oud-spelers actie | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 oud-spelers actie 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 22 Nov 2011, 17:44
Berichten: 1
Bericht oud-spelers actie
Vandaag op mijnen facebook gekregen, sjieke dinges.

Niels De Rudder
‎"Met maan en macht vér den Iendracht"
Actie: oud-spelers en oud-trainers van Eendracht Aalst
De supportersactie ‘Met maan en macht vér den Iendracht’ loopt op volle toeren. De actie kan altijd een extra duwtje in de rug krijgen. Daarom deze oproep aan oud-spelers en oud-trainers om een duit in de zak te doen. Met z’n allen kijken we met weemoed terug naar onze periode bij deze unieke voetbalclub.... De sfeer en de supporters van Eendracht Aalst, de uitstraling van de club, de mooie voetbalmomenten, enz… dragen we voor altijd met ons mee. Meer nog, onze passage bij Eendracht Aalst leverde geen windeieren op. Naast eeuwige roem hielden we er ook enkele euro’s op na. Eendracht Aalst stond bij velen ook mooi op het palmares zodat dit kon verzilverd worden bij latere onderhandelingen.
Deze club mag niet verloren gaan! Met z’n allen kijken we nog steeds naar de uitslag van Eendracht Aalst op teletekst of het internet.
Als je als oud-speler of oud-trainer van betaald voetbal bij Eendracht Aalst de supportersactie wil steunen vraag ik om 10 euro per seizoen dat je actief was te storten op het rekeningnummer van de actie: 143-0819406-51 , IBAN: BE75-143-0819406-51 , BIC: GEBABEBB. Meer informatie op www.steuniendracht.be
Ik stort dus alvast 50 euro op dit rekeningnummer want ik was 5 seizoen actief in de A-kern.
In overleg met Bram De Wilde, woordvoerder van de actie en bezieler van de alternatieve website www.iendracht.be zal elke oud-speler of oud-trainer die de bijdrage leverde opgenomen worden in een nieuwe pagina ‘Supportwall of Fame’. Deze pagina zal altijd blijven bestaan. Ook worden al diegenen die op deze manier hun steun betuigden vriendelijk uitgenodigd op 8 januari 2012 , het slotevenement van de actie.
Toon je kloppend voetbalhart, toon je hart voor Eendracht Aalst, maak jezelf maar maak vooral Eendracht Aalst onsterfelijk. Deze club moet en zal blijven bestaan!
Deel deze link met zoveel mogelijk oud-spelers en oud-trainers of breng hen op de hoogte via email, sms, enz… Ik heb niet van iedereen de contactgegevens.
Aan alle facebookers die Eendracht Aalst in hun hart dragen: hebben jullie oud-spelers of oud-trainers onder jullie vrienden, plaats dan deze tekst op je eigen en op hun pagina. Of breng ze op een andere manier op de hoogte!
Hartelijk dank om deze actie te ondersteunen!
Niels De Rudder – technische staf 2001-2006


22 Nov 2011, 17:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: oud-spelers actie
Heel mooi. Hopelijk dragen veel oud spelers/trainers een steentje bij.


22 Nov 2011, 20:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: oud-spelers actie
Chapeau Niels !!! Altijd veel sympathie gehad voor jou en nu NOG meer !!!


22 Nov 2011, 21:29
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: oud-spelers actie
Chapeau! (y)


22 Nov 2011, 22:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 269
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: oud-spelers actie
we wachten vol ongeduld op de 'Supportwall of Fame’
kzen is krejeis :)
goe initiatief trouwens


25 Nov 2011, 14:17
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 26 Nov 2011, 12:05
Berichten: 10
Bericht Re: oud-spelers actie
Zijn er mensen die nog contactgegevens hebben van oud-spelers of oud-trainers? Zoja, graag had ik deze in mijn bezit gekregen (nielsderudder@telenet.be). Ofwel kan u hen de tekst van de actie zelf mededelen. Hartelijk dank! Niels De Rudder


26 Nov 2011, 12:08
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2958
Bericht Re: oud-spelers actie
Helaas geen contactgegevens, maar wel een prachtig initiatief!!! (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Nov 2011, 21:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: oud-spelers actie
nielsdr schreef:
Zijn er mensen die nog contactgegevens hebben van oud-spelers of oud-trainers? Zoja, graag had ik deze in mijn bezit gekregen (nielsderudder@telenet.be). Ofwel kan u hen de tekst van de actie zelf mededelen. Hartelijk dank! Niels De Rudder


welke periode wil je?


26 Nov 2011, 21:10
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 26 Nov 2011, 12:05
Berichten: 10
Bericht Re: oud-spelers actie
Liefst zoveel mogelijk contactgegevens van oud-spelers en/of oud-trainers, periode maakt niet uit! Hoe meer ik er kan aanschrijven hoe groter de pot kan worden!
Thx


26 Nov 2011, 21:25
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 26 Nov 2011, 12:05
Berichten: 10
Bericht Re: oud-spelers actie
Update/Newsflash : oud-spelers en oud-trainers van Eendracht Aalst
Vandaag bereikte mij het heugelijke nieuws dat de 75 jarige oud-speler van Eendracht Aalst, Nicolas De Moor een bijdrage van 70 euro levert aan de supportersactie. Nicolas sloot zich in 1949 aan en doorliep de jeugdrangen om uiteindelijk in het eerste elftal de wit-zwarte kleuren te verdedigen. Als rechtsback en linksback speelde hij samen met onder andere Bellon en Van der Elst. Hij is in het seizoen 1957-1958 gestopt door beroepsredenen. Hierbij wens ik Nicolas zelf te bedanken. Ook zijn zoon Jean-Marie verdient een dankwoord om zijn vader ondermeer van deze actie op de hoogte te stellen.


30 Nov 2011, 13:27
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: oud-spelers actie
Bomber schreef:
nielsdr schreef:
Update/Newsflash : oud-spelers en oud-trainers van Eendracht Aalst
Vandaag bereikte mij het heugelijke nieuws dat de 75 jarige oud-speler van Eendracht Aalst, Nicolas De Moor een bijdrage van 70 euro levert aan de supportersactie. Nicolas sloot zich in 1949 aan en doorliep de jeugdrangen om uiteindelijk in het eerste elftal de wit-zwarte kleuren te verdedigen. Als rechtsback en linksback speelde hij samen met onder andere Bellon en Van der Elst. Hij is in het seizoen 1957-1958 gestopt door beroepsredenen. Hierbij wens ik Nicolas zelf te bedanken. Ook zijn zoon Jean-Marie verdient een dankwoord om zijn vader ondermeer van deze actie op de hoogte te stellen.



:worship:

Inderdaad (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


30 Nov 2011, 18:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: oud-spelers actie
http://www.iendracht.be/Vaste-Pagina-s/halloffame

Niels, bezorg jij mij wat informatie ?
Dan maak ik de fiche van Nicolas aan, zal dit samen met Olivier doen.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Nov 2011, 20:48
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 26 Nov 2011, 12:05
Berichten: 10
Bericht Re: oud-spelers actie
Update/Newsflash "Red den Iendracht" : oud-spelers en oud-trainers van Eendracht Aalst
Ook Jurgen Coppens, oud-speler van Eendracht Aalst, heeft de supportersactie gesteund door 50 euro te storten! Jurgen kwam in het seizoen 2002-2003 voor de eerste keer in actie en bleef onze club nog jaren trouw. Samen met Jurgen beleefde ik een fantastische tijd bij E.A. Daarvoor speelde ik met Jurgen samen bij... Eendracht Hekelgem en ik leerde hem kennen als een echte clubspeler! Jurgen draag E.A. een warm hart toe en door deze actie te steunen is hij voor altijd nen echten Iendrachter! Hij komt ook op de "Hall of Fame" pagina terecht!
Merci Jurgen!


09 Dec 2011, 19:02
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: oud-spelers actie
nielsdr schreef:
Update/Newsflash "Red den Iendracht" : oud-spelers en oud-trainers van Eendracht Aalst
Ook Jurgen Coppens, oud-speler van Eendracht Aalst, heeft de supportersactie gesteund door 50 euro te storten! Jurgen kwam in het seizoen 2002-2003 voor de eerste keer in actie en bleef onze club nog jaren trouw. Samen met Jurgen beleefde ik een fantastische tijd bij E.A. Daarvoor speelde ik met Jurgen samen bij... Eendracht Hekelgem en ik leerde hem kennen als een echte clubspeler! Jurgen draag E.A. een warm hart toe en door deze actie te steunen is hij voor altijd nen echten Iendrachter! Hij komt ook op de "Hall of Fame" pagina terecht!
Merci Jurgen!


Toffe gast, een tijdje geleden nog tegengekomen in Chelsea.


09 Dec 2011, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: oud-spelers actie
:juij:

_________________
www.spionkoplede.com


09 Dec 2011, 19:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst