Fanhome - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Fanhome 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Fanhome
Wij hebben dat eens voorgesteld aan 1 van de vorige besturen, kweet ni juist meer hetwelke :D om dat met OPC te doen in 1 van de kantine's. Ze wouden toen zelfs onze verf betalen maar wij moesten dan met OPC 1 v/d 2 kantines openhouden tijdens de match. (kwestie van te besparen op personeel) Maar we zagen dat niet zitten omdat we met te weinig zijn, we zelf zoveel mogelijk van de match willen zien, en er zelf niets aan zouden overhouden.

Moesten we gewoon carte blanche krijgen en de verf betaald krijgen ben ik er zeker van dat we ook iets moois kunnen maken van onze kantine's ;)

En de manne van Team Alosta hebben wij met OPC eens gecontacteerd voor onze container te spuiten, die vragen veeel te veeel. We hadden eens gepolst wat ze zouden vragen voor de bovenkant van de staantribunes te spuiten, en dat ging over duizenden euro's hoor :crazy:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Aug 2012, 11:55
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Fanhome
hansken schreef:
Wij hebben dat eens voorgesteld aan 1 van de vorige besturen, kweet ni juist meer hetwelke :D om dat met OPC te doen in 1 van de kantine's. Ze wouden toen zelfs onze verf betalen maar wij moesten dan met OPC 1 v/d 2 kantines openhouden tijdens de match. (kwestie van te besparen op personeel) Maar we zagen dat niet zitten omdat we met te weinig zijn, we zelf zoveel mogelijk van de match willen zien, en er zelf niets aan zouden overhouden.

Moesten we gewoon carte blanche krijgen en de verf betaald krijgen ben ik er zeker van dat we ook iets moois kunnen maken van onze kantine's ;)

En de manne van Team Alosta hebben wij met OPC eens gecontacteerd voor onze container te spuiten, die vragen veeel te veeel. We hadden eens gepolst wat ze zouden vragen voor de bovenkant van de staantribunes te spuiten, en dat ging over duizenden euro's hoor :crazy:


Misschien als ze meer dan enkel de kantines mogen doen dat ze in prijs wel minderen.
Geef ze carte blanche voor de achterste muren van de tribune, de achterkant van de K, de kantines en in mindere maten enkele muren van de kantines aan de voorkant, op voorwaarde dat ze vooral de clubkleuren gebruiken en binnen het thema voetbal/Aalst blijven en die mannen zullen misschien wel blij zijn met extra oefenruimte.

Eventueel koppel je dat aan een extra sponsoring van een verfwinkel (ik denk Colora, Duopaint, Colordecor, ... keuze te over in het Aalsterse) die de producten leveren en je kan op goedkope manier een frisse, jeugdige tint aan je stadion (of delen ervan) geven.

Je moet dat alleen weten verkopen aan alle partijen.
Misschien eens iets voor de supportersraad :wadde:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Aug 2012, 9:58
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Fanhome
Hoewel het zeker een leuk idee is, is het misschien wel niet zo slim om (veel) geld uit te geven aan graffiti op een tribune die normaal gezien over enkele jaren met de grond gelijk gemaakt moet worden...


07 Aug 2012, 10:50
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Fanhome
Kan ook zijn dat die tribune er nog wel een jaar of 6 zal zijn :) Het zou in ieder geval de boel wat opfrissen!


07 Aug 2012, 10:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Fanhome
ik vind graffiti op niks trekken...


07 Aug 2012, 11:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Fanhome
elfahem schreef:
ik vind graffiti op niks trekken...


Uiteraard blijft graffiti een persoonlijke mening...

Ik vind graffiti mooi: gelijk aan de werkhallen. En ook al wordt het soms/vaak niet met toelating gedaan -dan is het idd vandalisme i know - het blijft toch een kunst apart... (ik zou het niet zomaar kunnen hoor)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


07 Aug 2012, 11:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Fanhome
Enkele (Belgische) pareltjes op gebied van (voetbal)graffiti ;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Aug 2012, 14:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Fanhome
Klein vraugsken:
Zén de lidkoarten van OPC nog ni geriejd?
Of es da nimmer van deizen toid?

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


16 Nov 2012, 13:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst