Protestactie? - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Protestactie? 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie?
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Is er nu een protestactie gepland of niet?
Want als iedereen een andere manier van protest voeren heeft zie ik er feitelijk het nut niet van in.
Een grote gezamelijke actie slaat wel over op de spelersgroep. :worship:
ik denk dat het gewoon op een sisser gaat uitdraaien en we weer als vanouds het matchverloop zullen afwachten, als ze scoren hebben we weer een wereldploeg, :banana: maar bij de eerste tegengoal zal 't kot weer te klein zijn. :boks:
Typisch op zen Oilsjters. ;)


Zou ik twee groepsfoto's moeten nemen ? :wadde:
De misnoegden en de Iendrachters ;)


Of geen optreden van Zwawi en paparazzi Yves, dat ze zondag zelf hun kodaksken meebrengen. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Mar 2009, 21:17
Duivelke

Lid geworden op: 18 Mar 2009, 22:59
Berichten: 33
Bericht Re: Protestactie?
Hugo schreef:
Is er nu een protestactie gepland of niet?
Want als iedereen een andere manier van protest voeren heeft zie ik er feitelijk het nut niet van in.
Een grote gezamelijke actie slaat wel over op de spelersgroep. :worship:
ik denk dat het gewoon op een sisser gaat uitdraaien en we weer als vanouds het matchverloop zullen afwachten, als ze scoren hebben we weer een wereldploeg, :banana: maar bij de eerste tegengoal zal 't kot weer te klein zijn. :boks:
Typisch op zen Oilsjters. ;)


Laat toch iedereen is doen en laten wat hem zelf wil, is het goed des te beter, is het slecht reageer dan vanuit je buikgevoel en laat je is lekker gaan want dat zal je is goed doen heb ik de indruk.
Ik zal je in ieder geval niet tegenwerken ivm je Hall of fame en zeker geen andere mensen aanporren om je werk te bekritiseren
PS: SUCCES


27 Mar 2009, 1:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Protestactie?
Iendrachter ben je in goede en vooral slechte tijden ;
zoals iedere echte supp.
Daarom moet je tegen je eigen ploeg geen
protestaktie(s) doen ,vind ik .
Volgend seizoen beter (en de euforie
op dit forum riek je dan tot in mijne living ;) ).


27 Mar 2009, 9:39
Duivelke

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 0:53
Berichten: 28
Bericht Re: Protestactie?
typerend voor dit jaar
1)bestuur komt niet overeen
2)spelers zijn niet gemotiveerd en spelen met de supporters hun voeten en onderling in de groep gaat het ook niet zo prima
3)onze supporters zijn niet in staat om op een ludieke manier een protestactie te voeren


27 Mar 2009, 10:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Protestactie?
En als het volgend jaar prima gaat met de ploeg
kan de euforie weer niet op. Laat alles overwaaien
aub; trouwens :
"vér kinjerosje iejen adres : achter de goal van de
Cercle"


27 Mar 2009, 10:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Protestactie?
Citeer:
En als het volgend jaar prima gaat met de ploeg
kan de euforie weer niet op. Laat alles overwaaien
aub; trouwens :
"vér kinjerosje iejen adres : achter de goal van de
Cercle"


daarmee da ge der int begin van tseizoen
tegen :haha: fc dender daar zelf stond zeker ;)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


27 Mar 2009, 10:29
Duivelke

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 0:53
Berichten: 28
Bericht Re: Protestactie?
jowwan schreef:
En als het volgend jaar prima gaat met de ploeg
kan de euforie weer niet op. Laat alles overwaaien
aub; trouwens :
"vér kinjerosje iejen adres : achter de goal van de
Cercle"



ik hoop ook van harte dat wij volgend seizoen een prima jaar hebben en hopelijk naar tweede gaan maar alleen al in dat opzicht is het beter dat wij ons nu laten horen.en protesteren heeft niets te maken met kinjerosje maar om te laten zien dat wij niet zoals de laatste twee weken(degene die er bij waren in la louviere kunnen dit beamen)wensen als vuil behandeld te worden


27 Mar 2009, 10:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Protestactie?
jowwan schreef:
Iendrachter ben je in goede en vooral slechte tijden ;
zoals iedere echte supp.
Daarom moet je tegen je eigen ploeg geen
protestaktie(s) doen ,vind ik .
Volgend seizoen beter (en de euforie
op dit forum riek je dan tot in mijne living ;) ).


Je eigen ploeg? als ge ze zaterdag bezigzag, was dat geen ploeg, laat staan ONS ploeg.

Ik denk dat het int verleden genoeg bewezen is dat we de ploeg in slechte tijden blijven steunen, maar als de spelers ons zo komen belachelijk maken, dan lijkt het mij logisch dat de supporters zich tegen de ploeg keren.

Of er zondag een grote protestactie komt, durf ik te betwijfelen maar als de spelers zich niet herpakken, zal die er zeker en vast wel nog komen. We zijn toch geen onnozelaars zeker?

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


27 Mar 2009, 13:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Protestactie?
Verbechio schreef:

Je eigen ploeg? als ge ze zaterdag bezigzag, was dat geen ploeg, laat staan ONS ploeg.
Zo dacht ik er ook al een paar weken over.

_________________
If you never try, you'll never know


27 Mar 2009, 16:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie?
MUSSA schreef:
Hugo schreef:
Is er nu een protestactie gepland of niet?
Want als iedereen een andere manier van protest voeren heeft zie ik er feitelijk het nut niet van in.
Een grote gezamelijke actie slaat wel over op de spelersgroep. :worship:
ik denk dat het gewoon op een sisser gaat uitdraaien en we weer als vanouds het matchverloop zullen afwachten, als ze scoren hebben we weer een wereldploeg, :banana: maar bij de eerste tegengoal zal 't kot weer te klein zijn. :boks:
Typisch op zen Oilsjters. ;)


Laat toch iedereen is doen en laten wat hem zelf wil, is het goed des te beter, is het slecht reageer dan vanuit je buikgevoel en laat je is lekker gaan want dat zal je is goed doen heb ik de indruk.
Ik zal je in ieder geval niet tegenwerken ivm je Hall of fame en zeker geen andere mensen aanporren om je werk te bekritiseren
PS: SUCCES


Je spreekt hier van tegenwerken, mag ik u zeggen dat ik die protestactie niet gelanceerd heb, bekijk eens goed de mails a.u.b.?
Zal mij in de toekomst beperken met mails voor de "Hall of Fame", en als het nodig is laat ik het over aan den onderkroiper en jullie doen maar. :wave:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Mar 2009, 18:53
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Protestactie?
het word hier meer tweedracht ipv eendracht


27 Mar 2009, 20:25
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Protestactie?
Ik vind dat er hier op dat forum nogal wat gezeverd wordt over acties, hoor...
Vooreerst als Eendracht scoort cynisch gaan doen, daar zie ik absoluut het nut niet van in.
Als de ploeg waarvoor ik supporter scoort dan juich ik, ik zou niet inzien wat ge anders moet doen, op dat moment moet ge ze niet afstraffen voor wat vorige week of de voorbije maanden fout liep.
Dat is elementaire pedagogie: positief gedrag (scoren) moet ge belonen (applaus, juichen), al de rest is dikke zever. Als de mensen hier hun kinderen opvoeden (of later zullen opvoeden) door als ze iet goed doen hen eraan te herinneren dat het vorige week verkeerd was, we gaan nog veel gestoorde gasten kweken, hoor.

Ge kunt wel bij aanvang (omwille van de vorige slechte matchen) of als het niet goed gaat laten horen dat je daar niet mee akkoord bent. Voor mij blijft het meest zinnig: "Wij willen voetbal zien." Pedagogisch weer helemaal perfect: je staat niet te veel stil bij het foute gedrag maar hge moedigt goed gedrag aan.

En voor diegenen die het nog niet snappen. Denk eens hoe je zou willen dat uw baas met u omgaat als je er eens een soepke van gemaakt hebt. Er drie weken over blijven zagen? Al je u herpakt cynisch beginnen doen? Komaan, hé...


27 Mar 2009, 20:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Protestactie?
salvador schreef:
Ik vind dat er hier op dat forum nogal wat gezeverd wordt over acties, hoor...
Vooreerst als Eendracht scoort cynisch gaan doen, daar zie ik absoluut het nut niet van in.
Als de ploeg waarvoor ik supporter scoort dan juich ik, ik zou niet inzien wat ge anders moet doen, op dat moment moet ge ze niet afstraffen voor wat vorige week of de voorbije maanden fout liep.
Dat is elementaire pedagogie: positief gedrag (scoren) moet ge belonen (applaus, juichen), al de rest is dikke zever. Als de mensen hier hun kinderen opvoeden (of later zullen opvoeden) door als ze iet goed doen hen eraan te herinneren dat het vorige week verkeerd was, we gaan nog veel gestoorde gasten kweken, hoor.

Ge kunt wel bij aanvang (omwille van de vorige slechte matchen) of als het niet goed gaat laten horen dat je daar niet mee akkoord bent. Voor mij blijft het meest zinnig: "Wij willen voetbal zien." Pedagogisch weer helemaal perfect: je staat niet te veel stil bij het foute gedrag maar hge moedigt goed gedrag aan.

En voor diegenen die het nog niet snappen. Denk eens hoe je zou willen dat uw baas met u omgaat als je er eens een soepke van gemaakt hebt. Er drie weken over blijven zagen? Al je u herpakt cynisch beginnen doen? Komaan, hé...



Dat is ongeveer wat ik wou zeggen in mijn vorige posts! (y)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Mar 2009, 22:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: Protestactie?
We zullen zien of ze zich herpakken hé, (allé jullie zullen zien, want ik kom niet meer). Anders mooie post trouwens.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Mar 2009, 14:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Protestactie?
Protest, protest :wadde:

Als ludiek protest als je het zo mag noemen zal Zwawi samen met mij het plein oversteken en de ganse wedstrijd in de staantribune blijven staan . Géén foto's voor de aftrap, alléén in de staantribune.

Komt plastiek Zwawi nu OPC ? :wadde:

Graag zou ik beide eens op de gevoelige plaat zetten want is uniek :banana: :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Mar 2009, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst