IDEE STEUNACTIE - stand jaarmarkt | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 IDEE STEUNACTIE - stand jaarmarkt 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht IDEE STEUNACTIE - stand jaarmarkt
Deze nacht een paar keer wakker geworden en gedacht aan 11 november, onze Sintje Merten en uiteraard de bijhorende jaarmarkt.
Ik kreeg toen een idee dat wellicht uitvoerbaar is op 11 november :
Waarom niet met een jeneverkraam op de jaarmarkt gaan staan ten voordele van onzen Iendracht.
Daarvoor is niet veel nodig : uiteraard kan en mag de jenever niet ontbreken, plastieken glazen, een aantal serieuze frigoboxen en een luifel waar men kan onderstaan.
Sommige carnavalsgroepen doen dit jaarlijks en blijkbaar wordt dit wel "gesmaakt".
Dan nog een collectebus, je weet nooit waar het goed voor is en onze slogan op een bord, ik ben zeker dat ook het OPC zijn steentje zal willen bijdragen.
Vraag aan trainers, afgevaardigden en spelers of ze even hun hoofd laten zien en je zal volgens mij veel volk trekken, het is het proberen waard en het kost geen geld of investering. Misschien kan iemand iets uitwerken, ben ook bereid om mee te brainstormen en uiteraard om te helpen. Laat hierop de respons maar komen. Hoe meer hoe liever... ALLES VOOR ONS PLOEG.
:EA: :EA: :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


25 Okt 2011, 13:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Ik had al ook iets soortgelijks voorgesteld maar dan voor de match vs. Antwerp aan de K.
Volgens mij moet je voor de jaarmarkt een staanplaatsje reserveren+staangeld betalen.... en ik vrees dat het daarvoor al te laat zou zijn, ik kan verkeerd zijn natuurlijk ;)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


25 Okt 2011, 13:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Prachtig initiatief, bij goed weer zou dat wel eens een voltreffer kunnen worden.

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Okt 2011, 15:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
davy1919 schreef:
Ik had al ook iets soortgelijks voorgesteld maar dan voor de match vs. Antwerp aan de K.
Volgens mij moet je voor de jaarmarkt een staanplaatsje reserveren+staangeld betalen.... en ik vrees dat het daarvoor al te laat zou zijn, ik kan verkeerd zijn natuurlijk ;)

en jenever mag sinds een paar jaar ook niet meer dacht ik op de jaarmarkt zelf. Dan zou je al een afzonderlijke ruimte ergens moeten gaan hebben int stad maar niet op de jaarmarkt zelf.

Ik wil het niet afschieten, maar hou er rekening mee dat het niet simpel zal worden.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Okt 2011, 16:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Da zal inderdaad nipt worden! Weet er iemand waar ge daarvoor moet zijn? Kan altijd eens horen he...

Indien er mensen zijn die nog op ideeën komen, gooi het hier opt forum! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Okt 2011, 16:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
jammen schreef:
Prachtig initiatief, bij goed weer zou dat wel eens een voltreffer kunnen worden.

Da's waar, maar volgens mij gaat ge zo 100-den acties moeten houden dan.., want veel brengt dat niet echt op.
Eerst een deftig plan en betrouwbare personen (waar ge het geld van de eventuele acties aan kunt toevertrouwen..)
Ik vind het lovenswaardig dat zulke initiatieven uit de grond gestampt worden, maar (voorlopig?) is 't eigenlijk dweilen met de kraan open.
Desalniettemin respect voor de gasten die er zich mee gaan bezighouden. :worship:
Tip: Tracht er mij van te overtuigen dat ik fout ben.. and I'm in!!

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


25 Okt 2011, 16:56
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Schepper schreef:
jammen schreef:
Prachtig initiatief, bij goed weer zou dat wel eens een voltreffer kunnen worden.

Da's waar, maar volgens mij gaat ge zo 100-den acties moeten houden dan.., want veel brengt dat niet echt op.Eerst een deftig plan en betrouwbare personen (waar ge het geld van de eventuele acties aan kunt toevertrouwen..)
Ik vind het lovenswaardig dat zulke initiatieven uit de grond gestampt worden, maar (voorlopig?) is 't eigenlijk dweilen met de kraan open.
Desalniettemin respect voor de gasten die er zich mee gaan bezighouden. :worship:
Tip: Tracht er mij van te overtuigen dat ik fout ben.. and I'm in!!


Tes wel de bedoelink om diene zjeneiver te verkoeipen ein..... :D

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Okt 2011, 17:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Misschien kan dit iemand navragen voor 11 november zoals hier gesuggereerd werd door Hansken, maar dan moeten we vlug zijn, zoniet kunnen we dit initiatief idd tegen de "Great Old" maar dan moeten we ook beginnen een plan te maken en ... alle beetjes helpen, daar ga ik voor !!!

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


25 Okt 2011, 17:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
eetfestijn komen helpen e

_________________
Afbeelding


25 Okt 2011, 18:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Dat zal spijtig genoeg niet gaan, heb andere plannen maar heb wel kaarten verkocht en kom met een heleboel eendrachtsupporters eten. Had ik dit vroeger geweten geen probleem. Zoals onze kaarten ook, mochten we die al gehad hebben bij een thuismatch ben ik er zeker van dat er nog meer zouden verkocht zijn. We moeten vlugger op de bal spelen bij volgende acties denk ik.

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


25 Okt 2011, 19:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Ik had dit al in een andere topic aangehaald, maar er kwam weinig reactie op:

Citeer:
Ik weet niet wat jullie hier van vinden, maar zou het geen goed idee zijn dat de supportersclubs voor één verre verplaatsing (Lommel ofzo) de drank op de bus ook eens aan 1,80 euro verkopen. Het verschil tussen de 1,80 euro hun normale vraagprijs kan dan integraal aan den Iendracht geschonken worden.


Zouden alle supportersclubs het zien zitten om dit eens te doen? Ik vind wel dat alle supportersclubs dan moeten meedoen. Ik weet dat het niet zo makkelijk is omdat (sommigen) met bonnetjes, zuipkaarten, ... werken en dan moet je er voor zorgen dat eerder gekochte bonnetjes/kaarten die dag niet tellen.

Ik weet dat het ook weer op kap van ons, supporters, is, maar als we daar in Lommel zelf iets drinken zullen we ook wel minstens 1,80 euro betalen en daar klaagt toch niemand over.


25 Okt 2011, 22:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Smetje schreef:
Ik had dit al in een andere topic aangehaald, maar er kwam weinig reactie op:

Citeer:
Ik weet niet wat jullie hier van vinden, maar zou het geen goed idee zijn dat de supportersclubs voor één verre verplaatsing (Lommel ofzo) de drank op de bus ook eens aan 1,80 euro verkopen. Het verschil tussen de 1,80 euro hun normale vraagprijs kan dan integraal aan den Iendracht geschonken worden.


Zouden alle supportersclubs het zien zitten om dit eens te doen? Ik vind wel dat alle supportersclubs dan moeten meedoen. Ik weet dat het niet zo makkelijk is omdat (sommigen) met bonnetjes, zuipkaarten, ... werken en dan moet je er voor zorgen dat eerder gekochte bonnetjes/kaarten die dag niet tellen.

Ik weet dat het ook weer op kap van ons, supporters, is, maar als we daar in Lommel zelf iets drinken zullen we ook wel minstens 1,80 euro betalen en daar klaagt toch niemand over.


Genoeg drinken op de bus in de heenreis,en in Lommel enkel de pissines gebruiken.
In de terugweg de dorst opnieuw lessen op de bus. ;)

Ik vrees dat niet alle supportersclub hier gevolg gaan aan geven :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Okt 2011, 22:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE
Ik wil het in ieder geval eens voorstellen bij ons (spionkop lede).

Kweet niet of het in goede aarden gaat vallen want ik rij die verplaatsing niet mee met de bus.. Kzit in centerparcs dan, op enkele km's van het stadion.. Dus ik ga met de auto :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Okt 2011, 8:26
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE - stand jaarmarkt
Misschien is het aangewezen dat jullie eens samenkomen met de supportersclubs en sympathysanten om de acties te plannen en voor te bereiden.
Enfin, ik wil me er niet mee moeien, maar hier op het forum afspraken maken lijkt me toch niet aangewezen, achteraf, kunnen jullie nog een bericht plaatsen. ;)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Okt 2011, 19:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: IDEE STEUNACTIE - stand jaarmarkt
Hugo schreef:
Misschien is het aangewezen dat jullie eens samenkomen met de supportersclubs en sympathysanten om de acties te plannen en voor te bereiden.
Enfin, ik wil me er niet mee moeien, maar hier op het forum afspraken maken lijkt me toch niet aangewezen, achteraf, kunnen jullie nog een bericht plaatsen. ;)


Daar word aan gewerkt Hugo, maar niet hier ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Okt 2011, 19:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst