Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
op 10 kansen 1 goaltje,zo kun je niet winnen.


20 Mar 2011, 18:44

Lid geworden op: 16 Okt 2009, 16:49
Berichten: 9
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
't Zal inderdaad opletten worden voor de psychologische opdoffer... Gans EA wist dat dit de laatste match was van het 'makkelijke' luik van wedstrijden (3 thuiswedstrijden tegen mindere goden)... Dan hoop je dat je die allemaal wint en tegelijkertijd hoop je (terecht) dat grote concurrent Hoogstraten tegen misschien wel de best voetballende ploeg die ik hier heb gezien, Sint-Niklaas, punten zal laten liggen.... Als dan net het omgekeerde gebeurt...levert dat nog 'slechts' 6 punten voorsprong op (ipv van de verhoopte 10 of 12)... Er zal oplapwerk nodig zijn in de komende dagen.....

ps. aan Jelle Delie: al eens gezien hoe Iachtchouk zijn doelpunten viert tegen zijn ex-club?


20 Mar 2011, 18:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Vandaag verloren van onszelf. Brakel was nergens, kwam drie keer piepen waarvan 2 goals en 1 bijna. Die Delie, ik vind dat wel goed hoe hij vierde. Het betekent dat het nog veel pijn doet dat em te plat was voor den iendracht :plat: :fuck:

We hebben nog een moeilijk programma Oudenaarde, Dessel, Koksijde, Hoogstraten...enfin volgende week kan alles weer al anders zijn. Galucci die wellicht dit seizoen niet meer in actie komt, nu bang afwachten wat de blessure van De Schutter wordt...

Ik ben ervan overtuigd dat we kampioen worden en indien niet...tja, dan moeten we enkel versterken in de aanvalslinie (want met yombo in het middenveld komt dat wel snor!)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Mar 2011, 18:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Inderdaad als je niet kan scoren kan je ook niet winnen,Delie scoorde een mooi doelpunt maar zijn viering was er een klein beetje over zelfs uitdagend.
En pape sorry maar dat is huilen met de pet op,kan zelfs geen bal aannemen :x
Er is nog niets verloren wij staan nog 6 punten voor en Brakel zal gered zijn kan een zondagje voetbal nog mooier zijn :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 20 Mar 2011, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Mar 2011, 18:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Match waar de best spelende ploeg verloor, maarja das voetbal...
Brakel kreeg één kans en half en er vliegen er twee naar binnen, hun keeper speelde de match van zijn leven.

één ding is zeker het worden nog moeilijke weken. Volgende week zonder Filipovic en wss De Schutter (= helft verdediging kwijt)
Verlies tegen Coxyde en de kans is groot dat het nog drie punten voorsprong zijn.

Mss zijn sommigen hier te vroeg begonnen met het gedacht van, we zijn al kampioen, het kan niet meer mis.. (zever zoals die afteltopic...).

Match per match bekijken en 100% achter ons ploeg staan de komende weken is de boodschap! :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


20 Mar 2011, 18:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Vandaag inderdaad van onszelf verloren, we hebben kansen gehad om 5 wedstrijden te winnen en Brakel werkte aan 100 procent af, een hold-up zoals JP VDV zou zeggen.

Pape Gueye is een ramp, heeft die zijn opleiding bij Bordeaux gehad? Dat zal dan toch wel de atletiekclub van Bordeaux geweest zijn, want lopen is het enige wat hij kan. Vandaag was het schrijnend, hij liep letterlijk in de weg van alles en iedereen.

Volgende week moeten we ons herpakken met een moelijke verplaatsing naar Koksijde terwijl Hoogstraten thuis speelt... De titel is verre van binnen hoor!


20 Mar 2011, 19:03
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Jun 2005, 18:21
Berichten: 19
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
ja ja en het eerste doelpunt met hulp van de lijnrechter, want da was nen dikke offside!!!!!


20 Mar 2011, 19:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
ddk schreef:
ja ja en het eerste doelpunt met hulp van de lijnrechter, want da was nen dikke offside!!!!!


Offside of niet arbiter heeft niet gefloten :wadde: dus 0-1,daar moeten we ons niet achter weg steken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Mar 2011, 19:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
1ste goal was inderdaad buitenspel, ik zat er rechtover en Delieken ocharme liep zeker en vast voorbij de verdediger. 2de goal, tja, misschien had onze keeper die moeten hebben, maar ik geef hem de schuld niet, hij heeft al punten gepakt voor ons dit seizoen ook. Voor de rest heb ik weinige van onze spelers goed zien spelen, ik begrijp ook niet waarom de trainer Wouter in de 2de helft op rechts laat spelen. Waarom niet in de punt met Wouter en Sam daarachter.

En het kan nog erger : het seizoen voor Gallucci eventueel gedaan, Flippo volgende week geschorst, De Schutter : bang afwachten naar de diagnose. En we moeten volgende week naar Koksijde, ai ai ai.
Ik begin stilaan te vrezen voor de titel met matchen tegen Koksijde, Oudenaarde en Waregem in het verschiet. Naar mijn mening moeten we op die drie matchen 7 op 9 halen en op de manier van vandaag zal dat niet lukken. En als je ziet dat Hoogstraten gaat winnen op Sint-Niklaas, hoeveel punten gaan die nog laten liggen ? niet veel denk ik.

Ik begin te vrezen voor een scenario zoals vorig seizoen. Laat ons hopen op een overwinning op Koksijde.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


20 Mar 2011, 19:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Wat een match vandaag ...

Voor de wedstrijd hing in de Bredestraat al een kampioenensfeer.
Hoogstraten zou voor de bijl gaan in St.Niklaas en wij zouden Olsa Brakel even fijntjes opzij zetten.
Helaas is niets minder waar!

Of wij hadden onze kansen in de eerste 20min moeten afmaken, dan was er van 'een feestje' in het bezoekersvak helemaal geen sprake geweest. Helaas pakken die mannen ons koud na - laat ons eerlijk zijn - een prachtgoal van Dellie. Zijn viering achteraf mocht wel aan de overkant plaatsvinden want naar mijn mening hebben de supporters hem weinig verweten in zijn EA-periode. Het feit dat na de match zowat de hele Olsaploeg iets kwam drinken in de kantine, op Jelle na, zegt veel over de persoon zelf ; lafweg uitdagen en dan het hazenpad kiezen. In mijn ogen een goeie spits maar een kleine meneer, stuk stront.

Nog niet bekomen krijgen we een 2e goal tegen, ik heb ze niet goed kunnen zien, maar volgens mij mag VDN die toch half op zijn buik schrijven. Daarna zag ik het nog zitten om terug te komen, maar wij hebben achteraf nooit de 3ptn kunnen claimen.

Proficiat aan Brakel, aanvankelijk geluk gehad, maar niet echt de punten komen stelen in Aalst.

Volgende week Coxyde, dat zal wat anders zijn ...

We hebben de titel even moeten uitstellen, maar die komt er wel ! :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


20 Mar 2011, 19:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
even het blik met clichés opentrekken:

- Gueye is geen wereldvoetballer
- kalmte alleen kan ons redden
- voetbal is simpel, speel dan ook simpel
- als je je kansen niet afwerkt, kan je niet winnen
- als een vrije trap in de "open" hoek getrapt is, mag je die pakken als keeper zijnde


20 Mar 2011, 19:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
En dan nog twee ex spelers die het ons vandaag lappen :stom:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Mar 2011, 19:38
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
In de eerste 20 minuten moest de match al gespeeld zijn maar wij verzuimen het om de kansen af te maken.
Nadien krijg je (2X) het deksel op de neus en ben je in de tweede helft niet meer in staat om de scheve situatie recht te zetten. Match gedaan.
Een "accident de parcours" neem ik aan, geen man overboord maar er zal nu in Koksijde iets moeten "geraapt" worden.
En toch worden wij kampioen. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Mar 2011, 19:39
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
En nog iets aan al die zogezegde "criticasters" achter ons, steun je ploeg ook in mindere momenten.

Ik krijg van sommige mensen echt het sch**t.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Mar 2011, 19:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
ik heb mij vandaag geërd aan de houding van Filipovic. Op zo een domme manier een gele kaart pakken vind ik enorm vreemd voor iemand met zo een ervaring. We kunnen dat missen nu de cruciale weken er aankomen.

Dan nog een vraag: Wouter Moreels kwam soms op eigen helft de bal ophalen, was dat een tactische keuze van BVR? :hmm:


20 Mar 2011, 20:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst