DRINGEND!!! | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 DRINGEND!!! 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: DRINGEND!!!
Bomber schreef:
Kleine update:

Converteren naar een eps is geen mogelijkheid aangezien de kwaliteit te laag blijft.
Ik citeer eventjes
Citeer:
"Die kwaliteit is niet goed om te laten drukken. Je zou de persoon die de logo’s heeft ontworpen moeten vragen om een EPS te maken vanaf het origineel. Vanaf de JPG vertrekken gaat nooit een goed resultaat geven."



Onzen ontwerper is op verlof, dus is de vraag of iemand van op het forum hier het logo kan "herontwerpen"?

Komoan jonges, tes ver de OPC t-shirts, diegene die ons uit de nood kan helpen kan rekenen op een gratis exemplaar!


Heb mijne maat opgeroepen dat hij moet komen kijken op 't forum naar uw noodoproep. Hij zal u wel verderhelpen. Eventjes geduld, hij komt zo...

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


11 Apr 2011, 16:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: DRINGEND!!!
Pixie72 schreef:
Bomber schreef:
Kleine update:

Converteren naar een eps is geen mogelijkheid aangezien de kwaliteit te laag blijft.
Ik citeer eventjes
Citeer:
"Die kwaliteit is niet goed om te laten drukken. Je zou de persoon die de logo’s heeft ontworpen moeten vragen om een EPS te maken vanaf het origineel. Vanaf de JPG vertrekken gaat nooit een goed resultaat geven."



Onzen ontwerper is op verlof, dus is de vraag of iemand van op het forum hier het logo kan "herontwerpen"?

Komoan jonges, tes ver de OPC t-shirts, diegene die ons uit de nood kan helpen kan rekenen op een gratis exemplaar!


Heb mijne maat opgeroepen dat hij moet komen kijken op 't forum naar uw noodoproep. Hij zal u wel verderhelpen. Eventjes geduld, hij komt zo...




Sorry Bomber, hij smst mij om te zeggen dat hij het niet kan. Ik dacht dat hij dat wel zou kunnen. Mijn excuses. Zal volgende eerst vragen, dan pas posten.... Mea culpa...

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


11 Apr 2011, 16:58
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: DRINGEND!!!
nog steeds vector bestand nodig ?

ik ken wel iemand die dat kan doen...


11 Apr 2011, 18:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst