Nieuw ESV ? | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
 Nieuw ESV ? 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Nieuw ESV ?
Een nieuw ESV oprichten dat een keer om de 2maand bij elkaar komt kan de club en supporters enkel ten goede komen. Daar moeten we snel eens werk van maken!


Om de Casual1919 is te quoten, laat de voorstellen maar komen! :EA:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


01 Jun 2010, 14:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Nieuw ESV ?
Gio schreef:
Een nieuw ESV oprichten dat een keer om de 2maand bij elkaar komt kan de club en supporters enkel ten goede komen. Daar moeten we snel eens werk van maken!


Om de Casual1919 is te quoten, laat de voorstellen maar komen! :EA:


Het idee is eigenlijk om van elke supportersclub, de sfeergroep en de onafhankelijke supporters ( mensen van iendracht.be bijvoorbeeld ) enkele afgevaardigden aan te duiden die op regelmatige basis samenkomen om de gang van zaken rond Eendracht Aalst te bespreken.

Wanneer deze vergaderingen openlijk (via forum en iendracht.be) bekend gemaakt worden kunnen onafhankelijke supporters hun opmerking doorgeven en eventueel zelf aanwezig zijn op vergaderingen om hun opmerkingen kenbaar te maken. De kern van afgevaardigde supporters kunnen deze dan overmaken op vergaderingen met bestuur zoals die reeds nu al doorgaan om de zoveel tijd.

Zo vinden alle opmerkingen dan makkelijk hun weg tot bij het bestuur, alsook klachten en voorstellen. Het zou ook de bedoeling zijn de supporter op zich beter te beschermen. Praktijken zoals op Visé (politiegeweld), overdreven prijzen op uitmatchen, ... kunnen allemaal besproken en mogelijk opgelost worden door ESV.
Omgekeerd zal het bestuur sneller de supporters kunnen aanspreken voor hulp (ITEA, ...)

Niets dan voordelen dus ... of toch ... er moeten mensen zijn die zich daarvoor willen inzetten.
Ik wil dat alvast gerust doen in naam van zowel OPC en The Blackwans bijvoorbeeld.

Als de gasten van iendracht.be dat zien zitten kan de website de spreekbuus van zo'n ESV worden.

Enfin, zo zie ik dat ongeveer.
:wadde: :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Jun 2010, 17:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Nieuw ESV ?
Is het huidige systeem dat het bestuur heeft gekozen niet voldoende? (gewoone vraag hé)

Ik vind dit eigenlijk niet slecht, om de paar maanden (ik denk dat er altijd 3-4 maanden tussenzat tussen de vergaderingen) eens samenkomen met een "beperkte" groep (nuja, beperkt, er mogen tot 5 mensen per supportserclub binnen) en dat zei hun verhaal doen en dat er door die groep dan vragen kunnen komen. Er kan daar volgens mij toch alles besproken worden.

Zolang dit blijft zou ik het daar bij laten eerlijk gezegd.

just men 2 cent hé :)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


01 Jun 2010, 17:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Nieuw ESV ?
Denk dat ook de huidige manier van communiceren vlot verloopt zonder dat er nieuw 'ESV' of orgaan moet opgericht worden hiervoor.

Oproepen tot hulp (vb ITEA) worden genoeg gedaan via de officiële website en dit forum dus daar heeft het ook geen meerwaarde.

Meerwaarde van een 'ESV' zie ik pas komen vanaf vb 1ste klasse zodat dit orgaan kan spreken in naam van in geval van problemen (dure tickets op verplaatsing, te weinig tickets,...)


02 Jun 2010, 13:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Nieuw ESV ?
nieuw esv? zie ik het nut nie van in

_________________
Afbeelding


06 Jun 2010, 19:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst