Eendracht Aalst - VW Hamme - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Eendracht Aalst - VW Hamme 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
DT schreef:
Het is nu ook wel niet zo dat tweede Europaleague niveau is hé dus gerichte versterkingen akkoord, maar weer eens vervangen om te vervangen is toch ook niet aan te raden...


Met een 3 à 4 echte versterkingen hebt ge volgens mij een goeie ploeg voor tweede klasse. Allé, toch in het geval dat de spelers die ge wilt houden ook effectief blijven natuurlijk.


14 Mar 2011, 9:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Proficiat Iendracht! :worship: :EA:
Bedankt voor deze heerlijke voetbalnamiddag, alles wat een voetballiefhebber wenst kregen we gisteren te zien.
Dit was CL-niveau een kampioen waardig, door deze glansprestatie zijn we opnieuw een stap dichter bij de felbegeerde titel. :love:
Zondag aanstaande zit de mogelijkheid er opnieuw in om verder uit te lopen.
Enfin, we mogen zeker al stillekes beginnen met de voorbereidingen van het kampioenenfeest zeker? :banana:
Ooh wat is het leven fijn om Iendrachter te zijn. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Mar 2011, 10:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
DT schreef:
Dient ook gezegd dat wij als ploeg voor het eerst sinds lang nog eens hebben uitgepakt met knap aanvalsvoetbal (met name de eerste twintig minuten) met variatie en met gevaar vanop de flanken - zo maak je het iedereen moeilijk hoor. Hadden immers al drie 100% kansen in de eerste acht minuten... waaruit 1 doelpunt werd gepuurd... En het voordeel van onze ploeg is dat we na een voorsprong altijd minstens een punt uit de brand slepen.


Met als hoogtepunt trouwens bijna een weergaloos doelpunt van Crispijn, maar de keeper van Hamme redde knap. Wat een schitterende combinatie (opbouw begon al bij de keeper) ging daar aan vooraf zeg.

En het mag trouwens ook eens vernoemd worden, de laatste zes matchen kregen we enkel nog 1 penaltydoelpunt tegen, voor de rest niks meer. 18 op 18 ook nu. Zo steven je op de titel af hé.


14 Mar 2011, 10:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Bartos schreef:
DT schreef:
Dient ook gezegd dat wij als ploeg voor het eerst sinds lang nog eens hebben uitgepakt met knap aanvalsvoetbal (met name de eerste twintig minuten) met variatie en met gevaar vanop de flanken - zo maak je het iedereen moeilijk hoor. Hadden immers al drie 100% kansen in de eerste acht minuten... waaruit 1 doelpunt werd gepuurd... En het voordeel van onze ploeg is dat we na een voorsprong altijd minstens een punt uit de brand slepen.


Met als hoogtepunt trouwens bijna een weergaloos doelpunt van Crispijn, maar de keeper van Hamme redde knap. Wat een schitterende combinatie (opbouw begon al bij de keeper) ging daar aan vooraf zeg.

En het mag trouwens ook eens vernoemd worden, de laatste zes matchen kregen we enkel nog 1 penaltydoelpunt tegen, voor de rest niks meer. 18 op 18 ook nu. Zo steven je op de titel af hé.

Sinds Schutterken op links staat en Kestens centraal staan we een pak stabieler. Was gisteren een zeer sterk collectief, waarbij in blok druk werd gezet op de bal. De eerste 20' was echt genieten, mocht ook wel, want was eigenlijk al een tijdje geleden dat we dit nog brachten. Met dank aan Hamme, die zich niet hebben ingegraven. ;)

_________________
geer'n bè


14 Mar 2011, 10:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
panoleon schreef:
Sinds Schutterken op links staat en Kestens centraal staan we een pak stabieler. Was gisteren een zeer sterk collectief, waarbij in blok druk werd gezet op de bal. De eerste 20' was echt genieten, mocht ook wel, want was eigenlijk al een tijdje geleden dat we dit nog brachten. Met dank aan Hamme, die zich niet hebben ingegraven. ;)


Ik weet dat Niels liever niet op linksachter staat, maar hij speelt er echt wel ijzersterk. Ik denk dat het, bij gebrek aan alternatieven op linksachter, op dit moment voor de ploeg gewoon veruit de beste oplossing is. Mede natuurlijk ook omdat Kestens de voorbije weken op een enorm hoog niveau speelt.


14 Mar 2011, 10:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Bartos schreef:
panoleon schreef:
Sinds Schutterken op links staat en Kestens centraal staan we een pak stabieler. Was gisteren een zeer sterk collectief, waarbij in blok druk werd gezet op de bal. De eerste 20' was echt genieten, mocht ook wel, want was eigenlijk al een tijdje geleden dat we dit nog brachten. Met dank aan Hamme, die zich niet hebben ingegraven. ;)


Ik weet dat Niels liever niet op linksachter staat, maar hij speelt er echt wel ijzersterk. Ik denk dat het, bij gebrek aan alternatieven op linksachter, op dit moment voor de ploeg gewoon veruit de beste oplossing is. Mede natuurlijk ook omdat Kestens de voorbije weken op een enorm hoog niveau speelt.


Ik vond het wel straf dat Ringoot dan centraal werd geplaatst. Het was al een tijdje geleden dat we hem hebben zien spelen, maar ik dacht dat hij daar tot zijn beste recht kwam. Of ben ik mis?
De Schutter zijn gezicht zei ook wel alles toen hij op linksachter moest blijven staan.


14 Mar 2011, 11:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
voorbijganger schreef:
Ik vond het wel straf dat Ringoot dan centraal werd geplaatst. Het was al een tijdje geleden dat we hem hebben zien spelen, maar ik dacht dat hij daar tot zijn beste recht kwam. Of ben ik mis?
De Schutter zijn gezicht zei ook wel alles toen hij op linksachter moest blijven staan.


Bwa, het was nog vijf minuten, veel conclusies moet ge daar nu echt niet aan vastknopen.


14 Mar 2011, 11:06
Duivelke

Lid geworden op: 08 Mar 2009, 10:50
Berichten: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ik kon er gisteren niet bijzijn maar zag op aalst.tv juist de doelpunten. schitterend :EA:
De reactie van moreels na doelpunt van damien was wel opvallend :wadde:
wat was het probleem??
:EA:


14 Mar 2011, 11:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
3-5-2 schreef:
wat was het probleem??
:EA:


Wouter had net een discussie gehad met de trainer. Volgens de trainer stoorde hij niet genoeg.


14 Mar 2011, 11:57
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Gisteren had ik weer het gevoel van de eerste 10 matchen van het seizoen.
Onze ploeg die uitgaat van een sterke verdediging, een meer dan behoorlijk middenveld en een aanvalslijn die constant druk zet op de verdediging van de tegenstander.

Het was weer genieten met een grote G.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Mar 2011, 12:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:

er liggen er al meer dan zes vast voor volgend jaar. in het interview met De Bruecker op TV Oost zegt hij dat ook trouwens.

ik vind je bericht dan eigenlijk ook wel een tikje verontrustend, dat zou een zo goed als nieuwe kern betekenen.

flipo, vdn, moreels, de schutter, cousin, galucci, depoitre, coppens,van damme


Podevijn,delclef/ringoot zullen ook wel blijven.


En Yombo, Kempeneer, Crispyn en Denys??? Plus: als we promoveren dacht ik dat Gueye automatisch een verlenging kreeg voor een jaar??

Dus van die zes spelers die maar weerhouden zouden worden, geloof ik niet veel. Zeker niet als je spelers met lopende contracten zou "cutten" (op basis van originele lijstje dus Brecht, Denys, Delclef, Ringoot, De Castro, Yombo, Kempeneer). Wie gaat dat betalen?? Een helft van de ploeg weg die je moet doorbetalen, ze allemaal nog vervangen door zogezegd betere (en dus ook duurdere) spelers en dan ook nog eens infrastructuurwerken moeten uitvoeren om te mogen promoveren.

Ik denk gewoon dat er hier een paar hun eigen dromen voor werkelijkheid aannemen...

Het is nu ook wel niet zo dat tweede Europaleague niveau is hé dus gerichte versterkingen akkoord, maar weer eens vervangen om te vervangen is toch ook niet aan te raden...


Van mij moeten ze ook geen volledige nieuwe ploeg kopen,3-4gerichte aankopen is genoeg voor volgend jaar behoud in 2de te houden(alswe kampioen spelen),of zijn er mss die verwachten dat we meteen voor de titel gaan volgend jaar?Alles hangt wel af van wie meewil natuurlijk.


14 Mar 2011, 12:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Volledig met Bart eens, met 3-4 gerichte versterkingen moet ge al zeer ver kunnen meedraaien.
Eigenlijk zou 3 voldoende moeten kunnen zijn, maar de situatie rond Depoitre begint elke week meer zorgen te baren.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Mar 2011, 13:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Merci Yves voor dat te plaatsen, ikke woon in Berlare en sommige artikels verschijnen niet meer in mijn DENDERMONDE EDITIE die ik sinds begin dit jaar krijg ipv Denderstreek.


14 Mar 2011, 14:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Smetje schreef:
Bakkie schreef:
Er zullen maar 6 spelers meegaan MOESTEN we overgaan.


Vind ik een rare en verontrustende uitspraak. En waarom die moesten in hoofdletters? Ik hoop dat dit bericht als grap bedoeld is.


Ik had het van de 11 die gisteren starte en die hoofdletters :wadde: we zijn er nog niet eh ;)

DT schreef:
En Yombo, Kempeneer, Crispyn en Denys??? Plus: als we promoveren dacht ik dat Gueye automatisch een verlenging kreeg voor een jaar??

Dus van die zes spelers die maar weerhouden zouden worden, geloof ik niet veel. Zeker niet als je spelers met lopende contracten zou "cutten" (op basis van originele lijstje dus Brecht, Denys, Delclef, Ringoot, De Castro, Yombo, Kempeneer). Wie gaat dat betalen?? Een helft van de ploeg weg die je moet doorbetalen, ze allemaal nog vervangen door zogezegd betere (en dus ook duurdere) spelers en dan ook nog eens infrastructuurwerken moeten uitvoeren om te mogen promoveren.

Ik denk gewoon dat er hier een paar hun eigen dromen voor werkelijkheid aannemen...

Het is nu ook wel niet zo dat tweede Europaleague niveau is hé dus gerichte versterkingen akkoord, maar weer eens vervangen om te vervangen is toch ook niet aan te raden...


Denk je nu echt dat die spelers die je hier noemt,er geen enkele 3e klasser zou intresse voor hebben,niet zeveren eh,het is trouwens ook dankzij hun dat we kampioen kunnen spelen,ik heb dit jaar andere krabbers bezig gezien die hier zijn komen spelen.
Elke 3e klasser zal staan springen om deze spelers binnen te halen.
Diegene die ik graag zou zien blijven,Vdn,De Schutter,Flippo,Cousin,Van Damme,W Moreels,Potjes en Crispijn.(Depoitre afwachten met zijn blessure)
Maar als ge ziet dat er voor Vdn en W Moreels intresse is uit eerste,zal het héééél moeilijk worden om die te kunnen houden.
Als we overgaan zullen we zeker geen mal figuur slaan volgend seizoen,daar ben ik zeker van :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Mar 2011, 16:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Bakkie schreef:

Denk je nu echt dat die spelers die je hier noemt,er geen enkele 3e klasser zou intresse voor hebben,niet zeveren eh,het is trouwens ook dankzij hun dat we kampioen kunnen spelen,ik heb dit jaar andere krabbers bezig gezien die hier zijn komen spelen.
Elke 3e klasser zal staan springen om deze spelers binnen te halen.
Diegene die ik graag zou zien blijven,Vdn,De Schutter,Flippo,Cousin,Van Damme,W Moreels,Potjes en Crispijn.(Depoitre afwachten met zijn blessure)
Maar als ge ziet dat er voor Vdn en W Moreels intresse is uit eerste,zal het héééél moeilijk worden om die te kunnen houden.
Als we overgaan zullen we zeker geen mal figuur slaan volgend seizoen,daar ben ik zeker van :D


Ik ben akkoord hoor - ik dacht dat je met uw initiële post eerder insinueerde dat er in uw ogen van onze kern maar 6 goed genoeg zouden zijn om mee te gaan naar tweede, zo zonder enige nuance en opgevat vanuit bestuurlijk opzicht... Als dit de teneur is vanuit de spelerskern, is dat iets totaal anders natuurlijk.

Uiteraard zullen er veel in de belangstelling staan nu maar er zullen er toch nog pogen om ook effectief mee te gaan naar tweede zeker?


14 Mar 2011, 16:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst