Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21
 Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
El Corredor schreef:
het valt me op dat de sfeer op een vrijdagavond beter, losser, luidruchtiger is dan op een zondagnamiddag. Wat mij betreft mag het volgend jaar iedere keer op vrijdag- of zaterdagavond zijn.

Waar ik mij wel mateloos aan erger is het feit dat we precies een kopie van het hier gehate KV Mechelen moeten worden voor die stadionspeaker: Waar is den eendracht, hier is den eendracht?enz enz... Laat dat voorzingen maar over aan den Bomber ;)

origineel is dat al lang niet meer, steekt liever eens ons clublied in gang als ge dan persé iets wilt doen...


Het liedje dat de speaker,na de wedstrijd speelde was wel (y) blijkbaar is hij niet vergeten dat in Oudenaarde de speaker ook dit liedje speelde http://www.youtube.com/watch?v=D4NDvlDe ... re=related :rolandjen:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Apr 2011, 9:43
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
het valt me op dat de sfeer op een vrijdagavond beter, losser, luidruchtiger is dan op een zondagnamiddag. Wat mij betreft mag het volgend jaar iedere keer op vrijdag- of zaterdagavond zijn.

Waar ik mij wel mateloos aan erger is het feit dat we precies een kopie van het hier gehate KV Mechelen moeten worden voor die stadionspeaker: Waar is den eendracht, hier is den eendracht?enz enz... Laat dat voorzingen maar over aan den Bomber ;)

origineel is dat al lang niet meer, steekt liever eens ons clublied in gang als ge dan persé iets wilt doen...



Ik vind dat nochtans eens fijn, van mij mag hij dat nog effe blijven doen...


Ik vind dat toch ook niet slecht, het was ook een ferme ontlading na een beresterke partij van onze spelers en ook, denk ik, een klein "revanchenke" op de speaker uit de heenmatch.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Apr 2011, 9:45
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
DavidSeal schreef:
jammen schreef:
Hugo schreef:
Merci Iendracht!
Bedankt spelers, technische en medische staf en alle bestuursleden, dit is jullie werk. :worship: :respect:
Genoten van een heerlijke pot voetbal!
Wat een mooie en dik verdiende overwinning, wat gingen die mannen van KVO ons lappen? :plat:
En die sfeer mannen, kippevelmomenten.
Voor de rest hoofdpijn, maagpijn, spierpijn,keelpijn .... :lol:
Allez, ik vraag me af of er nu nog afbrekers zijn?
Ooh wat is het fijn om Iendrachter te zijn. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.



Als er "zulke" achter mij, of waar dan ook van mij staan, blijf ik NOOIT beleefd.


Nog zoiets: halfweg de 2de helft had er één van die mannen "al" door dat die van Oudenaarde in onze uit-truitjes aan het spelen waren. :crazy:

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Apr 2011, 9:48
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
DavidSeal schreef:
jammen schreef:

Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.



Als er "zulke" achter mij, of waar dan ook van mij staan, blijf ik NOOIT beleefd.


Nog zoiets: halfweg de 2de helft had er één van die mannen "al" door dat die van Oudenaarde in onze uit-truitjes aan het spelen waren. :crazy:

Dat zijn waarschijnlijk mannen die alleen komen kijken als het goed gaat, of nu ze merken dat de titel dichterbij komt, mss wel ergens een gratis ticket op de kop kunnen tikken...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Apr 2011, 9:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
DavidSeal schreef:
jammen schreef:

Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.



Als er "zulke" achter mij, of waar dan ook van mij staan, blijf ik NOOIT beleefd.




Nog zoiets: halfweg de 2de helft had er één van die mannen "al" door dat die van Oudenaarde in onze uit-truitjes aan het spelen waren. :crazy:


Da woaren der da nie veel kommen zien peizek, ze stonden dor op de plosj van de habitués dat er altoid ston, kém er mé oeik in opgesmeten :D

_________________
Proud member " den natten toeig"


Laatst gewijzigd door Dirk op 02 Apr 2011, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Apr 2011, 10:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
De manier waarop gisteren "kampioenen" gezongen werd.... de vorige weken was het nog stilletjes, kort en een paar enkelingen, maar na de 2-0 gisteren was het gans de K :banana: :worship: :banana: en hoe ! :juij:

_________________
If you never try, you'll never know


02 Apr 2011, 10:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
Hugo schreef:
Merci Iendracht!
Bedankt spelers, technische en medische staf en alle bestuursleden, dit is jullie werk. :worship: :respect:
Genoten van een heerlijke pot voetbal!
Wat een mooie en dik verdiende overwinning, wat gingen die mannen van KVO ons lappen? :plat:
En die sfeer mannen, kippevelmomenten.
Voor de rest hoofdpijn, maagpijn, spierpijn,keelpijn .... :lol:
Allez, ik vraag me af of er nu nog afbrekers zijn?
Ooh wat is het fijn om Iendrachter te zijn. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


Afbrekers zullen er altijd zijn. Die paar "kenners" achter ons zagen gisteren een flauwe pot voetbal en een zeer zwakke Pape.
Soms is het lastig om beleefd te blijven.

Gisteren zat er eenen achter mij en toen Coppens op kwam zei hij : Ai nee dieje stomme Glenn Coppens, dieje kan niks goed doen.
Die heeft duidelijk vorig seizoen en dit seizoen redelijk wat matchen niet gezien.
Moedig je spelers aan ipv ze af te breken.
Gisteren een goede mach gezien, echt geen enkele kans weg gegeven en 3 keer scoren.
Mijn avond was geslaagd, een goeie match gezien en uitgenodigd om binnen 2 weken voor de match tegen Dessel op de koffie te gaan bij onzen trainer :banana:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


02 Apr 2011, 10:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
De match kon niet beter beginnen door dat vroeg doelpunt van Wouter Moreels. Enkele seconden later kwamen we wel goed weg met die bal op de lat. Het was eigenlijk de enige keer dat ze echt dicht bij een goal waren maar als die binnen ging, krijg je wel een heel ander verhaal. Na de 2-0 waren ze bij Oudenaarde redelijk kwaad. Eerst stond het hen nie aan dat wij de bal niet teruggegeven hebben maar volgens mij moesten wij dat ook helemaal niet doen. Zij hadden de bal denk ik nie bewust buiten getrapt omdat hun speler gekwetst op de grond lag en er was dan ook geen reden om hem terug te gooien. En dan die vrije trap die de 2-0 oplevert. Schamp die zich rustig gaat gereed zetten om het muurtje te vormen maar geen oog heeft voor de bal en Cousin die snel een tikje geeft naar Brecht Moreels die hem dan in de verste hoek knalt. Den arbiter had inderdaad nie gefloten maar hij gaf duidelijk aan dat er mocht gespeeld worden. Enfin, twas 2-0 bij de rust, of ze nu kwaad waren of nie :D
Toen de 3-0 van op de stip in doel getrapt werd door Wouter was het helemaal gespeeld en konden we nog een klein half uur genieten. Er waren nog enkele kansen om een vierde keer te scoren maar scoren lukte vandaag enkel uit stilstaande fase.
Na de nederlaag uit de heenronde hebben onze spelers de puntjes op de i gezet maar wat nog belangrijker is, er werd alweer een grote stap richting tweede klasse gezet. Als Temse nu vanavond wil meewerken kunnen we volgende week op Waregem ook revanche nemen want er lopen er ginder enkele rond die nog iet te goed emmen :EA:


02 Apr 2011, 10:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Oudenaarde is altijd al een klein ploegske geweest en zal het altijd blijven. Het is pijnlijk natuurlijk, als ge met zoveel grootspraak vooraf, zo zwaar en zo kansloos op uwen bek gaat. :D
Nog (maximum) twee keer jongens en we zijn van een groot deel van dit soort ploegen vanaf ... :EA:


02 Apr 2011, 10:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Iendracht02 schreef:
Oudenaarde is altijd al een klein ploegske geweest en zal het altijd blijven. Het is pijnlijk natuurlijk, als ge met zoveel grootspraak vooraf, zo zwaar en zo kansloos op uwen bek gaat. :D
Nog (maximum) twee keer jongens en we zijn van een groot deel van dit soort ploegen vanaf ... :EA:


Kzou da niet te luid zeggen, want wij gingen ze in Oudenaarde ook is een voetballeske geven e ;)


02 Apr 2011, 10:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
voorbijganger schreef:
Iendracht02 schreef:
Oudenaarde is altijd al een klein ploegske geweest en zal het altijd blijven. Het is pijnlijk natuurlijk, als ge met zoveel grootspraak vooraf, zo zwaar en zo kansloos op uwen bek gaat. :D
Nog (maximum) twee keer jongens en we zijn van een groot deel van dit soort ploegen vanaf ... :EA:


Kzou da niet te luid zeggen, want wij gingen ze in Oudenaarde ook is een voetballeske geven e ;)


Oudenaarde gaat ons élke keer een voetballeske geven en ze bijten zo goed als altijd in het zand, meestal "dankzij de arbiter" ...


02 Apr 2011, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
The Blackwans schreef:
Wat een match gisteren ...

Meteen de tegenstander bij de keel gegrepen.
Toen de bal net buiten de 16 mocht stilliggen had ik al een voorgevoel dat het zover was, niet moeilijk als je Wouter Moreels lopen hebt! Wat een wedstrijd weer gisteren.

Eigenlijk mag je zowat de hele ploeg opnoemen, wat we met de spionkop dan ook gedaan hebben 5minuten voor affluiten, mooi moment. Oudenaarde was werkelijk nergens, zelfs niet in het bezoekersvak! En van champagnevoetbal en topsfeer heb ik van die mannen ook niets gezien, veel beloven en weinig brengen! Een beetje zoals het doelstellingen aan het begin van het seizoen.

Wij hebben die sfeer dan weer wel gebracht, kalm aan het begin van de match hoewel het nooit echt 5minuten stil geweest is. Loeihard naar het einde toe met enkele kippenvelmomenten tot gevolg. Ook een persoonlijk record voor mezelf ; nooit eerder kreeg ik 3pinten en 2mazoeten op in slechts 15seconden, als was dat wel niet op de manier waarop ik gehoopt had! Het ging er nogal ruig aan toen in vak K.

Geen nood om te vragen 'waar het feestje is', dat heeft iedereen nu al wel door, en het moet eigenlijk nog beginnen!
:EA:


Da was inderdaad prachtig en zou wat meer moeten gedaan worden. Meestal beperken we ons tot de 'favorieten' (Wouter moreels, flippo, ...). Volgens mij zijn we 'r gisteren wel ene vergeten zijne naam te scanderen... Brecht Moreels. Of heb ik het gemist?

Alleszins, zalige sfeer, gralek veelk volk, goe weer, schoein voetbal,... Meer moeje toch ni emmen... Aleja, buiten nog noste week den titel misschien op Waregem :EA: :banana:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Apr 2011, 11:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Timoilsjt schreef:

Da was inderdaad prachtig en zou wat meer moeten gedaan worden. Meestal beperken we ons tot de 'favorieten' (Wouter moreels, flippo, ...). Volgens mij zijn we 'r gisteren wel ene vergeten zijne naam te scanderen... Brecht Moreels. Of heb ik het gemist?

Alleszins, zalige sfeer, gralek veelk volk, goe weer, schoein voetbal,... Meer moeje toch ni emmen... Aleja, buiten nog noste week den titel misschien op Waregem :EA: :banana:


Ge hebt u bij mijn weten idd vergist ;p Brecht werd ook gzongen :p

_________________
Please don't take my Iendracht away!


02 Apr 2011, 12:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Andermaal Wouter Moreels met een steengoed prestatie die ons met de hulp van zijn broer veilig richting zege loodste. Chapeau aan de hele ploeg voor een mooie avond.


02 Apr 2011, 12:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Iendrachtzot schreef:
Timoilsjt schreef:

Da was inderdaad prachtig en zou wat meer moeten gedaan worden. Meestal beperken we ons tot de 'favorieten' (Wouter moreels, flippo, ...). Volgens mij zijn we 'r gisteren wel ene vergeten zijne naam te scanderen... Brecht Moreels. Of heb ik het gemist?

Alleszins, zalige sfeer, gralek veelk volk, goe weer, schoein voetbal,... Meer moeje toch ni emmen... Aleja, buiten nog noste week den titel misschien op Waregem :EA: :banana:


Ge hebt u bij mijn weten idd vergist ;p Brecht werd ook gzongen :p


Op 2-3spelers(van alle 21A-kernspelers dus) is er niet gezongen,op al de rest wel en ik denk dat brecht zijn naam zeker gescandeerd is.


02 Apr 2011, 12:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst