Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21
 Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Wat mij opviel is dat die spelers van Oudenaarde (vooral diene nr15) er nogal opgehitst bijliepen.
Zo waren die vlammende kwaad dat we de bal niet hadden teruggegeven omdat hun speler op de grond lag en de 2-0 viel, maar de bal is niet buitengeshot maar ging gewoon buiten en was Aalst inworp. Dan moet je die bal toch niet teruggeven. Nu ja... binnen is binnen.
Bij die fout van de keeper mag hij lachen dat hij geen rood krijgt, wat ik eigenlijk niet begrijp want het was een overduidelijke fout.
Die keeper gaat daar gelijk nen brulkikker tekeer om rood te vermijden en hij krijgt zelfs nog geen geel.

Al bij al gezegd, ik heb denk ik een halve kans van Oudenaarde gezien (bal boven op de lat in de eerste helft) maar voor de rest herinner ik mij geen enkele kans.
Volgende week Waregem eens pakken maar dat zal ook niet makkelijk zijn want diene VDH zal ze wel nog eens opnaaien. En in dat triestig 'stadion' met zo'n klein pleintje is nooit makkelijk.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


01 Apr 2011, 23:46
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
had een goed voorgevoel deze keer,rekenend op het revanchegevoel voor de strontmatch daar...
en het is uitgekomen
vroege voorsprong gaf ons vleugels,Oudenaarde paar schotjes van de 2de lijn en da was het
Gueye groeit match na match vind ik,echt klungelig vond ik hem vandaag niet meer,zelfs een paar technische hoogstandjes laten zien
nu komt de titel wel heel dichtbij en als ze spelen zoals vandaag is het ten laatste binnen 2 weken prijs
en arrogante spelers heeft Oudenaarde wel,ze zullen gefrusteerd geweest zijn zeker ;)
bij die penalty moet die keeper altijd rood krijgen maar soit da zijn vijgen na pasen,ga het hier wa vieren :drank:


01 Apr 2011, 23:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Ik vond dit de beste wedstrijd tot nu toe qua sfeer.

Oudenaarde was ik mijn ogen niet zo zwak. De eerste helft waren ze zeker de gelijke maar hebben wij meer geluk in de afwerking. Die eerste helft werd dan ook tegen een zeer hoog tempo gespeeld waardoor er weinig uitgesproken kansen kwamen.

De tweede helft was, mede door de voorsprong en onze fisieke paraatheid, in ons voordeel.

Wat betreft uitblinkers zou ik zeker naast de gebroeders Moreels ook Papé, Kestens en Verheyden willen aanhalen. Die twee laatste vielen vandaag niet echt op maar brengen rust in de ploeg. En dan vergeet ik nog Castro die een paar weken terug bijna niemand meer kon bekoren. Ik zou die echt graag eens op de rechts midden zien voetballen.

Ik heb genoten en de vraag "wanneer spelen we kampioen?" komt nu toch stilaan dicht bij. :EA:


01 Apr 2011, 23:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Onderkroiper schreef:
Just thois van 't weirk.
Congé ver meiren ribbedebie dus géén fotokes :hmm:
:stom:
Wie kan er in men plosj fotokes pakken ? :wadde:


Blijkbaar zagen de forumbezoekers de aprilgrap niet in mijn post :wow:

Wat een opluchting bij zowel bestuur / spelers / supporters toen ze me in het stadion zagen :plat:

Wat bewijst dat er velen het forum lezen :rolandjen:

De foto's zullen voor morgenavond zijn dus even geduld. :EA:

Vermits het een avondwedstrijd betrof, komen de wedstrijdfoto's uit filmpjes die ik maakte.
Dus het filmpje op Youtube zal iets langer zijn deze keer ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Apr 2011, 1:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
De druk ligt opnieuw bij Hoogstraten staan virtueel 9 punten achter :love:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Apr 2011, 1:33
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46
Berichten: 94
Leeftijd: 39
Locatie: Oiljst !!
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Onderkroiper schreef:
De druk ligt opnieuw bij Hoogstraten staan virtueel 9 punten achter :love:

Afbeelding


en nu nog hoogstraten verliezen tegen Temse... mmmmmmm... :)

schoon match, een hitsig oudenaarde gezien de eerste 30minuten, maar 90 minuten een mega iendracht gezien.. i luv it! :love:

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht foreverrrrr


02 Apr 2011, 3:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Alé volgens oudenaarde hebben we gewonnen dankzij de arbiter.Bij de 2-0moesten we de bal teruggeven(er ontgaat mij waarom)en het was absoluut geen penalty. :crazy:
Over aalst zelf:goeie match en ook nog is uitstekende sfeer,wat moet een mens meer hebben op ne vrijdagavond :D


02 Apr 2011, 3:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
T is altijd iets tegen Oudenaarde als we tegen hen winnen. Die hebben ook een Geel complex. Tis altijd den arbiter zijn schuld.

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


02 Apr 2011, 7:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Merci Iendracht!
Bedankt spelers, technische en medische staf en alle bestuursleden, dit is jullie werk. :worship: :respect:
Genoten van een heerlijke pot voetbal!
Wat een mooie en dik verdiende overwinning, wat gingen die mannen van KVO ons lappen? :plat:
En die sfeer mannen, kippevelmomenten.
Voor de rest hoofdpijn, maagpijn, spierpijn,keelpijn .... :lol:
Allez, ik vraag me af of er nu nog afbrekers zijn?
Ooh wat is het fijn om Iendrachter te zijn. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Apr 2011, 7:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Hugo schreef:
Merci Iendracht!
Bedankt spelers, technische en medische staf en alle bestuursleden, dit is jullie werk. :worship: :respect:
Genoten van een heerlijke pot voetbal!
Wat een mooie en dik verdiende overwinning, wat gingen die mannen van KVO ons lappen? :plat:
En die sfeer mannen, kippevelmomenten.
Voor de rest hoofdpijn, maagpijn, spierpijn,keelpijn .... :lol:
Allez, ik vraag me af of er nu nog afbrekers zijn?
Ooh wat is het fijn om Iendrachter te zijn. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Apr 2011, 7:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
het valt me op dat de sfeer op een vrijdagavond beter, losser, luidruchtiger is dan op een zondagnamiddag. Wat mij betreft mag het volgend jaar iedere keer op vrijdag- of zaterdagavond zijn.

Waar ik mij wel mateloos aan erger is het feit dat we precies een kopie van het hier gehate KV Mechelen moeten worden voor die stadionspeaker: Waar is den eendracht, hier is den eendracht?enz enz... Laat dat voorzingen maar over aan den Bomber ;)

origineel is dat al lang niet meer, steekt liever eens ons clublied in gang als ge dan persé iets wilt doen...


02 Apr 2011, 7:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
Hugo schreef:
Merci Iendracht!
Bedankt spelers, technische en medische staf en alle bestuursleden, dit is jullie werk. :worship: :respect:
Genoten van een heerlijke pot voetbal!
Wat een mooie en dik verdiende overwinning, wat gingen die mannen van KVO ons lappen? :plat:
En die sfeer mannen, kippevelmomenten.
Voor de rest hoofdpijn, maagpijn, spierpijn,keelpijn .... :lol:
Allez, ik vraag me af of er nu nog afbrekers zijn?
Ooh wat is het fijn om Iendrachter te zijn. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.


Een flauwe pot voetbal. :?
Onzen Iendracht speelde volgens mij een van hun beste wedstrijden.
Het zal moeilijk worden om de MVDM te kiezen, er stonden 11 uitblinkers op het veld.
Door het sterke spel van ons ploeg geraakten die mannen van Oudenaarde die ons gingen een lesje geven ferm geïrriteerd.
Enfin, laat de afbrekers maar zeggen, het is zeker door ons slechte spel dat het PC-stadion weer aardig gevuld was, met een ouderwetse sfeer. :EA:
Mannen, ik vraag me af hoe ze dat gaan aanpakken in Waregem de eendrachtinvasie. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Apr 2011, 8:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Wat een match gisteren ...

Meteen de tegenstander bij de keel gegrepen.
Toen de bal net buiten de 16 mocht stilliggen had ik al een voorgevoel dat het zover was, niet moeilijk als je Wouter Moreels lopen hebt! Wat een wedstrijd weer gisteren.

Eigenlijk mag je zowat de hele ploeg opnoemen, wat we met de spionkop dan ook gedaan hebben 5minuten voor affluiten, mooi moment. Oudenaarde was werkelijk nergens, zelfs niet in het bezoekersvak! En van champagnevoetbal en topsfeer heb ik van die mannen ook niets gezien, veel beloven en weinig brengen! Een beetje zoals het doelstellingen aan het begin van het seizoen.

Wij hebben die sfeer dan weer wel gebracht, kalm aan het begin van de match hoewel het nooit echt 5minuten stil geweest is. Loeihard naar het einde toe met enkele kippenvelmomenten tot gevolg. Ook een persoonlijk record voor mezelf ; nooit eerder kreeg ik 3pinten en 2mazoeten op in slechts 15seconden, als was dat wel niet op de manier waarop ik gehoopt had! Het ging er nogal ruig aan toen in vak K.

Geen nood om te vragen 'waar het feestje is', dat heeft iedereen nu al wel door, en het moet eigenlijk nog beginnen!
:EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


02 Apr 2011, 8:59
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
Hugo schreef:
Merci Iendracht!
Bedankt spelers, technische en medische staf en alle bestuursleden, dit is jullie werk. :worship: :respect:
Genoten van een heerlijke pot voetbal!
Wat een mooie en dik verdiende overwinning, wat gingen die mannen van KVO ons lappen? :plat:
En die sfeer mannen, kippevelmomenten.
Voor de rest hoofdpijn, maagpijn, spierpijn,keelpijn .... :lol:
Allez, ik vraag me af of er nu nog afbrekers zijn?
Ooh wat is het fijn om Iendrachter te zijn. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.



Als er "zulke" achter mij, of waar dan ook van mij staan, blijf ik NOOIT beleefd.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Apr 2011, 9:04
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
El Corredor schreef:
het valt me op dat de sfeer op een vrijdagavond beter, losser, luidruchtiger is dan op een zondagnamiddag. Wat mij betreft mag het volgend jaar iedere keer op vrijdag- of zaterdagavond zijn.

Waar ik mij wel mateloos aan erger is het feit dat we precies een kopie van het hier gehate KV Mechelen moeten worden voor die stadionspeaker: Waar is den eendracht, hier is den eendracht?enz enz... Laat dat voorzingen maar over aan den Bomber ;)

origineel is dat al lang niet meer, steekt liever eens ons clublied in gang als ge dan persé iets wilt doen...



Ik vind dat nochtans eens fijn, van mij mag hij dat nog effe blijven doen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Apr 2011, 9:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst