'n iendracht vert leiven - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 282 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19
 'n iendracht vert leiven 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Onderkroiper, kzal mijn boekje met nummer 54 volgende keer afhalen want ik ben nie aan de fanshop geraakt.


22 Jan 2012, 21:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
zwawi schreef:
Onderkroiper, kzal mijn boekje met nummer 54 volgende keer afhalen want ik ben nie aan de fanshop geraakt.


Er zijn reeds vele boekjes afgehaald zowel diegene die reeds op voorhand betaald werden maar ook bestelde exemplaren die nog moeten afgerekend worden.

Natuurlijk zijn er van beiden nog heel veel niet afgehaald
:wow:

Ik ben er gebleven tot als de Fanshop sloot om 17.30 !!!

Niet getreurd want bij de volgende thuismatch opnieuw de mogelijkheid om
ENKEL 15 MINUTEN NA DE WEDSTRIJD DEZE AF TE HALEN IN DE FANSHOP.

Voor de wedstrijd is géén optie meer omdat er teveel mensen hun uitnodigingstecket komen afhalen en er teveel beweging is ook moet je reeds bij de ingang je ticket tonen dus om het simpel en gemakkelijk te houden NA DE WEDSTRIJD :love:

Ik zal ook nog weldra een lijst maken van de nummers NIET afgehaalde boekjes.

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Jan 2012, 21:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
http://aalstersegazet.weebly.com/

Afbeelding

Herbeleef de Europese avonturen van Eendracht Aalst



Nog niet zo lang geleden werd er in het Pierre Cornelisstadion Europees voetbal gespeeld. In het seizoen 1995-1996 nam Eendracht Aalst het op tegen Levski Sofia (winst na 1-2(uit)/1-0(thuis)) en AS Roma (4-0(uit)/0-0(thuis). Om deze prestaties in de kijker te zetten, bundelde Eendracht-fan Yves Janssens de buitenlandse krantenartikels van toen in een UEFA-boekje.

Tijdens Expo90, ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan van den Eendracht, zag Yves de een foto van busschauffeur’ Vantjen’ met een Bulgaarse krant (zie foto). Daarop ging hij op zoek naar de krant en schreef hij geduldig journalisten aan van alle gekende Bulgaarse kranten. “Elke Bulgaars e-mailadres dat ik tegenkwam, werd gevraagd om aan krantenartikels te geraken van de memorabele wedstrijd van Eendracht Aalst. Natuurlijk was het Bulgaars een taalbarrière, maar met Google Translation was ik toch al een eind geholpen” vertelt Yves.

De doorzetting van de Aalstenaar werd uiteindelijk beloond en vond de onvindbare krantenartikels in de Nationale bibliotheek van Bulgarije in Sofia. Na deze Bulgaarse zoektocht werd hetzelfde herhaald in Italië voor de wedstrijden tegen As Roma. Hij ontving tientallen krantenartikels die tot nu toe geen enkele supporter in Aalst te zien kreeg. Ook is er een overzicht van de kleurrijke toegangstickets van de 4 wedstrijden. Ter gelegenheid van de supportersactie “Iendracht vert Leiven” gaf Yves Janssens de krantenartikels in een Uefa-boek uit. De voorverkoop hiervan bracht al 1170 euro op voor de actie.
Dit boekje is reeds de aanloop naar Expo100, een grote tentoonstelling in juni 2019 ter gelegenheid van 100 jaar Eendracht Aalst. Wil je zelf ook het UEFA-boek ontvangen, kan je dit bestellen via mail naar expo100@iendracht.be. De oplage is beperkt tot 350 genummerde exemplaren en er zijn nog ongeveer 90 exemplaren beschikbaar. Dit Uefa-boekje kan afgehaald worden op 5 februari in de fanshop van Eendracht Aalst een kwartier na affluiten van de wedstrijd tegen SK Heist of eventueel op afspraak. (WO)

Een woordje van dank aan De Aalsterse Gazet die artikel plaatste (y) en dank zij Vantjen die met zijn foto mij de weg wees naar Bulgarije om te zoeken wat in feite eerst onvindbaar was :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2012, 1:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Onderkroiper schreef:
http://aalstersegazet.weebly.com/

Afbeelding

Herbeleef de Europese avonturen van Eendracht Aalst



Nog niet zo lang geleden werd er in het Pierre Cornelisstadion Europees voetbal gespeeld. In het seizoen 1995-1996 nam Eendracht Aalst het op tegen Levski Sofia (winst na 1-2(uit)/1-0(thuis)) en AS Roma (4-0(uit)/0-0(thuis). Om deze prestaties in de kijker te zetten, bundelde Eendracht-fan Yves Janssens de buitenlandse krantenartikels van toen in een UEFA-boekje.

Tijdens Expo90, ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan van den Eendracht, zag Yves de een foto van busschauffeur’ Vantjen’ met een Bulgaarse krant (zie foto). Daarop ging hij op zoek naar de krant en schreef hij geduldig journalisten aan van alle gekende Bulgaarse kranten. “Elke Bulgaars e-mailadres dat ik tegenkwam, werd gevraagd om aan krantenartikels te geraken van de memorabele wedstrijd van Eendracht Aalst. Natuurlijk was het Bulgaars een taalbarrière, maar met Google Translation was ik toch al een eind geholpen” vertelt Yves.

De doorzetting van de Aalstenaar werd uiteindelijk beloond en vond de onvindbare krantenartikels in de Nationale bibliotheek van Bulgarije in Sofia. Na deze Bulgaarse zoektocht werd hetzelfde herhaald in Italië voor de wedstrijden tegen As Roma. Hij ontving tientallen krantenartikels die tot nu toe geen enkele supporter in Aalst te zien kreeg. Ook is er een overzicht van de kleurrijke toegangstickets van de 4 wedstrijden. Ter gelegenheid van de supportersactie “Iendracht vert Leiven” gaf Yves Janssens de krantenartikels in een Uefa-boek uit. De voorverkoop hiervan bracht al 1170 euro op voor de actie.
Dit boekje is reeds de aanloop naar Expo100, een grote tentoonstelling in juni 2019 ter gelegenheid van 100 jaar Eendracht Aalst. Wil je zelf ook het UEFA-boek ontvangen, kan je dit bestellen via mail naar expo100@iendracht.be. De oplage is beperkt tot 350 genummerde exemplaren en er zijn nog ongeveer 90 exemplaren beschikbaar. Dit Uefa-boekje kan afgehaald worden op 5 februari in de fanshop van Eendracht Aalst een kwartier na affluiten van de wedstrijd tegen SK Heist of eventueel op afspraak. (WO)

Een woordje van dank aan De Aalsterse Gazet die artikel plaatste (y) en dank zij Vantjen die met zijn foto mij de weg wees naar Bulgarije om te zoeken wat in feite eerst onvindbaar was :rolandjen:


(y) ,we kunnen eigenlijk wel ne schone boek maken van 100jaar eendracht é :D


26 Jan 2012, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Het idee is er, de kans dat hij uitgebracht wordt hangt af of Den Iendracht nog bestaat( en daar twijfel ik niet aan ) in 2019

De vraag is hoe dik mag dat boek zijn :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2012, 13:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Onderkroiper schreef:
Het idee is er, de kans dat hij uitgebracht wordt hangt af of Den Iendracht nog bestaat( en daar twijfel ik niet aan ) in 2019

De vraag is hoe dik mag dat boek zijn :lol:


Desnoods in 7delen ofzu é :D


26 Jan 2012, 13:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Het idee is er, de kans dat hij uitgebracht wordt hangt af of Den Iendracht nog bestaat( en daar twijfel ik niet aan ) in 2019

De vraag is hoe dik mag dat boek zijn :lol:


Desnoods in 7delen ofzu é :D


In 10 delen per decenia eentje ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2012, 13:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Het idee is er, de kans dat hij uitgebracht wordt hangt af of Den Iendracht nog bestaat( en daar twijfel ik niet aan ) in 2019

De vraag is hoe dik mag dat boek zijn :lol:


Desnoods in 7delen ofzu é :D


In 10 delen per decenia eentje ;)

de auteur van de vloek van blavier (René De Witte was dat dacht ik) eens aanspreken om nen nieuwen boek te schrijven he. ;)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


26 Jan 2012, 14:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
davy1919 schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:

Desnoods in 7delen ofzu é :D


In 10 delen per decenia eentje ;)

de auteur van de vloek van blavier (René De Witte was dat dacht ik) eens aanspreken om nen nieuwen boek te schrijven he. ;)


Heeft dat gezegd op expo 90 sindsdien niets meer gehoord van die gast !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2012, 14:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Als er mensen zijn die nog geen boekje hebben, Yves heeft er nog 90 in de aanbieding he! De winst van die boekjes komt naar OPC! Dus als ge iemand weet da nog eentje wilt, zeker verwittigen!

Ik kan jullie al vertellen dat we thuis tegen Charleroi nog eens goe gaan uitpakken met OPC, dus kopen die boekjes!! :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Jan 2012, 16:41
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Onderkroiper schreef:
davy1919 schreef:
Onderkroiper schreef:

In 10 delen per decenia eentje ;)

de auteur van de vloek van blavier (René De Witte was dat dacht ik) eens aanspreken om nen nieuwen boek te schrijven he. ;)


Heeft dat gezegd op expo 90 sindsdien niets meer gehoord van die gast !!!


Kan ik mijn boekje ergens ophalen Yves ? Nummer 22 ...


27 Jan 2012, 17:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Dani schreef:
Onderkroiper schreef:
davy1919 schreef:
de auteur van de vloek van blavier (René De Witte was dat dacht ik) eens aanspreken om nen nieuwen boek te schrijven he. ;)


Heeft dat gezegd op expo 90 sindsdien niets meer gehoord van die gast !!!


Kan ik mijn boekje ergens ophalen Yves ? Nummer 22 ...



Boekje N° 22 werd zondag verkocht aan de hoogste bieder !!! :oops:

Graptjen Pol ;) je kan je exemplaar afhalen zoals alle andere 15 minuten na affluiten van de thuiswedstrijd tegen SK Heist op 05 februari

Is gereserveerd zoals beloofd doe je 5 Eurokes nog NIET op :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Jan 2012, 17:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 282 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst