KVC Coxyde - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 KVC Coxyde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Ik blijf het een schandaal vinden dat ge 10euro moet betalen voor op een ijzeren plaat te gaan staan. Maar toch, zo dicht tegen de keeper geeft u ook nen andere kijk op het spel.
Ik vond het opvallend dat de Castro daar Ringoot onder zijn vleugels nam toen Ringoot stond te trillen op zijn benen. Moest het een paar weken eerder geweest zijn, dan zie ik De Castro dat niet echt doen.

En jammer van het tegendoelpunt. Het was zeker te vermijden na een klein foutje van VDN die duidelijk riep naar zijn ploegmaats, maar dan de bal zag binnenrollen. Nadien wel tot 2x toe rechtgezet.

En wat is Cousin zijn bijnaam? Want ik dacht dat Verheyden constant riep op zijn vrouw omdat hij zei: 'chou, chou'. Tenzij de sfeer in de kleedkamer wel heel goed is :)


28 Mar 2011, 18:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
[quote="voorbijganger"]Ik blijf het een schandaal vinden dat ge 10euro moet betalen voor op een ijzeren plaat te gaan staan. Maar toch, zo dicht tegen de keeper geeft u ook nen andere kijk op het spel.
Ik vond het opvallend dat de Castro daar Ringoot onder zijn vleugels nam toen Ringoot stond te trillen op zijn benen. Moest het een paar weken eerder geweest zijn, dan zie ik De Castro dat niet echt doen.

En jammer van het tegendoelpunt. Het was zeker te vermijden na een klein foutje van VDN die duidelijk riep naar zijn ploegmaats, maar dan de bal zag binnenrollen. Nadien wel tot 2x toe rechtgezet.

En wat is Cousin zijn bijnaam? Want ik dacht dat Verheyden constant riep op zijn vrouw omdat hij zei: 'chou, chou'. Tenzij de sfeer in de kleedkamer wel heel goed is :)[/quote]

Riep die niet gewoon "joue"?


28 Mar 2011, 18:52
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
DT schreef:
voorbijganger schreef:
Ik blijf het een schandaal vinden dat ge 10euro moet betalen voor op een ijzeren plaat te gaan staan. Maar toch, zo dicht tegen de keeper geeft u ook nen andere kijk op het spel.
Ik vond het opvallend dat de Castro daar Ringoot onder zijn vleugels nam toen Ringoot stond te trillen op zijn benen. Moest het een paar weken eerder geweest zijn, dan zie ik De Castro dat niet echt doen.

En jammer van het tegendoelpunt. Het was zeker te vermijden na een klein foutje van VDN die duidelijk riep naar zijn ploegmaats, maar dan de bal zag binnenrollen. Nadien wel tot 2x toe rechtgezet.

En wat is Cousin zijn bijnaam? Want ik dacht dat Verheyden constant riep op zijn vrouw omdat hij zei: 'chou, chou'. Tenzij de sfeer in de kleedkamer wel heel goed is :)[/quote]

Riep die niet gewoon "joue"?



:plat: :plat: :plat:


28 Mar 2011, 20:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
DT schreef:
voorbijganger schreef:
Ik blijf het een schandaal vinden dat ge 10euro moet betalen voor op een ijzeren plaat te gaan staan. Maar toch, zo dicht tegen de keeper geeft u ook nen andere kijk op het spel.
Ik vond het opvallend dat de Castro daar Ringoot onder zijn vleugels nam toen Ringoot stond te trillen op zijn benen. Moest het een paar weken eerder geweest zijn, dan zie ik De Castro dat niet echt doen.

En jammer van het tegendoelpunt. Het was zeker te vermijden na een klein foutje van VDN die duidelijk riep naar zijn ploegmaats, maar dan de bal zag binnenrollen. Nadien wel tot 2x toe rechtgezet.

En wat is Cousin zijn bijnaam? Want ik dacht dat Verheyden constant riep op zijn vrouw omdat hij zei: 'chou, chou'. Tenzij de sfeer in de kleedkamer wel heel goed is :)[/quote]

Riep die niet gewoon "joue"?


:plat:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


28 Mar 2011, 20:16
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Site Coxyde:

Na een goede eerste helft waarin KVVC op 1-0 voorsprong kwam, gaf blauw-wit de wedstrijd volledig uit handen in het begin van de tweede helft. Na amper vijf minuten had Eendracht de situatie rechtgezet en stond het 1-2. KVVC kon hier bijna niets meer tegen inbrengen. Zo blijven we weeral met lege handen achter en verliezen we de top vijf, onze doelstelling, uit het oog.Voor Aalst was dit een heel belangrijke zege op weg naar tweede klasse. Voor ons een pijnlijke nederlaag.

_________________
Anti fusieclub!


28 Mar 2011, 20:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Pauter schreef:
Site Coxyde:

Na een goede eerste helft waarin KVVC op 1-0 voorsprong kwam, gaf blauw-wit de wedstrijd volledig uit handen in het begin van de tweede helft. Na amper vijf minuten had Eendracht de situatie rechtgezet en stond het 1-2. KVVC kon hier bijna niets meer tegen inbrengen. Zo blijven we weeral met lege handen achter en verliezen we de top vijf, onze doelstelling, uit het oog.Voor Aalst was dit een heel belangrijke zege op weg naar tweede klasse. Voor ons een pijnlijke nederlaag.


Weinig woorden over een match waarover eigenlijk inderdaad niet zo veel te vertellen viel, grote waarheden ... (y)


28 Mar 2011, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Aalsterse supporters aan het zeetje :love:

http://www.youtube.com/watch?v=iKLbPTxCofA

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Mar 2011, 23:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
René Houtsaeger - VV Koksijde ‘Beter doen dan vorig jaar kan nog'

KOKSIJDE - Na de 1-2 nederlaag tegen leider Aalst was iedereen het er over eens: VV Koksijde verdiende beter. :plat: ‘Een gelijkspel zou terecht geweest zijn, maar twee defensieve fouten werden nog maar eens meedogenloos afgestraft', beaamt p.r.-man René Houtsaeger. ‘Sedert Nieuwjaar loopt het op verdedigend vlak niet goed. Ik werp niemand de steen en begrijp maar al te goed de frustratie van trainer Hugo Vandenheede. Hij is een gedreven man en probeert dat naar de spelers over te brengen, maar de jongste tijd lukt dat niet meer zo goed.'
‘Gebrek aan motivatie was er tegen de leider niet. Het was stukken beter dan op Cappellen. Bij de rust hadden we 2-0 in plaats van 1-0 moeten voorstaan. Meteen in de herneming kregen we het deksel op de neus. Hillewaere ging onder de bal door en Wille liet zich ook nog eens opzij zetten. Dat werd cash betaald', vertelt Houtsaeger.
‘Na de nul op negen staan we nu achtste maar van plaats vijf tot acht blijft alles nog op een zakdoek bijeen en is beter doen dan vorig seizoen (zesde) nog altijd mogelijk', aldus René Houtsaeger.
Bron Het Nieuwsblad


29 Mar 2011, 8:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Niels Ringoot - E. Aalst ‘Nu ben ik er helemaal klaar voor'

AALST - Op Koksijde haalde Eendracht het niet zonder slag of stoot, maar de Ajuinen keerden wel met de volle buit terug van hun kusttrip. Niels Ringoot moest zich als linksachter uit de slag trekken en hield zich staande.
‘Bij de start van het seizoen vond coach Van Renterghem dat ik er niet klaar voor was en daar moet je als speler mee kunnen leven. De voorbije weken sukkelde ik met een verrekking in de hamstrings. Meetrainen lukte probleemloos, maar tijdens de wedstrijden speelde het euvel telkens weer op. Dit keer werd in overleg met de medische staf dan ook extra lang gewacht om me opnieuw te laten opdraven.'

‘Vier weken geleden speelde ik mijn eerste wedstrijd bij de beloften. Intussen mocht ik ook al twee keer invallen tot ik op Koksijde dan mijn kans aan de aftrap kreeg. In het verleden lag ik al twee keer op de operatietafel met mijn knie, maar die operaties staan los van de voorbije spierproblemen. Eigenlijk tast de medische staf in het duister over de oorzaak van mijn ellende.'

Ringoot ligt nog één jaar onder contract, maar de gewezen belofte van Anderlecht beseft dat de plaatsen in tweede klasse duur zullen worden.

‘Het seizoen is nog niet voorbij en ik wil nog graag mijn steentje bijdragen tot de beoogde titel. Nu ben ik er helemaal klaar voor. Tegen Olsa Brakel zaten de omstandigheden wat tegen, maar op Koksijde bewezen we intussen dat het vertrouwen door die uitschuiver niet aangetast werd.'
Bron Het Nieuwsblad


29 Mar 2011, 8:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Mar 2011, 8:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Beelden online, alsook interview op einde met Pape Gueye die z'n 1ste doelpunt scoorde.

http://www.iendrachtoiljst.be


31 Mar 2011, 14:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst