Eendracht Aalst-Rfc Cappellen - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 Eendracht Aalst-Rfc Cappellen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Ik heb me toch ook moeten inhouden alster achter mij daar 2 begonnen van : diejen 13 kan nit , diejen 9 doe nit. Het enige dak em geantwoord was dat die mannen precies nog nie veel gezien hebbe van ons ploeg als ze de namen nog nie kennen. Maar de echte supporters hebben er een prachtige wedstrijd van gemaakt :EA:


05 Mar 2011, 13:38
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Andermaal een slechte wedstrijd maar andermaal winnen we ze... Zo wordt je kampioen!

Veel volk, wat een ambiance, dit is echt een ploeg voor de top in tweede!


05 Mar 2011, 13:41
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Aan die mannen die op 1! match alles gezien hebben, en commentaar geven...BLIJF THOIS EN ZIE NOAR TELETEKST!!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


05 Mar 2011, 13:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
gweninho schreef:
Ik heb me toch ook moeten inhouden alster achter mij daar 2 begonnen van : diejen 13 kan nit , diejen 9 doe nit. Het enige dak em geantwoord was dat die mannen precies nog nie veel gezien hebbe van ons ploeg als ze de namen nog nie kennen. Maar de echte supporters hebben er een prachtige wedstrijd van gemaakt :EA:


Bij die 1-0wast wel grappig iemand trapt de bal terug in het pak(ik denk van damme) en gehoorde echt het gepffffffffffffffffff van sommige supporters en 10seconden later valt die goal dan.


05 Mar 2011, 13:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ik heb me toch ook moeten inhouden alster achter mij daar 2 begonnen van : diejen 13 kan nit , diejen 9 doe nit. Het enige dak em geantwoord was dat die mannen precies nog nie veel gezien hebbe van ons ploeg als ze de namen nog nie kennen. Maar de echte supporters hebben er een prachtige wedstrijd van gemaakt :EA:


Bij die 1-0wast wel grappig iemand trapt de bal terug in het pak(ik denk van damme) en gehoorde echt het gepffffffffffffffffff van sommige supporters en 10seconden later valt die goal dan.

Van Damme was nu wel echt niet goed hé, die was content als hij van den bal af was denk ik... Bijna geen één goeie pass gezien...


05 Mar 2011, 13:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
DavidSeal schreef:
Aan die mannen die op 1! match alles gezien hebben, en commentaar geven...BLIJF THOIS EN ZIE NOAR TELETEKST!!!


Ze zouden de K eigenlijk moeten opsplitsten voor zo'n matchen eh :D

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


05 Mar 2011, 13:52
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Tom_1919 schreef:
DavidSeal schreef:
Aan die mannen die op 1! match alles gezien hebben, en commentaar geven...BLIJF THOIS EN ZIE NOAR TELETEKST!!!


Ze zouden de K eigenlijk moeten opsplitsten voor zo'n matchen eh :D


da gezaag was erg, maar die ene die ik heb moeten vertellen dat den tweeden helft naar de andere goal moesten sjotten, was mij teveel, ben mij dan maar een paar trapjes lager gaan zetten


05 Mar 2011, 13:55
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
lot schreef:
Tom_1919 schreef:
DavidSeal schreef:
Aan die mannen die op 1! match alles gezien hebben, en commentaar geven...BLIJF THOIS EN ZIE NOAR TELETEKST!!!


Ze zouden de K eigenlijk moeten opsplitsten voor zo'n matchen eh :D


da gezaag was erg, maar die ene die ik heb moeten vertellen dat den tweeden helft naar de andere goal moesten sjotten, was mij teveel, ben mij dan maar een paar trapjes lager gaan zetten


:plat: Koen Koen?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


05 Mar 2011, 13:57
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05
Berichten: 211
Leeftijd: 48
Locatie: Affligem
Website: http://www.dirtyuncle.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Foto genomen net voor de aftrap
Inferno in de K

Afbeelding


05 Mar 2011, 14:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Als ik denk aan de ontlading bij dat doelpunt krijg ik nog kiekevel. Die achter mij sprong bijna in mijne nek, wa gaat da ni geven als de match wordt afgefloten waarbij we kampioen spelen...


05 Mar 2011, 14:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Iendrachter90 schreef:
Het meeste gezaag was er gisteren alleszins op pape gueye en zowel van degene die altijd komen zien als van degene die bijna nooit komen zien.
Trouwens van die mannen dat 1matchke komen zien en iedereen afbreken daar kannek mij toch kwaad op maken ze,kheb ook zo'n paar kameraden dat daar goed in zijn.Maar die zijn op voorhand verwittigd dat ze ni opt spel moeten kreften tegen mij op basis van 1matchke :D


Amaai, das wel just. tzei daar enen neffen mij :'diejen 9 van ons moet isj nen bal leren controleren'. :wow:
Ik hoop echt dat diejen 'supporter' echt niet meer afkomt.

Voor de rest: Ik had eerlijk gezegd niet door dat Seminck den aftrap had gegeven...
En toch efkes een vermelding naar Kestens. Ik vond dat diejen pal stond (zeker in den eerste helft waar hij daar nen loepzuiveren sliding doet in de 16) in de verdeding en ging geregeld eens mee naar voor ook.


05 Mar 2011, 14:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Proficiat Iendracht, opnieuw een glansprestatie op weg naar de fel begeerde titel.
Wat een geweldige sfeer zeg, de echte "Hel van Oilsjt", onze spelers hebben ons toch op een leuk optreden getrakteerd, schitterend gewoon.
En wa vonden jullie van ons bestuur mannen, onze voorzitter en co hebben woord gehouden om zich te verkleden met de carnavalmatch, die mannen maken zich onsterfelijk op den Iendracht, zeg het als ik overdrijf hé mannen. :lol:
Man man man, dergelijke taferelen kan je alleen maar in Oilsjt beleven.
Enfin, ondanks dat ik mij niet 100% voel ik mij een gelukkig mens en ben ik fier en trots om Iendrachter te zijn. :banana: :EA:
Duizendmaal bedankt Iendracht voor deze schitterende en onvergetelijke avond en nog ne dikke proficiat aan de mensen van het OPC, 't waster weir bosj op mannen. (y) :worship: :EA: :drank:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Mar 2011, 14:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
zwaar verkeerd ingeschat ook van mij om te denken dat er niet zoveel volk zou komen. amai :crazy: 't moet zeker al van Aalst - Willebroek paar jaar geleden geweest zijn dat er zoveel volk was.
En ik durf zelfs zeggen dat er nu meer was. Deed mij denken aan de tijd in 1ste.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Mar 2011, 14:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:
Het meeste gezaag was er gisteren alleszins op pape gueye en zowel van degene die altijd komen zien als van degene die bijna nooit komen zien.
Trouwens van die mannen dat 1matchke komen zien en iedereen afbreken daar kannek mij toch kwaad op maken ze,kheb ook zo'n paar kameraden dat daar goed in zijn.Maar die zijn op voorhand verwittigd dat ze ni opt spel moeten kreften tegen mij op basis van 1matchke :D


Amaai, das wel just. tzei daar enen neffen mij :'diejen 9 van ons moet isj nen bal leren controleren'. :wow:
Ik hoop echt dat diejen 'supporter' echt niet meer afkomt.

Voor de rest: Ik had eerlijk gezegd niet door dat Seminck den aftrap had gegeven...
En toch efkes een vermelding naar Kestens. Ik vond dat diejen pal stond (zeker in den eerste helft waar hij daar nen loepzuiveren sliding doet in de 16) in de verdeding en ging geregeld eens mee naar voor ook.


Samen met VDN de enige op niveau,voor al de andere basisspelers houden we het maar op een offday,voor de rest onthoud ik enkel de sfeer en dat de spelers als even zot zijn als de supporters :D .Tegen hamme gaan ze er wel moeten staan,maarja eerst mogen ze zich is 3dagen uitleven,dat hebben ze nu wel verdient.


05 Mar 2011, 14:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
Tegen Hamme zal het anders moeten inderdaad. De JP kwam in ieder geval al goed scouten :drank:


05 Mar 2011, 14:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst