Match zondag ... de coördinatie-topic - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Match zondag ... de coördinatie-topic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Dries schreef:
idd...
weet iemand wanneer de toegangspoorten,kiekendraad,... opengaat vn hun bouwwerf?


Vroeg, ik denk dat Gio het eerder over de cafekes heeft.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


09 Jan 2008, 0:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Titus schreef:
Dries schreef:
idd...
weet iemand wanneer de toegangspoorten,kiekendraad,... opengaat vn hun bouwwerf?


Vroeg, ik denk dat Gio het eerder over de cafekes heeft.


Awel ja heb het over hun plein EN café's, ga niet te vroeg afzakken want alles zal daar afgeslegen zijn zoals een Westerndorp...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


09 Jan 2008, 0:33
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Mei 2006, 11:05
Berichten: 220
Locatie: Oilsjt
WLM: seanconnery_goldfinger@hotmail.com
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Ik heb uit goede bron vernomen dat het station (zoals alle andere wedstrijden trouwens) zal afgezet zen en dat de flikken niet mals zijn in het begeleiden naar het stadion. Dus t'is misschien best om daar rustig te blijve :D

_________________
Afbeelding
Afbeelding


09 Jan 2008, 0:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
EA!forever!EA schreef:
Ik heb uit goede bron vernomen dat het station (zoals alle andere wedstrijden trouwens) zal afgezet zen en dat de flikken niet mals zijn in het begeleiden naar het stadion. Dus t'is misschien best om daar rustig te blijve :D



Als ge daar is over nadenkt, is da toch straf e. Normaal mag iedereen gaan en staan waar ge wilt, alleen omdat ge voetbalsupporter zijt en naar een match gaat kijken, wordt ge haast behandeld als het grootste uitschot vant land. voetbal een feest :zzz: Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen beveiliging moet zijn natuurlijk, zeker bij zulken matchen! Dit even terzijde ;)



misschien ook proberen om alle iendrachters in vak D bijeen te krijgen.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


09 Jan 2008, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
morgenochtend is het blijkbaar coordinatievergadering in Denderleeuw, daar zouden ze dan beslissing nemen ivm opening café's. Ik laat iets weten van zodra men het mij doormailt.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Jan 2008, 13:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een café liefst openblijft op zulke dagen.
Ze nemen daar dan de inkomste weg van een zondagvoormiddag, niet te onderschatten gezien misdiensten, ritten van wielerclubs, ... En daarboven nemen ze nog de inkomsten weg van een heel leger voetbalsupporters. Een serieuze aderlating voor zo'n café me dunkt.

Combi voor de deur, geen sterke dranken, bier in bekerkes en probleem opgelost.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


09 Jan 2008, 13:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Ik vraag me toch ook af wat het zo enorme risico is om die cafe's in denderleeuw aan het station open te houden. Er wordt verbaal wel wat amok gemaakt, maar behalve een grote en bij momenten iets te arrogante mond, hebben de denderfans niets of beter niemand om problemen te veroorzaken (behalve de snor, dat ziet er hier geen gewone kerel uit). Dus rellen tussen eendracht en denderfans kunnen er eigenlijk al niet zijn. En dan is het gewoon opletten voor baldadigheden.

Maar ik vraag me dan af wanneer je daar 't meeste last van hebt. Als je alles vanop een afstand een beetje volgt, maar wel de middelen klaar hebt als toch iets zou gebeuren. Maar voor de rest wel min of meer iedereen zijn ding laten doen, dus ja, potten laten pakken in die cafe's aan het station. Of door denderleeuw in te kleden als een versterkte burcht, een gigantische bezoekersparking te organiseren waar iedereen langs moet, die hermetisch af te sluiten en dan langs een cordon tot de tanden bewapende agenten, geflankeerd door het waterkanon, achtervolgd door paarten een kiekenkot in te duwen met één bierstandje ....

In plaats van een beetje na te denken. Als twee jaar geleden Persoons daar niet de eikel van het jaar komt uithangen voor het bezoekersvak, verloopt die match redelijk rustig. Waarom zou dat nu niet kunnen? Maar nee, liever een soort angstpsychose creëren en de eendracht-supporters nog meer afschilderen als een bende marginale varkens die geen enkele kans mag krijgen om met de denderleeuwse burger in contact te komen.

Ach ja, no one likes us, we don't care!


09 Jan 2008, 14:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Casual1919 schreef:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een café liefst openblijft op zulke dagen.
Ze nemen daar dan de inkomste weg van een zondagvoormiddag, niet te onderschatten gezien misdiensten, ritten van wielerclubs, ... En daarboven nemen ze nog de inkomsten weg van een heel leger voetbalsupporters. Een serieuze aderlating voor zo'n café me dunkt.

Combi voor de deur, geen sterke dranken, bier in bekerkes en probleem opgelost.



Ale wie gaat er nog naar de kerk en veel met de velo wordt er uk nog ni gereeën ze ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


09 Jan 2008, 14:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Ik ga elke zondag met mijn velo naar de kerk :wadde:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


09 Jan 2008, 14:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
:crazy:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


09 Jan 2008, 14:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Casual1919 schreef:
Ik ga elke zondag met mijn velo naar de kerk :wadde:



²


09 Jan 2008, 14:52
Miniem

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 22:40
Berichten: 39
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
De flikken maken zich weer ferm belachelijk. Bij andere ploegen kan men er alleen maar van dromen dat iedereen zich op 1 plaats zou bevinden (station), want dat is in fijte een soort van combiregeling zonder dat er dwingende maatregelen van de flikken voor nodig zijn. Behalve in de Denderstreek, daar gaan ze het weer eens op hun manier aanpakken.
De cavalerie (paarden) zal zowiezo aanwezig zijn, heb ik uit goede bron. Alleen een waterkanon ontbreekt nog, om ons te scheiden van "de zware jongens van Dender". :hmm:

_________________
Probably the best club in the world.


09 Jan 2008, 14:57
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
en bij die flikken zijn er dan ook die hun moeten laten gelden, in volle gevechtsuitrusting, matrak gereed, bobby aan de leiband en met een gezicht van "ik heb u in t oog he manneke" staan ze daar dan met 25 naast elkander, nog e paar lullen op e paard dat ge moet opletten dat ge daar in niks trapt op weg naart stadion. Ik kan begrijpen dat ze alle mogelijke eenheden inzetten om de vrede te bewaren, maar dat ze die dan iets of wa verdekt opstellen en een minimum aan politie zodat men toch voelt dat ze er zijn. Maar nee ze zetten heel het korps daar en gaan zelf den boel wa provoceren...


09 Jan 2008, 15:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Verbechio schreef:
EA!forever!EA schreef:
Ik heb uit goede bron vernomen dat het station (zoals alle andere wedstrijden trouwens) zal afgezet zen en dat de flikken niet mals zijn in het begeleiden naar het stadion. Dus t'is misschien best om daar rustig te blijve :D



Als ge daar is over nadenkt, is da toch straf e. Normaal mag iedereen gaan en staan waar ge wilt, alleen omdat ge voetbalsupporter zijt en naar een match gaat kijken, wordt ge haast behandeld als het grootste uitschot vant land. voetbal een feest :zzz: Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen beveiliging moet zijn natuurlijk, zeker bij zulken matchen! Dit even terzijde ;)



misschien ook proberen om alle iendrachters in vak D bijeen te krijgen.



Zet u anders allemaal rondom mij, kzal makkelijk te herkennen zijn

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


09 Jan 2008, 15:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Match zondag ... de coördinatie-topic
Fillou schreef:
Ik vraag me toch ook af wat het zo enorme risico is om die cafe's in denderleeuw aan het station open te houden. Er wordt verbaal wel wat amok gemaakt, maar behalve een grote en bij momenten iets te arrogante mond, hebben de denderfans niets of beter niemand om problemen te veroorzaken (behalve de snor, dat ziet er hier geen gewone kerel uit). Dus rellen tussen eendracht en denderfans kunnen er eigenlijk al niet zijn. En dan is het gewoon opletten voor baldadigheden.

Maar ik vraag me dan af wanneer je daar 't meeste last van hebt. Als je alles vanop een afstand een beetje volgt, maar wel de middelen klaar hebt als toch iets zou gebeuren. Maar voor de rest wel min of meer iedereen zijn ding laten doen, dus ja, potten laten pakken in die cafe's aan het station. Of door denderleeuw in te kleden als een versterkte burcht, een gigantische bezoekersparking te organiseren waar iedereen langs moet, die hermetisch af te sluiten en dan langs een cordon tot de tanden bewapende agenten, geflankeerd door het waterkanon, achtervolgd door paarten een kiekenkot in te duwen met één bierstandje ....

In plaats van een beetje na te denken. Als twee jaar geleden Persoons daar niet de eikel van het jaar komt uithangen voor het bezoekersvak, verloopt die match redelijk rustig. Waarom zou dat nu niet kunnen? Maar nee, liever een soort angstpsychose creëren en de eendracht-supporters nog meer afschilderen als een bende marginale varkens die geen enkele kans mag krijgen om met de denderleeuwse burger in contact te komen.

Ach ja, no one likes us, we don't care!


Gij zit met veel te veel vragen in uwe kop. Da 't maar rap zondag is, dan krijgt ge de antwoorden.


09 Jan 2008, 15:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst