Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21
 Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
acrid schreef:
wat schrijven ze nu in HNB,dat de 2de goal een afgeweken vrije trap is van Brecht Moreels :wadde:
volgens mij was het geen vrije trap en zelfs geen afgeweken schot


Was inderdaad lichtjes afgeweken, ik stond perfect opgesteld om dit te zien. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Apr 2011, 15:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
acrid schreef:
wat schrijven ze nu in HNB,dat de 2de goal een afgeweken vrije trap is van Brecht Moreels :wadde:
volgens mij was het geen vrije trap en zelfs geen afgeweken schot


Was inderdaad lichtjes afgeweken, ik stond perfect opgesteld om dit te zien. ;)



afgeweken wel maar was da niet een fase na nen inworp of zo? allesinds zeker gene vrije trap... ma t was wel een ferme goal... :D


02 Apr 2011, 15:29
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Was wel een vrije trap. Maar wel van Cousin. Cousin geeft klein tiksken naar Brecht die richting doel schiet. Bal wijkt wat af en gaat binnen. Zo heb ik het toch gezien.


02 Apr 2011, 15:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Sommigen zien blijkbaar de wedstrijd maar half :drank:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Apr 2011, 15:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Jan schreef:
Was wel een vrije trap. Maar wel van Cousin. Cousin geeft klein tiksken naar Brecht die richting doel schiet. Bal wijkt wat af en gaat binnen. Zo heb ik het toch gezien.

Ge hebt da goe gezien want zo is het ook gebeurd.


02 Apr 2011, 15:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Hugo schreef:
Ik zou graag de reden eens weten waarom die mannen met onze truitjes moesten spelen. :wadde:
Want zij spelen toch altijd in geel-zwart.

De reden was dat hun uitrusting bijna dezelfde was als de scheidsrechter in 't geel.
Hadden niets anders mee.


02 Apr 2011, 15:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
zwawi schreef:
acrid schreef:
wat schrijven ze nu in HNB,dat de 2de goal een afgeweken vrije trap is van Brecht Moreels :wadde:
volgens mij was het geen vrije trap en zelfs geen afgeweken schot

Was een snel genomen vrije trap. Cousin met een klein tikje tot bij Brecht en diens schot is inderdaad lichtjes afgeweken waardoor de bal in de verste hoek beland is.[/quote
Bevestigd door Brecht gisterenavond. Was ook duidelijk te zien van in de perstribune.


02 Apr 2011, 16:03
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
maar dus officieel gene vrijen trap van Brecht zelf zoals ze schrijven in HNB :whistle:


02 Apr 2011, 16:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Overigens mooi gebaar van Flipo om Wouter de penalty te laten trappen waardoor deze zijn kansen om topscorer te worden in Oost-Vlaanderen(nat.afd) stijgen.


02 Apr 2011, 16:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
acrid schreef:
maar dus officieel gene vrijen trap van Brecht zelf zoals ze schrijven in HNB :whistle:

Nee, was kort tikje van Cousin voorafgaande.


02 Apr 2011, 16:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
vantjen schreef:
acrid schreef:
maar dus officieel gene vrijen trap van Brecht zelf zoals ze schrijven in HNB :whistle:

Nee, was kort tikje van Cousin voorafgaande.

De beelden van TVOOST,AalstTv en EATv zullen misschien meer duidelijkheid verschaffen.
Moest Hoogstraaten verliezen,peis dat ze dan ook alle 3 zullen richting Waregem trekken.
Maar de exclusiefste BEELDEN zullen dan toch ook op de spelersbus gedraaid worden door den Pascal.
Cross the fingers voor TEMSE vanavond! :EA:


02 Apr 2011, 16:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
De Jean schreef:
Bij Oudenaarde viel mij op dat diene Thompson toch nog altijd deftig op een balleke kan shotten. Niks voor ons, natuurlijk, maar nog altijd top in derde.

Naast Thompson was de enige die bij Oudenaarde voor gevaar zorgde toch duidelijk Schamp. Die zou misschien wel een meerwaarde kunnen betekenen, maar als hij te veel vraagt mag hij van mij ook blijven waar hij is. Hij moet bijvoorbeeld niet beginnen met meer geld vragen dan een Moreels of een Flippo, want dan brengt ge volgens mij het evenwicht in de ploeg in gevaar. Enfin, ik ga ni wenen als hij in Oudenaarde blijft, maar zeker ook ni als hij bij ons komt shotten ;-)

Ik heb ook weer eens een wereldmatch van Wouter Moreels gezien, ik hoop dat er niet te veel scouts in de tribune zaten gisteren.

Bij de uitblinkers gisteren ook duidelijk Ken Van Damme. Niet altijd even zuiver in zijn passing, en als hij een doelkans krijgt schijt hij in zijn broek, maar ge moet eens zien hoeveel ballen die recupereert en hoeveel aanvallen hij stopzet. Klasse gisteren.

En dan nog een kort woordje over Papé. Die jongen wordt elke match beter, en amuseert zich duidelijk op het veld. Soms ziet ge dat hij nog wat naar zijn plaats zoekt (letterlijk), maar zijn combinatie van stunteligheid, snelheid, techniek en vallende ziekte zal nog menig tegenstander nerveus maken. En hij zorgt ervoor dat klasbak Moreels een beetje meer ademruimte krijgt...

ik heb van een steward horen zeggen dat lierse en kv mechelen in de tribune zaten voor wouter moreels?


02 Apr 2011, 17:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Zo een avondwedstrijden zijn toch altijd veel uitbundiger hoor, iemand een idee hoeveel volk er gisteren was?


02 Apr 2011, 17:22
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Zienaa schreef:
Zo een avondwedstrijden zijn toch altijd veel uitbundiger hoor, iemand een idee hoeveel volk er gisteren was?

Volgens de officiële site waren er gisteren geen toeschouwers... ;)


02 Apr 2011, 17:32
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Oudenaarde
Prodialoog schreef:
Ik vond dit de beste wedstrijd tot nu toe qua sfeer.

Oudenaarde was ik mijn ogen niet zo zwak. De eerste helft waren ze zeker de gelijke maar hebben wij meer geluk in de afwerking. Die eerste helft werd dan ook tegen een zeer hoog tempo gespeeld waardoor er weinig uitgesproken kansen kwamen.

De tweede helft was, mede door de voorsprong en onze fisieke paraatheid, in ons voordeel.

Wat betreft uitblinkers zou ik zeker naast de gebroeders Moreels ook Papé, Kestens en Verheyden willen aanhalen. Die twee laatste vielen vandaag niet echt op maar brengen rust in de ploeg. En dan vergeet ik nog Castro die een paar weken terug bijna niemand meer kon bekoren. Ik zou die echt graag eens op de rechts midden zien voetballen.

Ik heb genoten en de vraag "wanneer spelen we kampioen?" komt nu toch stilaan dicht bij. :EA:


Daar ben ik het volledig mee eens. :worship: :worship:


02 Apr 2011, 17:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 301 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst