OPC - Visé -Turnhout | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
 OPC - Visé -Turnhout 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht OPC - Visé -Turnhout
Vorige zondag, daar in het Luikse zijn dingen gebeurd die niet mochten gebeuren. Een explosieve toestand die jammer genoeg zwaar uit de hand gelopen is. In het kader van wat daar gebeurde, wil OPC nog eens benadrukken dat wij ijveren voor een positieve sfeer in het stadion.En de inspanningen die de vrijwilligers achter de schermen doen, alleen maar gedaan worden om onze ploeg in een kolkende atmosfeer, naar de top te helpen. We hebben in elk geval het plan om tijdens het tussenseizoen, als het kan samen met het bestuur en eventueel met de supportersclubs, dit positieve doel te benadrukken en er alles aan te doen om ons imago op te krikken. We hebben een geweldige supportersschare en we moeten er aan werken om dat ons overal weer in een positief daglicht te plaatsen.

Hier en daar gaan stemmen op om zondag nog een actie te doen. Eerlijk is eerlijk, na de vorige, bijzonder drukke weken, zitten we een beetje op ons tandvlees en zien we het niet meteen zitten om ons er nog eens tegenaan te gooien. Zondag blijft een overbodige wedstrijd voor, vrezen wij, tien man en een paardenkop. Veel kan je dan niet doen, te meer omdat we alleen over de zittribune beschikken.

Maar we houden natuurlijk niemand tegen om zélf iets op poten te zetten.

Enneuh ... volgend jaar staan we er terug. Ook al is het in derde. Met als doel om er vanaf de eerste match een geweldige spionkop, een geweldige tribune, een geweldig stadion van te maken dat ons recht naar het hoogste doel ... de titel in derde klasse, schreeuwt.

Come on Iendracht!


27 Mei 2008, 18:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
Fillou schreef:
Vorige zondag, daar in het Luikse zijn dingen gebeurd die niet mochten gebeuren. Een explosieve toestand die jammer genoeg zwaar uit de hand gelopen is. In het kader van wat daar gebeurde, wil OPC nog eens benadrukken dat wij ijveren voor een positieve sfeer in het stadion.En de inspanningen die de vrijwilligers achter de schermen doen, alleen maar gedaan worden om onze ploeg in een kolkende atmosfeer, naar de top te helpen. We hebben in elk geval het plan om tijdens het tussenseizoen, als het kan samen met het bestuur en eventueel met de supportersclubs, dit positieve doel te benadrukken en er alles aan te doen om ons imago op te krikken. We hebben een geweldige supportersschare en we moeten er aan werken om dat ons overal weer in een positief daglicht te plaatsen.

Hier en daar gaan stemmen op om zondag nog een actie te doen. Eerlijk is eerlijk, na de vorige, bijzonder drukke weken, zitten we een beetje op ons tandvlees en zien we het niet meteen zitten om ons er nog eens tegenaan te gooien. Zondag blijft een overbodige wedstrijd voor, vrezen wij, tien man en een paardenkop. Veel kan je dan niet doen, te meer omdat we alleen over de zittribune beschikken.

Maar we houden natuurlijk niemand tegen om zélf iets op poten te zetten.

Enneuh ... volgend jaar staan we er terug. Ook al is het in derde. Met als doel om er vanaf de eerste match een geweldige spionkop, een geweldige tribune, een geweldig stadion van te maken dat ons recht naar het hoogste doel ... de titel in derde klasse, schreeuwt.

Come on Iendracht!


meer dan begrijpelijk, het is al méér dan knap geweest dit seizoen, waarvoor nog isj nen dikke merci aan de vrijwilligers (y)


27 Mei 2008, 19:57
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25
Berichten: 62
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
OPC eerst en vooral nen dikke proficiat voor alles wat jullie dit seizoen gedaan hebben en kijk al uit naar volgend seizoen en bijhorende sfeeracties.

Voor de zondag, ik wil wel 'iets' doen (ook met afscheid van Ewen in gedachte) maar weet begot niet wat of hoe ik aan iets zou moeten beginnen en of er nog medegezinden zijn.
Kzal misschien mijn vlag diek liggen heb eens meenemen...


27 Mei 2008, 20:24
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
@ OPC: bedankt voor de goede sfeer dit jaar en de leuke acties:

Ik hoop dat jullie er volgend jaar terug staan (y)


27 Mei 2008, 20:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
eendracht4ever schreef:
@ OPC: bedankt voor de goede sfeer dit jaar en de leuke acties:

Ik hoop dat jullie er volgend jaar terug staan (y)


Iedereen zit er een beetje door. De laatste tijd ging een groot deel van onze vrije tijd naar OPC. De thuismatch van de finale had pas over 2weken geweest en die pauze konden we goed gebruiken voor een mooie actie op te zetten. Maar helaas ...

Volgend jaar trekken we de lijn van de eindronde door. Tot dan

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Mei 2008, 21:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
Casual1919 schreef:
eendracht4ever schreef:
@ OPC: bedankt voor de goede sfeer dit jaar en de leuke acties:

Ik hoop dat jullie er volgend jaar terug staan (y)


Iedereen zit er een beetje door. De laatste tijd ging een groot deel van onze vrije tijd naar OPC. De thuismatch van de finale had pas over 2weken geweest en die pauze konden we goed gebruiken voor een mooie actie op te zetten. Maar helaas ...

Volgend jaar trekken we de lijn van de eindronde door. Tot dan


chapeau! hele mooie acties gezien


27 Mei 2008, 21:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
Geniet van jullie verdiende rust!

Op naar een sfeervol nieuw seizoen :EA:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


27 Mei 2008, 23:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
Bedankt OPC voor schitterende momenten het voorbije seizoen... (en ook het seizoen daarvoor, natuurlijk)

Zoals Keizer Kamiel het ooit zei: "De spelers spelen voor promotie, maar jullie, supporters, ook..."

Om het in beelden te zeggen:
- OPC dat is onze spelbepalende figuur
- als elke supporter er een jaar lang zijn kop zou voorleggen zoals in de eindronde en bij voorbeeld op Wetteren en Sint-Truiden, dan spelen we ook dit jaar los kampioen. Maar niet alleen de spelers, ook de supporters hebben soms hun mindere matchen...
- en zoals je spelers die dom gele en rode kaarten pakken kan missen als kiespijn, zo kan je ook supporters die stom negatieve publiciteit en boetes pakken missen als kiespijn...

Come on, OPC, en geef ons ook volgend jaar weer schitterende voorzetten, en aan ons supporters om ze om te zetten...

Eendracht-ig zijn we onoverwinnelijk, daar ben ik echt van overtuigd! :EA:


31 Mei 2008, 19:52
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34
Berichten: 342
Locatie: erembodegem-aalst
Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck
WLM: katrien_goes_stimulo@hotmail.com
Bericht Re: OPC - Visé -Turnhout
thx opc

_________________
IENDRACHT 4 EVER!!!!

We worde kampioen :p




:iendracht:


31 Mei 2008, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst