Eendracht Aalst - VW Hamme - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - VW Hamme 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Ik vind dat we hier goed en motiverend bezig zijn weer... :hmm: Altijd leuk als je sommige dingen hier leest als speler. Het bestuur deed zijn huiswerk dit jaar toch ook goed, wel ze zullen dat volgens seizoen ook wel doen.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Mar 2011, 20:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ja mannekes, wa dage hier allemaal leest..

Ik heb het volste vertrouwen in de huidige kern en ben er zeker van dat we met 3 à 4 échte versterkingen (een van nieuwenhuyze zou dat in mijn ogen wel zijn) ons zeker zullen redden in 2e (denk zelf bovenaan rechterkolom).

Hier in 3e klasse is de match tegen aalst voor bijna elke ploeg dé match van het seizoen en moeten wij het spel maken. In 2e zullen we denk ik meer ruimte krijgen en beter kunnen voetballen.
In onze oefenwedstrijden tegen 2e klassers (waasland, dender, wetteren) deden we het toch verrevan slecht vond ik.

Tot slot heb ik ook het volste vertrouwen in het bestuur en denk ik dat ze wel verstandige keuzes zullen maken.
ik hoop vooral dat wouter bij ons blijft (ik zou 2e voor hem dé perfecte tussenstap in zijn carriere vinden)


14 Mar 2011, 21:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ajoin_bart schreef:
ja mannekes, wa dage hier allemaal leest..

Ik heb het volste vertrouwen in de huidige kern en ben er zeker van dat we met 3 à 4 échte versterkingen (een van nieuwenhuyze zou dat in mijn ogen wel zijn) ons zeker zullen redden in 2e (denk zelf bovenaan rechterkolom).

Hier in 3e klasse is de match tegen aalst voor bijna elke ploeg dé match van het seizoen en moeten wij het spel maken. In 2e zullen we denk ik meer ruimte krijgen en beter kunnen voetballen.
In onze oefenwedstrijden tegen 2e klassers (waasland, dender, wetteren) deden we het toch verrevan slecht vond ik.

Tot slot heb ik ook het volste vertrouwen in het bestuur en denk ik dat ze wel verstandige keuzes zullen maken.
ik hoop vooral dat wouter bij ons blijft (ik zou 2e voor hem dé perfecte tussenstap in zijn carriere vinden)


Alé kben content dat er nog mensen zoals mij peizen ze :D


14 Mar 2011, 21:04
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ajoin_bart schreef:
ja mannekes, wa dage hier allemaal leest..

Ik heb het volste vertrouwen in de huidige kern en ben er zeker van dat we met 3 à 4 échte versterkingen (een van nieuwenhuyze zou dat in mijn ogen wel zijn) ons zeker zullen redden in 2e (denk zelf bovenaan rechterkolom).

Hier in 3e klasse is de match tegen aalst voor bijna elke ploeg dé match van het seizoen en moeten wij het spel maken. In 2e zullen we denk ik meer ruimte krijgen en beter kunnen voetballen.
In onze oefenwedstrijden tegen 2e klassers (waasland, dender, wetteren) deden we het toch verrevan slecht vond ik.

Tot slot heb ik ook het volste vertrouwen in het bestuur en denk ik dat ze wel verstandige keuzes zullen maken.
ik hoop vooral dat wouter bij ons blijft (ik zou 2e voor hem dé perfecte tussenstap in zijn carriere vinden)

Helemaal mee eens.
En ik verwacht dat er inderdaad een paar spelers de wijsheid zullen hebben om de eventuele stap ,aar tweede niet te zetten, en dat is hun goed recht maar doet niets af aan hun bijdrage tot onze (hopelijk nakende) titel!
Ik hoop ook dat ons bestuur wijs zal zijn en spelers met een goede mentaliteit en groeipotentieel zal kopen en niet altijd de grote namen. En wat ik nu zie gebeuren stelt mij op dat vlak gerust.
Ik lees hier alsof we meteen de top moeten spelen in tweede, maar dat hoeft niet, hé. Het is spijtig om vast te stellen, maar we zijn echt nog niet toe aan een nieuw avontuur in eerste op korte termijn (qua financiën, accomodatie,...).
Het is in het verleden beter afgelopen met De Bilde dan met Lozano, hé...


14 Mar 2011, 21:13
Duivelke

Lid geworden op: 15 Nov 2010, 12:22
Berichten: 20
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ajoin_bart schreef:
ja mannekes, wa dage hier allemaal leest..

Ik heb het volste vertrouwen in de huidige kern en ben er zeker van dat we met 3 à 4 échte versterkingen (een van nieuwenhuyze zou dat in mijn ogen wel zijn) ons zeker zullen redden in 2e (denk zelf bovenaan rechterkolom).

Hier in 3e klasse is de match tegen aalst voor bijna elke ploeg dé match van het seizoen en moeten wij het spel maken. In 2e zullen we denk ik meer ruimte krijgen en beter kunnen voetballen.
In onze oefenwedstrijden tegen 2e klassers (waasland, dender, wetteren) deden we het toch verrevan slecht vond ik.

Tot slot heb ik ook het volste vertrouwen in het bestuur en denk ik dat ze wel verstandige keuzes zullen maken.
ik hoop vooral dat wouter bij ons blijft (ik zou 2e voor hem dé perfecte tussenstap in zijn carriere vinden)


Ik heb ook alle vertrouwen in het bestuur en de staf en deze mensen geloven zelf dat het met deze ploeg degradatievechten wordt en dat willen ze ten allen tijde vermijden. Iendracht is (financieel) dood als we meteen weer zakken. Ze willen zich serieus versterken en volgens mij moeten er dan ook vertrekken. Let's wait and see.


14 Mar 2011, 21:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Pure gok van mij, maar volgens mij zien we De Castro, Moreels B, Ringoot, Denys (die zal zelf wegwillen), Kestens, Verheyden, Coppens, Devidts, Crispijn

Guye dat valt nog wat af te wachten. Depoitre zal ook goeie (medische) papieren moeten kunnen voorleggen!!

Volgens mij komen er 2 verdedigers (back rechts/links), 2 middenvelders (centraal) en 2 aanvallers bij.

Ik veronderstel dat de twee huidige aankopen versterkingen in de breedte zijn?

Schiet me niet af hé...'t is maar een gevoel...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Mar 2011, 21:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
witzwet schreef:
Pure gok van mij, maar volgens mij zien we De Castro, Moreels B, Ringoot, Denys (die zal zelf wegwillen), Kestens, Verheyden, Coppens, Devidts, Crispijn

Guye dat valt nog wat af te wachten. Depoitre zal ook goeie (medische) papieren moeten kunnen voorleggen!!

Volgens mij komen er 2 verdedigers (back rechts/links), 2 middenvelders (centraal) en 2 aanvallers bij.

Ik veronderstel dat de twee huidige aankopen versterkingen in de breedte zijn?

Schiet me niet af hé...'t is maar een gevoel...


Ik denk dat Ringoot , Kestens en Coppens zullen blijven.


14 Mar 2011, 21:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
witzwet schreef:
Pure gok van mij, maar volgens mij zien we De Castro, Moreels B, Ringoot, Denys (die zal zelf wegwillen), Kestens, Verheyden, Coppens, Devidts, Crispijn

Guye dat valt nog wat af te wachten. Depoitre zal ook goeie (medische) papieren moeten kunnen voorleggen!!

Volgens mij komen er 2 verdedigers (back rechts/links), 2 middenvelders (centraal) en 2 aanvallers bij.

Ik veronderstel dat de twee huidige aankopen versterkingen in de breedte zijn?

Schiet me niet af hé...'t is maar een gevoel...


ik heb compleet hetzelfde gevoel... ;) :drank:


14 Mar 2011, 21:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Coppens moet toch altijd blijven, heeft nooit teleurgesteld en zal zeker geen dure vogel zijn.

Waarom Crispijn weg zou moeten en Papa Gueye niet, dat is voor mij een compleet raadsel?


Volgens mij zullen het B.Moreels, Kestens, Verheyden, De Castro, Delclef, Papa Gueye en Ringoot worden die moeten vertrekken


14 Mar 2011, 21:35
Duivelke

Lid geworden op: 15 Nov 2010, 12:22
Berichten: 20
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
snapt iemand waarom BVR gisteren zo lang wachtte met Yombo of Ringoot eens in te brengen zodat die jongens hun eens langer dan 4 min konden tonen?!

De ergste ramp die ons kan overkomen is een blessure van Megamoreels wanneer de match al lang gespeeld is.


14 Mar 2011, 21:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Jeroen schreef:
Coppens moet toch altijd blijven, heeft nooit teleurgesteld en zal zeker geen dure vogel zijn.

Waarom Crispijn weg zou moeten en Papa Gueye niet, dat is voor mij een compleet raadsel?


Volgens mij zullen het B.Moreels, Kestens, Verheyden, De Castro, Delclef, Papa Gueye en Ringoot worden die moeten vertrekken


Inderdaad, ge hebt trouwens in uwe kern niet enkel dure toppers nodig, maar ook jongens waar ge kunt op terugvallen als ge met blessures kampt. En dan zijn jongens als Glen Coppens en Crispijn ideaal daarvoor. Vallen altijd met de goeie mentaliteit in, kunnen zich vinden in een plaats op de bank (of de tribune) en zullen ongetwijfeld geen te dure vogels zijn. Ze hebben ons dit seizoen alleszins al hun nut bewezen.


14 Mar 2011, 21:41
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ajoin_bart schreef:
ja mannekes, wa dage hier allemaal leest..

Ik heb het volste vertrouwen in de huidige kern en ben er zeker van dat we met 3 à 4 échte versterkingen (een van nieuwenhuyze zou dat in mijn ogen wel zijn) ons zeker zullen redden in 2e (denk zelf bovenaan rechterkolom).

Hier in 3e klasse is de match tegen aalst voor bijna elke ploeg dé match van het seizoen en moeten wij het spel maken. In 2e zullen we denk ik meer ruimte krijgen en beter kunnen voetballen.
In onze oefenwedstrijden tegen 2e klassers (waasland, dender, wetteren) deden we het toch verrevan slecht vond ik.

Tot slot heb ik ook het volste vertrouwen in het bestuur en denk ik dat ze wel verstandige keuzes zullen maken.
ik hoop vooral dat wouter bij ons blijft (ik zou 2e voor hem dé perfecte tussenstap in zijn carriere vinden)


wat lees ik hier allemaal???? maandag trainerkesdag maar nu zijn het ook al makelaars die hun intrede doen kun je dat diploma ergens kopen mss?????

het is hier precies het zotten forum daar moet je ook eens langs gaan man man man pffffffffffffffffffff


14 Mar 2011, 22:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
We zullen wel zien. Laten we eerst maar onze energie in het behalen van de tittel steken.
Ik vond trouwens dat er gisteren een soort postcarnaval depressie hing bij de supporters tot de stand op Waregem werd omgeroepen.


14 Mar 2011, 22:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Als ik hier lees wie volgens velen hier volgend jaar nog in de basisploeg zal staan, merk ik dat Galucci daar niet tussen staat. Die moet toch zeker ook meekunnen in tweede.


15 Mar 2011, 1:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
blanco schreef:

Ik heb ook alle vertrouwen in het bestuur en de staf en deze mensen geloven zelf dat het met deze ploeg degradatievechten wordt en dat willen ze ten allen tijde vermijden. Iendracht is (financieel) dood als we meteen weer zakken. Ze willen zich serieus versterken en volgens mij moeten er dan ook vertrekken. Let's wait and see.


Allez, zeer mooie blijk van waardering dan aan de huidige kern moet ik zeggen. Wat ik weet, is dat je met de spelers die nu je centrale as vormen (VDN - De Schutter/Filipovic - Van Damme - Wouter - Depoitre), een stevig geheel hebt voor in tweede en je buitenspelers zeker ook meekunnen daar. Een goede motor erbij, twee sterke backs en een goeie spits en je staat al een heel eind verder. Niet vergeten dat je dan ook nog spelers hebt als Potjes, Yombo, Ringoot, etc. die zeker nog progressiemarge hebben ook.

Het is vooral belangrijk om in de voorbereiding op volgend seizoen een goed collectief te smeden. Heb je dit jaar toch ook gezien? Qua typeploeg voorafgaand aan dit seizoen, puur op papier bekeken en met de namen van de inkomende transfers, had niemand verwacht dat Kestens, Verheyden, Coppens en Crispyn nog zoveel minuten zouden krijgen in de competitie. Van Brecht had niemand verwacht dat hij er meteen zou uitvallen ook trouwens en achteraf bekeken (als derde of vierde keus) heeft die ook nog een meer dan behoorlijk aantal minuten op zijn conto ondertussen. En het is duidelijk gebleken dat we iedereen in onze kern nodig hebben gehad - De Gussémé is zelfs uit de reserven moeten worden gehaald...

Ik vind het dan ook allemaal heel mooi om zien hé die berichten over de versterkingen, etc. maar ik hoop dat ze dan ook wel kijken naar spelers die het groepsbelang voorop stellen ipv zichzelf. Als spelers uit de huidige kern de overstap zelf niet zien zitten en dat hebben meegedeeld aan het bestuur, dat is 1 ding uiteraard. Versterken is nodig, maar je moet wel eerst je kwaliteiten die je al rondlopen hebt, goed kunnen inschatten. Rupel-Boom heeft een deel van zijn kampioenenploeg laten gaan, waaronder enkele cruciale posities in het veld en de vervangers vullen die posities totaal anders in. Heist opteerde ervoor om zijn ploeg van vorig seizoen bij elkaar te houden. Voorlopig staat Heist er beter voor dan Boom. Ook dat zijn factoren waar je moet naar kijken... Ik denk wel dat het bestuur zich daar ook van bewust is. Kijk eens naar Roeselare - op papier is dat een sterke ploeg hé met al die namen zoals Mirvic, Dissa, etc. - wel die trappen al een heel seizoen lang geen deuk in een pakje boter. Naam is niet gelijk aan versterking. Ik wil maar aangeven: als je een centrale verdediger zoekt met ervaring, duelkracht, inzet en redelijk kopspel waar snelheid en opbouwende kwaliteiten niet prioritair zijn, dan kan je er een pak gaan halen in tweede of eerste die op hun retour zijn, of je kan gewoon Kestens proberen overtuigen voor een extra jaar bij te tekenen.

Daarom dat ik al die speculaties van wie er weg moet, redelijk over the top vind.

Ik zie hier bijvoorbeeld namen opduiken als Schamp, Cordier terwijl je momenteel Cousin en Galucci hebt, die Balaj hebt gekocht en je Potjes, Ringoot en Coppens nog achter de hand hebt ook... Dan zijn er toch posities waar er meer versterking is vereist denk ik... Dus nogmaals, versterking ok maar kopen om te kopen en vervangen om te kunnen vervangen -> liever niet.


15 Mar 2011, 8:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst