Nieuws "Black and White" - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 32
 Nieuws "Black and White" 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
De supportersclub "Black & White" zal zondag na de wedstrijd aan Potjes een afscheidsgeschenk geven in café "De Lion d'Or". Het juiste uur zal nog meegedeeld worden.


01 Feb 2012, 19:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Smetje schreef:
Mochten jullie van plan zijn om eens met wat volk naar een match van Potjes te gaan kijken (ik weet dat jullie ooit naar Dries gaan kijken zijn bij AGOVV), mogen jullie het altijd laten weten. Ik heb wel interesse om eens mee te gaan.


We zijn Dries eens gaan aanmoedigen op Fortuna Sittard. Amai, AGOVV was daar met 25 fans en dan 5 zotten van oilsjt bij :)

_________________
www.spionkoplede.com


01 Feb 2012, 21:03
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Mariner schreef:
Smetje schreef:
Mochten jullie van plan zijn om eens met wat volk naar een match van Potjes te gaan kijken (ik weet dat jullie ooit naar Dries gaan kijken zijn bij AGOVV), mogen jullie het altijd laten weten. Ik heb wel interesse om eens mee te gaan.


We zijn Dries eens gaan aanmoedigen op Fortuna Sittard. Amai, AGOVV was daar met 25 fans en dan 5 zotten van oilsjt bij :)


Thuis was dat daar ni veel beter. Ik weet nog dat ze aan ons kwamen vragen om nog eens een liedje te zingen. Al werden de liedjes die spees zong niet echt geaprecieerd.


02 Feb 2012, 9:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Als er één ding is dat we daar bij AGOVV geleerd hebben, is het toch wel dat hollandse frieten niet te eten zijn! Er zijn er denk ik een paar die er nu nog altijd last van hebben...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


03 Feb 2012, 11:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Pijnlijk overlijden van ons lid Bart De Wolf

Het bestuur van Black & White wil hierbij zijn medeleven uitdrukken aan de familie van zijn supporter, Bart De Wolf, en hun veel sterkte toewensen.

We zullen Bart missen. Hij was veel te jong om al heen te gaan. Op 31 jaar moet het leven nog beginnen!
Ik kende hem goed omdat hij al jaren lid was van Black & White en regelmatig met de bus meereed. Hij was altijd goed gezind, steeds een glimlach op zijn gelaat.


11 Feb 2012, 17:34
Miniem

Lid geworden op: 11 Sep 2011, 19:35
Berichten: 58
Edit


26 Feb 2012, 23:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Spaghettifestijn Black & White

Ook dit jaar organiseren we opnieuw een spaghettifestijn, op zaterdag 10 maart 2012. Iedereen is welkom van 18.00u tot 22.00u in zaal Sint-Jan, Rerum novarumstraat 4 in Aalst.


29 Feb 2012, 19:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Ik ga ne kier naar het Spaghettifestijn :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Mar 2012, 20:02
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Onderkroiper schreef:
Ik ga ne kier naar het Spaghettifestijn :love:


't Was dik in orde!


11 Mar 2012, 10:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Verplaatsing naar Antwerp met de bus van Black and White op 22 augustus.

We vertrekken op woensdag 22 augustus op verplaatsing naar FC.Antwerp. De bus zal aan het café "De Lion d'Or" vertrekken om 18u15.
Er is combiregeling voorzien. We moeten bijgevolg ook van elke supporter die meegaat, het adres en het nummer van de identiteitskaart hebben.

Er kan on-line worden ingeschreven op onze website: www.black-and-white.be
Er kan tevens worden ingeschreven via -e-mail naar michel.markey@telenet.be.
Gelieve bij de inschrijving niet te vergeten je adres en je nummer van de identiteitskaart op te geven.


03 Aug 2012, 12:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
parol schreef:
Verplaatsing naar Antwerp met de bus van Black and White op 22 augustus.

We vertrekken op woensdag 22 augustus op verplaatsing naar FC.Antwerp. De bus zal aan het café "De Lion d'Or" vertrekken om 18u15.
Er is combiregeling voorzien. We moeten bijgevolg ook van elke supporter die meegaat, het adres en het nummer van de identiteitskaart hebben.

Er kan on-line worden ingeschreven op onze website: http://www.black-and-white.be
Er kan tevens worden ingeschreven via -e-mail naar michel.markey@telenet.be.
Gelieve bij de inschrijving niet te vergeten je adres en je nummer van de identiteitskaart op te geven.


De supportersclub zal voor alle meereizende supporters de tickets op voorhand aankopen.


09 Aug 2012, 17:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
AANDACHT!

De eerste competitiewedstrijd op RAFC.Antwerp werd tot ons groot ongenoegen omwille van Belgacom TV verplaatst van woensdag 22 augustus naar donderdag 23 augustus om 20u30! De bus van Black & White zal vertrekken om 18u45!!

Aan de reeds ingeschreven supporters wordt gevraagd om hun inschrijving te bevestigen via mail: michel.markey@telenet.be.

Aan de ingeschreven supporters wordt gevraagd dringend het bedrag van ticket (20 euro) te storten op de rekening van Black & White: 001-4590457-08. De supportersclub zal immers alle tickets in voorverkoop voor de ingeschreven supporters aanschaffen


14 Aug 2012, 21:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
parol schreef:
AANDACHT!

De eerste competitiewedstrijd op RAFC.Antwerp werd tot ons groot ongenoegen omwille van Belgacom TV verplaatst van woensdag 22 augustus naar donderdag 23 augustus om 20u30! De bus van Black & White zal vertrekken om 18u45!!

Aan de reeds ingeschreven supporters wordt gevraagd om hun inschrijving te bevestigen via mail: michel.markey@telenet.be.

Aan de ingeschreven supporters wordt gevraagd dringend het bedrag van ticket (20 euro) te storten op de rekening van Black & White: 001-4590457-08. De supportersclub zal immers alle tickets in voorverkoop voor de ingeschreven supporters aanschaffen


:plat: wa is da hier al voor zever,blijkbaar vegen jullie uw kloten aan de vergadering van donderdag,waarom moet er dan donderdag een vergadering zijn,als jullie al beslissen om toch te rijden,proficiat (y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Aug 2012, 21:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Bakkie schreef:
parol schreef:
AANDACHT!

De eerste competitiewedstrijd op RAFC.Antwerp werd tot ons groot ongenoegen omwille van Belgacom TV verplaatst van woensdag 22 augustus naar donderdag 23 augustus om 20u30! De bus van Black & White zal vertrekken om 18u45!!

Aan de reeds ingeschreven supporters wordt gevraagd om hun inschrijving te bevestigen via mail: michel.markey@telenet.be.

Aan de ingeschreven supporters wordt gevraagd dringend het bedrag van ticket (20 euro) te storten op de rekening van Black & White: 001-4590457-08. De supportersclub zal immers alle tickets in voorverkoop voor de ingeschreven supporters aanschaffen


:plat: wa is da hier al voor zever,blijkbaar vegen jullie uw kloten aan de vergadering van donderdag,waarom moet er dan donderdag een vergadering zijn,als jullie al beslissen om toch te rijden,proficiat (y)


Bakkie +1

@parol: komt ge hier ewa mee lachen of wa? Eiren bis zol in panne moeten vallen! :lol:


14 Aug 2012, 21:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
parol schreef:
AANDACHT!

De eerste competitiewedstrijd op RAFC.Antwerp werd tot ons groot ongenoegen omwille van Belgacom TV verplaatst van woensdag 22 augustus naar donderdag 23 augustus om 20u30! De bus van Black & White zal vertrekken om 18u45!!

Aan de reeds ingeschreven supporters wordt gevraagd om hun inschrijving te bevestigen via mail: michel.markey@telenet.be.

Aan de ingeschreven supporters wordt gevraagd dringend het bedrag van ticket (20 euro) te storten op de rekening van Black & White: 001-4590457-08. De supportersclub zal immers alle tickets in voorverkoop voor de ingeschreven supporters aanschaffen


:plat: wa is da hier al voor zever,blijkbaar vegen jullie uw kloten aan de vergadering van donderdag,waarom moet er dan donderdag een vergadering zijn,als jullie al beslissen om toch te rijden,proficiat (y)


Ik heb nog geen enkele reactie gekregen om de match te boycotten en al een 15-tal reacties van onze supporters om zeker te rijden. Ik vind het dus beter om ter plaatse actie te voeren en zal dit standpunt donderdag op de vergadering verdedigen. Een andere reden is dat ik onze ploeg tijdens deze eerste competitiewedstrijd wil gaan ondersteunen. Voor onze spelers is dit erg belangrijk. Ze zeggen mij dit elke keer. Ik heb nochtans alle begrip voor de supporters die een boycot willen, maar een luidruchtige actie ter plaatse zal veel meer effect hebben.

Bakkie +1

@parol: komt ge hier ewa mee lachen of wa? Eiren bis zol in panne moeten vallen! :lol:


14 Aug 2012, 22:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 470 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 32


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst