Rekening-nr actiecomité | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
 Rekening-nr actiecomité 
Auteur Bericht
Online
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Rekening-nr actiecomité
Zoals hier al meermaals aangehaald is er door het actiecomité een rekening geopend voor het inzamelen van geld om Eendracht Aalst toch nog aan een licentie te helpen.

Hieronder staat dit rekening-nr, voorlopig is dit nog enkel voor anonieme stortingen, of gewoon stortingen omdat je de club een warm hart toedraagt! Diegene die wensen te storten, en er graag wat reclame mee binnenhalen (voor uw bedrijf, een politicus, etc...) vragen wij om nog te wachten tot zondag! Dan zal er namelijk meer uitleg verschaft worden hoe dit allemaal in zijn werk zal gaan!

143-0819406-51
of IBAN: BE75-143-0819406-51
BIC: GEBABEBB


Deze rekening staat op naam van 2mensen van het actiecomité (Bram en ik) en is opgesteld met een speciaal soort "reglement" waardoor er niet zomaar geld kan van afgehaald worden! Ook het bestuur kan niet aan deze rekening komen. Om toch maar even te verzekeren dat jullie geld niet zomaar zal verdwijnen in iemands zakken!

We zen dus echt vertrokken nu! Aal tesaumen! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Nov 2011, 13:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Rekening-nr actiecomité
hansken schreef:
Zoals hier al meermaals aangehaald is er door het actiecomité een rekening geopend voor het inzamelen van geld om Eendracht Aalst toch nog aan een licentie te helpen.

Hieronder staat dit rekening-nr, voorlopig is dit nog enkel voor anonieme stortingen, of gewoon stortingen omdat je de club een warm hart toedraagt! Diegene die wensen te storten, en er graag wat reclame mee binnenhalen (voor uw bedrijf, een politicus, etc...) vragen wij om nog te wachten tot zondag! Dan zal er namelijk meer uitleg verschaft worden hoe dit allemaal in zijn werk zal gaan!

143-0819406-51
of IBAN: BE75-143-0819406-51
BIC: GEBABEBB


Deze rekening staat op naam van 2mensen van het actiecomité (Bram en ik) en is opgesteld met een speciaal soort "reglement" waardoor er niet zomaar geld kan van afgehaald worden! Ook het bestuur kan niet aan deze rekening komen. Om toch maar even te verzekeren dat jullie geld niet zomaar zal verdwijnen in iemands zakken!

We zen dus echt vertrokken nu! Aal tesaumen! :EA:


(y)


03 Nov 2011, 13:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Rekening-nr actiecomité
hansken schreef:
Zoals hier al meermaals aangehaald is er door het actiecomité een rekening geopend voor het inzamelen van geld om Eendracht Aalst toch nog aan een licentie te helpen.

Hieronder staat dit rekening-nr, voorlopig is dit nog enkel voor anonieme stortingen, of gewoon stortingen omdat je de club een warm hart toedraagt! Diegene die wensen te storten, en er graag wat reclame mee binnenhalen (voor uw bedrijf, een politicus, etc...) vragen wij om nog te wachten tot zondag! Dan zal er namelijk meer uitleg verschaft worden hoe dit allemaal in zijn werk zal gaan!

143-0819406-51
of IBAN: BE75-143-0819406-51
BIC: GEBABEBB


Deze rekening staat op naam van 2mensen van het actiecomité (Bram en ik) en is opgesteld met een speciaal soort "reglement" waardoor er niet zomaar geld kan van afgehaald worden! Ook het bestuur kan niet aan deze rekening komen. Om toch maar even te verzekeren dat jullie geld niet zomaar zal verdwijnen in iemands zakken!

We zen dus echt vertrokken nu! Aal tesaumen! :EA:


:worship:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


03 Nov 2011, 13:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Rekening-nr actiecomité
Vanaf vandaag beginnen aan een "weeral" nieuwe start, met het enigste verschil dat we nu zeker weten waar het geld naar toe gaat! Alle beetjes helpen, terug één van de vele goede acties waar jullie je voor inzetten! Keep on the good work!!! :juij:


03 Nov 2011, 13:30
Online
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rekening-nr actiecomité
Nog eventjes bij vermelden dat vanaf zondag de stand van de rekening online zal meegedeelt worden, en regelmatig worden geupdate!

Dit is echt georganiseerd door enkele die-hard fans, van dit geld verdwijnt er geen eurocent, dat garanderen wij jullie! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Nov 2011, 13:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Rekening-nr actiecomité
Omdat er geen aparte rubriek "steunkaarten" is, post ik het hier maar.
Ik vind dat idee van Onderkroiper best wel goed hoor.
Een steunkaart van €3 breng je makkelijker aan de man dan één van €10.
En deze kan je ook verkopen aan niet-supporters.
Uiteraard zet je de verkoop van de steunkaarten van €10 verder.

Nog even dit:
Mijne maat die drukker is, vroeg me gisteren hoeveel steunkaarten ik graag nog zou hebben....
Waarmee hij wilde zeggen dat de steunkaarten heel makkelijk na te maken zijn. (geen stempel,..)
Om misverstanden meteen te vermijden: Hij bedoelde dit ironisch..dus van deze drukker moeten we gene schrik hebben.. ;)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


08 Nov 2011, 13:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rekening-nr actiecomité
Schepper schreef:
Omdat er geen aparte rubriek "steunkaarten" is, post ik het hier maar.
Ik vind dat idee van Onderkroiper best wel goed hoor.
Een steunkaart van €3 breng je makkelijker aan de man dan één van €10.
En deze kan je ook verkopen aan niet-supporters.
Uiteraard zet je de verkoop van de steunkaarten van €10 verder.

Nog even dit:

Mijne maat die drukker is, vroeg me gisteren hoeveel steunkaarten ik graag nog zou hebben....
Waarmee hij wilde zeggen dat de steunkaarten heel makkelijk na te maken zijn. (geen stempel,..)


Om misverstanden meteen te vermijden: Hij bedoelde dit ironisch..dus van deze drukker moeten we gene schrik hebben.. ;)


Misschien op de resterende exemplaren die niet verkocht zijn op het secretariaat een kleurstempel met embleem aan te brengen.
Inderdaad zo een kaart is gemakkelijk na te maken , niet dat ik dat zou doen maar als er geld te rapen valt, zijn er steeds gekwiekste mensen die brood zien in een ander zijn miserie. :hmm:

Ja zoals ik al zei zou de aanmaak van steunkaarten van 3 Euro zeer interssant zijn.

Ik geef een voorbeeld :

Straks ga ik werken en bedien trein naar Hasselt en Genk. daar heb ik een uurtje in depot Hasselt.
Een steunkaart van 10 Euro kan ik natuurlijk mijn Hasselse collega's niet verkopen want die prijs is te hoog.
Een steunkaart van 3 Euro zou ik wel aan de man kunnen brengen. :wow:

Nog een voorbeeld : Mijn buurman is géén fan maar zei me dat hij dan liever voor zijn 10 Euro eens naar een matchken komt kijken ( 12 Euro ik weet het ) dus die hoofdprijs interesseert hem niet en ik zie hem werkelijk niet komen kijken om die 10 Euro extra in Den Iendracht te steken . Een kaartje van 3 euro heeft hem zowieso aan zijn been :rolandjen: Misschien zelfs twee :D

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Nov 2011, 14:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst