Verplaatsing : URS du Centre | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Verplaatsing : URS du Centre 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Verplaatsing : URS du Centre
Aanstaande zaterdag vertrekken de bussen van Black & White richting La Louvière voor de eerste uitwedstrijd van 2009 tegen URS du Centre.

Het vertrek is voorzien om 18u15 en de inschrijvingen zullen plaatvinden in het clubcafé. Het clubcafé zal de deuren openen vanaf 17u.

Inschrijven kan via onze website http://www.black-and-white.be.

Koen


06 Jan 2009, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
eerste nominatie voor spamking 2009 is ook al binnen

_________________
www.spionkoplede.com


06 Jan 2009, 11:16
Miniem

Lid geworden op: 08 Mar 2006, 20:59
Berichten: 56
Locatie: Lede
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Hallo OPC,

Hebben jullie nog steeds geen lidkaarten.? Meerdere maanden geleden heeft mijn echtgenote (Huylebroeck Anny) het bedrag van 5€ overgeschreven naar jullie bankrekening....sederdtien heeft ze, ondanks verschillende mails, nog steeds haar lidkaart niet ontvangen.
Ze heeft ook bepaalde leden mondelings daarover aangesproken en de uitleg was " Onze sponsor,die de kaarten ging maken, heeft afgehaakt....

Jullie zullen begrijpen dat ze dit maar een zeer zwakke verontschuldiging vindt. Ze rekent er dan ook op dat ze alsnog haar lidkaart ontvangt.

Eerlijkheid duurt het langst


06 Jan 2009, 16:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Inderdaad eerlijkheid duurt het langst en U mag gerust zijn dat wij geen enkele cent dat binnenkomt in onze eigen zakken steken. Niet dat dat gezegd is, maar ja... dat wordt al eens rap gedacht e.

Alles gaat integraal naar de akties maar zoals dikwijls gaat het ook bij ons niet zoals afgesproken.
We hebben een nieuwe firma moeten aanspreken teneinde de kaarten te kunnen bestellen en te laten maken.


06 Jan 2009, 16:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
LASAKRA schreef:
Hallo OPC,

Hebben jullie nog steeds geen lidkaarten.? Meerdere maanden geleden heeft mijn echtgenote (Huylebroeck Anny) het bedrag van 5€ overgeschreven naar jullie bankrekening....sederdtien heeft ze, ondanks verschillende mails, nog steeds haar lidkaart niet ontvangen.
Ze heeft ook bepaalde leden mondelings daarover aangesproken en de uitleg was " Onze sponsor,die de kaarten ging maken, heeft afgehaakt....

Jullie zullen begrijpen dat ze dit maar een zeer zwakke verontschuldiging vindt. Ze rekent er dan ook op dat ze alsnog haar lidkaart ontvangt.

Eerlijkheid duurt het langst


Beste Lasakra,

we hebben dit jaar inderdaad laten weten dat we alle leden van de sfeergroepering een lidkaart zouden bezorgen. Net zoals we beloofd hebben dat we al het geld dat we binnen krijgen uit verkoop van merchandise en ledenwerving rechtstreeks herinvesteren in sfeerprojecten voor, tijdens en na wedstrijden van VC Eendracht Aalst 2002. Vorig jaar zijn we daar een aantal keer netjes in geslaagd. Bovenop enkele geslaagde acties (we verwijzen graag naar de topics in het oscargedeelte van dit forum), konden we vorig jaar zelfs een deel van onze inkomsten afstaan aan een goed doel, in casu music for life van stubru.

Dit seizoen loopt alles een beetje moeilijker. De wolk waar onze club een tijd op gezweefd heeft, is beetje bij beetje opgelost en dat zorgt er ook voor een sfeergroep voor dat je minder zichtbaar aanwezig bent. Er komen minder mensen kijken, dus merchandise verkoop is minder, er worden zo goed als geen toppers meer gespeeld, waardoor het wat moeilijker wordt om leuke acties te organiseren en minder fans ... hoe je het ook draait of keert, minder mensen die centen stoppen in een sfeerinitiatief ook.

Eerlijk is eerlijk, het ledenaantal valt dit jaar een beetje tegen. Dat is een beetje logisch gezien het sportieve verloop van het seizoen. Ik herinner me een voorbeeldje uit één van de lessen "methodologie van de sociale wetenschappen" waar een prof aangetoond had dat de verkoop van merchandise van sportclubs duidelijke stijgde bij sportieve successen, maar de fanshops zo goed als leeg bleven, van zodra het een beetje minder ging. Mensen hebben nu eenmaal minder neiging om zich met een groep te identificeren als het wat slechter loopt. Het gevolg moeten we niet onder stoelen of banken steken: voor een merkelijk kleiner ledenaantal dan vorig jaar wordt het een vrij dure grap om dat lidgeld in de aanmaak van lidkaarten zoals die van vorig jaar te stoppen. We houden het dan liever apart voor nieuwe acties in de tribune waarmee we onze collega-supporters, de spelers, het bestuur én de buitenwereld kunnen tonen dat we nog altijd een bijzonder groot hart voor gans de club en onze kleuren hebben. Net dát vinden wij belangrijker dan het afdrukken van een lidkaart voor de mensen die ons steunen.

We komen daardoor inderdaad een belofte niet na. Daarvoor excuseren we ons en van zodra we merken dat onze leden er op staan om een lidkaart te kunnen krijgen, zorgen we daar voor. Maar we zouden het jammer vinden als we daardoor minder initiatief in het stadion kunnen nemen. We beloven in elk geval wél dat we de volgende wedstrijden nog één en ander in petto hebben. De wedstrijd tegen Wetteren krijg je in elk geval al een leuke opener van de tweede seizoenshelft. En laat ons hopen dat het de start wordt van een wervelende terugronde, waarin we met de regelmaat van een zwitserse klok kunnen tonen waarom wij unieke supporters hebben en waarom men ons initiatief tot in de eerste klasse (knipoogje naar keirekes en zijn blue armada) kopieert.

Akkoord? Mocht dat niet zo zijn en er moeten je nog een aantal dingen van het hart ... vuur maar!


06 Jan 2009, 16:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Ook ik heb geen lidkaart ontvangen, maar een probleem is dat niet voor mij. Die lidkaart is toch voor je portefeulie te vullen en er weinig tot niet uit te komen. Maar misschien hadden jullie wat meer open moeten zijn ivm met geen lidkaart uitbrengen...

Ondanks alles zal ik volgend seizoen met veel plezier het nodige bedrag storten!

Alles geven :EA:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


06 Jan 2009, 17:07
Miniem

Lid geworden op: 08 Mar 2006, 20:59
Berichten: 56
Locatie: Lede
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Hallo OPC,

Wel bedankt voor het antwoord. Ik begrijp tenvolle dat jullie prioriteiten naar de acties gaan en niet naar het maken van een lidkaart. Het is, zoals in vorige posting vermeld, een papiertje die men in zijn portefeuille steekt en er, in het beste geval soms eens naar kijkt.
Maar, een beetje meer openheid zou welkom geweest zijn. Al was het maar om aan alle leden duidelijk te maken waarom er geen lidkaarten uitgegeven werden.
Desondanks, doe zo voort...ik steun jullie volledig. Geef er tegen Wetteren maar een lap op. we zullen het nodig hebben.

Groetjes


06 Jan 2009, 17:23
Miniem

Lid geworden op: 08 Mar 2006, 20:59
Berichten: 56
Locatie: Lede
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Hallo OPC,

Wel bedankt voor het antwoord. Ik begrijp tenvolle dat jullie prioriteiten naar de acties gaan en niet naar het maken van een lidkaart. Het is, zoals in vorige posting vermeld, een papiertje die men in zijn portefeuille steekt en er, in het beste geval soms eens naar kijkt.
Maar, een beetje meer openheid zou welkom geweest zijn. Al was het maar om aan alle leden duidelijk te maken waarom er geen lidkaarten uitgegeven werden.
Desondanks, doe zo voort...ik steun jullie volledig. Geef er tegen Wetteren maar een lap op. we zullen het nodig hebben.

Groetjes


06 Jan 2009, 17:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Bomber schreef:
IendrachterForLife schreef:
Ook ik heb geen lidkaart ontvangen, maar een probleem is dat niet voor mij. Die lidkaart is toch voor je portefeulie te vullen en er weinig tot niet uit te komen. Maar misschien hadden jullie wat meer open moeten zijn ivm met geen lidkaart uitbrengen...

Ondanks alles zal ik volgend seizoen met veel plezier het nodige bedrag storten!

Alles geven :EA:



ja, er was er eerst een besteld hoor, maar die firma liet niets meer van zich horen.
Ik kan misschien wel nog een kaartje regelen bij die sponsor die ze het eerste jaar heeft gemaakt, maar zo'n plastieken kaart gaat ons meer kosten dan opbrengen(wegens het weinige aantal leden) en dat kan ook niet de bedoeling zijn. (mss nog een geluk bij een ongeluk dat die firma niets meer heeft laten horen.


Misschien een idee voor volgend jaar, gewoon een mail sturen ter bevestiging da het geld ontvangen. Zodat men weet dat het geld doeg ontvangen is en dat men wel degelijk lid is...

Is maar voorstel natuurlijk...

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


06 Jan 2009, 17:24
Miniem

Lid geworden op: 08 Mar 2006, 20:59
Berichten: 56
Locatie: Lede
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Was ik nog vergeten in mijn vorige posting :
Hoe zit het met de korting (zoals beloofd) die men krijgt bij het voorleggen van zijn lidkaart...Hoe kan men aantonen dat men lid is van OPC ???


06 Jan 2009, 17:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
LASAKRA schreef:
Was ik nog vergeten in mijn vorige posting :
Hoe zit het met de korting (zoals beloofd) die men krijgt bij het voorleggen van zijn lidkaart...Hoe kan men aantonen dat men lid is van OPC ???


volgens mij ligt er een lijst met de namen van de leden in de container...

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


06 Jan 2009, 17:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Ieder jaar maak ik de lidkaarten voor de vriendenkring op het werk . +- 150 kaarten
Een eigen ontwerp, en ieder jaar een ander motief .
Ik zet 10 kaarten op een A4-bladen druk dit in kleur af in Copycenter aan het station .
Kostprijs 70 Cent per 10 kaarten !!!!
De OPC kaarten mogen zelfs in Zwart/Wit aangemaakt worden, dus véél goedkoper.
Indien er kaarten moeten zijn wil ik dit GRATIS aanmaken zonder sponsor ! :whistle:
Dat de OPC bestuurleden mij maar PB sturen om deze aan te maken .
Enkel nog de naam invullen en klaar is kees.
Dan is iedereen tevreden en kunnen de kaarten afgehaald worden in de fanshop op afgesproken datum als er een thuiswedstrijd is . :oooh:

Leve de jongens van de OPC en Den Iendracht

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Jan 2009, 17:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Onderkroiper schreef:
Ieder jaar maak ik de lidkaarten voor de vriendenkring op het werk . +- 150 kaarten
Een eigen ontwerp, en ieder jaar een ander motief .
Ik zet 10 kaarten op een A4-bladen druk dit in kleur af in Copycenter aan het station .
Kostprijs 70 Cent per 10 kaarten !!!!
De OPC kaarten mogen zelfs in Zwart/Wit aangemaakt worden, dus véél goedkoper.
Indien er kaarten moeten zijn wil ik dit GRATIS aanmaken zonder sponsor ! :whistle:
Dat de OPC bestuurleden mij maar PB sturen om deze aan te maken .
Enkel nog de naam invullen en klaar is kees.
Dan is iedereen tevreden en kunnen de kaarten afgehaald worden in de fanshop op afgesproken datum als er een thuiswedstrijd is . :oooh:

Leve de jongens van de OPC en Den Iendracht


LEVE DEN ONDERKROIPER mag volgens mij ook is geroepen/geschreven worden

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


06 Jan 2009, 17:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Ook ik heb bedrag gestort, geen lidkaart, sjaal gekocht én korting gekregen.
Hun systeem werkt dus weldegelijk en volgens mij werd hier enkele maanden geleden al gepost dat er problemen de kop opstaken ivm het maken van de lidkaarten, en dit zelfs meerdere malen.

Den onderkroiper zijn idee is inderdaad schitterend, zo hebben jullie de kostprijs zelf in handen (ook al wil hij ze gratis maken), des te meer kunnen jullie het geld gebruiken voor sfeeracties.
Den Iendracht mag content zijn dat we het OPC hebben!
Merci OPC :worship: :EA: :worship: :EA:


06 Jan 2009, 19:10
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Verplaatsing : URS du Centre
Ajuin schreef:
Aanstaande zaterdag vertrekken de bussen van Black & White richting La Louvière voor de eerste uitwedstrijd van 2009 tegen URS du Centre.

Het vertrek is voorzien om 18u15 en de inschrijvingen zullen plaatvinden in het clubcafé. Het clubcafé zal de deuren openen vanaf 17u.

Inschrijven kan via onze website http://www.black-and-white.be.

Koen


Wij (spionkop Aalst) vertrekken dit seizoen wel altijd (te) vroeg. Bij ons is het vertrek reeds om 17u45 als ik me nie vergis.


06 Jan 2009, 19:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst