Stadsbestuur - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Stadsbestuur 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadsbestuur
@ neutralboy: Ik denk dat die mannekes hun namiddag toch geslaagd was toen ze samen "Ajoinen" mochten zingen met de ploeg.

Zojuist de beelden van Belgacom TV bekeken en onze actie kwam toch mooi in het beeld, de commentator bracht het meermaals onder de aandacht!!!

Geslaagd dus, op naar een volgende actie!! Samen naar de gemeenteraad op 16 september??

_________________
Anti fusieclub!


31 Aug 2014, 21:29

Lid geworden op: 31 Aug 2014, 20:47
Berichten: 2
Bericht Re: Stadsbestuur
Ik ben geen regelmatige bezoeker van deze site. Heb me nu zelfs speciaal moeten registreren, haha.
Van den iendracht ben ik al wel 46 jaar trouwe bezoeker.

Ik wil echter nu wel speciaal reageren om onze supporters te feliciteren met hun geslaagde actie vandaag.
Meestal blijf ik gewoon zitten, maar deze keer ben ik wel rechtgestaan om jullie aan te moedigen vanuit de zittribune. De hele zittribune heeft dit trouwens gedaan.
Zulke supporters hebben ze nergens. Toch vindt ons stadsbestuur dat er toch maar wat kan gesold worden met hen. SCHANDE. Een stad als Aalst onwaardig.

Bij een volgende actie mogen jullie ook gerust de supporters in de zittribune. Deze keer heb ik enkel wat applaus kunnen geven, maar ik ben zeker dat jullie ook deze supporters zullen meekrijgen in een volgende actie.


31 Aug 2014, 21:33
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Stadsbestuur
bericht op FB van een politica uit Aalst, een bloemlezing:

je mag denken wat je wilt, maar geen enkele politieker kan iets doen WANT ER IS GEEN GROND OM EEN STADION TE BOUWEN behalve als we ene grond kiezen en er recreatiezone van maken; iets wat we met zuid iv wilden doen; als schepen van sport heb ik eendracht aalst en ghelamco 2 weken extra tijd gegeven om aan alle voorwaarden te voldoen; maar als de grootste partij van aalst dit niet wil dan kan je niks doen.

de burgemeester trekt alle communicatie naar zich toe.... task force is al maanden niet bijeen geweest; ik heb 3 j geleden opdracht gegeven een locatiestudie te doen, maar deze werd stopgezet...nu gaat men opnieuw van start. maar ik had tribune nooit laten afbreken!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 31 Aug 2014, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Aug 2014, 22:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Stadsbestuur
Goh ja, ons Ilse... Ik geloof geen enkele politieker meer. Ze heeft ook tijd genoeg gehad om er iets aan te doen he, uiteindelijk, nu moet ze ook ni komen zagen.


31 Aug 2014, 22:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadsbestuur
El Corredor (Light) schreef:
bericht op FB van een politica uit Aalst, een bloemlezing:

je mag denken wat je wilt, maar geen enkele politieker kan iets doen WANT ER IS GEEN GROND OM EEN STADION TE BOUWEN behalve als we ene grond kiezen en er recreatiezone van maken; iets wat we met zuid iv wilden doen; als schepen van sport heb ik eendracht aalst en ghelamco 2 weken extra tijd gegeven om aan alle voorwaarden te voldoen; maar als de grootste partij van aalst dit niet wil dan kan je niks doen.

de burgemeester trekt alle communicatie naar zich toe.... task force is al maanden niet bijeen geweest; ik heb 3 j geleden opdracht gegeven een locatiestudie te doen, maar deze werd stopgezet...nu gaat men opnieuw van start. maar ik had tribune nooit laten afbreken!


dan weten we al wat er te gebeuren staat volgend seizoen

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


01 Sep 2014, 0:10
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Stadsbestuur
Ik vind dit allemaal zeer grappig om te lezen. Zouden die da impulsief schrijven? Geen enkele politieker kan iets doen.... :cry: :( :cry: bleit bleit....
De task force is al maanden niet bijeengeweest.... awel, roep ze dan bijeen mevrouw de voorzitter! :fuck:
Sommigen op de site zeggen dat de supps moeten stoppen met jammerend navelstaren.... maar de politiekers in aalst mogen dit ook doen! Er is geen grond, want anders moeten ze da laten veranderen in recreatiegebied.... das in mijn ogen toch geen onthoofding he da aanvragen.... :fuck:
Vraagt da dan aan he voor een paar gronden, een nee heb je, een ja kun je krijgen! DOE IETS!
Het probleem is dat ze da stadion er nie krijgen binnen deze burgemeester termijn. Dus is het het probleem van de volgende!
Een dikke nul voor de task force! Een dikke nul voor de schepen van anti-sport en een dikke nul voor de nva aalst, deze zit vol met parasieten die overgelopen zijn van andere partijen om nu mee te gaan op de wave van het succes van nva.
Lang leve eendracht aalst - anti denjer 4 ever !
Ver de rest :kots:
Ps.... sorry ;) da was ook impulsief lol


01 Sep 2014, 6:06
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Stadsbestuur
Die politiekers zouden hun professioneel beter ook ver van facebook en toestanden weghouden, want wat daar allemaal uitkomt...

om op hetzelfde elan door te gaan : Vandaag Dhaese in het nieuwsblad :
Ik prober het proces om nu een geschikte locatie te vinden te bespoedigen, maar dat is moeilijk want er is 18 jaar niks aangedaan.

Wat die 18 jaar te maken heeft, met het vandaag bespoedigen van een proces ontgaat me toch.
Het moet er in elk geval heel oplossingsgericht aan toe gaan als je ziet hoe iedereen constant naar de andere wijst.


01 Sep 2014, 8:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadsbestuur
De 2e (nog grotere) protestactie zal deze namidag officieel gelanceerd worden! Hou het forum/onze facebook pagina maar in de gaten! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Sep 2014, 8:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Stadsbestuur
hansken schreef:
De 2e (nog grotere) protestactie zal deze namidag officieel gelanceerd worden! Hou het forum/onze facebook pagina maar in de gaten! :EA:


Schitterend.
Heeft OPC trouwens geen doek meer over voor op Eupen.
Het kan hier of daar maar opgepikt worden inde media?!

Zoja, pm me dan zorg ik ervoor dat het ginder in de tribune geraakt.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Sep 2014, 9:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadsbestuur
Ik zal is vragen wat ze met die doeken hebben gedaan, en als we ze nog bijgehouden hebben neem ik er wel 1 mee... Ik rij mee met jullie bus Woensdag ;-)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Sep 2014, 9:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Stadsbestuur
hansken schreef:
De 2e (nog grotere) protestactie zal deze namidag officieel gelanceerd worden! Hou het forum/onze facebook pagina maar in de gaten! :EA:


(y) :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


01 Sep 2014, 10:36
Online
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadsbestuur
El Corredor (Light) schreef:
bericht op FB van een politica uit Aalst, een bloemlezing:

je mag denken wat je wilt, maar geen enkele politieker kan iets doen WANT ER IS GEEN GROND OM EEN STADION TE BOUWEN behalve als we ene grond kiezen en er recreatiezone van maken; iets wat we met zuid iv wilden doen; als schepen van sport heb ik eendracht aalst en ghelamco 2 weken extra tijd gegeven om aan alle voorwaarden te voldoen; maar als de grootste partij van aalst dit niet wil dan kan je niks doen.

de burgemeester trekt alle communicatie naar zich toe.... task force is al maanden niet bijeen geweest; ik heb 3 j geleden opdracht gegeven een locatiestudie te doen, maar deze werd stopgezet...nu gaat men opnieuw van start. maar ik had tribune nooit laten afbreken!


gelul dat er geen gronden zijn, de supporters hebben al gronden gevonden voor TIEN stadions (en degelijk onderbouwd, niet zomaar luchtfietserij)!!!

En dat altijd die paraplu opentrekken :kots: :kots:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


01 Sep 2014, 11:02
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Stadsbestuur
Het doet pijn wanneer de schepen van Sport niet eens weet dat 'politieker' geen woord is.

Ilseke, me masken... Politici of politicus! Misschien kunde wa geld vant stad in Nederlandse lessen steken!


01 Sep 2014, 11:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Stadsbestuur
Stijn schreef:
Die politiekers zouden hun professioneel beter ook ver van facebook en toestanden weghouden, want wat daar allemaal uitkomt...

om op hetzelfde elan door te gaan : Vandaag Dhaese in het nieuwsblad :
Ik prober het proces om nu een geschikte locatie te vinden te bespoedigen, maar dat is moeilijk want er is 18 jaar niks aangedaan.

Wat die 18 jaar te maken heeft, met het vandaag bespoedigen van een proces ontgaat me toch.
Het moet er in elk geval heel oplossingsgericht aan toe gaan als je ziet hoe iedereen constant naar de andere wijst.


D'haese is een populist van wie je niets anders dan dat soort drogredenen zal kunnen optekenen.
Iedereen met een brein dat nog maar iet of wat functioneert heeft dan ook binnen de minuut door dat hij rond de pot draait of nonsens verkoopt. :cool:
Wat zegt dat dus over het brein van onzen dikken ? :D


01 Sep 2014, 11:48
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadsbestuur
medaertsdanny schreef:
Ik ben geen regelmatige bezoeker van deze site. Heb me nu zelfs speciaal moeten registreren, haha.
Van den iendracht ben ik al wel 46 jaar trouwe bezoeker.

Ik wil echter nu wel speciaal reageren om onze supporters te feliciteren met hun geslaagde actie vandaag.
Meestal blijf ik gewoon zitten, maar deze keer ben ik wel rechtgestaan om jullie aan te moedigen vanuit de zittribune. De hele zittribune heeft dit trouwens gedaan.
Zulke supporters hebben ze nergens. Toch vindt ons stadsbestuur dat er toch maar wat kan gesold worden met hen. SCHANDE. Een stad als Aalst onwaardig.

Bij een volgende actie mogen jullie ook gerust de supporters in de zittribune. Deze keer heb ik enkel wat applaus kunnen geven, maar ik ben zeker dat jullie ook deze supporters zullen meekrijgen in een volgende actie.


Hier sé den Danny ;) , tof dat jullie rechtgestaan hebben en ons zo gesteund hebben maar zeg tegen je mede-zittribuners eens dat ze ook mogen rechtstaan als de K roept "stoa recht as ge vèr 'n Iendracht zetj". Gisteren hebben we dat een paar keer geroepen maar behalve een stuk of 10 zijn jullie allemaal blijven zitten. Vroeger was er hiervoor meer respons.

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Sep 2014, 11:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst