Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!! - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!! 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
backtoglory schreef:
Ook ik, die lange tijd geloofde in een goede afloop, zie het nu erg somber in. Uitwijken richting da dorp van wa verder lijkt de enige oplossing, en we mogen er nu stilaan ook zeker van zijn dat dit geen tijdelijke oplossing is... :stom:


On 't hoileg hert speltj wit en zwert ! Of toch minsjtens in Oilsjt..... En dat kan dus niet meer. :( pfff ziek

Heb daarnet nog eens naar de wedstrijdfilmpjes gekeken op iendracht.be,die sfeer ,wat een volk,wat een beleving ,iedereen had schrik van ons in het kleine maar gezellige doch helse PCstadion......
Dat gaat wat worden als we onze laatste wedstrijd in de bredestraat gaan moeten afwerken..... :( :cry:
Vanaf nu zondag begin ik elke wedstrijd al een beetje afscheid te nemen..... :EA:


18 Sep 2014, 20:22
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
De (9)Bilde schreef:
backtoglory schreef:
Ook ik, die lange tijd geloofde in een goede afloop, zie het nu erg somber in. Uitwijken richting da dorp van wa verder lijkt de enige oplossing, en we mogen er nu stilaan ook zeker van zijn dat dit geen tijdelijke oplossing is... :stom:


On 't hoileg hert speltj wit en zwert ! Of toch minsjtens in Oilsjt..... En dat kan dus niet meer. :( pfff ziek

Heb daarnet nog eens naar de wedstrijdfilmpjes gekeken op iendracht.be,die sfeer ,wat een volk,wat een beleving ,iedereen had schrik van ons in het kleine maar gezellige doch helse PCstadion......
Dat gaat wat worden als we onze laatste wedstrijd in de bredestraat gaan moeten afwerken..... :( :cry:
Vanaf nu zondag begin ik elke wedstrijd al een beetje afscheid te nemen..... :EA:

Wacht dan nog efkes om bv, een stuk uit die tent te snijden als aandenken want het zou (nog meer) kunnen binnenregenen :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Sep 2014, 16:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Toen dender zakte naar derde,had opc een spandoek gemaakt met da zinkend schip,om met hun kop te lachen,misschien kunnen we da zondag nog eens tevoorschijn halen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Sep 2014, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
zie ik vele gelijkenissen ?

http://www.tvl.be/nl/2014-12-16/supporters-sporting-hasselt-geven-rode-kaart-aan-burgemeester/#.VJIMHU0tB9B

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Dec 2014, 1:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!


Ik moet zeggen dat het rond het stadiondossier momenteel akelig stil is, ik geloof niet meer in deze piste, een verhuis naar Dender is volgens mijn mening onvermijdelijk.
Laat me duidelijk zijn dat ik daar zeker geen voorstander van ben, maar wat moet je doen als er geen andere uitkomst meer is, het mes op de keel nietwaar. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Dec 2014, 9:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Hugo schreef:


Ik moet zeggen dat het rond het stadiondossier momenteel akelig stil is, ik geloof niet meer in deze piste, een verhuis naar Dender is volgens mijn mening onvermijdelijk.
Laat me duidelijk zijn dat ik daar zeker geen voorstander van ben, maar wat moet je doen als er geen andere uitkomst meer is, het mes op de keel nietwaar. :(


Ieder moet voor zich uitmaken wat hij gaat doen. Mijn beslissing staat al vast. Als we verhuizen naar een stadion buiten de grenzen van Groot-Aalst gaat deze supporter niet meer naar de 'thuismatchen' zien. Iendracht Oilsjt moet in Oilsjt spelen, maar goed, ieder zijn idee daarover. Ik zal wel trachten zoveel mogelijk uitmatchen mee te pikken, want dat iendracht gevoel zit erin gebakken :EA:

Is zo 'n manier van werken slecht voor de clubkas. Op zich wel, want minder inkomsten van ticketverkoop. Doch, ik denk dat de ticketverkoop maar een druppel op een hete plaat is als je ziet dat ploegen met veel supporters (Antwerp, Aalst,...) financiële problemen hebben terwijl er ploegskes zijn met ocharme een paar honderd supporters elke match die het wel financieel kunnen bolwerken. Het niet meer naar 'thuismatchen' gaan kijken maar wel naar uitmatchen zal een duidelijk signaal zijn zowel naar clubbestuur als stadsbestuur dat den iendracht nog steeds een grote, trouwe supportersaanhang heeft, maar dat deze zich niet akkoord verklaart met een verhuis naar buiten Aalst.

Ik denk dat deze manier van supporteren ons de enige waterkans biedt op een versnelde terugkeer naar onze stad...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Dec 2014, 9:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Dat we niets meer horen van het stad - of eendracht bestuur tot daar aan toe.
Maar dat de supporters die meer weten ( johan , bram ) precies van de aardbol zijn verdwenen ,daar kan ik niet bij .
Een kleine stand van zaken, na 3 maanden stilzwijgen mag toch vind ik .
Goed of slecht we blijven toch achter ons ploeg staan. :EA:


18 Dec 2014, 10:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
witteken schreef:
Dat we niets meer horen van het stad - of eendracht bestuur tot daar aan toe.
Maar dat de supporters die meer weten ( johan , bram ) precies van de aardbol zijn verdwenen ,daar kan ik niet bij .
Een kleine stand van zaken, na 3 maanden stilzwijgen mag toch vind ik .
Goed of slecht we blijven toch achter ons ploeg staan. :EA:

(y)


18 Dec 2014, 10:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
witteken schreef:
Dat we niets meer horen van het stad - of eendracht bestuur tot daar aan toe.
Maar dat de supporters die meer weten ( johan , bram ) precies van de aardbol zijn verdwenen ,daar kan ik niet bij .
Een kleine stand van zaken, na 3 maanden stilzwijgen mag toch vind ik .
Goed of slecht we blijven toch achter ons ploeg staan. :EA:

Ik weet absoluut niets meer.
Vooraleer verder nog te reageren ga ik nog heel eventjes de anderen alsnog de tijd actie te ondernemen.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Dec 2014, 22:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Het uitstellen van de AV naar januari zorgt ervoor dat er geen informatie doorkomt. EA gaat wel een algemeen bericht op haar website hieromtrent plaatsen.


19 Dec 2014, 10:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
jowwan schreef:
Het uitstellen van de AV naar januari zorgt ervoor dat er geen informatie doorkomt. EA gaat wel een algemeen bericht op haar website hieromtrent plaatsen.


Kben benieuwd


19 Dec 2014, 13:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Bericht staat op de website: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... or-de-club

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


19 Dec 2014, 14:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
zijn er nieuwe sponsors of moeten ze er nog gaan zoeken?


19 Dec 2014, 15:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Dries schreef:


Blijkbaar ne foto van al langk gelejen, want volle tribune ;).

de piste renovatie PC-stadion of in fasen optrekken (tribune per tribune) van nieuw stadion op huidige locatie wordt blijkbaar niet meer bewandeld. Waarschijnlijk omdat de stad er gene cent zal willen insteken en het ook voor privé-investeerders niet lucratief genoeg zal zijn.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Dec 2014, 15:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Timoilsjt schreef:
Dries schreef:


Blijkbaar ne foto van al langk gelejen, want volle tribune ;).

de piste renovatie PC-stadion of in fasen optrekken (tribune per tribune) van nieuw stadion op huidige locatie wordt blijkbaar niet meer bewandeld. Waarschijnlijk omdat de stad er gene cent zal willen insteken en het ook voor privé-investeerders niet lucratief genoeg zal zijn.

Bijkomend probleem , als je de K afbreekt, moet je een volledig nieuwe vergunning aanvragen voor een nieuwe tribune en de goedkeuring KBVB. En die laatsten eisen een volledig mobiliteitsplan incl parkings....en dan zwijgen we van de omwonenden die bezwaar kunnen indienen.


19 Dec 2014, 15:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst