Nieuws "Black and White" - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32
 Nieuws "Black and White" 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Bomber schreef:
Nog problemen met den Ipad bakkie? :d


Blijkbaar wel,da spel is buiten smijten ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Aug 2012, 22:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Als E.Aalst in 1e klasse gaat spelen over X aantal jaar gaan er nog veel zulke boycotdiscussies zijn, want daar beslist enkel en alleen de betaalzender over de datum en het uur (afhankelijk natuurlijk van de Europese wedstrijden van de ploegen). Dan zit je daar in de Play-Offs met wedstrijden op dinsdag- en donderdagavond, maar als supporter moet je er hoe dan ook mee dealen, hoe hard en lastig het ook is, want het is de betaalzender die de (top)clubs rijk maken.
Het is daarom ook dat ik tegen die boycot ben: de betaalzender betaalt en bepaalt en ligt er heus niet van wakker dat Antwerp een leeg bezoekersvak heeft en daardoor inkomsten misloopt. Niet dat ik het goedkeur, maar het is nu eenmaal dankzij die betaalzenders dat er geld in het laatje van de clubs komt. Het TV-contract treft echter veel werkende mensen die daarvoor congé moeten regelen, maar moeten daarom de mensen die wél kunnen gaan daarvoor boeten?


16 Aug 2012, 0:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Ik ga akkoord dat er meer samenwerking moet komen tussen de supportersclubs, maar het was onmogelijk voor onze club om mee te doen aan een algemene boycot wanneer er reeds zoveel supporters voor de bus ingeschreven zijn . Een boycot is alleen maar haalbaar wanneer de inschrijvingen nog moeten beginnen. Bij ons systeem van online inschrijving op de website, zou de boycot tot heel grote problemen geleid hebben. Sommige supporters die bij ons ingeschreven zijn, ken ik zelfs niet.
Ik ben dinsdagmorgen om 3u van mijn vakantie uit het buitenland terug gekomen. Toen ik 's middags wakker werd, heb ik smsberichten gezien over de uitgestelde match. Ik heb eerst naar de officiële site gekeken en en dan zo snel mogelijk de kalenderwijziging en de vraag voor herbevestiging van de inschrijving op onze website gezet en een beetje later ook op het forum, zonder dat ik al die reacties op het forum over de boycot al had gelezen. Ik ben die maar in de vooravond beginnen lezen en heb uit zenuwachtigheid de poll nog eens verkeerd ingevuld ook.
Los daarvan ben ik tegen een boycot vooral omdat de spelers onze steun dan kwijt zijn. Acties gelijk indertijd tegen Orlans door het eerste kwartier buiten te blijven en dan met veel kabaal met spandoeken binnen te komen, zijn efficiënter.


16 Aug 2012, 11:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Het voorstel voor de boycot is er gekomen om de late kalenderwijziging aan te klagen. Door die late wijziging kunnen veel mensen zich niet meer tijdig organiseren om naar de match te gaan kijken.

En gij wilt nu geen boycot doen omdat ge niet genoeg tijd hebt om dat allemaal te organiseren? Da's ook logisch.


16 Aug 2012, 11:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Ja Parol,das ook weer een post waar mijn broek vanaf valt,da noemen ze systeem paraplu,ik hoop als je een actie zou doen dat uw supporters van uw bus,willen meewerken,want ik vrees dat er niemand van de andere supporters clubs zal meedoen,veel succes alvast.
Kan je nu eens niet eerlijk zijn en je fout toegeven,dat je had moeten wachten tot vandaag op de vergadering,wat er daar juist ging beslist worden.
Heel jammer ik denk dat er aantal ruiten zijn gebroken,zeker die dat jij hebt ingegooid.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Aug 2012, 14:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Als je, in je verlof nota bene, veel tijd hebt gestoken in het opmaken van een lijst, het bestellen van bussen en drank enz. dan is het zwaar balen als de bobo's van BelgacomTV plots beslissen de match te verleggen. In een eerste reactie heeft een mens dan wel eens de neiging alles en iedereen te verwensen.

Eenmaal alles bezonken is denk je dan eens verder na en dan komt het besef dat een boycot vooral een straf is voor de mannen van den Antwaarp en voor onze eigen spelers. Hoewel die spelers een eventuele boycot maar moeten aanvaarden als je bekijkt hoe supporters tegenwoordig bergen moeten verzetten om hun club te steunen op verplaatsing.

Een verplaatsing maken naar de Bosuil, liefst met zoveel mogelijk (kwade) supporters, en eens fel van leer trekken tegen de tirannie van BelgacomTV leek mij - en met mij het hele Blackwansbestuur - de meest ideale oplossing.

Maar daarmee schoten wij het voorstel van een boycot geenzins af. Zoiets moet je eendrachtig -prachtig woord- beslissen met alle supporterclubs. Ok, er zullen mensen zijn die gewoon de match willen zien, maar je zal altijd voor-en tegenstanders hebben. Zo ook bij de boycots van KVM en Standard ed. maar ergens moet je de knoop doorhakken en gezamelijk een standpunt bereiken.

Wij van The Blackwans betreuren het dat één supportersclub heel dit idee afschiet door eenzijdig de boycot te verwerpen, ondanks het feit dat wij zelf tegen een boycot zouden stemmen. Maar stemmen gingen we alleszins doen. Zoals het nu gegaan is kan een nieuw ESV er niet komen, het heeft zelfs geen zin meer om erover te stemmen, want zelfs aan een stemming geraken we niet. Jammer!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Aug 2012, 10:56
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
The Blackwans schreef:
Als je, in je verlof nota bene, veel tijd hebt gestoken in het opmaken van een lijst, het bestellen van bussen en drank enz. dan is het zwaar balen als de bobo's van BelgacomTV plots beslissen de match te verleggen. In een eerste reactie heeft een mens dan wel eens de neiging alles en iedereen te verwensen.

Eenmaal alles bezonken is denk je dan eens verder na en dan komt het besef dat een boycot vooral een straf is voor de mannen van den Antwaarp en voor onze eigen spelers. Hoewel die spelers een eventuele boycot maar moeten aanvaarden als je bekijkt hoe supporters tegenwoordig bergen moeten verzetten om hun club te steunen op verplaatsing.

Een verplaatsing maken naar de Bosuil, liefst met zoveel mogelijk (kwade) supporters, en eens fel van leer trekken tegen de tirannie van BelgacomTV leek mij - en met mij het hele Blackwansbestuur - de meest ideale oplossing.

Maar daarmee schoten wij het voorstel van een boycot geenzins af. Zoiets moet je eendrachtig -prachtig woord- beslissen met alle supporterclubs. Ok, er zullen mensen zijn die gewoon de match willen zien, maar je zal altijd voor-en tegenstanders hebben. Zo ook bij de boycots van KVM en Standard ed. maar ergens moet je de knoop doorhakken en gezamelijk een standpunt bereiken.

Wij van The Blackwans betreuren het dat één supportersclub heel dit idee afschiet door eenzijdig de boycot te verwerpen, ondanks het feit dat wij zelf tegen een boycot zouden stemmen. Maar stemmen gingen we alleszins doen. Zoals het nu gegaan is kan een nieuw ESV er niet komen, het heeft zelfs geen zin meer om erover te stemmen, want zelfs aan een stemming geraken we niet. Jammer!



Dat krijg je inderdaad als er één cavalier seul wil spelen!! :x

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Aug 2012, 11:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
The Blackwans schreef:
Als je, in je verlof nota bene, veel tijd hebt gestoken in het opmaken van een lijst, het bestellen van bussen en drank enz. dan is het zwaar balen als de bobo's van BelgacomTV plots beslissen de match te verleggen. In een eerste reactie heeft een mens dan wel eens de neiging alles en iedereen te verwensen.

Eenmaal alles bezonken is denk je dan eens verder na en dan komt het besef dat een boycot vooral een straf is voor de mannen van den Antwaarp en voor onze eigen spelers. Hoewel die spelers een eventuele boycot maar moeten aanvaarden als je bekijkt hoe supporters tegenwoordig bergen moeten verzetten om hun club te steunen op verplaatsing.

Een verplaatsing maken naar de Bosuil, liefst met zoveel mogelijk (kwade) supporters, en eens fel van leer trekken tegen de tirannie van BelgacomTV leek mij - en met mij het hele Blackwansbestuur - de meest ideale oplossing.

Maar daarmee schoten wij het voorstel van een boycot geenzins af. Zoiets moet je eendrachtig -prachtig woord- beslissen met alle supporterclubs. Ok, er zullen mensen zijn die gewoon de match willen zien, maar je zal altijd voor-en tegenstanders hebben. Zo ook bij de boycots van KVM en Standard ed. maar ergens moet je de knoop doorhakken en gezamelijk een standpunt bereiken.

Wij van The Blackwans betreuren het dat één supportersclub heel dit idee afschiet door eenzijdig de boycot te verwerpen, ondanks het feit dat wij zelf tegen een boycot zouden stemmen. Maar stemmen gingen we alleszins doen. Zoals het nu gegaan is kan een nieuw ESV er niet komen, het heeft zelfs geen zin meer om erover te stemmen, want zelfs aan een stemming geraken we niet. Jammer!


:worship:

Er is nog een serieuze weg af te leggen om nog maar in de buurt te komen van een nieuw ESV...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Aug 2012, 11:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Zelfs toen het ESV er was werkte het systeem niet.
Ik herinner me nog een match op kv mechelen waar er na de wedstrijd 2 supporters " achtergebleven" waren van een bus en ondanks dat er met het esv afgesproken was dat alle bussen pas vertrekken wanneer deze voltallig waren nam 1 supportersclub toen de beslissing om toch te vertrekken , je mag eens rade dewelke .... toen onder leiding van KDC.


19 Aug 2012, 19:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Neutralboy schreef:
Zelfs toen het ESV er was werkte het systeem niet.
Ik herinner me nog een match op kv mechelen waar er na de wedstrijd 2 supporters " achtergebleven" waren van een bus en ondanks dat er met het esv afgesproken was dat alle bussen pas vertrekken wanneer deze voltallig waren nam 1 supportersclub toen de beslissing om toch te vertrekken , je mag eens rade dewelke .... toen onder leiding van KDC.


en in die bewuste match tegen de kv heb ik nog misere gehad met de flikken tijdens de match met bengaals want die welbepaalde KDC had miljaarde me verraden , da was ook straf! (n)


19 Aug 2012, 20:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Bakkie schreef:
Ja Parol,das ook weer een post waar mijn broek vanaf valt,da noemen ze systeem paraplu,ik hoop als je een actie zou doen dat uw supporters van uw bus,willen meewerken,want ik vrees dat er niemand van de andere supporters clubs zal meedoen,veel succes alvast.
Kan je nu eens niet eerlijk zijn en je fout toegeven,dat je had moeten wachten tot vandaag op de vergadering,wat er daar juist ging beslist worden.
Heel jammer ik denk dat er aantal ruiten zijn gebroken,zeker die dat jij hebt ingegooid.


Kan ik mij alleen maar bij aansluiten, blijkbaar peist michel dat zijn baalen dikker dan die van Sjalen zen. De mening van andere supportersclubs telt blijkbaar niet mee voor hem (n)

_________________
www.spionkoplede.com


20 Aug 2012, 10:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
We kunnen mss beter niet over KDC beginnen of we zijn voor ettelijke pagina's vertrokken :D

Het is en blijft een spijtige zet van Michel maar dit bewijst dat er nood is aan nog meer overleg waardoor er op termijn echt sprake kan zijn van samenwerking en coördinatie.

Laat ons nu allemaal richten op donderdag met hopelijk een beter resultaat als gisteren.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


20 Aug 2012, 12:16
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Verbechio schreef:
We kunnen mss beter niet over KDC beginnen of we zijn voor ettelijke pagina's vertrokken :D

Het is en blijft een spijtige zet van Michel maar dit bewijst dat er nood is aan nog meer overleg waardoor er op termijn echt sprake kan zijn van samenwerking en coördinatie.

Laat ons nu allemaal richten op donderdag met hopelijk een beter resultaat als gisteren.


En een goeie sfeer op elk busken! :rolandjen:


21 Aug 2012, 12:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Combiregeling voor de wedstrijd van Visé. Collectieve aanschaf tickets.

Ik ga zaterdagmorgen achter de tickets voor alle voor de supportersbus van Black & White ingeschreven supporters! Er kan nog ingeschreven worden voor de bus van Black & White tot ten laatste 9 uur zaterdagmorgen.



28 Mar 2013, 13:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
VERPLAATSING NAAR ANTWERP OP ZATERDAG 3 AUGUSTUS: bus volzet

De dubbeldekbus van Black & White was gisteren volzet en bijgevolg zijn er sinds gisteren geen inschrijvingen meer mogelijk.


30 Jul 2013, 11:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst