Eendracht Aalst - KSV Temse - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 Eendracht Aalst - KSV Temse 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
1-0 penalty Filipović


20 Feb 2011, 16:24
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
2-0, penalty Filipović en Temse verder met 10 man.


Laatst gewijzigd door Jason op 20 Feb 2011, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Feb 2011, 16:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
2-0


20 Feb 2011, 16:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
LIVEhttp://www.vantjen.be


20 Feb 2011, 16:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
3de penalty nog gemist :lol:

2-0, 3 punten bij en op naar volgende week...
nog 8x winnen (*)
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

(*) indien Hoogstraten en Dessel hun 10 resterende matchen winnen

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


20 Feb 2011, 17:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Een vreemde match waar je in het eerste kwartier twee heel mooie kansen krijgt maar die jammer genoeg niet worden afgewerkt. Iets later kom je dan toch op voorsprong met een terechte strafschop waar Temse toen al rood verdiende. Dan volgt nog een tweede en de wedstrijd is gespeeld. We laten Temse daarna nog te makkelijk combineren en dan valt bijna een 2-1. Alsof het nog niet genoeg was, verdiende we nog een derde en vierde strafschop, maar we krijgen er slechts een. De match leek hard op die van vorige week: drie punten binnen en daarmee is alles gezegd.

Gueye was weinig overtuigend tijdens zijn 45 minuten speeltijd.


20 Feb 2011, 18:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
malder schreef:
Een vreemde match waar je in het eerste kwartier twee heel mooie kansen krijgt maar die jammer genoeg niet worden afgewerkt. Iets later kom je dan toch op voorsprong met een terechte strafschop waar Temse toen al rood verdiende. Dan volgt nog een tweede en de wedstrijd is gespeeld. We laten Temse daarna nog te makkelijk combineren en dan valt bijna een 2-1. Alsof het nog niet genoeg was, verdiende we nog een derde en vierde strafschop, maar we krijgen er slechts een. De match leek hard op die van vorige week: drie punten binnen en daarmee is alles gezegd.

Gueye was weinig overtuigend tijdens zijn 45 minuten speeltijd.


Bij de eerste strafschopfase, slaat de speler de bal uit doel en de scheids trekt... geel :wadde: . Tweede penalty ook terecht. Wat een ezel om twee keer met de hand naar de bal te gaan.
Tweede helft was Temse in balbezit beter en krijgen twee reuzekansen maar missen gelukkig.
Dan een overduidelijke strafschop op Gueye maar de scheids gebaart van krommenaas, de vierde penalty door VDN gemist, dan ook slecht getrapt, en btw waarom moet die dat komen trappen.
Gueye beoordelen op een tweede helft waar iedereen niet goed speelde vind ik nogal gemakkelijk.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


20 Feb 2011, 18:30
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Nog een geluk dat het vandaag niet tegen Geel was, met al die penalty's en de rode kaart.
Ge zou ewa gehoord hebben. ;) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Feb 2011, 18:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
de clerus schreef:
malder schreef:
Een vreemde match waar je in het eerste kwartier twee heel mooie kansen krijgt maar die jammer genoeg niet worden afgewerkt. Iets later kom je dan toch op voorsprong met een terechte strafschop waar Temse toen al rood verdiende. Dan volgt nog een tweede en de wedstrijd is gespeeld. We laten Temse daarna nog te makkelijk combineren en dan valt bijna een 2-1. Alsof het nog niet genoeg was, verdiende we nog een derde en vierde strafschop, maar we krijgen er slechts een. De match leek hard op die van vorige week: drie punten binnen en daarmee is alles gezegd.

Gueye was weinig overtuigend tijdens zijn 45 minuten speeltijd.


Bij de eerste strafschopfase, slaat de speler de bal uit doel en de scheids trekt... geel :wadde: . Tweede penalty ook terecht. Wat een ezel om twee keer met de hand naar de bal te gaan.
Tweede helft was Temse in balbezit beter en krijgen twee reuzekansen maar missen gelukkig.
Dan een overduidelijke strafschop op Gueye maar de scheids gebaart van krommenaas, de vierde penalty door VDN gemist, dan ook slecht getrapt, en btw waarom moet die dat komen trappen.
Gueye beoordelen op een tweede helft waar iedereen niet goed speelde vind ik nogal gemakkelijk.


Was een goede redding van de keeper van Temse, waarom niet als ge 2-0 voorstaat en in de laatste seconden van de match penalty krijgt? btw de supporters riepen op VDN

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


20 Feb 2011, 18:54
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53
Berichten: 202
Locatie: haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
het is den eerste penalty dat kevin mist! hij speelde ook een goede match! hij zou het verdiend hebben!


20 Feb 2011, 18:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Eerste 10 minuten mooi voetbal waarin het minimum 2-0 had kunnen staan. Voor de rest controlerende wedstrijd met 3 terechte strafschoppen, het moesten er zelfs 4 zijn.

Tweede helft heeft Aalst 90 minuten achter de bal gelopen, een eerste schot op doel in minuut 89 en 57 seconden. Nog twee reuze kanse voor Temse, mede mogelijk gemaakt door een slapend elftal van onze kant. Flauwe pap. Een tegenstander mét afwerkers zet de bordjes in evenwicht.

Toch nog even dit: als ik de reacties rondom mij hoorde over pape moet me toch van het hart dat een zwarte speler bij Aalst veel minder krediet krijgt dan een blanke. Misschien niet verwonderlijk voor een overwegend Vlaams Belang publiek. :wadde:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Feb 2011, 19:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
We begonnen goed vandaag en konden na 10 min reeds 2-0 voorgestaan hebben. Dan krijgen we 2 terechte penalty's, 2x feilloos omgezet door Filipovic. De ref was vandaag bijzonder zwak, had veel sneller rood moeten trekken en floot te pas en te onpas waardoor het irritant werd.

Ik had gedacht na de 2-0 dat ze er wel nog eentje gingen bijlappen in de 2e helft maar ik vond ons te traag spelen, op het randje van het arrogante af eigenlijk. Een geluk dat we onze keeper hebben die ons nog rechthield met een goeie save en ook de paal die nog eens redding bracht. Dat rondtikken is mooi, maar een slechte of mindere pass en die mannen zaten er tussen. Chapeau voor Temse die druk bleven zetten en voor elke bal bleven gaan.

Crispijn vond ik ronduit slecht, veel te traag en kan met moeite lopen. Terecht vervangen door Gueye. Gueye heeft mij nog niet overtuigd maar liet op 45' toch meer zien dan Crispijn, zocht goed de hoeken op en had een penalty moeten krijgen na een overduidelijke duwfout op hem. Je ziet dat hij met zijn snelheid wel een verdediging pijn kan doen. Man tegen man lijkt het mij moeilijker voor hem om zijn mannetje te passeren, leek soms nogal knullig. Ik denk ook niet echt dat het een scorende spits is. Hopelijk kan hij met zijn loopacties wel wat ruimte maken voor Wouter Moreels, die vandaag ook minder aanwezig was dan de voorbije matchen, wat hem uiteraard vergeven is.

Verder begrijp ik niet goed waarom Cousin er af moest en niet Galucci, Galucci is toch al een hele tijd een pak minder dan in het seizoensbegin.

Ons centrale middenveld vond ik een ramp vandaag. Verheyden heb ik gewoonweg niet gezien, buiten bij zijn vervanging. Van Damme kreeg een onterechte gele kaart, liep wel veel maar bracht ook niks op.

Ik vind ook dat ze de tweede helft veel te veel achter de bal hebben aangelopen, akkoord het was 2-0 en wij moesten niet per sé maar om zo afwachtend te spelen, zeker thuis dat vind ik maar triestig.

Dat het niet academisch is kan mij niet schelen, ik hoop dat we blijven winnen en op het einde van het seizoen kampioen zijn. :EA:


20 Feb 2011, 19:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Gilles schreef:
We begonnen goed vandaag en konden na 10 min reeds 2-0 voorgestaan hebben. Dan krijgen we 2 terechte penalty's, 2x feilloos omgezet door Filipovic. De ref was vandaag bijzonder zwak, had veel sneller rood moeten trekken en floot te pas en te onpas waardoor het irritant werd.

Ik had gedacht na de 2-0 dat ze er wel nog eentje gingen bijlappen in de 2e helft maar ik vond ons te traag spelen, op het randje van het arrogante af eigenlijk. Een geluk dat we onze keeper hebben die ons nog rechthield met een goeie save en ook de paal die nog eens redding bracht. Dat rondtikken is mooi, maar een slechte of mindere pass en die mannen zaten er tussen. Chapeau voor Temse die druk bleven zetten en voor elke bal bleven gaan.

Crispijn vond ik ronduit slecht, veel te traag en kan met moeite lopen. Terecht vervangen door Gueye. Gueye heeft mij nog niet overtuigd maar liet op 45' toch meer zien dan Crispijn, zocht goed de hoeken op en had een penalty moeten krijgen na een overduidelijke duwfout op hem. Je ziet dat hij met zijn snelheid wel een verdediging pijn kan doen. Man tegen man lijkt het mij moeilijker voor hem om zijn mannetje te passeren, leek soms nogal knullig. Ik denk ook niet echt dat het een scorende spits is. Hopelijk kan hij met zijn loopacties wel wat ruimte maken voor Wouter Moreels, die vandaag ook minder aanwezig was dan de voorbije matchen, wat hem uiteraard vergeven is.

Verder begrijp ik niet goed waarom Cousin er af moest en niet Galucci, Galucci is toch al een hele tijd een pak minder dan in het seizoensbegin.

Ons centrale middenveld vond ik een ramp vandaag. Verheyden heb ik gewoonweg niet gezien, buiten bij zijn vervanging. Van Damme kreeg een onterechte gele kaart, liep wel veel maar bracht ook niks op.

Ik vind ook dat ze de tweede helft veel te veel achter de bal hebben aangelopen, akkoord het was 2-0 en wij moesten niet per sé maar om zo afwachtend te spelen, zeker thuis dat vind ik maar triestig.

Dat het niet academisch is kan mij niet schelen, ik hoop dat we blijven winnen en op het einde van het seizoen kampioen zijn. :EA:


Gohja,dat afwachtend spelen allemaal goed,maar tegen wielsbeke en cappellen mogen ze wel is doorvlammen ze :D


20 Feb 2011, 19:40
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Goed gestart met paar scherpe aanvallen en kansen, helaas niet afgewerkt. Dan meer evenwicht, en op een stil moment dan toch de 1-0. Ik had de hands niet gezien, maar 't zal wel juist zijn zeker. Flipo mooi binnen. Temse komt niet echt in de match en wij controleren meer dan we doordrukken. Toch wat kansjes en 2-0 nadat een mooi schot van Wouter richting kruising afwijkt via weer de hand van weer dezelfde (en dus weer geel en rood). Hij is al gecontacteerd door Sasja om handbal te gaan spelen intussen. Scheids begint met kaarten te zwaaien dat het niet meer mooi is dan. Flipo andere kant, weer op (iets meer dan) halve hoogte. 2-0. Scheids had trouwens in de tweede helft zelf moeten rood krijgen want duwde een speler van Temse gewoon omver. Tweede helft was niet veel soeps. Pape zal zijn plaats nog moeten vinden in de ploeg, wel warm onthaald door de supporters. Wel een keer in strafschopgebied gewoon omver gelopen, onterecht niet gefloten. Laten ze die gasten nog met 10-en in de match komen met twee reuze-grote kansen tot gevolg. Kevin houdt ons daar schitterend recht, anders ga je nog bibberen... Vandaar terecht dat hij penalty drie mocht geven (na fout op Wouter). Ik vond niet slecht getrapt, misschien niet helemaal de hoek, maar toch meer een redding van de keeper dan een misser van Kevin.
Uiteindelijk vlot gewonnen, niet groots gespeeld, maar wel zelden echt problemen. 't Is zo dat je kampioen speelt, volgens mij. Niet vergeten dat Temse met 13 op 15 naar hier kwam, dat er echt wel wat voetbal in de ploeg zit, maar ze hebben het behalve die 2 kansen naar het einde toe op geen enkel moment echt moeilijk gemaakt.
Allez, als ik kom wint den Iendracht...


20 Feb 2011, 19:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
De doelpunten en de reactie van Flipo op AALST.TV :EA:


20 Feb 2011, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst