Match op Dinges - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Match op Dinges 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Match op Dinges
Ik kan ook voor die vergadering!


10 Dec 2007, 21:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Match op Dinges
Bomber schreef:
Jeroen schreef:
Voor mij is dat goed als elke SC een uitdrukkelijke uitnodiging krijgt dat ze met een kleine delegatie welkom zijn.

ivm die ticketten. Ik denk zelf dat hun nieuwe tribune beter is om ambiance te maken als achter de goal. Maar de meeste zullen gewoon ticket achter de goal nemen dus dat lijkt idd het beste


Wa is de grootste tribune?


Ik vraag dat na bij Geert, evenals de mogelijkheid dat hij (en voorzitter eventueel) ook op die vergadering aanwezig kunnen zijn.


10 Dec 2007, 21:09
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Match op Dinges
"Voor mij is dat goed als elke SC een uitdrukkelijke uitnodiging krijgt dat ze met een kleine delegatie welkom zijn.

ivm die ticketten. Ik denk zelf dat hun nieuwe tribune beter is om ambiance te maken als achter de goal. Maar de meeste zullen gewoon ticket achter de goal nemen dus dat lijkt idd het beste"

Volgens mij is het beste de sfeermakers achter de goal maar als je dan kijkt wat er op stvv gebeurt is... De zittribune daar kon ook wel goed sfeer maken maar je hoorde het niet tot op de staantribune en vice versa en dat is niet het geval in denderleeuw. Dus in Denderleeuw zal automatisch de zittribune volgens (in principe iedereen van wit en zwart).

Ik ben er zeker van dat bij pakweg "ajoinen" een goeie 1800 aalstfans zullen volgen en dan kunde het horen totin aalst :EA:

eendracht4ever


10 Dec 2007, 21:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Match op Dinges
Bomber schreef:
eendracht4ever schreef:
"Voor mij is dat goed als elke SC een uitdrukkelijke uitnodiging krijgt dat ze met een kleine delegatie welkom zijn.

ivm die ticketten. Ik denk zelf dat hun nieuwe tribune beter is om ambiance te maken als achter de goal. Maar de meeste zullen gewoon ticket achter de goal nemen dus dat lijkt idd het beste"

Volgens mij is het beste de sfeermakers achter de goal maar als je dan kijkt wat er op stvv gebeurt is... De zittribune daar kon ook wel goed sfeer maken maar je hoorde het niet tot op de staantribune en vice versa en dat is niet het geval in denderleeuw. Dus in Denderleeuw zal automatisch de zittribune volgens (in principe iedereen van wit en zwart).

Ik ben er zeker van dat bij pakweg "ajoinen" een goeie 1800 aalstfans zullen volgen en dan kunde het horen totin aalst :EA:

eendracht4ever


kzal mijn stem dan wel wa moeten laten rusten, want op lalou ging het ni :cry:


Anders kan Aelbrecht nog wel even invallen voor U :lol: :lol: :lol:


10 Dec 2007, 21:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Match op Dinges
kem per toeval wel...
op die tribune geweest en voor sfeer ben je beter op die nieuwe tribune
1st staanplaatsen 5treden (even veel als achter doel dus) en dan daar boven die zittribune

_________________
Afbeelding


10 Dec 2007, 21:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Match op Dinges
OPC059 schreef:
kem per toeval wel...
op die tribune geweest en voor sfeer ben je beter op die nieuwe tribune
1st staanplaatsen 5treden (even veel als achter doel dus) en dan daar boven die zittribune


Op 5 treden kan je mijns inziens toch niet al te veel sfeer maken.


10 Dec 2007, 21:22
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Match op Dinges
Casual1919 schreef:
Ik zal er ook zijn op de vergadering. Zowel met OPC als met The Blackwans. Deze laatste breng ik trouwens meteen op de hoogte want ik weet niet of ze hier meelezen.

Als jullie op de vergadering ook eens willen vermelden dat iedereen eens wat meer de thuissfeer moeten promoten want de meesten hebben het moeilijker bij hun thuis i.p.v. dat we ze in het pc stadion wegbrullen.Ik vind dat tijdens de vergaderingen niet voldoende kan op gedrukt worden:HET PC STADION MOET EEN HEL WORDEN VOOR DE TEGENSTANDER EN DAN WORDEN WE KAMPIOEN.
Veel succes met de vergadering :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Dec 2007, 21:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Match op Dinges
Ajuin schreef:
OPC059 schreef:
kem per toeval wel...
op die tribune geweest en voor sfeer ben je beter op die nieuwe tribune
1st staanplaatsen 5treden (even veel als achter doel dus) en dan daar boven die zittribune


Op 5 treden kan je mijns inziens toch niet al te veel sfeer maken.


ja maar daar voor kan nog 3 rijen staan e

_________________
Afbeelding


10 Dec 2007, 21:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Match op Dinges
Even kort overleg gehad met Geert. Hij zal al zeker aanwezig zijn op de vergadering van 19/12 om 20u ... als alle supportersclubs zich hierin kunnen vinden.

Verder is het zo dat hij aangaf om alle sfeer te bundelen op de overdekte staantribune (ruim 800 plaatsen). Er zijn "slechts" 380 tickets voor de onoverdekte staantribune en daarnaast dan nog een goede 650 zitplaatsen.

Koen


10 Dec 2007, 21:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Match op Dinges
Ajuin schreef:
Even kort overleg gehad met Geert. Hij zal al zeker aanwezig zijn op de vergadering van 19/12 om 20u ... als alle supportersclubs zich hierin kunnen vinden.

Verder is het zo dat hij aangaf om alle sfeer te bundelen op de overdekte staantribune (ruim 800 plaatsen). Er zijn "slechts" 380 tickets voor de onoverdekte staantribune en daarnaast dan nog een goede 650 zitplaatsen.

Koen


Bovendien maakt ge veel beter sfeer in een overdekte tribune dan een onoverdekte waar alles wegwaait.


10 Dec 2007, 21:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Match op Dinges
ja maar die 800plaatsen zijn over een lengte van 50m en eigenlijk 2vakken
en die 1030 plaatsen heb je over een lengte van ongeveer 30m en boven elkaar, ale kwil nie moeilijk doen e! ma ik zeg het toch maar

_________________
Afbeelding


10 Dec 2007, 21:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Match op Dinges
Bartos schreef:
Ajuin schreef:
Even kort overleg gehad met Geert. Hij zal al zeker aanwezig zijn op de vergadering van 19/12 om 20u ... als alle supportersclubs zich hierin kunnen vinden.

Verder is het zo dat hij aangaf om alle sfeer te bundelen op de overdekte staantribune (ruim 800 plaatsen). Er zijn "slechts" 380 tickets voor de onoverdekte staantribune en daarnaast dan nog een goede 650 zitplaatsen.

Koen


Bovendien maakt ge veel beter sfeer in een overdekte tribune dan een onoverdekte waar alles wegwaait.


er staat toch een dak op die zittribune

_________________
Afbeelding


10 Dec 2007, 21:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Match op Dinges
achter de goal lijkt mij de beste plaats voor sfeer, als ge ziet en hoort hoe het in de oefenmatch was.En vanachter de goal zicht op de "sfeermakers" van Hekelgem, of is't Denderhoutem? :p

_________________
Afbeelding


10 Dec 2007, 21:46
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Match op Dinges
Dat moet dan ook maar besproken worden op die vergadering. OPC moet alle ideeen op papier zetten, en dan moet maar gekeken worden wat haalbaar is.


10 Dec 2007, 21:53
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Match op Dinges
Er wordt nogal veel gesproken over opnieuw met de trein te gaan, maar ik vraag mij wel af of politie- en veiligheidsdiensten dat gaan zien zitten.
Zolang er geen combi-regeling is kunnen ze u in principe wel niet verbieden van bijvoorbeeld de trein te nemen... als ze echter persé hun willetje willen doordrijven lukt hen dat toch.
De match gaat een veelvoud teweeg brengen van de vorige ontmoeting.
Op al onze verplaatsingen stampen ze ons precies van de bus recht ons kot in of staan na de match langs alle kanten muren van flikken.
Gaan die ons dan in Dender in ene keer allemaal loslaten...


10 Dec 2007, 22:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst