Eendracht Aalst - VW Hamme - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 18
 Eendracht Aalst - VW Hamme 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
voorbijganger schreef:
Hugo schreef:
En waarom zou De Castro zijn plaats niet mogen terug innemen, hij heeft nu toch ook geen moord gepleegd om hem nog verder te straffen.
Zijn laatste wedstrijd op Torhout was hij trouwens één van de betere op het veld, dus zie ik niet in waarom hij niet mag terugkomen in het eerste elftal.


Inderdaad. Maar Coppens heeft nog nooit gezeurd, gezaagd of zijn handen in zijn zakken gestoken.
Integendeel. Toen er zelfs van hem geen sprake was, dan heeft hij er niets over gezegd en blijven doorwerken. Zoiets moet ge gewoon belonen. En bovendien zijn de invalbeurten altijd wel top geweest.
En zet de Castro nog eens op de bank en laat ons dan zien of hij zijn leske heeft geleerd.

Neem van mij aan dat wij De Castro nog dik vandoen zullen hebben, en ik hoop dat hij zondag direct mag starten.


10 Mar 2011, 13:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Hugo schreef:

Die karakterspelers heb je nu meer dan nodig, het gaat me toch niet wijsmaken dat onze ploeg momenteel fris en sprankelend voetbal speelt.
Ik zeg je besteken, het zal op karakter moeten gebeuren en dan heb je dergelijke spelers nodig.
Maar ja, jullie zie in Glenn Coppens de betere verdediger en fysiek sterkere speler, dan laat mijn voetbalwijsheid me in de steek.
Besteken, als we de drie punten pakken, mag je van mij iedere week de ploeg opstellen. :D
By the way, proficiat met je 16de verjaardag. :drank: :banana:
Iendracht forever! :EA:


Dankuwel :D En voor mij maakt het niet uit wie er start. Zolang we maar kampioen spelen :EA:


Idd,maarja kzou toch ook voor de castro opteren als hij terug in a-kern zit.
Btw,gweninho:waar is da feestje? :D :D


In Oiljtert is da fistjen :D


10 Mar 2011, 13:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
waly 2 schreef:
voor zijn rode kaart kunt ge verheyden dan ook een week straffen en nadien op de bank zetten. :hmm:

En alles proberen om hem uit de ploeg te krijgen eh :D :D


10 Mar 2011, 14:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
opstelling voor zondag is voor de rest vrij logisch zeker
vdn
delclef/de castro-kestens-filipovic-de schutter
Gallucci-van damme-verheyden-cousin
Crispyn en w.moreels
bank:coppens,ringoot en yombo.
Denys is nog steeds out vermoed ik en bij de castro is het eigenlijk gewoon afwachten of hij al dan niet a-kern zit.Coppens hou ik liever als alternatief om galucci of cousin eventueel te vervangen,tis maar hoe ge het beziet.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 10 Mar 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Mar 2011, 14:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Iendrachter90 schreef:
opstelling voor zondag is voor de rest vrij logisch zeker
vdn
delclef/de castro-kestens-filipovic-de schutter
Gallucci-van damme-verheyden-cousin
Crispyn en w.moreels
bank:coppens,ringoot en yombo.
Denys is nog steeds out vermoed ik


Kdenk eerder als Oli niet start dat hij toch zal kiezen voor Coppens en niet voor Delclef. Preben heeft nog geen enkele keer in de kern gezeten in 2011 , terwijl Coppens vorige week inviel op rechtsback.


10 Mar 2011, 14:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:
opstelling voor zondag is voor de rest vrij logisch zeker
vdn
delclef/de castro-kestens-filipovic-de schutter
Gallucci-van damme-verheyden-cousin
Crispyn en w.moreels
bank:coppens,ringoot en yombo.
Denys is nog steeds out vermoed ik


Kdenk eerder als Oli niet start dat hij toch zal kiezen voor Coppens en niet voor Delclef. Preben heeft nog geen enkele keer in de kern gezeten in 2011 , terwijl Coppens vorige week inviel op rechtsback.


Hij heeft mogelijkheden genoeg alleszins,kvermoed dat het wel de castro zal worden.


10 Mar 2011, 14:25
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
'k Heb er al serieus goesting in voor zondag. Op naar de drie punten! :EA:


10 Mar 2011, 15:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
gweninho schreef:
waly 2 schreef:
voor zijn rode kaart kunt ge verheyden dan ook een week straffen en nadien op de bank zetten. :hmm:

En alles proberen om hem uit de ploeg te krijgen eh :D :D


ja,en het lukt niet eh. :lol:


10 Mar 2011, 15:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Hugo schreef:
gweninho schreef:
Laten we de beslissing aan den trainer over. Beter 2 goei vervangers dan dawe moeten beginnen zeggen dawe geen enen hebben eh


Diene gast heeft gans het kampioenschap vaste titularis geweest en nu ze bijna de titel binnen bereik hebben ga je hem zomaar aan kant zetten, ik zou dit persoonlijk nooit doen.
Ik volg nu ook de trainingen niet maar als hij scherp traint stond hij bij mij zondag aan de aftrap.


Bwah, De Wilde deed in ons kampioenenjaar in vierde net hetzelfde met Glorieux op ongeveer hetzelfde tijdstip en die deed dan zelfs nog geen onprofessionele dingen tijdens een match, maar enkel op training. Heeft er ons ook niet van weerhouden dat we kampioen werden, ook al was hij toch vooral basisspeler.

Op een zeker moment moet je gewoon de lijn trekken om een statement te maken. Probleem op rechtsback is echter dat De Castro de beste voetballer is en je toch die automatismen met Gallu hebt. Nadeel is dat je er verdedigend niet echt meer kan op rekenen vind ik, wat vorig seizoen toch anders was.

Wat de positie zelf betreft: Coppens speelt al van in de voorbereiding op dit seizoen bij de reserven als rechtsback, dus positioneel zal het wel geen problemen geven en hij is net zoals Kestens een toonbeeld van inzet. Deed ook opnieuw mee de wedstrijd kantelen...

Moeilijke keuzes te maken zowel achteraan als vooraan... Op het midden wakkert Yombo het concurrentievuur gevoelig aan, ideaal voor onze eindsprint...


10 Mar 2011, 15:58
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
DT schreef:
Hugo schreef:
gweninho schreef:
Laten we de beslissing aan den trainer over. Beter 2 goei vervangers dan dawe moeten beginnen zeggen dawe geen enen hebben eh


Diene gast heeft gans het kampioenschap vaste titularis geweest en nu ze bijna de titel binnen bereik hebben ga je hem zomaar aan kant zetten, ik zou dit persoonlijk nooit doen.
Ik volg nu ook de trainingen niet maar als hij scherp traint stond hij bij mij zondag aan de aftrap.


Bwah, De Wilde deed in ons kampioenenjaar in vierde net hetzelfde met Glorieux op ongeveer hetzelfde tijdstip en die deed dan zelfs nog geen onprofessionele dingen tijdens een match, maar enkel op training. Heeft er ons ook niet van weerhouden dat we kampioen werden, ook al was hij toch vooral basisspeler.

Op een zeker moment moet je gewoon de lijn trekken om een statement te maken. Probleem op rechtsback is echter dat De Castro de beste voetballer is en je toch die automatismen met Gallu hebt. Nadeel is dat je er verdedigend niet echt meer kan op rekenen vind ik, wat vorig seizoen toch anders was.

Wat de positie zelf betreft: Coppens speelt al van in de voorbereiding op dit seizoen bij de reserven als rechtsback, dus positioneel zal het wel geen problemen geven en hij is net zoals Kestens een toonbeeld van inzet. Deed ook opnieuw mee de wedstrijd kantelen...

Moeilijke keuzes te maken zowel achteraan als vooraan... Op het midden wakkert Yombo het concurrentievuur gevoelig aan, ideaal voor onze eindsprint...


Inderdaad, de invallers deden de wedstrijd tegen Capellen serieus kantelen. Niet alleen Coppens en Crispijn maar ook Yombo viel ijzersterk in.


10 Mar 2011, 17:21
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Over De Castro: het is de taak van de trainer om te beoordelen.
Ik was niet in Wielsbeke maar wat ik daarvan hoor is niet tonen dat je karakter hebt.
Ik volg de vergelijking met Coppens: een heel jaar zonder mopperen vechten voor uw plaats, dat is karakter!

En voor alle duidelijkheid: een voetballer moet niet alleen talent en karakter hebben maar ook verstand, en met alle respect maar De Castro is al een aantal keren het zijne kwijt geraakt (helaas ook op belangrijke momenten) en dan heb je er niks aan. Sommige voetbalsupporters verwarren onbezonnenheid wel eens met karakter.

Voor alle duidelijkheid: ik heb heel veel respect voor de capaciteiten van De Castro, maar ik zie ook zijn gebreken. Als hij om welke reden dan ook naast de ploeg valt dan heeft hij als iedereen gewoon door zijn inzet te bewijzen dat dit onterecht is en de uiteindelijke keuze is aan de trainer.


10 Mar 2011, 18:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Hugo schreef:
En waarom zou De Castro zijn plaats niet mogen terug innemen, hij heeft nu toch ook geen moord gepleegd om hem nog verder te straffen.
Zijn laatste wedstrijd op Torhout was hij trouwens één van de betere op het veld, dus zie ik niet in waarom hij niet mag terugkomen in het eerste elftal.


De Castro mag voor mij nog een week of twee, drie in de B-kern zitten. Glenn Coppens mag gerust op back rechts zondag. Voorbeeldige mentaliteit én invalbeurten. Depanneerde voor Nieuwjaar driemaal uitstekend als linksback, dus voor mij is Coppens de enige terechte mogelijkheid.

De Castro mag eens bezinnen, want buiten zijn escapade in Wielsbeke heeft hij al een paar keer stommiteiten uitgehaald. Ik weet zelfs niet of men met De Castro in tweede zelfs verder wil... ;)

De Castro heeft zeker karakter, maar vervalt nogal snel in vuile en vooral stomme fouten ingegeven door een gebrek aan voetbalverstand/sluwheid.

:EA:


10 Mar 2011, 19:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
El Corredor schreef:
Hugo schreef:
En waarom zou De Castro zijn plaats niet mogen terug innemen, hij heeft nu toch ook geen moord gepleegd om hem nog verder te straffen.
Zijn laatste wedstrijd op Torhout was hij trouwens één van de betere op het veld, dus zie ik niet in waarom hij niet mag terugkomen in het eerste elftal.


De Castro mag voor mij nog een week of twee, drie in de B-kern zitten. Glenn Coppens mag gerust op back rechts zondag. Voorbeeldige mentaliteit én invalbeurten. Depanneerde voor Nieuwjaar driemaal uitstekend als linksback, dus voor mij is Coppens de enige terechte mogelijkheid.

De Castro mag eens bezinnen, want buiten zijn escapade in Wielsbeke heeft hij al een paar keer stommiteiten uitgehaald. Ik weet zelfs niet of men met De Castro in tweede zelfs verder wil... ;)

De Castro heeft zeker karakter, maar vervalt nogal snel in vuile en vooral stomme fouten ingegeven door een gebrek aan voetbalverstand/sluwheid.

:EA:



Een geluk dat jij geen trainer bent, want er zouden hier niet veel spelers meer opgesteld worden.
In eerste en tweede klasse lopen er wat andere woelwaters rond, 't zou schoon zijn moesten die allemaal naar de B-kern verbannen worden.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Mar 2011, 19:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Hugo schreef:
El Corredor schreef:
Hugo schreef:
En waarom zou De Castro zijn plaats niet mogen terug innemen, hij heeft nu toch ook geen moord gepleegd om hem nog verder te straffen.
Zijn laatste wedstrijd op Torhout was hij trouwens één van de betere op het veld, dus zie ik niet in waarom hij niet mag terugkomen in het eerste elftal.


De Castro mag voor mij nog een week of twee, drie in de B-kern zitten. Glenn Coppens mag gerust op back rechts zondag. Voorbeeldige mentaliteit én invalbeurten. Depanneerde voor Nieuwjaar driemaal uitstekend als linksback, dus voor mij is Coppens de enige terechte mogelijkheid.

De Castro mag eens bezinnen, want buiten zijn escapade in Wielsbeke heeft hij al een paar keer stommiteiten uitgehaald. Ik weet zelfs niet of men met De Castro in tweede zelfs verder wil... ;)

De Castro heeft zeker karakter, maar vervalt nogal snel in vuile en vooral stomme fouten ingegeven door een gebrek aan voetbalverstand/sluwheid.

:EA:



Een geluk dat jij geen trainer bent, want er zouden hier niet veel spelers meer opgesteld worden.
In eerste en tweede klasse lopen er wat andere woelwaters rond, 't zou schoon zijn moesten die allemaal naar de B-kern verbannen worden.



goh ja, spelers met een strontmentaliteit moet ik niet. Noem dan eens wat woelwaters op die nog niet naar een B Kern zijn verwezen, kwestie van je post wat te staven hé :cool:


10 Mar 2011, 19:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Man man, ga gewoon eens op internet, zelfs bij de topclubs lopen er zo van dergelijke spelers rond.
Bij club werden ook bepaalde spelers verguisd, maar ze waren nu toevallig zondag de betere spelers op het veld.
Bij ons destijds in eerste klasse, Sandjon, Urban, De Vleeschauwer.enz .da waren toch ook geen lammetjes.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Mar 2011, 19:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst