zullen een aantal kloefkappers gelijk nen Brinckman (of hoe noemt em weer ? ) ondertussen toch stilletjes aan al wat meer het spelletje beginnen snappen. Ik weet niet meer welke match hij fluitte overt laatst maar dat viel precies wel mee. Is diene nu trouwens ook geen ref in 1ste soms ?

is da diejen ni da daar nen overduidelijke penalty ni floot en boussoufa geel gaf en daarna rood omdat hij dacht dat hij al eens geel had gehad om dat achteraf dan toch weer in te trekken? :D
ja, just daar viel het mij ook op dat hij in 1ste floot. Maar herinner mij wel een match van hem dit jaar waarin ik hem goed vond fluiten.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Feb 2011, 23:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
Ze zijn wel zo slim geweest om die Brinckman na die match in Sint-Niklaas nooit meer aan te duiden voor een match van ons.


16 Feb 2011, 23:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
Bram schreef:
Dries schreef:
Bram schreef:
boh, ik heb dit jaar toch ook al een hele hoop kloefkappers zien passeren. Feit is gewoon dat je het sneller vergeet nu (omdat je het niet linkt met een bepaalde nederlaag).
Langs de andere kant zullen een aantal kloefkappers gelijk nen Brinckman (of hoe noemt em weer ? ) ondertussen toch stilletjes aan al wat meer het spelletje beginnen snappen. Ik weet niet meer welke match hij fluitte overt laatst maar dat viel precies wel mee. Is diene nu trouwens ook geen ref in 1ste soms ?

is da diejen ni da daar nen overduidelijke penalty ni floot en boussoufa geel gaf en daarna rood omdat hij dacht dat hij al eens geel had gehad om dat achteraf dan toch weer in te trekken? :D
ja, just daar viel het mij ook op dat hij in 1ste floot. Maar herinner mij wel een match van hem dit jaar waarin ik hem goed vond fluiten.


Gba-eupen maar daar zag hij ook een overduidelijke penalty over het hoofd,dus die match zal het ook niet geweest zijn.Dan blijft nog over chaleroi-zulte.


16 Feb 2011, 23:58
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
jammen schreef:
Tof intervieuw ook van onze kapitein in zijn typische, maar altijd nuchtere, stijl.
Ne grote meneer, onze Flipo. :worship:

En Vantjen doet dat ook ni slecht als intervieuwer. ;)

Nen tip: zet in het vervolg zo een "moussen kapken" op je micro om de achtergrondgeluiden te isoleren.

We gaan dat zeker doen, maar de micro ging niet goed.( is ondertussen ok) en die auto's raasden daar voorbij! We gaan dat doen volgende week aan de kleedkamers of op het plein.


17 Feb 2011, 2:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Feb 2011, 13:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
Wel een eerlijk interview :)
Sja de aard van het beestje... :lol:

:EA:

_________________
Afbeelding


18 Feb 2011, 15:01
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
"Iets feller tegenaan gaan..."?
Voor die tien anderen misschien, maar hij is al fel genoeg, vind ik persoonlijk... ;)


19 Feb 2011, 17:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Torhout - E. Aalst
salvador schreef:
"Iets feller tegenaan gaan..."?
Voor die tien anderen misschien, maar hij is al fel genoeg, vind ik persoonlijk... ;)


ja, dat zal dan ook zijn frustratie een beetje zijn denk ik.
Bij hem is het inderdaad meer dan genoeg "op het randje"
maar veel anderen zijn soms ook wel wat te braaf he... en dan heb ik het niet op komen zagen tegen de ref (want dat brengt al helemaal geen kl op)

het "niet heiliger willen zijn dan de rest" vind ik wel iets wat ik apprecieer in de spelstijl van oa de castro en bij momenten ook ken van damme. voorwaarde voor mij blijft wel dat ge op elk moment het ploegbelang moet laten primeren (domme kaarten mijden)


19 Feb 2011, 20:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst