Eendracht Aalst - KSV Temse - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 13
 Eendracht Aalst - KSV Temse 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Iendrachter90 schreef:
boer touch schreef:
Iendrachter90 schreef:

Normaal wel zeker,maarja crispyn zou nrml de voorkeur moeten krijgen,dus het zal wss wel op de bank starten zijn dan.
Vdn
Brecht-kestens-filipovic-niels
Galucci-ken-ewen-cousin
Wouter-crispyn
Bank:kempeneer,coppens,denys(yombo),gueye.[/quote

denk dat denys uit de kern zal vallen voor pape


Kan ook,wie weet zit laurent er niet terug bij en sneuvelt zelfs pape :D
Kwou eigenlijk gaan voor een opstelling met niels terug centraal en preben of ringoot linksachter maarja,kwou ni gans tforum op mijne kop krijgen omdakker preben inzet :D


er moeten 2 -21 in uw ploeg zitten he, anders moeten ze 250€ boete per speler betalen


18 Feb 2011, 9:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
E. Aalst - Temse Ken Van Damme tekent bij tot juni 2013

AALST - Zondag komt met Temse het nummer elf op bezoek in het Pierre Cornelisstadion. Lebbekenaar Ken Van Damme wil niets aan het toeval overlaten.
Van de resterende elf wedstrijden speelt Aalst nog liefst zeven keer thuis. De titel wenkt?

Ken Van Damme: 'We staan zeven punten los en weten wat ons te doen staat. De vijf komende wedstrijden spelen we vier keer thuis. Via een sterke reeks moeten we onze voorsprong nog verder uitbouwen. Iedereen snakt naar de titel in Aalst. Als we onze resterende thuispartijen winnen, vieren we ook de titel. Hoe sneller hoe liever, maar weet wel dat Temse een 12 op 12 neerzette. Met Pape Gueye kregen we er intussen nog een troef bij. Naast scorend vermogen voegt de nieuwe spits ook snelheid toe. Als we hem de ruimte kunnen insturen, zal Pape Gueye brokken maken.'

Je verlengde je contract bij Eendracht tot juni 2013. Samen met Eendracht naar tweede klasse dus?

'Ik speelde hier al bij de miniemen en voel me thuis bij Eendracht. Bij het faillissement verhuisde ik na lang overwegen naar Lokeren waar ik in de nationale jeugdrangen kon blijven spelen. Op mijn 17de keerde ik terug naar de Zandberg waar de jeugdwerking intussen opnieuw helemaal op poten stond. Intussen bereikte Eendracht met zijn jeugdwerking de nationale top en dat zal zijn vruchten afwerpen. Ik druk de voetsporen van Jens Podevijn en ook Niels De Schutter stroomde van uit de jeugdrangen al door naar de eerste ploeg.'

Tegen Temse moet het scenario van Sint-Niklaas vermeden worden?

'Als alle elf spelers zich aan hun opdracht houden, loopt het wel los. Bij die thuisnederlaag kregen enkele jongens vleugels, maar vergaten dat averij dreigt als je uit positie gaat lopen. Als Aalst nu de titel nog misloopt, zouden we de fans mateloos ontgoochelen. Gelukkig naderen we elke week ons doel.'
Het Nieuwsblad


18 Feb 2011, 9:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
zwetwit schreef:
Iendrachter90 schreef:
boer touch schreef:

Kan ook,wie weet zit laurent er niet terug bij en sneuvelt zelfs pape :D
Kwou eigenlijk gaan voor een opstelling met niels terug centraal en preben of ringoot linksachter maarja,kwou ni gans tforum op mijne kop krijgen omdakker preben inzet :D


er moeten 2 -21 in uw ploeg zitten he, anders moeten ze 250€ boete per speler betalen


Van damme is dus 1
En dan hebt ge nog keuze uit yombo,gueye en ringoot ook nog denk ik.Voor u bank zit ge dus idd redelijk vast,de papieren van gueye zijn trouwens nog niet aangekomen(vandaag normaal).


18 Feb 2011, 11:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Hmm, geldt die -21 regel ook in tweede klasse? Anders gaan we toch ne keer moeten beginnen rondkijken naar ne jonge gast of twee.

Maar in tweede klasse gelden er wsl andere regels? een minimum aantal semi-profcontracten, en zo van die zever. Kan iemand mij daar wat verduidelijking rond geven?

Thanks.


18 Feb 2011, 12:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
De Jean schreef:
Hmm, geldt die -21 regel ook in tweede klasse? Anders gaan we toch ne keer moeten beginnen rondkijken naar ne jonge gast of twee.

Maar in tweede klasse gelden er wsl andere regels? een minimum aantal semi-profcontracten, en zo van die zever. Kan iemand mij daar wat verduidelijking rond geven?

Thanks.


Die -21regel telt daar ook,maarja tot nieuwjaar hebt ge daar niet echt problemen mee,vanaf dan vallen van damme,podevijn en ringoot ook af.


18 Feb 2011, 12:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Iendrachter90 schreef:
zwetwit schreef:
Iendrachter90 schreef:


er moeten 2 -21 in uw ploeg zitten he, anders moeten ze 250€ boete per speler betalen


Van damme is dus 1
En dan hebt ge nog keuze uit yombo,gueye en ringoot ook nog denk ik.Voor u bank zit ge dus idd redelijk vast,de papieren van gueye zijn trouwens nog niet aangekomen(vandaag normaal).


Inderdaad, buiten de gasten die van de beloften komen, komen in onze kern ook Ringoot, Podevijn, Van Damme, Yombo en Gueye in aanmerking voor de -21 regel.


18 Feb 2011, 12:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Anders gezegd, deze zomer zouden ze dus toch best rekening houden met die -21 regel als ze de kern evalueren.


18 Feb 2011, 12:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
De Jean schreef:
Anders gezegd, deze zomer zouden ze dus toch best rekening houden met die -21 regel als ze de kern evalueren.


Alsze coppens,devidts en de gussemé mee naar 2de nemen en ze laten ook gueye en yombo blijven.Dan valt het al bij al nog mee eigenlijk.Maarja,idd ze moeten er rekening mee houden,we hebben al boetes gekregen dit jaar daarvoor


18 Feb 2011, 12:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Hmm, geldt die -21 regel ook in tweede klasse? Anders gaan we toch ne keer moeten beginnen rondkijken naar ne jonge gast of twee.

Maar in tweede klasse gelden er wsl andere regels? een minimum aantal semi-profcontracten, en zo van die zever. Kan iemand mij daar wat verduidelijking rond geven?

Thanks.


Die -21regel telt daar ook,maarja tot nieuwjaar hebt ge daar niet echt problemen mee,vanaf dan vallen van damme,podevijn en ringoot ook af.


Toch enkele bemerkingen. Eerst en vooral is een speler ofwel -21 voor gans het seizoen ofwel geen -21, maar dit verandert niet met nieuwjaar. De regel is dat spelers als -21 tellen als ze op 1 januari van het voorgaande seizoen jonger dan 21 jaar waren. Voor dit seizoen betekent dit dus dat ze op 1 januari 2010 jonger dan 21 jaar moeten zijn.
En volgens mij telt er in tweede klasse geen -21 regel meer, maar enkel de regel dat ge minstens 6 spelers in de kern moet opnemen die in België opgeleid zijn. Dus volgend seizoen zou dat probleem van de baan moeten zijn.


18 Feb 2011, 12:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
De Jean schreef:
Hmm, geldt die -21 regel ook in tweede klasse? Anders gaan we toch ne keer moeten beginnen rondkijken naar ne jonge gast of twee.

Maar in tweede klasse gelden er wsl andere regels? een minimum aantal semi-profcontracten, en zo van die zever. Kan iemand mij daar wat verduidelijking rond geven?

Thanks.


In de licentievoorwaarden voor tweede klasse staat dat ge minstens 17 spelers moet hebben met een profcontract, maar ik weet niet in welke mate ze daar uitzonderingen op toestaan.


18 Feb 2011, 12:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Bartos schreef:
Dus volgend seizoen zou dat probleem van de baan moeten zijn.


... Als we stijgen :D :oops:


En thanks voor de verduidelijking :)


18 Feb 2011, 12:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Hmm, geldt die -21 regel ook in tweede klasse? Anders gaan we toch ne keer moeten beginnen rondkijken naar ne jonge gast of twee.

Maar in tweede klasse gelden er wsl andere regels? een minimum aantal semi-profcontracten, en zo van die zever. Kan iemand mij daar wat verduidelijking rond geven?

Thanks.


Die -21regel telt daar ook,maarja tot nieuwjaar hebt ge daar niet echt problemen mee,vanaf dan vallen van damme,podevijn en ringoot ook af.


Toch enkele bemerkingen. Eerst en vooral is een speler ofwel -21 voor gans het seizoen ofwel geen -21, maar dit verandert niet met nieuwjaar. De regel is dat spelers als -21 tellen als ze op 1 januari van het voorgaande seizoen jonger dan 21 jaar waren. Voor dit seizoen betekent dit dus dat ze op 1 januari 2010 jonger dan 21 jaar moeten zijn.
En volgens mij telt er in tweede klasse geen -21 regel meer, maar enkel de regel dat ge minstens 6 spelers in de kern moet opnemen die in België opgeleid zijn. Dus volgend seizoen zou dat probleem van de baan moeten zijn.


Die bondsreglementen zijn wederom vrij duidelijk :hmm: ,ge hebt gelijk :D
Kvraag mij dan wel af waar die supporters van een tweede klasse ploeg over geklaagd hebben int begin vant jaar,ze zeiden dat ze geen deftige bank konden zetten omdat ze verplichten waren 2 -21jarigen op te stellen,rare dingen.


18 Feb 2011, 12:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Bartos schreef:
De Jean schreef:
Hmm, geldt die -21 regel ook in tweede klasse? Anders gaan we toch ne keer moeten beginnen rondkijken naar ne jonge gast of twee.

Maar in tweede klasse gelden er wsl andere regels? een minimum aantal semi-profcontracten, en zo van die zever. Kan iemand mij daar wat verduidelijking rond geven?

Thanks.


In de licentievoorwaarden voor tweede klasse staat dat ge minstens 17 spelers moet hebben met een profcontract, maar ik weet niet in welke mate ze daar uitzonderingen op toestaan.


Geen profcontract Bartos, een deeltijds sportcontract van minimum 7500 euro bruto.

Onze nieuwe spits Gueye kan overigens geselecteerd worden, hij is speelgerechtigd (y)


18 Feb 2011, 18:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
El Corredor schreef:
Geen profcontract Bartos, een deeltijds sportcontract van minimum 7500 euro bruto.

Onze nieuwe spits Gueye kan overigens geselecteerd worden, hij is speelgerechtigd (y)


In het reglement staat 'betaald sportbeoefenaar', maar ik vond niet meteen terug welke voorwaarden dit juist inhoudt.


18 Feb 2011, 19:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Volgens mij zal Pape dus op de bank komen in het nadeel van Yombo/Denys?
Ik zou Coppens er sowieso nie naast zetten , want moest er achteraan een geblesseerde zijn tijdens de wedstrijd , hebt ge Coppens als alternatief op beide backs.


18 Feb 2011, 20:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst