Supportersafvaardiging - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Supportersafvaardiging 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Kan er gevraagd worden om eventueel rekening te houden met onmogelijke verplaatsingen voor veel sup's zoals die bijvoorbeeld naar Eupen dit seizoen? Tienen dit seizoen was ook zo'n geval en dan vergeet ik er wss nog een paar. Om nog maar over die belachelijke combiregelingen te zwijgen.


08 Jun 2012, 15:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Die combiregelingen zullen denk ik niet direkt verdwijnen. Met wat betere afspraken zou er wel gezorgd kunnen worden dat de supporters voor niet te veel verrassingen te staan komen.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Jun 2012, 16:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Bram schreef:
Die combiregelingen zullen denk ik niet direkt verdwijnen. Met wat betere afspraken zou er wel gezorgd kunnen worden dat de supporters voor niet te veel verrassingen te staan komen.


Graag! En criteria opstellen waaraan voldaan moet worden om officiele supportersclub te zijn is een must.
X aantal jaarlijkse verplaatsingen bijvoorbeeld. Want op combi-matchen gaan er al een tickets naar groepen die er volgens mij geen recht op hebben.

Daarnaast zouden alle supportersclubs al eens sneller een gemeenschappelijk standpunt moeten innemen wanneer er zich verrassingen voordoen.

We zijn alleszins al op goede weg.

Respect voor Bram trouwens die de laatste weken/maanden bergen werk verzet heeft hetwelk ons allemaal ten goede komt (y)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


09 Jun 2012, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Gio schreef:
Met alle respect voor supportersclub Mijlbeek en Eendracht Filosofen maar zijn deze nog actief? Ik heb misschien het vertekend beeld/vooroordeel dat een supportersclub actief verplaatsingen organiseert. Ik ben niet van Aalst zelf maar wel van in de eerste klasse periode vurige supporter. Met andere woorden ik hoor nooit (als buitenstaander in Aalst zelf) over deze supportersclubs spreken...


Mijlbeek zijn 4 of 5 supporters nog

_________________
www.spionkoplede.com


11 Jun 2012, 11:23
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Bram schreef:
Die combiregelingen zullen denk ik niet direkt verdwijnen. Met wat betere afspraken zou er wel gezorgd kunnen worden dat de supporters voor niet te veel verrassingen te staan komen.
Ik denk dat dit voor zowel supporterclubs als supporters goed zou zijn. Heeft niet veel nut om met soms half lege bussen te gaan rijden wegens onmogelijke uren waarop de match start of voor mensen die een abbo hebben op de bus en dit dan niet kunnen gebruiken.


11 Jun 2012, 14:54
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Verbechio schreef:
Ik heb in het laatste seizoen in 1ste nog meegereden met de Filosofen. Daarna zijn ze gestopt met rijden.

Volgens mij bestaan die al meerdere jaren gewoon niet meer


tis dus u fout allé :p


17 Jun 2012, 16:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Verslag supportersvergadering (3 Juli)

Infrastructuur

- Er word opnieuw af en toe getraind in Denderhoutem.
- Verfraaingswerken: Verfwerken resto, kleedkamers , Bouw burelen in secretariaat, Extra verlichting van 800 lux, Opbouw persruimte, Aankoop led verlichting

IBZ komende van een pakket van 172 opmerkingen naar 23, het stadion is dus minimaal nog 1 jaar geldig (deze middag is er een stabiliteitsstudie gebeurd en het is goedgekeurd voor het komende seizoen, er word aan het stadion verder gewerkt voor de komende jaren), overleg met stad aalst betreffende het stadiondossier is al 5 jaar aan de gang:
- 1. Bouw nieuwe staantribune (ontwerp is al getekend en werd op foto getoond)
- 2. Nieuw stadion
- 3. Huur staantribune (afbraak van de huidige en een prefabtribune word geplaatst als tussentijdse tribune).

Commercieel (karel bosteels)

- Vaste boarding zijn uitverkocht (getekende contarcten)
- er komt 1000 vierkante meter LED reclameborden, 15m achter elke goal en is voor 80% verkocht.
-Boarding op de zandberg langs het kunstgrasveld = voor 60% verkocht.
- Nog bezig: Bestaand csponsorontracten opwaarderen, Onderhandeling met euphony, Overeenkomst getekend met united brands uit de Nieuwstraat.
- Iedereen heeft een getekend sponsorcontract voor 3 jaar.

Communicatie/ticketing (frank schraets)

- EA TV project:
Wedstrijden worden gestreamd naar de kantines (in samenwerking met Aalst.tv). Maar met belgacom tv is men aan het onderhandelen voor de hele liga. dus dat kan mogelijk de samenwerking met aalst.tv nog wijzigen.

- Ticketing:
Er komt een nieuw systeem, dat investering vraagt, maar is efficenter en vlotter om mee te werken.

- Combiregeling via supportersraad:
Word binnenkort nog met de supps voor samen gezeten, voornamelijk om ons het beheer te geven mits correcte afspraken. Zoals wat erkende supportersclubs worden.

Organisatie

- Fanshop:
Staat vanaf heden altijd buiten het stadion in de chalet en word nog uitgebreid.

- Resto:
Er werd besloten om het resto exclusief te houden voor sponsors e.d. Die in het bezit zijn van een exclusiviteitsbadge,
de beslissing is niet populair bij de supporters maar het besluit staat vast, er word wel een compensatie voorzien naar de supporters toe, de persbabbel gaat live uitgezonden worden in de kantines, ze gaan er voor zorgen dat de spelers afzakken naar de kantines, ze willen ook de kantines bevoorraden van voldoende ambiance, etc. Dit met de hoop dat de supporters hierop positief gaan reageren.

Het secretariaat is nu kantoorruimte waarin iedereen rustig kan werken op week- en wedstrijddagen.

- Budget spelers:
Besparing van ong. 100.000 (op het budget van vorig jaar). Het totale loonbudget zal wel even hoog liggen.

de premies van komend seizoen zijn ingerekend op 50 punten.

Voornamelijk door besparing op kosten is de doelstelling om 100k winst te maken. Hiervoor werd ook uitgegaan van realistische budgetten langs opbrengstenzijde (1000 abo en 600 extra tickets per wedstrijd).
Slechts 25K uit events....

Op dit moment zijn er 600 abbos besteld en betaald, men hoopt de 1000 te halen.

- Rapport KBVB:
Alle lonen, tot 30/5, zijn betaald
Alle rsz en bedrijfsvheffing zijn betaald
Alle taksen en belastingen zijn betaald
Alle bondsschuld zijn betaald

- Sportief:
De doelstelling is de middenmoot in een reeks die zwaarder is geworden (met financiele stabiliteit op de voorgrond). Als er een eindrondeticket behaald word zal er niemand die tegenwerken en zal er ook in elke eindrondewedstrijd vol voor gegaan worden.

Mondeling overeenkomst met Marijn Vandewalle (nr 10, vleugelspeler), ging bij Cl. Brugge aansluiten bij de A kern maar onder leekens was hij net afgevallen door de komst van enkele nieuwkomers.

Ze hebben bewust gekozen voor "hongerige spelers" die gebrand staan om voor Aalst te spelen.

Boskamp wou geen officiele functie, en had die ook niet, maar had laten uitschijnen dat als hij spelers weet zitten (want hij reist tenslotte Belgie en de rest van de wereld rond) die binnen de visie en het budget van EA past hij diet ging laten weten of als Aalst een type speler zocht altij op Johan B. beroep mochten doen, dus hij fungeerde meer als contactpersoon en diet als vriendendienst, ook nu nog.

- Andere

Willems Veranda sponsort effectief en zal geen rekening courrant hebben zoals sponsors in het verleden soms wel hadden.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


05 Jul 2012, 13:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Het loonbudget blijft even hoog? Ik dacht dat daar toch moest op bespaard worden? Of zaten we vorig seizoen boven het loonbudget en blijft het nu gelijk aan het vooropgestelde van vorig seizoen?


05 Jul 2012, 13:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Smetje schreef:
Het loonbudget blijft even hoog? Ik dacht dat daar toch moest op bespaard worden? Of zaten we vorig seizoen boven het loonbudget en blijft het nu gelijk aan het vooropgestelde van vorig seizoen?

Vorig seizoen zaten we inderdaad boven het loonbudget, reken daar nog eens het geld bij dat het daglicht niet mocht zien bij... Dan kan je wel zeggen dat er bespaard is op het loonbudget.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


05 Jul 2012, 14:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Supportersafvaardiging
Smetje schreef:
Het loonbudget blijft even hoog? Ik dacht dat daar toch moest op bespaard worden? Of zaten we vorig seizoen boven het loonbudget en blijft het nu gelijk aan het vooropgestelde van vorig seizoen?

loonbudget even hoog maar op spelerslonen werd 100k bepaard.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Jul 2012, 17:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Supportersafvaardiging
De volgende AV is op donderdag 13 december 2012.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


04 Dec 2012, 10:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst