Eendracht Aalst-Rfc Cappellen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 Eendracht Aalst-Rfc Cappellen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
eintracht frankfurt schreef:
de schoonste carnavalmatch in mijn supportershistorie was de 2-3 overwinning op Seraing in ons gouden jaar 94-95...

verre verplaatsing, 2-0 achter na 10 minuten in de 2de helft.... en dan...
De Bilde met een wereldgoal (vond ik nog knapper dan zijn goal tegen Brugge) voor 2-1...
gouwe ouwe Edi Krncevic die een rebound van de Vleeschouwer op de paal in doel tikt, 2-2 op 5 minuten van het einde...
wij volledig lyrisch, toch nog 2-2, en ons aan het verheugen op de 1,5 uur in de bus terug :)

en dan... kan het nog ironischer... grootste carnavalist LEO VAN DER ELST die met een kanonbal in blessuretijd de 2-3 op het bord brengt... schit-te-rend !!!! :drank: :rolandjen:

wat een ambiance op de terugweg :D 't is al 16 jaar geleden (alstublieft... :wow: ), maar herinner het me nog als gisteren


dan in Gaston Van der Elst zijn cafe 2 dagen gevierd met de spelers (nog pinten gekregen van Van Ankeren, Kanu, en Yves Vanderhaeghe :D (y) )
en dan winnen we 5 dagen later met 1-0 van Club :lol:

wat een tijden...


Da waster gerat oever. (y)
En pintjen gekreigen van nen Ollander? Da es oeik iet dagge ni alle doagen meimokt. ;) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Mar 2011, 21:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Ik herinner me deze match nog zoals gisteren.
Reden : Met de rust kocht ik aan worstenkraam een "Mitraillette" 100 Fr in die tijd.
Dit was een stuk Frans brood van een halve meter lang, ingesmeerd met mayonaise en pikante saus en daarbij 2 curryworsten overgoten met een laagje fritjes. :D
Gelukkig mocht ge in die tijd met eten nog het stadion binnen.
Ik had tegen mijn maten gezegd, er mag slechts gescoord worden als ik alles opgegeten had, dan kon ik ook in mijn handen klappen. En zo geschiedde zoals hierboven reeds beschreven, een match om in te kaderen :EA: :banana:

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Mar 2011, 0:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
jammen schreef:
eintracht frankfurt schreef:
de schoonste carnavalmatch in mijn supportershistorie was de 2-3 overwinning op Seraing in ons gouden jaar 94-95...

verre verplaatsing, 2-0 achter na 10 minuten in de 2de helft.... en dan...
De Bilde met een wereldgoal (vond ik nog knapper dan zijn goal tegen Brugge) voor 2-1...
gouwe ouwe Edi Krncevic die een rebound van de Vleeschouwer op de paal in doel tikt, 2-2 op 5 minuten van het einde...
wij volledig lyrisch, toch nog 2-2, en ons aan het verheugen op de 1,5 uur in de bus terug :)

en dan... kan het nog ironischer... grootste carnavalist LEO VAN DER ELST die met een kanonbal in blessuretijd de 2-3 op het bord brengt... schit-te-rend !!!! :drank: :rolandjen:

wat een ambiance op de terugweg :D 't is al 16 jaar geleden (alstublieft... :wow: ), maar herinner het me nog als gisteren


dan in Gaston Van der Elst zijn cafe 2 dagen gevierd met de spelers (nog pinten gekregen van Van Ankeren, Kanu, en Yves Vanderhaeghe :D (y) )
en dan winnen we 5 dagen later met 1-0 van Club :lol:

wat een tijden...


Da waster gerat oever. (y)
En pintjen gekreigen van nen Ollander? Da es oeik iet dagge ni alle doagen meimokt. ;) :lol:


@ Eintracht Frankfurt, dat zijn nog eens verhalen uit den tijd dat voetbal nog voetbal was. Altijd leuk om te lezen. (y)

@ jammen, als ge ni teveel den bels uithangt, dan kan je nen hele avond op den Ollander zen kap drinken.
Ik weet waarover dat ik spreek, 'k hem afgelopen zondag in Olland nog nen trofee voor "Supporter van het jaar" ontvangen. (Meer details bespaar ik jullie om ni te ver uit te wijken) En ze hebben mij zoveel getrakteerd, dat ik dien Bavaria nog lekker begon te vinden ook. :drank:

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


02 Mar 2011, 1:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Bij deze een oproep aan ALLE Iendrachtsupporters voor de Carnavalsmatch EA - Capellen!
OPC is van plan om nog eens alles uit de kast te halen voor de eerste Carnavals - thuismatch sinds jaren. Echter rekenen we hiervoor ook op de hulp en de passie van ALLE supporters om OPC te helpen er wederom iets GROOTS van te maken!
Hierbij willen we dus een oproep doen aan iedereen om zo VROEG MOGELIJK naar het PC-stadion te komen!!
OPC zelf zal verzamelen blazen in café de Mascot en dit vanaf 18u, er moeten nog tal van zaken geregeld en voorbereiden. Hoe meer supporters ons hierbij kunnen helpen, des te sneller kunnen we gaan pintelieren voor de match ;)!
Vanaf ongeveer 19u45 zullen we vanuit de Mascot in 1 grote groep vertrekken richting de Parking achter de K, om een halfuur voor 't begin van onze Carnavalsmatch reeds daar een pré-party te houden. Op die manier zullen we "Aal tesaumen" goed opgewarmd de K betreden om daar op ons elan voort te gaan en er 90 minuten (en veel langer) een ware HEL van te maken!!

Tot vrijdag!
OPC.

_________________
OB17


02 Mar 2011, 1:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
El Corredor schreef:
nog eventjes opgezocht, die laatste carnavalsmatch thuis tegen Red Star Waasland, was ook het Waterloo van Leo Van Der Elst, ik vermoed dat het zover dit jaar niet komt :D


Inderdaad... Terwijl ik ons tot de 0-1 heel goed voetbal zag brengen nochtans toen... Zat inderdaad een supergoal bij vanop links dacht ik. Goal werd - dacht ik - gescoord door ne rossen met een verleden bij de jeugd van Eendracht Aalst maar de naam ontsnapt mij.


02 Mar 2011, 8:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
DT schreef:
El Corredor schreef:
nog eventjes opgezocht, die laatste carnavalsmatch thuis tegen Red Star Waasland, was ook het Waterloo van Leo Van Der Elst, ik vermoed dat het zover dit jaar niet komt :D


Inderdaad... Terwijl ik ons tot de 0-1 heel goed voetbal zag brengen nochtans toen... Zat inderdaad een supergoal bij vanop links dacht ik. Goal werd - dacht ik - gescoord door ne rossen met een verleden bij de jeugd van Eendracht Aalst maar de naam ontsnapt mij.


Geeraerts ;)


02 Mar 2011, 10:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Geeraerts Glenn ? Da was giéne vos. :wadde:

_________________
Proud member " den natten toeig"


02 Mar 2011, 11:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Dirk schreef:
Geeraerts Glenn ? Da was giéne vos. :wadde:


Zen hoar was misschien geverfd, in ieder geval 't was ne lepe vos :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Mar 2011, 12:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
El Corredor schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:
nog eventjes opgezocht, die laatste carnavalsmatch thuis tegen Red Star Waasland, was ook het Waterloo van Leo Van Der Elst, ik vermoed dat het zover dit jaar niet komt :D


Inderdaad... Terwijl ik ons tot de 0-1 heel goed voetbal zag brengen nochtans toen... Zat inderdaad een supergoal bij vanop links dacht ik. Goal werd - dacht ik - gescoord door ne rossen met een verleden bij de jeugd van Eendracht Aalst maar de naam ontsnapt mij.


Geeraerts ;)


Was dat niet rikkie de sloover

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


02 Mar 2011, 12:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
kanderniopkommen schreef:
El Corredor schreef:
DT schreef:

Inderdaad... Terwijl ik ons tot de 0-1 heel goed voetbal zag brengen nochtans toen... Zat inderdaad een supergoal bij vanop links dacht ik. Goal werd - dacht ik - gescoord door ne rossen met een verleden bij de jeugd van Eendracht Aalst maar de naam ontsnapt mij.


Geeraerts ;)


Was dat niet rikkie de sloover


Joat maan dienen wast

_________________
Proud member " den natten toeig"


02 Mar 2011, 12:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
kanderniopkommen schreef:
El Corredor schreef:
DT schreef:

Inderdaad... Terwijl ik ons tot de 0-1 heel goed voetbal zag brengen nochtans toen... Zat inderdaad een supergoal bij vanop links dacht ik. Goal werd - dacht ik - gescoord door ne rossen met een verleden bij de jeugd van Eendracht Aalst maar de naam ontsnapt mij.


Geeraerts ;)


Was dat niet rikkie de sloover


Neen, zeker Johan Geeraerts. Speelde ooit nog in eerste bij ons, maar kwam daar bijna nooit aan spelen toe.


02 Mar 2011, 12:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
De voorbeschouwing staat online.


02 Mar 2011, 12:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


Zoals steeds een interessante voorbeschouwing om te lezen Bartos.
Mannen, alleen de spelers kunnen ons een onvergetelijke avond bezorgen.
Moedig onze ploeg aan zoals nooit tevoren, maar laat ze tijdens de opwarming met rust a.u.b., vanop de tribunes kunnen we al van de eerste minuten voor een indrukwekkende sfeer zorgen, zoals het OPC gepland heeft.
Na de match is er nog gelegenheid genoeg om samen met de spelersgroep een spetterend carnavalfeestje te bouwen. :banana: :banana:
Enfin, genoeg gezaagd Hugo, maar ja voor mij is die titel behalen het belangrijkste waar ik naar uit kijk, carnaval vieren doe ik als tussendoortje in de loop van het seizoen. :lol:
Iendracht forever! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Mar 2011, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
magnefiek doelpunt inderdaad,
zeer weinig volk trouwens voor die match. Nochtans stonden we er mits winst absoluut niet slecht voor.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Mar 2011, 13:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Bram schreef:
zeer weinig volk trouwens voor die match. Nochtans stonden we er mits winst absoluut niet slecht voor.


Was natuurlijk ons eerste jaar in derde na een lange periode in eerste... Velen hadden die dubbele degradatie nog niet echt verteerd denk ik...


02 Mar 2011, 13:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst