de nieuwe sweaters ... ze zijn er! - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 de nieuwe sweaters ... ze zijn er! 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
wheel's armée schreef:
Casual1919 schreef:
Vanaf zondag herkenbaar aan de schitterende bache van OPC die er zal voorhangen. Deze was ook reeds aanwezig op stvv


Was trouwens zeer schoon te zien van op mijn plaats. Nog eens Tom, geef mij int vervolg ne digitale camera mee met drukknop. Ge gaat u da ni beklagen. Ik zat ideaal afgelopen zaterdag

Edit: heel mooi werk die bache


zie dat de foto's recht getrokken zijn dan hé

_________________
www.spionkoplede.com


28 Nov 2007, 14:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Mariner schreef:
wheel's armée schreef:
Casual1919 schreef:
Vanaf zondag herkenbaar aan de schitterende bache van OPC die er zal voorhangen. Deze was ook reeds aanwezig op stvv


Was trouwens zeer schoon te zien van op mijn plaats. Nog eens Tom, geef mij int vervolg ne digitale camera mee met drukknop. Ge gaat u da ni beklagen. Ik zat ideaal afgelopen zaterdag

Edit: heel mooi werk die bache


zie dat de foto's recht getrokken zijn dan hé


Ja seg, da uk nog, lastigen :o

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


28 Nov 2007, 14:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Ah ja, mocht ge het u afvragen, ik heb mij nen XL aangeschaft, ben dan ook een brede jongen:o

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


28 Nov 2007, 14:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
nu enkel nog betalen :p :p :p


28 Nov 2007, 14:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
tingel schreef:
nu enkel nog betalen :p :p :p


jamaar Thomas, azu nie hé :no:
;)

_________________
www.spionkoplede.com


28 Nov 2007, 15:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Zoals overeengekomen zal dat zondag onverweild betaald worden. Ik heb er trouwens al voor minder vervolgd wegens laster aan mijn adres :fluit:, gij zatte fles (dat rijmt). Ons Elsken had zaterdag een beetje te veel op, da's al

@ Casual: uw vrouw is ne geldwolf ;)

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


28 Nov 2007, 15:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Ela ela, mag ik zeggen dat ik plezant was en niet zat... ik was 's anderendaags dan ook enorm goed!!! De enige reden dat ik er smorgens langer inlag, was dan ook omdat het redelijk vroeg was :grijns:

ten tweede, als mijn rekening ni klopt, krijg ik onder mijn voeten van Fillou :fluit:

en ten derde, moest ik u ni vertrouwen dan had ik u die trui ook ni op voorhand gegeven ;)


28 Nov 2007, 15:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
ik waak inderdaad als een goede huisvader over mijn nog jonge schaapjes. En daarom, beste Thomas, moet ik af en toe hard zijn en diezelfde schaapjes met de neus op de feiten wijzen. Truien uitdelen zonder handje contantje de betaling te ontvangen is een levensgroot risico voor het voortbestaan van de vereniging.

We verwachten jou zondag met gierende banden richting "staan"tribune te zien vlammen om dit quasi schandelijke misbruik van vertrouwen te herstellen!


28 Nov 2007, 15:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Geachte heer Vyverman,

De enige reden waarom ik die trui mee naar huis heb genomen, was om hem thuis in alle sereniteit te passen en aan mijn styliste, beter gekend als zijnde, genaamde, "ons moeder", te vragen of ik geen maatje groter zou nemen. Zij gaat den boord van den trui afdoen om mij aldus met meer buikruimte te behagen.
Uw replieken dienaangaande zijn evenwel volkomen overbodig.

Te meer daar ik die trui en mijn lidkaart, waarvan genaamde De Geyter Kristof, reeds ettelijke maanden verzaakte om ze mij te bezorgen, onverweild, jedoch met intrest ener pintje te betalen.

Mag ik er u op wijzen dat, primo, gezien de mobiliteitsremmende kiezelsteentjes ter hoogte van de OPC-container, u niet echt uitnodigend tewerk gaat richting het minder mobiele volkje? Bijgevolg is uw vereniging er zelf de oorzaak van dat ze zo lang op haar eurootjes inzake lidgeld, dient te wachten.

Segundo, moet mij toch van het hart dat u, na uw schaamteloze bekentenis van gisteren, inzake het voorhouden ener vijfjarig, weerloos ukje, naar het Flanders Indoor Soccer Tornooi te gaan, terwijl dit eigenlijk afgelast werd, u wel de allerlaatste bent die mij "misbruik van vertrouwen" moet toedichten.

Ik dank u zeer voor uw flexibiliteit, inzake een weliswaar nog niet verstreken betalingstermijn.

Tertio, ik zal maar mijn goed in het vet liggende peperkoekenhart laten zien door één geen juridische stappen te ondernemen, twee uw zoontjelief op een colaatje te trakteren, wanneer hij over de eerste schok van die lieve Bibendum-achtige persoonlijkheid in zijn glimmende rolwagen heen is.

Ik weet mij uw dank, mijn waarde :fluit:

Mvg,

Keireken

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


Laatst gewijzigd door wheel's armée op 28 Nov 2007, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Nov 2007, 15:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
wheel's armée schreef:
Geachte heer Vyverman,

De enige reden waarom ik die trui mee naar huis heb genomen, was om hem thuis in alle sereniteit te passen en aan mijn styliste, beter gekend als zijnde, genaamde, "ons moeder", te vragen of ik geen maatje groter zou nemen. Zij gaat den boord van den trui afdoen om mij aldus met meer buikruimte te behagen.
Uw replieken dienaangaande zijn evenwel volkomen overbodig, daar ik die trui en mijn lidkaart, waarvan genaamde De Geyter Kristof, reeds ettelijke maanden verzaakte om ze mij te bezorgen, onverweild, jedoch met intrest ener pintje te betalen.

Mag ik er u op wijzen dat, primo, gezien de mobiliteitsremmende kiezelsteentjes ter hoogte van de OPC-container, u niet echt uitnodigend tewerk gaat richting het minder mobiele volkje. Bijgevolg dient u zo lang op uw eurootjes inzake lidgeld te wachten

Segundo, moet mij toch van het hart dat u, na uw schaamteloze bekentenis van gisteren, inzake het voorhouden ener vijfjarig, weerloos ukje, naar het Flanders Indoor Soccer Tornooi te gaan, terwijl dit eigenlijk afgelast werd, u wel de allerlaatste bent die mij "misbruik van vertrouwen" moet toedichten.

Ik dank u zeer voor uw flexibiliteit, inzake een weliswaar nog niet verstreken betalingstermijn.

Tertio, ik zal maar mijn goed in het vet liggende peperkoekenhart laten zien door één geen juridische stappen te ondernemen, twee uw zoontjelief op een colaatje te trakteren, wanneer hij over de eerste schok van die lieve Bibendum-achtige persoonlijkheid in zijn glimmende rolwagen heen is.

Ik weet mij uw dank, mijn waarde :fluit:


Nog nooit aan gedacht om Aalsterse stadsdichter te worden?

_________________
www.spionkoplede.com


28 Nov 2007, 15:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
wheel's armée schreef:
Geachte heer Vyverman,

De enige reden waarom ik die trui mee naar huis heb genomen, was om hem thuis in alle sereniteit te passen en aan mijn styliste, beter gekend als zijnde, genaamde, "ons moeder", te vragen of ik geen maatje groter zou nemen. Zij gaat den boord van den trui afdoen om mij aldus met meer buikruimte te behagen.
Uw replieken dienaangaande zijn evenwel volkomen overbodig.

Te meer daar ik die trui en mijn lidkaart, waarvan genaamde De Geyter Kristof, reeds ettelijke maanden verzaakte om ze mij te bezorgen, onverweild, jedoch met intrest ener pintje te betalen.

Mag ik er u op wijzen dat, primo, gezien de mobiliteitsremmende kiezelsteentjes ter hoogte van de OPC-container, u niet echt uitnodigend tewerk gaat richting het minder mobiele volkje? Bijgevolg is uw vereniging er zelf de oorzaak van dat ze zo lang op haar eurootjes inzake lidgeld, dient te wachten.

Segundo, moet mij toch van het hart dat u, na uw schaamteloze bekentenis van gisteren, inzake het voorhouden ener vijfjarig, weerloos ukje, naar het Flanders Indoor Soccer Tornooi te gaan, terwijl dit eigenlijk afgelast werd, u wel de allerlaatste bent die mij "misbruik van vertrouwen" moet toedichten.

Ik dank u zeer voor uw flexibiliteit, inzake een weliswaar nog niet verstreken betalingstermijn.

Tertio, ik zal maar mijn goed in het vet liggende peperkoekenhart laten zien door één geen juridische stappen te ondernemen, twee uw zoontjelief op een colaatje te trakteren, wanneer hij over de eerste schok van die lieve Bibendum-achtige persoonlijkheid in zijn glimmende rolwagen heen is.

Ik weet mij uw dank, mijn waarde :fluit:

Mvg,

Keireken


Geachte heer Keireken,
Beste Thomas,


sta mij toe alsnog te antwoorden op uw schrijven van 28 november jongstleden, alwaar u mij enkele zaken ten laste legt.

U beweert dat mijn reactie, waarin ik u diets maak dat het al dan niet kwaadwillig ontvreemden van supportersitems van het type sweater, een ernstige hypotheek kan leggen op het voortbestaan van deze jonge vereniging (OPC genaamd), volkomen overbodig zijn. De realiteit maakt ons echter duidelijk dat dit niet het geval is, want zelfs u onderschat danig de ernst van deze manier van werken. Als sfeergroepering ten dienste van VC Eendracht Aalst 2002 roepen wij alle hens aan dek. Wie had verwacht dat we binnen acht of negen weken alweer een bekerwedstrijd tegen een ongetwijfeld gerennomeerd tegenstander moeten afwerken. En wie had dan ook de extra budgettaire inspanning op korte termijn zien aankomen? Meer dan waarschijnlijk niemand. U begrijpt dus de financiële zorgen die zich meester maken van het OPC.

Met uw punt "primo" hebben we het bijzonder moeilijk. U zou moeten weten dat u het OPC, en mij in het bijzonder, hier moeilijk iets kan ten laste leggen. De infrastructuur rond het Pierre Cornelisstadion is de verantwoordelijkheid van VC Eendracht Aalst 2002. Ik moet u er dus niet op wijzen dat u voor eventuele mobiliteitsklachten die te wijten zijn een de "karellekes" op het secretatiaat van hogergenoemde voetbalvereniging terecht kan.

Het zegt veel over uw instelling en uw gevoel voor fair-play dat u ter verschoning van uw wangedrag vijfjarige fans in beeld moet brengen die door een speling van het lot, waar de betrokken vader geen inspraak in had, niet naar een voetbalhappening kunnen. Het zieltogende beeld van de huilende jonge knaap wordt door u opgewekt om uw gedrag te vergoelijken. Een verachtelijke mentaliteit.

Omdat wij echter allen supporter zijn van diezelfde club en wij samen trachten iets moois op te bouwen, proberen wij deze discussie als beëindigd te beschouwen. Hopend op een verbroedering bij een frisse pils, verblijven wij,


in naam van OPC,

Fillou.


28 Nov 2007, 16:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Dat d'er nog ne keer enen durft te protesteren tegen de afslanking van ons ambtenarenapparaat zè !


28 Nov 2007, 16:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Geachte Fillouter,

In summiere reactie op uw geschriften, die mijnen bijzonderen aandacht genoten, en waarvan ik u tevens over de goede ontvangst bericht, kijk ik uit naar de (vredes)sigaar die wij, al dan niet gezamenlijk, zullen roken op het afscheidsbal van onze zeer gewaardeerde, aftredende prins, Klaus.

Ik zal dan ook met graagte uw hierboven uitvoerig beschreven flater - die evenwel door mij op niet geheel ethische wijze ter verdediging werd aangewend- met de mantel der vaderlijke liefde dekken

Hierbij spontaan solliciterend naar een staatsbetrekking, groet ik u vriendelijk.

Keireken

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


28 Nov 2007, 17:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
wheel's armée schreef:
Zoals overeengekomen zal dat zondag onverweild betaald worden. Ik heb er trouwens al voor minder vervolgd wegens laster aan mijn adres :fluit:, gij zatte fles (dat rijmt). Ons Elsken had zaterdag een beetje te veel op, da's al

@ Casual: uw vrouw is ne geldwolf ;)


Ik had ook die indruk dat ze een beetje aan het zwalpen was toen ik ze tegen kwam,Thomas jongen met een vrouw dat drinkt kan je niet veel doen jong :mrgreen:
Moest ik ooit herbeginnen ik moet geen vrouw meer hebben ge zijt beter met ne GOEIE MAN :fluit:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Nov 2007, 17:26
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bakkie schreef:
Moest ik ooit herbeginnen ik moet geen vrouw meer hebben ge zijt beter met ne GOEIE MAN :fluit:


juist spijtig dat die zo zeldzaam (bijna onbestaande) zijn :mrgreen:


28 Nov 2007, 17:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst