Protestactie? - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Protestactie? 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Protestactie?
hansken schreef:
als we dan toch teveel hetzelfde zingen, doe dan eens zelf een poging iets te starten ;)

ikzelf hoor de liedjes van vroeger ook graag, en (da moogt ge rondvragen) begin die ook geregeld, maar er is gewoon niemand meer die die nog volgt, wa moet ge dan doen? :wadde:


da vind ik er ook van, als ze andere liedjes willen, moeten ze wa meer zingen. Maar daar zal het probleem wel zitten zeker?

_________________
www.spionkoplede.com


23 Mar 2009, 10:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Protestactie?
een voorstel zou ook kunnen zijn om 5minuten te laat het stadion te betreden. Zo weten de spelers direct waar ze voor staan en hebben we toch niemand gekwetst.

Het moeten dan al ezels zijn als ze die boodschap niet begrepen hebben, en ge kunt dan een spandoek hangen in een lege spionkop "wij willen voetbal zijn" of Bewijs eens dat ge ver den Eendracht speelt of zoiets :EA:


23 Mar 2009, 14:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Protestactie?
gewoon een spandoek van "Bestuur == kindercrèche?" :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


23 Mar 2009, 14:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Protestactie?
Gaskonijn schreef:
gewoon een spandoek van "Bestuur == kindercrèche?" :hmm:

Ik vind dat ge dit bestuur toch een kans moet geven, het zijn toch niet de huidige leden die met modder smijten, maar wel zij die het zijn afgebold.

Trouwens het gaat hier over een actie tegen de spelers of ben ik mis?


23 Mar 2009, 14:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Protestactie?
Doe maar

OPC doet niet mee


23 Mar 2009, 14:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Protestactie?
tingel schreef:
Doe maar

OPC doet niet mee

volledig akkoord!!

_________________
www.spionkoplede.com


23 Mar 2009, 14:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Protestactie?
boer touch schreef:
Gaskonijn schreef:
gewoon een spandoek van "Bestuur == kindercrèche?" :hmm:

Ik vind dat ge dit bestuur toch een kans moet geven, het zijn toch niet de huidige leden die met modder smijten, maar wel zij die het zijn afgebold.

Trouwens het gaat hier over een actie tegen de spelers of ben ik mis?


Die voetbal kan mij nu eigenlijk gestolen worden hoor... tseizoen zit er toch op. :hmm: En ze hebben beide fouten, moesten ze nu eens als volwassen alles kunnen uitklaren hé... maar neen. KOTSBEU is ne mens dat KOSTBEU :kots:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


23 Mar 2009, 15:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Protestactie?
ga gewoon het stadion binnen en NIET applaudiseren wanneer ze het veld opkomen.
Misschien schudt hen da ook wakker

_________________
Afbeelding


23 Mar 2009, 18:25
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Protestactie?
Gunther schreef:
ga gewoon het stadion binnen en NIET applaudiseren wanneer ze het veld opkomen.
Misschien schudt hen da ook wakker


Op Anderlecht hebben ze dat ook is gedaan, een mega spandoek en daarop '10 minutes de silence pour votre incompetence'. Niet dat het op RSCA sfeervol is maar zelfs bij de aankondiging van de spelers, als de supporters de achternaam roepen, deed er niemand mee. Anderlecht had toen een kans of twee in de eerste tien minuten en de supporters gaven geen krimp. Na 10 minuten dan beginnen zingen. Was toen eigenlijk de sfeervolste match enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten.
Ze mogen dat spandoek bij RSCA trouwens nog is boven halen ook :D

Soit, iets in die aard. Is toch wel aan de spelers gericht en daarna kan iedereen er weer voluit voor gaan in de tribunes.

_________________
Afbeelding


23 Mar 2009, 19:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Protestactie?
Een actie zoals die van Anderlecht (zie post Sven) lijkt me toch ook beter.
Hopelijk zijn er toch spelers die wel blijven, en een actie gericht tegen de voltallige spelersgroep lijkt me echt geen goed idee. Denk eens aan spelers als Van Steenberghe, Van Damme, Podevijn, Spotbeen, ... ik zou die toch volgend jaar ook graag zien spelen in onze truitjes. Met de bestuurscrisis zijn de supporters misschien de enige waarvoor ze willen blijven.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Mar 2009, 19:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Protestactie?
Bwa, alles is gezegd hé...OPC doet niet mee met een eventuele protestactie. Laten we maar rustig verder met onze kloten rammelen. Aan allen die nog 8 euro geven = goe zot! Ik doe mijn eigen actie, nl. thuisblijven tot volgend seizoen en dan nog...nu wil ik eerst zien en dan geloven.

(Voor de duidelijkheid: al 20 jaar onafgebroken komen kijken ...tot na Diegem...) :wave:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Mar 2009, 19:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Protestactie?
witzwet schreef:
Bwa, alles is gezegd hé...OPC doet niet mee met een eventuele protestactie. Laten we maar rustig verder met onze kloten rammelen. Aan allen die nog 8 euro geven = goe zot! Ik doe mijn eigen actie, nl. thuisblijven tot volgend seizoen en dan nog...nu wil ik eerst zien en dan geloven.

(Voor de duidelijkheid: al 20 jaar onafgebroken komen kijken ...tot na Diegem...) :wave:

vind het ook redelijk zwak,zonder OPC denk ik dat er niet veel van iets zal in huis komen. Maar het is hun goed recht hé, ze hebben dit jaar anders wel al veel gedaan om er de sfeer in te krijgen. Maar het is dit jaar allemaal voor niets geweest. (spijtig) toch chapeau om er toch de sfeer proberen in te houden! :EA:


23 Mar 2009, 19:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Protestactie?
OPC is altijd te vinden voor een sfeeractie.
Voor een protestactie hebben we overleg gehad en de meerderheid zag dat niet zitten, wij wachten af.
Al kan het zijn dat er nog een 'ludieke' boodschap komt naar spelers/bestuur toe zonder iemand persoonlijk aan te vallen of af te breken. Dat zien we nog wel.

Ik denk dat alle spelers over dezelfde kam scheren momenteel ook niet echt een optie is.
Akkoord, we hebben al 2weekends met ons kloten laten rammelen, maar er zijn toch wel enkele spelers die ik nog vertrouwen wil geven. Hetzelfde met die jonkies, het is echt (volgens mij) geen goed idee om die zondag met de grond gelijk te maken.

Met de rug naar het veld staan gedurende enkele minuten en zo het ongenoegen uiten is dan weer wel een goeie oplossing denk ik. Anyway, dat ik er zondag niet bij zal zijn lag al enkele maanden vast dus het is eigenlijk mijn zaak niet.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Mar 2009, 19:36
Duivelke

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 0:53
Berichten: 28
Bericht Re: Protestactie?
ik vind opc tot nu toe een prachtig initiatief en zij zorgen voor een prima sfeer ,maar nu niets doen lijkt mij geen optie :EA: :EA: :EA:


23 Mar 2009, 20:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie?
Geen actie!
Voor mij niet gelaten, had al schrik dat men een actie ging doorvoeren een zogezegde stille wedstrijd.
Zelfs bij een doelpunt de lippen op mekaar.
Ik kan zo moeilijk zwijgen. :D
Kan nu rustig mijn pilsje drinken en op mijn vertrouwde manier supporteren. :banana:
Moest er iets veranderen dan ben ik wel solidair met een eventueel geplande actie. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Mar 2009, 20:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst