opc in 2011 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 opc in 2011 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht opc in 2011
Het nieuwe jaar is nu al weer enkele weken op gang gekomen, ook voor opc wordt het dringend tijd om uit zijn winterslaap te ontwaken! Om te beginnen zouden wij graag op geel er nog eens een echt hel van te maken in ons vak! Het gaat de laatste weken wat minder, en nu is het onze taak om de spelers door deze moeilijke periode door te helpen! Want ook in de tribune is de "eendracht" de laatste tijd ver te zoeken.

Wij zouden wel jullie hulp willen vragen hiervoor, want steeds met dezelfde 4a5 mensen deze actie's in elkaar steken lukt gewoonweg niet! En indien dit zo zou verder gaan, zien wij ons genoodzaakt er mee te stoppen.. Hoe jammer wij dat zelf ook vinden :wadde:

Wij zouden willen vragen, aan al diegene die opc een warm hart toedragen, om zaterdagmiddag 12.30 af te zakken naar de parking achter de K. Daar zouden we met opc snel onze opkuis doen, vlaggen uitdelen die dan via verschillende bussen kunnen meegenomen worden naar geel en enkele banners willen maken!

Ook willen wij iedereen oproepen die nog een vlag of een sjaal heeft deze mee te brengen. Een bomvol wit-zwart vak moet een prachtig zicht geven! Hopelijk krijgen we nu wat meer steun dan de voorbije maanden...

sportieve groeten, OnionPartyCrew!!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Feb 2011, 13:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: opc in 2011
zaterdag kan ik EINDELIJK weer paraat staan, dus reken maar van yes dat ik erbij zal zijn (y)
Ook ik wil iedereen hierbij een heel warme oproep doen om zaterdag eens een klein handje te komen toesteken zodat alles wat vlotter kan verlopen.
Maar ik wil natuurlijk niet enkel voor zaterdag een warme oproep doen, want ook voor elk ander moment dat OPC iets organiseert(gaande van iets opkuisen tot vlaggen zoals die voor 90 jaar eendracht) kan je jouw steentje bijdragen(en wees gerust dat kan VEEL betekenen!)
Tot zaterdag allemaal, we maken er daar een HEL van :banana: :juij: :drank:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


01 Feb 2011, 14:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: opc in 2011
hansken schreef:
Het nieuwe jaar is nu al weer enkele weken op gang gekomen, ook voor opc wordt het dringend tijd om uit zijn winterslaap te ontwaken! Om te beginnen zouden wij graag op geel er nog eens een echt hel van te maken in ons vak! Het gaat de laatste weken wat minder, en nu is het onze taak om de spelers door deze moeilijke periode door te helpen! Want ook in de tribune is de "eendracht" de laatste tijd ver te zoeken.

Wij zouden wel jullie hulp willen vragen hiervoor, want steeds met dezelfde 4a5 mensen deze actie's in elkaar steken lukt gewoonweg niet! En indien dit zo zou verder gaan, zien wij ons genoodzaakt er mee te stoppen.. Hoe jammer wij dat zelf ook vinden :wadde:

Wij zouden willen vragen, aan al diegene die opc een warm hart toedragen, om zaterdagmiddag 12.30 af te zakken naar de parking achter de K. Daar zouden we met opc snel onze opkuis doen, vlaggen uitdelen die dan via verschillende bussen kunnen meegenomen worden naar geel en enkele banners willen maken!

Ook willen wij iedereen oproepen die nog een vlag of een sjaal heeft deze mee te brengen. Een bomvol wit-zwart vak moet een prachtig zicht geven! Hopelijk krijgen we nu wat meer steun dan de voorbije maanden...

sportieve groeten, OnionPartyCrew!!


OPC heeft al meer dan genoeg gedaan voor de supporters, misschien wordt het eens tijd dat de supporters zich ook achter OPC scharen en hen actief helpen om samen nog meer bij te dragen aan de sfeerbeleving rond onzen Iendracht!
OPC heeft dringend nood aan meer vrijwilligers die EA en OPC een warm hart toedragen en hen dan ook actief en passief willen steunen. Als de gehele werking moet blijven draaien op hetzelfde beperkt aantal personen, wordt het op de lange duur ondraaglijk en zakt de motivatie van deze personen natuurlijk ook wel eens weg...
Laat het ons niet zover komen, beginnende zaterdag 12u30 achter onze K, kunnen we zorgen dat zowel OP als NAAST het veld de wending er komt --> Recht naar 2de toe!

:EA: EA 4 OPC, OPC 4 EA! :EA:

_________________
OB17


01 Feb 2011, 14:52
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: opc in 2011
Zal wat vroeger afzakken naar Aalst om te komen helpen. ;)


01 Feb 2011, 15:10
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37
Berichten: 109
Leeftijd: 37
Locatie: Kerksken
Bericht Re: opc in 2011
ik probeer er ook te geraken!

_________________
Iendracht 4-ever!!!


02 Feb 2011, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: opc in 2011
weinig reactie toch :wadde: zucht...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


02 Feb 2011, 13:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: opc in 2011
hansken schreef:
weinig reactie toch :wadde: zucht...


Goed nieuws :D

Ik kan toch normaal komen want mijn match is vrijdagavond.

Cia zaterdagmiddag lads! :EA:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


02 Feb 2011, 13:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: opc in 2011
Iendrachtzot schreef:
hansken schreef:
weinig reactie toch :wadde: zucht...


Goed nieuws :D

Ik kan toch normaal komen want mijn match is vrijdagavond.

Cia zaterdagmiddag lads! :EA:


Alé kzal ook mijn goed hart is laten zien :D


02 Feb 2011, 13:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: opc in 2011
Ik moet werken zaterdag en zal zelfs maar net op tijd zijn voor de bus

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


02 Feb 2011, 21:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: opc in 2011
Zoals je hier onder kan lezen hebben die mannen voor zaterdag ook een 'sfeeractie' in elkaar gestoken. Hopelijk kan het OPC zaterdagnamiddag ook nog iets leuks verzinnen zodat we die mannen compleet wegblazen zaterdagavond! :EA:

Hunterke schreef:
only vgm schreef:
Hunterke schreef:
Werd hier ooit is aangehaald door me maar kwam nooit echt reactie op. Om volgend seizoen terug te beginnen met een sfeer groep en met volledige vrijheid (gewoon flyers uitdelen) met een rekeningnummer op waarop met een klein bedrag (5 euro of iets dergelijks) kan storten om de sfeer tijdens de wedstrijd te bevorderen. Bij eventuele grote sfeer acties kan men dan ook weer vrijblijvend een extra bijdrage vragen waardoor het misschien mogelijk is om in de toekomst makkelijker iets in elkaar te steken. Want ik kan je verzekeren de sfeeractie die wij zaterdag in elkaar steken heeft bloed zweet en tranen gekost.


Ik vind het alvast een goed idee !
Dus jullie hebben iets in elkaar gestoken,
wat kan ik me daar bij voorstellen ?


Zal voor iedereen bijna een grote verrassing blijven zijn maar een beperkt aantal mensen van op de hoogte eigenlijk. Het is in ieder geval iets dat we op Geel nog niet hebben gedaan.


03 Feb 2011, 21:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: opc in 2011
ajoin_bart schreef:
Zoals je hier onder kan lezen hebben die mannen voor zaterdag ook een 'sfeeractie' in elkaar gestoken. Hopelijk kan het OPC zaterdagnamiddag ook nog iets leuks verzinnen zodat we die mannen compleet wegblazen zaterdagavond! :EA:

Hunterke schreef:
only vgm schreef:

Ik vind het alvast een goed idee !
Dus jullie hebben iets in elkaar gestoken,
wat kan ik me daar bij voorstellen ?


Zal voor iedereen bijna een grote verrassing blijven zijn maar een beperkt aantal mensen van op de hoogte eigenlijk. Het is in ieder geval iets dat we op Geel nog niet hebben gedaan.



als er zaterdagmidag 12.30 wa volk komt opdagen zullen wij zeker nog iets kunnen ineen vlammen! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Feb 2011, 9:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: opc in 2011
hansken schreef:
weinig reactie toch :wadde: zucht...



da's gelek in den oerlog ; iederiejen e groeite mulle , mor as d'er granaten moeten geroeid werren z'en ze ribbedebie


04 Feb 2011, 16:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: opc in 2011
vraag het eens op het andere forum,daar zitten de echte.hier zijn het alleen maar successupporters. :D


04 Feb 2011, 17:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: opc in 2011
waly 2 schreef:
vraag het eens op het andere forum,daar zitten de echte.hier zijn het alleen maar successupporters. :D


edit

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Feb 2011, 17:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: opc in 2011
hansken schreef:
ajoin_bart schreef:
Zoals je hier onder kan lezen hebben die mannen voor zaterdag ook een 'sfeeractie' in elkaar gestoken. Hopelijk kan het OPC zaterdagnamiddag ook nog iets leuks verzinnen zodat we die mannen compleet wegblazen zaterdagavond! :EA:

Hunterke schreef:

Zal voor iedereen bijna een grote verrassing blijven zijn maar een beperkt aantal mensen van op de hoogte eigenlijk. Het is in ieder geval iets dat we op Geel nog niet hebben gedaan.



als er zaterdagmidag 12.30 wa volk komt opdagen zullen wij zeker nog iets kunnen ineen vlammen! :EA:


Van mij moogde mergen al zeker zen en kbreng mergen nog nen iendrachter mee ook ;)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


04 Feb 2011, 18:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst