KVC Coxyde - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 KVC Coxyde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Ik vraag mij nog altijd af,wat de verrasing op de bank was :wadde: Dwarskijker verklaar u nader :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Mar 2011, 21:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
nope

DRIEDISTELWEG 48
DE PANNE


En wat was den uitslag in De Panne :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Mar 2011, 21:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Ik vraag mij nog altijd af,wat de verrasing op de bank was :wadde: Dwarskijker verklaar u nader :)


Brecht moreels was de verrassing,vanaf dat iemand zei dat het van dwarskijker kwam,was dat meteen heel duidelijk :D
Trouwens vdn heeft woord gehouden toen hij tijdens de rust naar de supporters riep:den 2de helft is voor ons é mannen.
En aja @gaskonijn,bram en dieje nest :fuck: :fuck: :D


27 Mar 2011, 21:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Zonder de wedstrijd te hebben gezien blijkt Moreels toch een beetje scherpte te missen voor doel. Waar ze een paar weken geleden nog met de ogen dicht tegen de netten gingen blijkt het nu niet meer te lukken. Niet dat ik Wouter iets verwijt, want elke spits maakt dit mee.

Het zal onze reserve-aanvallers deugd doen om vadaag hun bijdrage te leveren tot die (nu toch al wat meer waarschijlijke) fel begeerde tittel. Knap werk jongens om in, deze stilaan stressvolle wedstrijden ons een stapje dichter te brengen bij het ultieme feestje. (y)

Met Oudenaarde volgende vrijdag krijgen we een stevige tegenstander die nog volop in de running is voor het periodekampioenschap, over de vloer. Maar als je op vijf wedstrijden voor het einde een voorsprong van 6 punten hebt mag je enkel nog naar jezelf kijken. En wij als supporters zouden dat best ook doen :)


27 Mar 2011, 21:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Zonder de wedstrijd te hebben gezien blijkt Moreels toch een beetje scherpte te missen voor doel. Waar ze een paar weken geleden nog met de ogen dicht tegen de netten gingen blijkt het nu niet meer te lukken. Niet dat ik Wouter iets verwijt, want elke spits maakt dit mee.

Het zal onze reserve-aanvallers deugd doen om vadaag hun bijdrage te leveren tot die (nu toch al wat meer waarschijlijke) fel begeerde tittel. Knap werk jongens om in, deze stilaan stressvolle wedstrijden ons een stapje dichter te brengen bij het ultieme feestje. (y)

Met Oudenaarde volgende vrijdag krijgen we een stevige tegenstander die nog volop in de running is voor het periodekampioenschap, over de vloer. Maar als je op vijf wedstrijden voor het einde een voorsprong van 6 punten hebt mag je enkel nog naar jezelf kijken. En wij als supporters zouden dat best ook doen :)


Oudenaarde vroeg geen licentie aan en is bijgevolg geen kandidaat om naar tweede te stijgen... ;)


27 Mar 2011, 21:42
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Brakel had ook geen licentie aangevraagd :)


27 Mar 2011, 21:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Brakel had ook geen licentie aangevraagd :)

die speelden dan wel voor in derde te blijven hee ;)


27 Mar 2011, 21:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
vantjen schreef:
OP E.ATv deze week interview Pape, die vol lof was over de supporters( dit mag ik al vertellen zal ondertiteld worden )
Was plezant file rijden na zo een overwinning, spelers zijn nu pintjen gaan drinken in LION D'OR en ikke kan de bus kuisen!!! Maar doe dat met mijn volle goesting!
Tot Vrijdag Jongen en Meskes!

Klaarblijkelijk wordt mijn liveverslag gesmaakt op verplaatsing.
Had constant tussen de 180 en 200 live :EA: volgers en op mijn site zie ik volgende:
Aantal pageviews vandaag tot nu toe: 754
Aantal bezoekers vandaag tot nu toe: 645
Das nie slecht en mercikes want da doet plezier!

door werkomstandigheden spijtig niet kunnen meegaan maar heb zeker je liveverslag gevolgd en ik moet zeggen " super" en dank daarvoor!


27 Mar 2011, 21:54
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
vantjen schreef:
vantjen schreef:
OP E.ATv deze week interview Pape, die vol lof was over de supporters( dit mag ik al vertellen zal ondertiteld worden )
Was plezant file rijden na zo een overwinning, spelers zijn nu pintjen gaan drinken in LION D'OR en ikke kan de bus kuisen!!! Maar doe dat met mijn volle goesting!
Tot Vrijdag Jongen en Meskes!

Klaarblijkelijk wordt mijn liveverslag gesmaakt op verplaatsing.
Had constant tussen de 180 en 200 live :EA: volgers en op mijn site zie ik volgende:
Aantal pageviews vandaag tot nu toe: 754
Aantal bezoekers vandaag tot nu toe: 645
Das nie slecht en mercikes want da doet plezier!


Makker proficiat, er zijn steeds supporters die om de één of andere reden, spijtig genoeg niet kunnen meegaan en deze zijn je dierbaar met je verslag (y)


Bij deze Vantjen :worship: , je bijdrage wordt hier serieus gewaardeerd.
Keep on the good work.
Proud to be one of the Iendracht-family.

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Mar 2011, 22:06
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning over de ganse match. De eerste helft begonnen we niet zo slecht vond ik met enkele kansjes voor Wouter maar toen Koksijde met een geluk de 1-0 lukt (Was een voorzet die door iedereen gemist wordt) kregen we het heel moeilijk. Vooral Ringoot en De Schutter zagen sterrekes....We mogen VDN danken dat koksijde de 2-0 niet maakt. heel knappe reddingen!! Wouter krijgt ook nog wel een heel goede kans om gelijk te maken in de eerste helft. Die speelt eigenlijk al een paar matchen op een heel hoog niveau maar afwerken lijkt niet meer te lukken.
Tweede helft is een gans ander verhaal. Heel snel op 1-2 dankzij Pape en Cousin en daarna hebben we eigenlijk niets meer weggegeven. De mindere van de eerste helft (Ringoot en Pape vond ik) hebben hun heel goed herpakt. Van Damme had inderdaad de 1-3 moeten maken. We hebben trouwens nog goeie kansen gekregen. Arbiter werkte mij wel op de zenuwen met zijn gele kaarten. Hij floot wel correct maar wij kregen telkens kaarten en die van koksijde voor dezelfde fouten niets. En de lijnrechter aan onze kant was nie van de rapste.....
Volgens mij is tees een vreed belangrijke overwinning. Op karakter tegen Koksijde een 1-0 ophalen zal hun heel goed doen na het ongelukkige verlies van vorige week.
Nog 3 keer winnen .........


27 Mar 2011, 22:11
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
scarfie schreef:
Verdiende overwinning over de ganse match. De eerste helft begonnen we niet zo slecht vond ik met enkele kansjes voor Wouter maar toen Koksijde met een geluk de 1-0 lukt (Was een voorzet die door iedereen gemist wordt) kregen we het heel moeilijk. Vooral Ringoot en De Schutter zagen sterrekes....We mogen VDN danken dat koksijde de 2-0 niet maakt. heel knappe reddingen!! Wouter krijgt ook nog wel een heel goede kans om gelijk te maken in de eerste helft. Die speelt eigenlijk al een paar matchen op een heel hoog niveau maar afwerken lijkt niet meer te lukken.
Tweede helft is een gans ander verhaal. Heel snel op 1-2 dankzij Pape en Cousin en daarna hebben we eigenlijk niets meer weggegeven. De mindere van de eerste helft (Ringoot en Pape vond ik) hebben hun heel goed herpakt. Van Damme had inderdaad de 1-3 moeten maken. We hebben trouwens nog goeie kansen gekregen. Arbiter werkte mij wel op de zenuwen met zijn gele kaarten. Hij floot wel correct maar wij kregen telkens kaarten en die van koksijde voor dezelfde fouten niets. En de lijnrechter aan onze kant was nie van de rapste.....
Volgens mij is tees een vreed belangrijke overwinning. Op karakter tegen Koksijde een 1-0 ophalen zal hun heel goed doen na het ongelukkige verlies van vorige week.
Nog 3 keer winnen .........

:love:

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Mar 2011, 22:17
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Feb 2011, 0:24
Berichten: 11
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
malder schreef:
Hoe was Gueye?


diene kan absoluut niet voetballen volgens mij, maar wie ben ik hé.

verbaast me niet dat dat uw reactie is, gij zijt dan ook de grootste wanker van gans het forum voor iets hé..
Moest Gueye er vandaag niet bijgelopen hebben dan hadden we zeker de drie punten niet vast. Die heeft vandaag NOGMAALS laten zien dat hij wel een serieus potje kan voetballen..

Trouwens ook chapeau voor onze VDN, die heeft ons ook goed rechtgehouden vandaag!


27 Mar 2011, 22:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Ombertofuerto schreef:

verbaast me niet dat dat uw reactie is, gij zijt dan ook de grootste wanker van gans het forum voor iets hé..
Moest Gueye er vandaag niet bijgelopen hebben dan hadden we zeker de drie punten niet vast. Die heeft vandaag NOGMAALS laten zien dat hij wel een serieus potje kan voetballen..

Trouwens ook chapeau voor onze VDN, die heeft ons ook goed rechtgehouden vandaag!


Het is niet omdat ge een goal scoort, dat ge een serieus potje kunt voetballen e ;)


27 Mar 2011, 22:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Ombertofuerto schreef:
El Corredor schreef:
malder schreef:
Hoe was Gueye?


diene kan absoluut niet voetballen volgens mij, maar wie ben ik hé.

verbaast me niet dat dat uw reactie is, gij zijt dan ook de grootste wanker van gans het forum voor iets hé..
Moest Gueye er vandaag niet bijgelopen hebben dan hadden we zeker de drie punten niet vast. Die heeft vandaag NOGMAALS laten zien dat hij wel een serieus potje kan voetballen..

Trouwens ook chapeau voor onze VDN, die heeft ons ook goed rechtgehouden vandaag!


Ombertofuerto schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alleszins zonder de schutter,3de gele kaart en dus geschorst.

Niet zo erg, brengt geen meerwaarde aan de ploeg.


Clown....


27 Mar 2011, 23:03
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Feb 2011, 0:24
Berichten: 11
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Ombertofuerto schreef:

verbaast me niet dat dat uw reactie is, gij zijt dan ook de grootste wanker van gans het forum voor iets hé..
Moest Gueye er vandaag niet bijgelopen hebben dan hadden we zeker de drie punten niet vast. Die heeft vandaag NOGMAALS laten zien dat hij wel een serieus potje kan voetballen..

Trouwens ook chapeau voor onze VDN, die heeft ons ook goed rechtgehouden vandaag!


Het is niet omdat ge een goal scoort, dat ge een serieus potje kunt voetballen e ;)


Het gaat hem niet om de goal alleen, Pape heeft vandaag nogmaals laten zien dat hij technisch weldeegelijk heel sterk uit de hoek kan komen. Vandaag heeft hij meermaals de verdedigers van Coxyde het nakijken gegeven, wat niet kan gezegd worden van een Wouter Moreels (maar versta me niet verkeerd, deze heeft in vele vorige matchen wel degelijk bewezen dat hij een hoger niveau aankan!)

En neen, het was niet sarcastisch bedoeld. Schutterke is in mijn ogen geen meerwaarde tot de ploeg, maar ook geen verzwakking. De jongen speelt meestal op een vrij behoorlijk niveau maar kan zeker niet mee in een hogere divisie, daarvoor is onder andere zijn passenspel en spelopbouw beneden alle peil!


27 Mar 2011, 23:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst