Eendracht Aalst - VW Hamme - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 271 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19
 Eendracht Aalst - VW Hamme 
Auteur Bericht
Reserve

Leeftijd: 30
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Tom_1919 schreef:
Tis wel spijtig da er hier al geruchten worden gelanceerd over wie weg moet en mag/ moet blijven volgens sommigen.
Vergeet ni da ge me de jongens van nu (sinds de komst van BVR) bijna 2 volle seizoenen schone momenten hebt meegemaakt.
Denk maar aan 2 jaar na elkaar den beker, onze heropstanding onder BVR, de wervelende start dit seizoen, maar ook de moeilijke tijden met verlies en paniek tot gevolg, maar we hadden ook onze moeilijke matchen waar we punten gingen halen en de spelers ons nog in de hemel brachten(Dessel, Brakel, Cappellen oa)
Het enige waar we nu eigenlijk aan moeten denken, is aan de ploeg en hen deze laatste matchen vol aanmoedigen tot die fel begeerde titel binnen is.
Die 'grote' transfers komen dan wel vanzelf, alhoewel ik ni altijd graag heb dat er veel van die grote jongens gehaald worden, maar goe we zien wel.
Ik vertrouw het bestuur qua transfers, ze leveren al 2 à 3 jaar echt goed werk dus zullen ze dat nu ook wel doen.

goed gezegd ze tom!! i agree

17 Mar 2011, 14:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 271 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19