Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
AALST.TV online.


21 Mar 2011, 12:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
goeie eerste helft, maar doelpunten maken bleek andermaal zeer lastig.
Als het bij Wouter even niet lukt dan wordt het met de huidige bezetting heel erg moeilijk.

ik vrees dat we momenteel toch iets te veel sterkhouders missen: galluci, depoitre, podevijn, brechtjen... als daar volgende week ook nog eens filipovic en de schutter zouden bijkomen, dan vrees ik toch wel wa voor de zaak in coxyde

ge moogt ni vergeten dat als er één ploeg is, waartegen alle derdeklassers willen boven zichzelf uitstijgen, dathet altijd tegen ons is... en het kwaliteitsverlies is momenteel wat te groot, vrezek... tenzij Bob nekeer uit zijn krammen schiet... dat zal de reddr moeten worden volgende week, want alleen kan wouter het ook niet he.

ik had ook Coppens bij de rust laten staan. Ok, hij gaf een aantal onzuivere passen... maar is denk ik wel een veel nuttigere speler dan Pape, en bovendien had moreels op zijn beste positie kunnen blijven spelen. ik vond ons ploeg na die dubbele wissel dramatisch verzwakt (zonder inbreuk te doen aan verdienstelijke invalbeurt van yombo)


21 Mar 2011, 14:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Davy schreef:
goeie eerste helft, maar doelpunten maken bleek andermaal zeer lastig.
Als het bij Wouter even niet lukt dan wordt het met de huidige bezetting heel erg moeilijk.

ik vrees dat we momenteel toch iets te veel sterkhouders missen: galluci, depoitre, podevijn, brechtjen... als daar volgende week ook nog eens filipovic en de schutter zouden bijkomen, dan vrees ik toch wel wa voor de zaak in coxyde

ge moogt ni vergeten dat als er één ploeg is, waartegen alle derdeklassers willen boven zichzelf uitstijgen, dathet altijd tegen ons is... en het kwaliteitsverlies is momenteel wat te groot, vrezek... tenzij Bob nekeer uit zijn krammen schiet... dat zal de reddr moeten worden volgende week, want alleen kan wouter het ook niet he.

ik had ook Coppens bij de rust laten staan. Ok, hij gaf een aantal onzuivere passen... maar is denk ik wel een veel nuttigere speler dan Pape, en bovendien had moreels op zijn beste positie kunnen blijven spelen. ik vond ons ploeg na die dubbele wissel dramatisch verzwakt (zonder inbreuk te doen aan verdienstelijke invalbeurt van yombo)


Eerder dan bij kwaliteitsverlies zit het gewoon bij iets minder overzicht denk ik. Yombo en Gueye willen naast de boel redden, ook zichzelf bewijzen uiteraard... Kestens was de man waarbij alles vertrok en hoe meer die uit de match kon worden gehouden, hoe meer lange ballen er werden gespeeld naar Pape en Sam en hoe minder Wouter in het spel werd betrokken... Als Wouter dan de bal kreeg, was het vaak in een onmogelijke positie waar hij dan ook onmogelijke dingen moest proberen... Samenloop van omstandigheden hé... En hoe langer de aansluitingstreffer uitbleef, hoe overhaaster het allemaal werd... Toch bleef ik er gedurende de tweede helft in geloven - want het was niet dat het bij Brakel soliede dichtgemetseld stond hé... Alleen viel het doelpunt te laat... Je hebt zo van die matchen hé...


21 Mar 2011, 14:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Last aan mijn maag krijg ik hier van vele reacties.
En degene die ni weten waarom Delie op de korrel werd genomen, waren op die moment aan den toog peis ek of in hunne zetel thuis...
Is toch normaal als je zoiets doet, toont eerder van weinig verstand bij Delie vind ik.
En over de match...simpel de afwerking was er niet en der stond verdomme ne goeie keeper in de goal bij die mannen. Sta dienen er ni in, winnen ze nooit gisteren.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


21 Mar 2011, 17:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Tom_1919 schreef:
Last aan mijn maag krijg ik hier van vele reacties.
En degene die ni weten waarom Delie op de korrel werd genomen, waren op die moment aan den toog peis ek of in hunne zetel thuis...
Is toch normaal als je zoiets doet, toont eerder van weinig verstand bij Delie vind ik.
En over de match...simpel de afwerking was er niet en der stond verdomme ne goeie keeper in de goal bij die mannen. Sta dienen er ni in, winnen ze nooit gisteren.


idd, keeper van die mannen heeft een paar knappe reddingen gedaan!
thad zeker anders kunnen lopen gisteren... maar wie de kansen niet afmaakt...

Delie was kinderachtig gisteren, en twas vooral nergens voor nodig ... reacties tegen hem zijn begrijpelijk.
ook in heenmatch vond hij 't nodig om te provoceren toen hij dacht dat het binnen was :-)


21 Mar 2011, 17:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Zetj der nen anderen keeper in en die mannen stoan mé den teim 3-0 achter.
Een kans een half en tes 2-0, tes aal wa da ge van die mannen gezien etj. Ik peisde da voebaal rechtstonjd gespeljd wierd mor bloikboar kejje droi poenjten holen mé op de grond te liggen oeik.
Nie panikeren na, gewoein voesjdoen gellek de iérste twinjteg menieten gisteren.

_________________
Proud member " den natten toeig"


21 Mar 2011, 18:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Eigenlijk onvoorstelbaar dat je doelpuntenmaker op de flank wordt geposteerd.BVR en zijn scoutingsapparaat haalde Pape erbij en nu moet hij de nodige speelminuten krijgen.Wel jammer dat het ten koste van de ploeg gebeurt.


21 Mar 2011, 18:13
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Iendracht02 schreef:
acrid schreef:
na vandaag nog virtueel 3 punten voor op Hoogstraten...
het zat niet mee vandaag maar ik heb zo het gevoel dat het nog serieus spannend zal worden
ik hoop dat er nog enkele terugkomen,allé dat er vooral 1nen terugkomt(Depoitre) want Gueye vandaag :(


Doe er alvast nog een keer drie punten af van op voorhand. Met dergelijke ideeën gaan we er zeker komen. Wie schrik heeft, krijgt ook slaag ...
Het blijkt trouwens de laatste weken meer dan genoeg dat het niet altijd per se de betere tegenstanders zijn waar Hoogstraten of wij punten tegen verliezen. Wij spelen gelijk in Izegem en verliezen van Brakel. Hoogstraten, dat vandaag precies kansloos was van op voorhand, wint met de vingers in de neus, maar ze laten wel punten in Waregem ...
Week per week mannekes en we zullen er wel geraken ...


dat zijn geen ideeën maar feiten
we staan virtueel 3 punten voor ;)


21 Mar 2011, 19:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
acrid schreef:
Iendracht02 schreef:
acrid schreef:
na vandaag nog virtueel 3 punten voor op Hoogstraten...
het zat niet mee vandaag maar ik heb zo het gevoel dat het nog serieus spannend zal worden
ik hoop dat er nog enkele terugkomen,allé dat er vooral 1nen terugkomt(Depoitre) want Gueye vandaag :(


Doe er alvast nog een keer drie punten af van op voorhand. Met dergelijke ideeën gaan we er zeker komen. Wie schrik heeft, krijgt ook slaag ...
Het blijkt trouwens de laatste weken meer dan genoeg dat het niet altijd per se de betere tegenstanders zijn waar Hoogstraten of wij punten tegen verliezen. Wij spelen gelijk in Izegem en verliezen van Brakel. Hoogstraten, dat vandaag precies kansloos was van op voorhand, wint met de vingers in de neus, maar ze laten wel punten in Waregem ...
Week per week mannekes en we zullen er wel geraken ...


dat zijn geen ideeën maar feiten
we staan virtueel 3 punten voor ;)


Of we staan virtueel 9 punten voor :wadde:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


21 Mar 2011, 19:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
josken1 schreef:
acrid schreef:
Iendracht02 schreef:

Doe er alvast nog een keer drie punten af van op voorhand. Met dergelijke ideeën gaan we er zeker komen. Wie schrik heeft, krijgt ook slaag ...
Het blijkt trouwens de laatste weken meer dan genoeg dat het niet altijd per se de betere tegenstanders zijn waar Hoogstraten of wij punten tegen verliezen. Wij spelen gelijk in Izegem en verliezen van Brakel. Hoogstraten, dat vandaag precies kansloos was van op voorhand, wint met de vingers in de neus, maar ze laten wel punten in Waregem ...
Week per week mannekes en we zullen er wel geraken ...


dat zijn geen ideeën maar feiten
we staan virtueel 3 punten voor ;)


Of we staan virtueel 9 punten voor :wadde:


En in het echt staan we der 6 voor :D alé eigenlijk 7 want Hoogstraten moet meer punten dan ons hebben om kampioen te spelen(eh Iendrachter :D :D )


21 Mar 2011, 19:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Gisteren zei er enen achter mij de druk op de spelers is te groot :? de druk bij Hoogstraten is volgens mij veel groter,wij kunnen nog eens punten laten liggen,Hoogstraten kan zich geen enkele misstap permiteren.
Ik denk dat de druk daar veel hoger is dan bij ons,volgende week op coxyde de punten proberen te pakken en alles is vergeten.

Wij worden kampioen. :juij:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Mar 2011, 19:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
nogmaals: kalmte alleen kan ons redden...

we staan er nog 6 voor, voorlopig nog geen paniek ten huize El Corredor :cool:


21 Mar 2011, 19:58
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
De sfeer hier op het forum heeft veel weg van de gemoedstoestand van een puber, gaat voortdurend op en neer als een jojo :)

Ik onthoud alleen de statistieken van onzen Iendracht en die zijn nog altijd duizelingwekkend goed, weinig ploegen in nationale reeksen kunnen deze voorleggen, na 15 op 15 moest er eens een nederlaag komen, liever nu dan in één van de laatste 3 matchen van het seizoen !

Zondag sta ik in de tribune in Koksijde :EA:


21 Mar 2011, 20:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
T.Fratelli schreef:
De sfeer hier op het forum heeft veel weg van de gemoedstoestand van een puber, gaat voortdurend op en neer als een jojo :)

Ik onthoud alleen de statistieken van onzen Iendracht en die zijn nog altijd duizelingwekkend goed, weinig ploegen in nationale reeksen kunnen deze voorleggen, na 15 op 15 moest er eens een nederlaag komen, liever nu dan in één van de laatste 3 matchen van het seizoen !

Zondag sta ik in de tribune in Koksijde :EA:


Welke tribune :lol:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


21 Mar 2011, 20:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
de clerus schreef:
T.Fratelli schreef:
De sfeer hier op het forum heeft veel weg van de gemoedstoestand van een puber, gaat voortdurend op en neer als een jojo :)

Ik onthoud alleen de statistieken van onzen Iendracht en die zijn nog altijd duizelingwekkend goed, weinig ploegen in nationale reeksen kunnen deze voorleggen, na 15 op 15 moest er eens een nederlaag komen, liever nu dan in één van de laatste 3 matchen van het seizoen !

Zondag sta ik in de tribune in Koksijde :EA:


Welke tribune :lol:

Da podium :D


21 Mar 2011, 20:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst