EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ? - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ? 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Sarina schreef:
jammen schreef:
Schepper schreef:
Ideoal vér binsjt den alf-teim ein Jammen.... ;)
:drank:


Op ien veirweerde: dat optreiden moe tèn in de kantin op den natten toeig gebeiren. ;)


Aan alle mannen die dit verwachten: sorry, maar daarvoor moet je niet op het plein zijn, daar bestaan speciale plaatsen voor waar ge misschien wel aan uw trekken zult komen. En babes ? 't Is gemakkelijk gezegd, maar heb je er zelf al eentje gescoord ?

We zouden gewoon nog wat extra sfeer willen brengen en wat Dender kan kunnen wij op zen minst beter.

Spijtig dat sommige hier zo op reageren... We zien wel wat de toekomst brengt !


Eerste, serieuze reactie van mij is positief en nu nog altijd, dus ga er maar voor. (y)
Als er hier (ook door mij in de volgende reacties) mee gelachen wordt, moet je dit ook niet al te letterlijk opnemen hoor.

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Mei 2011, 19:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Iendrachter90 schreef:

Op zich een goed initiatief voor een basketbalploeg ofzo,maar voor een voetbalploeg vind ik dat niet echt nodig eigenlijk.



Eigenlijk ben ik van mening dat de laatste 10minuten voor de aftrap toebehoren aan de supporters en eventueel Kamiel Sergeant samen met onze speaker. Zelf geen optredens van prinsen of dergelijk, enkel van de supporters en de zanger van het clublied.

Nuja, dat is mijn mening. En tijdens de rust mag dat voor mijn part zeker doorgaan en zal ik dat zeker niet afbreken.
Maar het blijft voetbal, en zoals Iendracht90 zegt, geen baskettoestanden!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


05 Mei 2011, 21:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Ik vind dat we Sarina en haar dansgroep een kans moeten geven. Ze kent de Iendrachtsfeer en weet dat ze niet te traditioneel moet doen zoals op den basket, maar wel op de typische Iendrachtsupporters moet inspelen. :EA:


05 Mei 2011, 22:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
The Blackwans schreef:
Iendrachter90 schreef:

Op zich een goed initiatief voor een basketbalploeg ofzo,maar voor een voetbalploeg vind ik dat niet echt nodig eigenlijk.



Eigenlijk ben ik van mening dat de laatste 10minuten voor de aftrap toebehoren aan de supporters en eventueel Kamiel Sergeant samen met onze speaker. Zelf geen optredens van prinsen of dergelijk, enkel van de supporters en de zanger van het clublied.Nuja, dat is mijn mening. En tijdens de rust mag dat voor mijn part zeker doorgaan en zal ik dat zeker niet afbreken.
Maar het blijft voetbal, en zoals Iendracht90 zegt, geen baskettoestanden!



geen 100% maar 200% akkoord, altijd die prinsen die persé moeten komen zingen... ik vind dat ook niet nodig.


05 Mei 2011, 22:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
The Blackwans schreef:
Iendrachter90 schreef:

Op zich een goed initiatief voor een basketbalploeg ofzo,maar voor een voetbalploeg vind ik dat niet echt nodig eigenlijk.



Eigenlijk ben ik van mening dat de laatste 10minuten voor de aftrap toebehoren aan de supporters en eventueel Kamiel Sergeant samen met onze speaker. Zelf geen optredens van prinsen of dergelijk, enkel van de supporters en de zanger van het clublied.

Nuja, dat is mijn mening. En tijdens de rust mag dat voor mijn part zeker doorgaan en zal ik dat zeker niet afbreken.
Maar het blijft voetbal, en zoals Iendracht90 zegt, geen baskettoestanden!


Zou idd misschien nog het beste zijn.


05 Mei 2011, 22:49
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
The Blackwans schreef:
Iendrachter90 schreef:

Op zich een goed initiatief voor een basketbalploeg ofzo,maar voor een voetbalploeg vind ik dat niet echt nodig eigenlijk.



Eigenlijk ben ik van mening dat de laatste 10minuten voor de aftrap toebehoren aan de supporters en eventueel Kamiel Sergeant samen met onze speaker. Zelf geen optredens van prinsen of dergelijk, enkel van de supporters en de zanger van het clublied.

Nuja, dat is mijn mening. En tijdens de rust mag dat voor mijn part zeker doorgaan en zal ik dat zeker niet afbreken.
Maar het blijft voetbal, en zoals Iendracht90 zegt, geen baskettoestanden!


Volledig akkoord, laat die fake toestanden maar voor de fusieclubs van deze wereld !!!


06 Mei 2011, 0:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Kvind sommige reacties wel nogal straf hier.
Da meiske stelt da hier voor en 50% breekt da hier direct af ipv het een kans te geven. (n)
En idd laat de laatste 10 min voor den aftrap aan ons, volledig akkoord!
Maar daarvoor en tijdens de rust kan toch geen probleem zijn????
Bekijk het als iets nieuws en extra, slecht voor de club kan zoiets ni zijn!

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


06 Mei 2011, 8:16

Lid geworden op: 04 Mei 2011, 20:27
Berichten: 5
Leeftijd: 30
Locatie: Outer (NINOVE)
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
[quote="Tom_1919"]Kvind sommige reacties wel nogal straf hier.
Da meiske stelt da hier voor en 50% breekt da hier direct af ipv het een kans te geven. (n)
En idd laat de laatste 10 min voor den aftrap aan ons, volledig akkoord!
Maar daarvoor en tijdens de rust kan toch geen probleem zijn????
Bekijk het als iets nieuws en extra, slecht voor de club kan zoiets ni zijn![/quote]


Ja, ik ben het er helemaal eens mee om die laatste minuten aan de supporters, speaker, ... te laten :juij: !
Het juiste tijdstip moet natuurlijk nog worden afgesproken, maar we moeten ook zien dat we de opwarming van de spelers niet verstoren hé ! :D


06 Mei 2011, 9:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Voor mij hoeft zoiets totaal niet maar het mag natuurlijk zijn kans krijgen.

Ik hoop vooral dat de dames beseffen hoe de gemiddelde voetbalsupporter op zoiets reageert. En op EA is dat zeker niet anders :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


06 Mei 2011, 12:22
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Val na doeid zeg. Na mag de prinsj oeik al giejn liekes ne miejr kommen zingen. Kenne we tein oeik direkt de zwette maan vertolen, tlieken aal wie da nie springt es giejnen ajoin vervangen deer iet anders (clichés genoeg eh).

Vazeleiven teigen Sofia waster nen alven karnavalstoet op da ploin.


06 Mei 2011, 14:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Dus ik veronderstel dat we tijdens de rust zoiets te zien gaan krijgen dan?

http://www.youtube.com/watch?v=wJB9ozXyqfs


Ik wil het wel een kans geven hoor ;)


06 Mei 2011, 18:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
gisjken schreef:
Val na doeid zeg. Na mag de prinsj oeik al giejn liekes ne miejr kommen zingen. Kenne we tein oeik direkt de zwette maan vertolen, tlieken aal wie da nie springt es giejnen ajoin vervangen deer iet anders (clichés genoeg eh).

Vazeleiven teigen Sofia waster nen alven karnavalstoet op da ploin.


Niet mogen is straffe taal.
Ik ben enkel van mening dat voetbal voetbal moet blijven. Daarom hou ik ervan om de laatste minuten van de match enkel het clublied te horen en vervolgens de supporters aan het woord te laten. Daar gaat het tenslotte om.

Carnaval is allemaal ok, meer dan dat. Maar carnaval en voetbal zijn 2! Enfin, in mijn ogen toch. Ik kan me ook behoorlijk opsmijten in de 'carnavaleske' toestanden tijdens de matchen van bijvoorbeeld Holland en zelfs Belgie.
Tijdens de carnavalsmatch in carnavalsteden is dat de enige uitzondering.

De ultras van Tsjechie hebben dat ooit eens mooi samengevat op een spandoek tegen Holland ;

'You're no footballsupporters, you're clowns' :D

Enfin, dat is mijn mening. Ik heb het nogal voor het oldskool-voetbalgebeuren

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Mei 2011, 7:02
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Onder de Time geen probleem, ik denk dat je dan het meeste respons gaat krijgen van het publiek ook. Voor de match kan het zijn dat de zenuwen al eens gespannen zijn bij de supporters, en nu we in tweede zitten(en bijv. Antwerp, Charleroi, Dender ;) ,Brussels, Beveren, Vise :D ....komen op bezoek) kan het zijn dat we ons al eens vocaal aan het tonen zijn aan de bezoekende supps.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Mei 2011, 9:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Al die optredens van die prinsen, den Doole, Kamiel,...valt echt te zien bij welke match dat ze dat doen en dat is eens goed voor 1 à 2 keer op het jaar. Meer moet dat echt niet zijn vind ik.
En als het gebeurt, moet het direct der boenk op zijn.
Zoals vorig jaar de thuismatch tegen Boom. Ik herinner mij nog (en zal het nooit vergeten) dat iedereen, waaronder mezelf, daar ongeloofelijk opgefokt door stond. Voor zoiets wil ik onmiddellijk opnieuw tekenen.

Als die dames willen dansen, mogen ze gerust dat doen tijdens de rust. Diegene die dan in de tribune blijven staan, hebben dan nog iets om naar te kijken bij het drinken van een pint.


07 Mei 2011, 11:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA in tweede klasse met een eigen dansgroep ?
Klopt, maar eigenlijk hebben we dit jaar geen enkele match zoals tegen Boom tegengekomen.... nooit zijn we in de rol van underdog aan een match gestart. Dus dan moogt ge nog zo hard proberen uw publiek op te fokken...

Volgend jaar hopelijk toch terug zo een paar wedstrijden waarin de ploeg zichzelf kan overstijgen (door de supporters).

_________________
If you never try, you'll never know


07 Mei 2011, 11:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst