Reservencompetitie - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29
 Reservencompetitie 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
ja, das juist hehe :mrgreen:


05 Nov 2006, 1:23
Scholier

Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32
Berichten: 153
Locatie: Lennik
Hoe zit het met Van Dijck he? Speelt die nog bij Aalst, want ik hoor er helemaal niets meer van: zowel in eerste ploeg als reserveploeg...
(blijkbaar waren mijn twijfels bij deze transfer in het begin van het seizoen terecht!)

Grtz

Ex-ploegmaat


06 Nov 2006, 16:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
wel strange da em glorieux ni vroeger laat invallen dan bv akanakimana...

nog zoiets merkwaardigs, als glorieux moet invallen, al ist maar voor 5min en al krijgt hij maar 2balle hij zal steeds een fout uitlokke of iets zinnig doen, de paar balle die akanakimana aan zijn voet kreeg waren goed voor balverlies.

Ik heb nix tege akanikimana, ik zou alleen glorieux met nieuwjaar niet willen kwijt zijn, tegen den andere, zo zijn er 100 in een dozijn


06 Nov 2006, 17:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
El Falco schreef:
wel strange da em glorieux ni vroeger laat invallen dan bv akanakimana...

nog zoiets merkwaardigs, als glorieux moet invallen, al ist maar voor 5min en al krijgt hij maar 2balle hij zal steeds een fout uitlokke of iets zinnig doen, de paar balle die akanakimana aan zijn voet kreeg waren goed voor balverlies.

Ik heb nix tege akanikimana, ik zou alleen glorieux met nieuwjaar niet willen kwijt zijn, tegen den andere, zo zijn er 100 in een dozijn


Ik ben ook een Glorieux fan maar wat je zegt over Akanakimana is niet terecht, kerel kan serieus stukske voetballen maar heeft nog wat tijd nodig.


07 Nov 2006, 0:13
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Als ik dan toch wat kritiek mag geven: ik vond de invalbeurt van De Lange niet echt overtuigend.
Leed steevast balverlies...als Glorieuxfan bloedt men hart op zo'n momenten.

ik hoop echt dat die hier z'n seizoen uitdoet, we zullen hem nog nodig hebben om schorsingen(Aelbrecht en Troch al 2x geel)en blessures op te vangen maar ook eventuele dipjes van enkelen (als is berekend hoeveel Arnold er zal gemaakt hebben als hij zo voort doet? Hij kon er elke match al minstens 3 hebben gemaakt).
Aan de supporters misschien om Simon wat extra in de verf te zetten!


08 Nov 2006, 12:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
schorsingen(Aelbrecht en Troch al 2x geel)


Troch heeft nog maar 1 gele kaart. Aelbrecht is voorlopig onze enige speler die al met 2 gele kaarten staat.
Eventjes een kleine vergelijking trouwens: na 9 wedstrijden hebben wij al 9 gele kaarten geïncasseerd terwijl Bornem er maar liefst al 26 incasseerde.


08 Nov 2006, 14:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Ik begin da hier afgezaagd te vinden van da verhaalke van Glorieux al of niet in de ploeg of als eerste invallen.den trainer zal wel beslissen.En volgens mij neemt hij nog altijd de goeie,kijk maar naar de resultaten en het geleverde spel,en de groepsgeest!
Zo ontevreden lijkt Glorieux mij nu toch ook ni ze als ik zen reactie zie na een doelpunt of als't erop aan komt om op de tafel te staan dansen...

_________________
Afbeelding


08 Nov 2006, 18:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
naar de resultaten kijken: daarin hebt ge gelijk
maar delanghe langer laten spelen dan glorieux da gaat er bij mij helemaal niet in, zeker niet na alles wat glorieux al getoond heeft verleden seizoen en de weinige minuten dat hij dit seizoen mocht spelen. het zijn mss twee verschillende spelers, maar daar zo wat op de rechterkant gaan spelen, dat kan glorieux 10x beter, zeker in de plaats van aelbrecht.

alst nog lang zo doorgaat begin ik na 60' voor glorieux te zingen, zodat trainer niet kan vergete hem op te stellen


08 Nov 2006, 19:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
El Falco schreef:

alst nog lang zo doorgaat begin ik na 60' voor glorieux te zingen, zodat trainer niet kan vergete hem op te stellen


Inderdaad,das het beste da ge kunt doen,nu het goe gaat met trainer en spelers,de trainer zen beslissing in twijfel trekken,zou plezant zen voor de andere spelers ook jong :cheer:

_________________
Afbeelding


08 Nov 2006, 19:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
glorieux is ne machtige speler maar kan aelbrecht verdedigend ni vervange

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


08 Nov 2006, 23:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
borre31 schreef:
glorieux is ne machtige speler maar kan aelbrecht verdedigend ni vervange


Er gaat zeker nog een moment komen dat één van de spitsen of zelf op het middenveld iemand niet beschikbaar is en dan krijgt hij zijn kans.


09 Nov 2006, 0:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
te hopen da hij dan nog ni weg is zo ne speler kunt ge altijd wel gebruike e

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


09 Nov 2006, 0:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
als iedere speler ontevreden is bij zen ploeg als hij op de bank zit,heeft geen enkele ploeg nog invallers op de bank zitten

ooit zal er toch iemand gekwetst of geschorst zijn,en dat weet Simon maar al te goed

_________________
Afbeelding


09 Nov 2006, 8:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Gunni schreef:
als iedere speler ontevreden is bij zen ploeg als hij op de bank zit,heeft geen enkele ploeg nog invallers op de bank zitten

ooit zal er toch iemand gekwetst of geschorst zijn,en dat weet Simon maar al te goed


en dan is het aan hem om hem op het veld te bewijzen, en wees maar zeker dat hij dat super gaat doen, zoals hij al bij elke invalbeurt deed

zoals gezegd, zijn kans komt nog wel

_________________
es da ier e fistjen...


09 Nov 2006, 11:23
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
boris clitoris schreef:
Gunni schreef:
als iedere speler ontevreden is bij zen ploeg als hij op de bank zit,heeft geen enkele ploeg nog invallers op de bank zitten

ooit zal er toch iemand gekwetst of geschorst zijn,en dat weet Simon maar al te goed


en dan is het aan hem om hem op het veld te bewijzen, en wees maar zeker dat hij dat super gaat doen, zoals hij al bij elke invalbeurt deed

zoals gezegd, zijn kans komt nog wel


Daar zegt niemand iets op hé, het enige spijtige is dat andere jongens dan wel mogen invallen, terwijl het ook spitsen zijn en nog niet zoveel hebben bewezen als Glorieux


09 Nov 2006, 11:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst