Met maan en macht vér den Iendracht * Website * - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16
 Met maan en macht vér den Iendracht * Website * 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Hoeveel heeft de tombola verkoop vorige zondag ongeveer opgeleverd?


09 Nov 2011, 21:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Smetje schreef:
Hoeveel heeft de tombola verkoop vorige zondag ongeveer opgeleverd?

zo'n 2000 euro.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


09 Nov 2011, 21:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Smetje schreef:
Hoeveel heeft de tombola verkoop vorige zondag ongeveer opgeleverd?


Ik heb die vraag reeds gesteld, géén antwoord gekregen.
Panoleon zou dat moeten weten :)

Ik spreek van de tombola op het mosselfestijn :D

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 09 Nov 2011, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Nov 2011, 21:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Voorlopig 2380 dacht ik, maar die verkoop loopt nog eventjes, tot 8januari om precies te zijn! Dan word de winnaar getrokken, dan is trouwens ook het slotevent waarmee we onze inzamelactie willen afsluiten. Ook zijn er nog kaarten in omloop die nog niet afgerekend zijn (maar waarvan wij perfect weten wie ze heeft en hoeveel) Die moeten er uiteraard ook nog bijgeteld worden..

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Nov 2011, 21:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Waarom mag den Iendracht niet verdwijnen?

Wij Iendrachters zijn hondstrouw aan de ploeg, gekend als de Ajoinen.
De thuis en uitwedstrijden van onze ploeg, willen we voor geen geld missen en telkens opnieuw staan we met z’n allen achter de ploeg en beleven we de wedstrijden hoe dan ook zeer intensief.
Vooral in het fameuse Vak K wordt heftig gesupporterd. Onze spionkop brengt volop ambiance tijdens de match, we springen en dansen bij een doelpunt, plagen tussendoor de scheidsrechter en tegenstrever op onze typische Oilsjterse wijze.
Begeleid door Tokkie en zijn band, zingen we luidkeels onze clubliederen, het alomgekende Iendracht Veroit
en Fuck off Dender FC :kots: zijn hiervan de meest populaire! :banana:
Onze clubliefde voor wit-zwart laten we blijken door sjaals, petjes, truitjes en vlaggen te dragen, van de harde kern zijn er zelfs met een tatoeage die verwijst naar de club, niets is te gek voor Iendrachters. :worship:
Het is traditie geworden dat na een overwinning de spelersgroep en technische staf samen met de spionkop, het Bomberlied “Ajoinen” zingen, ik krijg er telkens kippevel van, nergens staan de spelers zo dicht bij hun supporters dan bij deze club.
Eendracht Aalst geeft ons de gelegenheid om te ontsnappen aan onze dagelijkse sleur, deze unieke voetbalclub heeft ons zoveel kameraadschap en voetbalvreugde bezorgt, en dit beste Iendrachters willen we ten allen prijze behouden.
Financiële moeilijkheden brengen het voortbestaan van Eendracht Aalst in gevaar, vandaar het schitterend initiatief om een supportersactie op te starten om een deel van het nodige geld op te halen. :worship: (y)
Bestekes, we gaan ervoor! Eendrachtig en ieder volgens zijn mogelijkheden, willen en zullen we ons doel bereiken.
Niet alleen in het belang van de eerste ploeg, maar ook voor de jeugd, dat die jonge spelerkes hun geliefde en gezonde hobby kunnen blijven uitoefenen en op deze manier als kweekvijver van de club kunnen blijven fungeren.
Iendrachter ben je voor het leven, in goede en slechte tijden. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Nov 2011, 23:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Mooi stukje Hugo! (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Nov 2011, 0:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
hansken schreef:
Mooi stukje Hugo! (y)


Da moest van men hert Hansken, ik kan bijna niet meer slapen de laatste dagen, mor 'k zal wel zeker ni den ienigsten zen, ik zou het niet overleven moest den Iendracht verdwijnen.
Enfin, jullie doen alvast al het mogelijke waarvoor duizendmaal dank. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Nov 2011, 0:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Hugo schreef:
hansken schreef:
Mooi stukje Hugo! (y)


Da moest van men hert Hansken, ik kan bijna niet meer slapen de laatste dagen, mor 'k zal wel zeker ni den ienigsten zen, ik zou het niet overleven moest den Iendracht verdwijnen.
Enfin, jullie doen alvast al het mogelijke waarvoor duizendmaal dank. (y)

:EA:

_________________
OB17


10 Nov 2011, 0:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Alweer een slechte nacht beleefd, hoe zou dat toch komen, 'k heb mijnen tekst nog wa aangepast, mor ja nen mens zou zo wa 1000 blz. vol van den Iendracht kunnen schrijven hé. :lol:

Hugo schreef:
Waarom mag den Iendracht niet verdwijnen?

Wij Iendrachters zijn hondstrouw aan de ploeg, gekend als de Ajoinen.
De thuis en uitwedstrijden van onze ploeg, willen we voor geen geld missen en telkens opnieuw staan we met z’n allen achter de ploeg en beleven we de wedstrijden hoe dan ook zeer intensief.
Vooral in het fameuse Vak K wordt heftig gesupporterd. Onze spionkop brengt volop ambiance tijdens de match, we springen en dansen bij een doelpunt, plagen tussendoor de scheidsrechter en tegenstrever op onze typische Oilsjterse wijze.
Begeleid door Tokkie en zijn band, zingen we luidkeels onze clubliederen, het alomgekende Iendracht Veroit en Fuck off Dender FC zijn hiervan de meest populaire! :banana:
Onze clubliefde voor wit-zwart laten we blijken door sjaals, petjes, truitjes en vlaggen te dragen, van de harde kern zijn er zelfs met een tatoeage die verwijst naar de club, niets is te gek voor Iendrachters. :worship:
Het is traditie geworden dat na een overwinning de spelersgroep en technische staf samen met de spionkop, het Bomberlied “Ajoinen” zingen, ik krijg er telkens kippevel van, nergens staan de spelers zo dicht bij hun supporters dan bij deze club.
Eendracht Aalst geeft ons de gelegenheid om te ontsnappen aan onze dagelijkse sleur, deze unieke voetbalclub bezorgde ons zoveel voetbalvreugde en kameraadschap, iedere generatie supporters heeft zo zijn mooiste moment om te koesteren.
Hoe gelukkig waren we niet afgelopen seizoen met het behalen van de titel, toen zag je hoe groot de liefde en verbondenheid is van de supporters met den Iendracht.
De warmte en gezelligheid, de passie van de supporters voor hun club, dit ga je bij geen enkele club meer terugvinden en dit alles bestekes wil ik ten allen prijze behouden.
Financiële moeilijkheden brengen het voortbestaan van Eendracht Aalst in gevaar, vandaar het schitterend initiatief om een supportersactie op te starten om een deel van het nodige geld op te halen. :worship: (y)
Bestekes, we gaan ervoor! :boks:
Eendrachtig en ieder volgens zijn mogelijkheden, willen en zullen we ons doel bereiken.
Niet alleen in het belang van de eerste ploeg, maar ook voor de jeugd, dat die jonge kerels hun geliefde hobby kunnen blijven uitoefenen en op deze manier als kweekvijver van de club kunnen blijven fungeren.
Iendrachter ben je voor het leven, in goede en slechte tijden. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Nov 2011, 8:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
We zijn ondertussen geklommen naar 2875 euro! De website moet wel nog aangepast worden (ik kan dit niet ;) )

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Nov 2011, 15:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
hansken schreef:
We zijn ondertussen geklommen naar 2875 euro! De website moet wel nog aangepast worden (ik kan dit niet ;) )


En daar is die 2300 euro tombolakaarten nog niet bij?


10 Nov 2011, 16:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Smetje schreef:
hansken schreef:
We zijn ondertussen geklommen naar 2875 euro! De website moet wel nog aangepast worden (ik kan dit niet ;) )


En daar is die 2300 euro tombolakaarten nog niet bij?

toch wel, da was voor alle duidelijk de eerste 2480 euro die eropstond.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


10 Nov 2011, 16:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Er is deze week een mondelinge overeenkomst gesloten,voor een bedrag van 50.000 € de naam van de sponsors zal een van de volgende dagen bekend gemaakt worden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Nov 2011, 17:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Bakkie schreef:
Er is deze week een mondelinge overeenkomst gesloten,voor een bedrag van 50.000 € de naam van de sponsors zal een van de volgende dagen bekend gemaakt worden.


Alé ben eens benieuwd, eindelijk eens goe nieuws :EA:
Het geld op onze site moet nog aangepast worden, webmaster heeft het redelijk druk, komt van de week nog in orde, er zijn reeds nog stortingen gedaan!


10 Nov 2011, 18:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Bakkie schreef:
Er is deze week een mondelinge overeenkomst gesloten,voor een bedrag van 50.000 € de naam van de sponsors zal een van de volgende dagen bekend gemaakt worden.


Alleen overeenkomsten en contracten op papier tellen volgens mij, begrijp mijn reactie maar ik begin me meer en meer vragen te stellen over de capaciteiten van dit interim of nieuw bestuur.
Hopelijk bewijzen ze het tegendeel maar ze zijn nu toch al een ganse tijd aan het bewind en de resultaten laten op zich wachten, ondertussen is het bijna D-day, de rest van het verhaal ken je wel zeker. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Nov 2011, 21:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst