Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!! - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!! 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
allee,tegen juni 2015 zullen ze iets weten. :hmm:


17 Sep 2014, 7:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Ik heb mij moeten een slaappil moeten inpakken, doodziek is een mens van gans die affaire.
Je voelt en je ziet het aan hunnen valse smoel dat ze gewoon niets gaan doen voor den Iendracht.
Ze laten ons gewoon failliet gaan en ze kunnen dan eventueel een derde basketbalzaal bouwen aan de bredestraat. :kots:
Een bende haaien zijn het! :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Sep 2014, 7:57
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
In het artikel van HLN merkt Dhaese nog fijntjes op dat EA hun organisatie moet verbeteren en hun schulden moet reduceren. Meteen het sein voor een gedeelde verantwoordelijkheid indien het stadion er niet komt. Juni 2015 vooropstellen als doel voor dat studiebureau... kunnen ze meteen zien of we tegen dan nog bestaan.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Sep 2014, 8:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
In het artikel van HLN merkt Dhaese nog fijntjes op dat EA hun organisatie moet verbeteren en hun schulden moet reduceren. Meteen het sein voor een gedeelde verantwoordelijkheid indien het stadion er niet komt. Juni 2015 vooropstellen als doel voor dat studiebureau... kunnen ze meteen zien of we tegen dan nog bestaan.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Sep 2014, 8:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
El Corredor (Light) schreef:
In het artikel van HLN merkt Dhaese nog fijntjes op dat EA hun organisatie moet verbeteren en hun schulden moet reduceren. Meteen het sein voor een gedeelde verantwoordelijkheid indien het stadion er niet komt. Juni 2015 vooropstellen als doel voor dat studiebureau... kunnen ze meteen zien of we tegen dan nog bestaan.


Voila ze, ons bestuur kan een raap uit trekken, als er geen financiële sterke mannen bijkomen is het over en out.
Het is dus weer aan FDR om een reddingsplan voor den Iendracht te zoeken, langs deze weg wens ik hem alle geluk van de wereld toe. :worship: :EA:
En Dosje blijf met uwen valse smile mor weg op den Iendracht! :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Sep 2014, 8:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Hugo schreef:
rataplan schreef:
hoe was het met de actie jongens ?


Voelde me weer bij de scouts, leuke wandeling en kampvuurtje gemaakt op de Grote Markt.
Het resultaat is zoals te verwachten of wat had je gedacht 0,0, ze gaan weer maandelijks eens bijeenkomen.
Enfin, mijn prognose rond nieuwjaar boeken toe, en een nieuw stadion, ja 't was een mooie droom.
Enige troost het zal zeker niet aan de supporters gelegen hebben dat het zover gekomen is, het is zonde maar we zijn mijn gedacht aan het doodbloeden. :(
Apropos, wat me ook opviel de vele afwezige verantwoordelijken van supportersclubs, raar. :?

Voor alle duidelijkheid ik heb het niet over Michel Marckey, want die moest naar ik gehoord heb noodgedwongen passen door het overlijden van zijn moeder.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Sep 2014, 8:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
El Corredor (Light) schreef:
tsjoep schreef:
luque schreef:
Nu, dat de jeugd(ploegen) niet vertegenwoordigd waren ligt wel zwaar op de maag. Als je die entourage al niet warm kan maken om mee te stappen... :wadde:

idd, een schande vind ik .....


maar als de U8 de spionkop niet kan groeten door een actie, komen ze wel bleiten of als hun jeugdtrainers weer eens niet betaald zijn ook... :fuck:


Volgens ik gisteren opgevangen heb, had volgens veel ouders deze betoging niets te maken met de jeugd een goedkope reden om niet mee te moeten opstappen.
Het zal misschien binnenkort beter voetballen zijn bij FC Denderbrol i.p.v. hun clubliefde gisteren te tonen. :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Sep 2014, 9:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Ik vond het ook wel spijtig dat er eens op de grote markt veel op de terrasjes gingen zitten. De opkomst was niet super, maar redelijk. Tijdens de mars liep iedereen mee en dat zag er goed uit, maar op de grote markt leken we dan plots met veel minder omdat er veel op de terrasjes gingen zitten. Hierdoor viel het niet meer op dat ze bij de mars hoorden.

Ik had niet echt meer volk verwacht, maar er wel op gehoopt. Ik heb me zoals velen ook moeten haasten om er net om 18u30 te geraken en had gehoopt dat meer supporters deze inspanning zouden doen.


17 Sep 2014, 9:10
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Smetje schreef:
Ik vond het ook wel spijtig dat er eens op de grote markt veel op de terrasjes gingen zitten. De opkomst was niet super, maar redelijk. Tijdens de mars liep iedereen mee en dat zag er goed uit, maar op de grote markt leken we dan plots met veel minder omdat er veel op de terrasjes gingen zitten. Hierdoor viel het niet meer op dat ze bij de mars hoorden.

Ik had niet echt meer volk verwacht, maar er wel op gehoopt. Ik heb me zoals velen ook moeten haasten om er net om 18u30 te geraken en had gehoopt dat meer supporters deze inspanning zouden doen.


Groot gelijk heb je, het viel me ook op dat er ineens een pak minder volk aanwezig was dan tijdens onze optocht, rare manier van betogen.
Mijn speciale dank aan al die jonge mannen die me geholpen hebben om tot op de laatste minuut onze vlaggen en spandoeken met onze grieven omhoog te houden.
Je ziet het er bestaan nog echte Iendrachters. :worship: (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Sep 2014, 9:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Wat ze bij de jeugd blijkbaar nog altijd niet beseffen is dat wanneer het gedaan is met Eendracht Aalst, het ook gedaan is met de jeugd van Eendracht Aalst.
Moord en brand schreeuwen als hun sterspelers niet mee het plein op kunnen door een aktie, maar meewerken aan de toekomst van de club .....how maar ! Soit, mij gaan ze ook niet veel meer zien op organisaties van de jeugd (eetfestijnen, Itea- en andere tornooien).
Ben ook serieus teleurgesteld over het aantal deelnemers, moest de match tegen Brugge thuis gespeeld worden zou je als trouwe supporter weer moeten toeren uithalen om aan een ticket te geraken. Maar wanneer het eens echt nodig is om er te staan zie je ze niet. Hetzelfde met de petitie, 666 handtekeningen ochottekes.

_________________
Proud member " den natten toeig"


17 Sep 2014, 9:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Wie heeft er eigenlijk gefilmd? TV Oost al zeker. En Aalst.tv? Of was er ook nog andere TV pers?


17 Sep 2014, 9:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Verbechio schreef:
Idd...
De enigste die er waren, was de vaste (oude) kern die wel jaren kennen. Diegene die er altijd zijn, thuis en uit, in goeie en slechte tijden...
Maar op 24/9 zijn de anderen er ook weer in vol ornaat....

Akkoord, het was een moeilijk uur en ikzelf was er ook maar om 19u, maar ik was er wel!

Respect voor de aanwezigen ( en bedankt) ! Ook aan OPC voor de organisatie . De confrontatie van enkele leden van de raad van bestuur met de Task force , in het Belfort, zal toch wel iets uit gedaan hebben ....hopelijk.


17 Sep 2014, 9:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Hugo schreef:
El Corredor (Light) schreef:
In het artikel van HLN merkt Dhaese nog fijntjes op dat EA hun organisatie moet verbeteren en hun schulden moet reduceren. Meteen het sein voor een gedeelde verantwoordelijkheid indien het stadion er niet komt. Juni 2015 vooropstellen als doel voor dat studiebureau... kunnen ze meteen zien of we tegen dan nog bestaan.


Voila ze, ons bestuur kan een raap uit trekken, als er geen financiële sterke mannen bijkomen is het over en out.
Het is dus weer aan FDR om een reddingsplan voor den Iendracht te zoeken, langs deze weg wens ik hem alle geluk van de wereld toe. :worship: :EA:
En Dosje blijf met uwen valse smile mor weg op den Iendracht! :kots:


dat denk ik er ook van.

Dozje wil ons de stille dood laten sterven: zelf niets doen, en dan nadien te kunnen zeggen "het komt door de vorige stadsbesturen en eendracht aalst zelf", kan hem zijn handen in onschuld wassen. probleem opgelost en een leuk financieel opstekertje door het geld van de verkoop van de Bredestraat binnen te rijven om zijn gaten wat op te vullen. kracht der... my ass !

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 17 Sep 2014, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Sep 2014, 9:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
http://www.aalstnieuws.be/algemeen/item/2587-200-eendracht-supporters-trekken-naar-gemeenteraad#.VBlFZE1xl9A

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Sep 2014, 10:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Het was inderdaad maar een geringe opkomst, de echte fans waren er, soit... We waren misschien met weinig maar we hebben toch weer een duidelijk signaal gegeven, net zoals de match tegen antwerp, alle kleine beetjes helpen voor onze geliefkoosde ploeg! Men zal ons nooit iets kunnen verwijten dat wij als supporters er niks aan gedaan hebben! Een proficiat aan de organisatoren om alles in goede banen te leiden!


17 Sep 2014, 10:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst