Vier kerst met OPC - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Vier kerst met OPC 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Proficiat. Schitterende actie gasten!!!

_________________
Afbeelding


26 Dec 2007, 19:45
Miniem

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 22:40
Berichten: 39
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Daarjuist bekeek ik die lidkaarten van OPC eens, en wat me opviel was dat het oude logo er op gedrukt staat. Wel, ik vind dit eigenlijk fantastisch. Want met het nieuwe logo ontbreekt de voeling ( & geschiedenis ) + het oude vind is zo veel mooier.

Doe zo voort gasten!
Mijn steun hebben jullie. (Zowel actief als passief)

_________________
Probably the best club in the world.


31 Dec 2007, 11:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Vier kerst met OPC
honour since 1919 schreef:
Daarjuist bekeek ik die lidkaarten van OPC eens, en wat me opviel was dat het oude logo er op gedrukt staat. Wel, ik vind dit eigenlijk fantastisch. Want met het nieuwe logo ontbreekt de voeling ( & geschiedenis ) + het oude vind is zo veel mooier.

Doe zo voort gasten!
Mijn steun hebben jullie. (Zowel actief als passief)


Zo dachten wij er ook over.
Het nieuwe logo is er gekomen doordat Garré indertijd de links met onze geschiedenis wou verbreken. Wij willen dan weer de links met Garré verbreken, vandaar. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat wij club en bestuur niet voluit steunen. Maar het oude logo is nu eenmaal een pak mooier.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Dec 2007, 14:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Casual1919 schreef:
honour since 1919 schreef:
Daarjuist bekeek ik die lidkaarten van OPC eens, en wat me opviel was dat het oude logo er op gedrukt staat. Wel, ik vind dit eigenlijk fantastisch. Want met het nieuwe logo ontbreekt de voeling ( & geschiedenis ) + het oude vind is zo veel mooier.

Doe zo voort gasten!
Mijn steun hebben jullie. (Zowel actief als passief)


Zo dachten wij er ook over.
Het nieuwe logo is er gekomen doordat Garré indertijd de links met onze geschiedenis wou verbreken. Wij willen dan weer de links met Garré verbreken, vandaar. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat wij club en bestuur niet voluit steunen. Maar het oude logo is nu eenmaal een pak mooier.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Dec 2007, 14:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Casual1919 schreef:
Het nieuwe logo is er gekomen doordat Garré indertijd de links met onze geschiedenis wou verbreken.


Ik wil bij deze nog even mijn kandidatuur voor de oscar van pietje precies kracht bijzetten ;) . Het nieuwe logo is er eigenlijk gekomen omdat we door de vereffening de naam 'Koninklijke' en het bijhorende kroontje in het oude logo niet meer konden gebruiken. Hierdoor waren we wel verplicht om naam en logo te wijzigen. Dit eventjes terzijde :p .


31 Dec 2007, 14:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Ja maar dat was toch ook een uitleg hoor van 'breken met het verleden'. Bovendien is dat dikke zever, want KV Mechelen mag dat blijkbaar wel ? En ook in hun logo is het "kroontje" nog steeds te zien


31 Dec 2007, 15:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Jeroen schreef:
Ja maar dat was toch ook een uitleg hoor van 'breken met het verleden'. Bovendien is dat dikke zever, want KV Mechelen mag dat blijkbaar wel ? En ook in hun logo is het "kroontje" nog steeds te zien


Mja, das inderdaad wel raar, want KV Mechelen heeft blijkbaar nog steeds hetzelfde logo ondanks het feit dat ze wel degelijk van naam veranderden (maar die nieuwe naam is niet terug te vinden in hun logo).


31 Dec 2007, 15:14
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Ja maar dat was toch ook een uitleg hoor van 'breken met het verleden'. Bovendien is dat dikke zever, want KV Mechelen mag dat blijkbaar wel ? En ook in hun logo is het "kroontje" nog steeds te zien


Mja, das inderdaad wel raar, want KV Mechelen heeft blijkbaar nog steeds hetzelfde logo ondanks het feit dat ze wel degelijk van naam veranderden (maar die nieuwe naam is niet terug te vinden in hun logo).


Ze zijn idd van naam verandert: YR (Yellow-Red) KV Mechelen. Maar die KV staat nog steeds Voor Katholieke Vereniging als ik het niet mis heb. Al denk ik dat ze het opgelost hebben door in de officiele volledige naam ook gewoon "KV" te zetten.

Officieel heten ze dus "Yellow Red KV Mechelen" en is die KV eigelijk geen afkorting.

Als ge nog kunt volgen ? :D


31 Dec 2007, 15:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Jeroen schreef:
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Ja maar dat was toch ook een uitleg hoor van 'breken met het verleden'. Bovendien is dat dikke zever, want KV Mechelen mag dat blijkbaar wel ? En ook in hun logo is het "kroontje" nog steeds te zien


Mja, das inderdaad wel raar, want KV Mechelen heeft blijkbaar nog steeds hetzelfde logo ondanks het feit dat ze wel degelijk van naam veranderden (maar die nieuwe naam is niet terug te vinden in hun logo).


Ze zijn idd van naam verandert: YR (Yellow-Red) KV Mechelen. Maar die KV staat nog steeds Voor Katholieke Vereniging als ik het niet mis heb. Al denk ik dat ze het opgelost hebben door in de officiele volledige naam ook gewoon "KV" te zetten.

Officieel heten ze dus "Yellow Red KV Mechelen" en is die KV eigelijk geen afkorting.

Als ge nog kunt volgen ? :D

Inderdaad, ik had ook altijd hetzelfde gedacht dan Bart... maar blijkbaar was datgene dat Garré indertijd verklaarde (moeten veranderen van logo en naam) dus compleet zever.
Ge zult wel ergens een naamswijziging moeten doorvoeren, maar die kroon van koninklijke en de K uit KSC mochten dus gewoon behouden blijven. Het was trouwens vooral diene andere (weet zijn naam niet meer, commercieel manager) die toen alles veranderde tot de kleuren toe...

Enfin, die naam kunt ge voor een lange periode niet meer wijzigen. En dat nieuwe logo wordt ondertussen overal gebruikt.

_________________
If you never try, you'll never know


31 Dec 2007, 15:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Ik vind het nieuwe logo anders heel geslaagd. Beter dan het vorige! Gelieve de pek en veren voor volgend jaar te houden. :D


31 Dec 2007, 15:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Vier kerst met OPC
placietjen schreef:
Het was trouwens vooral diene andere (weet zijn naam niet meer, commercieel manager) die toen alles veranderde tot de kleuren toe...

Enfin, die naam kunt ge voor een lange periode niet meer wijzigen. En dat nieuwe logo wordt ondertussen overal gebruikt.


Ge hebt het waarschijnlijk op Wim Couck, nu tewerkgesteld bij ... FCV Dender EH ;) .

Normaalgezien moogt ge de naam gedurende tien jaar niet meer wijzigen (en ondertussen bestaat die toch al meer dan vijf jaar), maar onder bepaalde omstandigheden of voorwaarden moogt ge daar volgens mij nog eerder wijzigingen aan doen.


31 Dec 2007, 15:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Vier kerst met OPC
malder schreef:
Ik vind het nieuwe logo anders heel geslaagd. Beter dan het vorige! Gelieve de pek en veren voor volgend jaar te houden. :D


Ik ook eigenlijk, misschien dat die 2002 der wel van tussen mag, maar voor de rest past het logo toch heel goed bij ons ... nen ajuin, wit-zwart, Eendracht Aalst ... ik vind het een heel goed logo voor ons.


31 Dec 2007, 15:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vier kerst met OPC
de 'E A' vind ik mislukt in ons logo, dat mocht iets sierlijker :D

Voor de rest ben ik al tevreden als ze er na verloop van tijd gewoon die 2002 uitlaten en VC Eendracht Aalst of KVC Eendracht Aalst van maken.

En dat ze dat zo eindelijk is gaan gebruiken op de site, in plaats van het afschuwelijke VC EA 2002.


31 Dec 2007, 15:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Die 2002 zou er inderdaad af mogen maar uiteindelijk is VC Eendracht Aalst 2002 wel nog altijd de officiele naam en ergens is het dus logisch da het zo op de site blijft staan.


31 Dec 2007, 15:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Vier kerst met OPC
Bomber schreef:
Bartos schreef:
Casual1919 schreef:
Het nieuwe logo is er gekomen doordat Garré indertijd de links met onze geschiedenis wou verbreken.


Ik wil bij deze nog even mijn kandidatuur voor de oscar van pietje precies kracht bijzetten ;) . Het nieuwe logo is er eigenlijk gekomen omdat we door de vereffening de naam 'Koninklijke' en het bijhorende kroontje in het oude logo niet meer konden gebruiken. Hierdoor waren we wel verplicht om naam en logo te wijzigen. Dit eventjes terzijde :p .



Zejje da zeker??

Daar twijfel ik toch aan ze


Van de naam ben ik toch vrij zeker, het logo dus blijkbaar niet aangezien ook KV Mechelen nog hun oude logo gebruikt. Misschien wouden ze het kroontje er zelf uit omdat we geen Koninklijke meer waren.


31 Dec 2007, 15:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst