Reservencompetitie - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 29
 Reservencompetitie 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Jeroen schreef:
boris clitoris schreef:
Gunni schreef:
als iedere speler ontevreden is bij zen ploeg als hij op de bank zit,heeft geen enkele ploeg nog invallers op de bank zitten

ooit zal er toch iemand gekwetst of geschorst zijn,en dat weet Simon maar al te goed


en dan is het aan hem om hem op het veld te bewijzen, en wees maar zeker dat hij dat super gaat doen, zoals hij al bij elke invalbeurt deed

zoals gezegd, zijn kans komt nog wel


Daar zegt niemand iets op hé, het enige spijtige is dat andere jongens dan wel mogen invallen, terwijl het ook spitsen zijn en nog niet zoveel hebben bewezen als Glorieux


ik weet het wel, maar ik zou het gewoon spijtig vinden dat de supporters op Glorieux zouden beginnen roepen... niet dat hij dat niet verdient, maar daarmee gaat wel onrust gestookt worden en da kunnen we, nu het goed gaat, echt wel missen

_________________
es da ier e fistjen...


09 Nov 2006, 11:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
dat is misschien wel waar maar geef nu toe, wat heb je tliefst met nieuwjaar, een glorieux die het niet meer ziet zitten, of een delanghe die het nietmeer ziet zitten. Ik wil niks afdoen aan de prestaties van delanghe, maar die helemaal niet tippen aan glorieux, hij kan er mss integendeel nog veel van leren.


09 Nov 2006, 11:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
El Falco schreef:
dat is misschien wel waar maar geef nu toe, wat heb je tliefst met nieuwjaar, een glorieux die het niet meer ziet zitten, of een delanghe die het nietmeer ziet zitten. Ik wil niks afdoen aan de prestaties van delanghe, maar die helemaal niet tippen aan glorieux, hij kan er mss integendeel nog veel van leren.


als ge ziet hoe Simon in de kleedkamer op tafel stond te dansen... ik peis wel dattem het nog ziet zitten

ik hoop het alleszins, want we zullen hem zeker en vast nog kunnen gebruiken!

_________________
es da ier e fistjen...


09 Nov 2006, 11:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Kdenk nie da als we is op Glorieux zouden roepen dat dat onrust zou stoken / andere spelers hun benadeeld hierdoor zouden voelen


09 Nov 2006, 12:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Jeroen schreef:
Kdenk nie da als we is op Glorieux zouden roepen dat dat onrust zou stoken / andere spelers hun benadeeld hierdoor zouden voelen


ik denk da wel
ieder zijn mening...

_________________
es da ier e fistjen...


09 Nov 2006, 13:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
boris clitoris schreef:
Jeroen schreef:
Kdenk nie da als we is op Glorieux zouden roepen dat dat onrust zou stoken / andere spelers hun benadeeld hierdoor zouden voelen


ik denk da wel
ieder zijn mening...
ik zou het in ieder geval zever vinden moesten er nu plots op Glorieux beginnen roepen...

we zullen wel zien hé wat nog geeft ivm Glorieux en het laatsten die daar over moeten belissen dat zijn wij vind ik...
Net als in het geval van Vandenbulcke kan er niemand de volledige situatie inschatten.

Dat niemand graag ziet dat Simon vertrekt is iets anders, zou hem ook liever zien blijven.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Nov 2006, 13:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
ik ben ook vant gedacht van glorieux voor delange op tplein te sture ze! azo ne klasbak kunne houde as reserve... das pas luxe! :cheer:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


09 Nov 2006, 15:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
borre31 schreef:
ik ben ook vant gedacht van glorieux voor delange op tplein te sture ze! azo ne klasbak kunne houde as reserve... das pas luxe! :cheer:

vwala da is nu just mijn punt waarvoor ik zou willen zingen voor hem... hoort ge mij hier zeggen dat diene een basisplaats moet hebben? Maar dat hij de eerste zou moeten zijn die speelgelegenheden krijgt, daarvoor wil ik zingen voor diene gast. Akkoord da hij nu pech heeft da het goe draait, maar da wil ni zeggen dat ge hem daarvoor op de bank moet laten sterven eh, hij is gretig, en de sterkste speler die op de bank zit dus verdient hij als eerste een invalbeurt. Nogis ik vind delanghe ni slecht, maar alstublieft, in football manager zoude ze zette 'moet nog redelijk wat leren alvorens in het eerste elftal aan te treden',en glorieux diene heeft da niet nodig. Dus ik denk niet dat ge er dan nog kunt tegen zijn dat we voor glorieux moeten zingen. (vanaf 60' :D )


09 Nov 2006, 18:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Misschien bhiermee da hoofdstuk afsluiten voor er ruzie van komt :cheer:

_________________
Afbeelding


09 Nov 2006, 19:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
manee geen ruzie, toch onder aalssupps ni zeker :D , gewoon sfeer maken en zingen, glorieuuuuux sjalalalalala lala... wrs zalk wel alleen zijn zeker, maar dan counter ik met sing when you're winning :D


11 Nov 2006, 13:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
El Falco schreef:
manee geen ruzie, toch onder aalssupps ni zeker :D , gewoon sfeer maken en zingen, glorieuuuuux sjalalalalala lala... wrs zalk wel alleen zijn zeker, maar dan counter ik met sing when you're winning :D

:stijn: morge gans de ploeg afgaan om name te zinge van den eerste tot de laatste tot al wie op da bank zit :goe:

_________________
Afbeelding


11 Nov 2006, 14:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
oh lijkt me een geniaal plan :cheer:


11 Nov 2006, 16:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
vantzelfde

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


11 Nov 2006, 16:54
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
ik doe zeker mee


11 Nov 2006, 21:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
bon, met veel ware we ni de eerste keer, maar naarmate de match vorderde hoorde ik toch dat er wat meer gevolg was dan op de 55'.

Jammer echter weer om te zien dat akanakimana 10' langer mag spelen en weeral niks zinnigs heeft uitgestoken behalve balverlies en knullig met kansen omspringen... Nu nog den trainer wijsmaken dat glorieux er als eerste moet opkomen, we zijn op de goeie weg.


13 Nov 2006, 14:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst