Steun ons en word lid ! - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Steun ons en word lid ! 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Steun ons en word lid !
salvador schreef:
Citeer:
Jammer van da bengaals vuur

Ik vind dat dus niet jammer.
Ik denk dat we ons met z'n allen netjes aan de regels moeten houden, en eens een beetje verder moeten denken, en wel om vele redenen:

1. opdat iedereen zich goed en veilig zou kunnen voelen, ook in de staantribune, wat nu helaas niet altijd het geval meer is. Hoe meer mensen zich er goed voelen, hoe meer er op ons sympathiek ploegske af zullen komen.
2. opdat we met z'n allen een positief beeld van Eendracht zouden uitstralen, waardoor potentiële sponsors meer geneigd zouden zijn om hun merknaam te verbinden aan onze club en er zo meer geld zou binnenkomen. Helaas hebben we dat, ook in het recent verleden, een aantal keren niet gedaan.
3. om te vermijden dat onze club geld zou moeten betalen aan stomme boetes die het gevolg zijn van supporters die zichzelf niet kunen beheersen en zich niet aan regels kunnen houden, waardoor er minder geld beschikbaar blijft voor de uitbouw van de club.

Dus, samengevat:

Omdat we op die manier 3 keer Eendracht Aalst steunen.

Helaas zijn er nogal wat egoïsten die naar het voetbal gaan om zichzelf af te reageren en de onnozelaar uit te hangen zonder even een beetje verder te denken aan het goed van de club als geheel en zo hun club schade berokkenen.
En als we echt "back to glory" willen dan zullen die zelfvoldane egoïsten moeten beseffen dat we nog vele duizenden zogenaamde successupporters moeten terugwinnen om een topclub in twede of een leefbare eersteklasser te worden.

Om maar te zeggen: er waren 1300 Eendrachtsupporters voor "de match van het jaar" op Sint Truiden, in '94-'95 waren er 9000 op Anderlecht.

Laat ons met z'n allen ons best doen om die duizenden mensen zich thuis te laten voelen op het voetbal, en als je daar veldbestomringen, Bengaals vuur of andere dingen voor moet laten, zoals bij voorbeeld ook wild rondspringen en zo jongeren en kinderen wegjagen uit de tribunes, doe dat dan. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om u wel te amuseren en een geweldige sfeer te bouwen.

Kijk nog eens naar pagina 1 van de filmkes op dit internet en de beelden na onze eerste Europese thuismatch? Sfeer? ja! Bengaals vuur gezien??? Ook maar één supporter op het veld geweest???
Dat is dus wel dé glorie-avond in de geschiedenis van Eendracht Aalst, hé mensen...

Iendracht vooruit!


Elk zijn gedacht he salva,de sfeer vanover 15 jaar kan je niet meer vergelijken met nu.
En voor de oudere mensen onder ons die kunnen altijd nog een zitplaats nemen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Dec 2007, 23:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Steun ons en word lid !
Salvador, ergens kan ik jou wel begrijpen hoor, maar toch lijk je enkele dingen te vergeten. Als je echt terugwil naar vroeger, neem je er dan meteen echt alles bij van toen? Toen twee man boven in de staantribune iedereen naar beneden duwde zodat diegene vooraan tegen de omheining geperst werden? Of wil je terug naar de rellen met tientallen gasten op en naast het veld. Bokspartijen op de viaduct met vijftig man, tegen de honderd man die door de straten rond het stadion stormt en en masse auto's beschadigt?

Bengaals vuur kan inderdaad gevaarlijk zijn. Maar in plaats van het af te keuren en te verbieden zouden ze het beter gestructureerd aanpakken. Uitgerekend op de dag dat de eendracht-supporters op de vingers getikt worden, zetten de supporters van La Lou een tiental fakkels voor hun staantribune als de match begint. Bestaat voor hen dan geen voetbalwet? Of zijn wij de teppens die heiliger willen zijn dan de paus?


09 Dec 2007, 11:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Steun ons en word lid !
volgens mij gebeurde dit in samenspraak met club en veiligheidsverantwoordelijke + die fakkels stonden op de piste (lees : niet op de grond tussen de mensen)


09 Dec 2007, 11:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
Bericht Re: Steun ons en word lid !
ik ben ook geen voorstander van da bengaals vuurwerk, al kan het wel leuke effecten op leveren.
ik zou het nooit volledig verbieden, maar dan zoals eerder hier vermeld, gestructureerd; ergens vooraan aan de tribune waar niemand staat ofzo. heb trouwens gemerkt op mijn truitje dat er een gatje is ingebrand, kan goed komen van het bengaals vuur dat boven op de trinbune werd gebruikt in sint truiden.

_________________
Afbeelding


09 Dec 2007, 13:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Steun ons en word lid !
Bomber schreef:
kzal int vervolg mijn geld voor mijn ticket betalen, mij rustig op mijn plaatsje zetten, smoel toehouden, match kijken, niet te hard juichen bij een goal, en dan weer huiswaarsts keren na de match...


.....en durf miljaarde geen pint te drinken met den time hé!! :nieje: of binnekort komt het heilig concilie van de nieuwe moraal hier ne post van 20 cm zetten over de gevaren van alcoholisme.............


09 Dec 2007, 17:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Steun ons en word lid !
the_red_ant69 schreef:
volgens mij gebeurde dit in samenspraak met club en veiligheidsverantwoordelijke + die fakkels stonden op de piste (lees : niet op de grond tussen de mensen)



dat is net wat ik bedoel he. Trek het uit de "illegaliteit" en beheer dat als club een beetje mee, of zorg ervoor dat je weet wat te gebeuren staat en dat je het een beetje kan sturen en iedereen is blij.


09 Dec 2007, 19:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Steun ons en word lid !
volledig akkoord fillouke !!


09 Dec 2007, 19:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Steun ons en word lid !
Fillou schreef:
the_red_ant69 schreef:
volgens mij gebeurde dit in samenspraak met club en veiligheidsverantwoordelijke + die fakkels stonden op de piste (lees : niet op de grond tussen de mensen)



dat is net wat ik bedoel he. Trek het uit de "illegaliteit" en beheer dat als club een beetje mee, of zorg ervoor dat je weet wat te gebeuren staat en dat je het een beetje kan sturen en iedereen is blij.



OPc heeft een oproep gedaan naar de stewards van aalst om La Louviere te contacteren in verband met gebruik van iets, maar er is geen respons gekomen en dus een njet. We hebben er ons dan ook aan gehouden, maar waarom kan het voor La Lou dan wel?


10 Dec 2007, 11:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Steun ons en word lid !
tingel schreef:
Fillou schreef:
the_red_ant69 schreef:
volgens mij gebeurde dit in samenspraak met club en veiligheidsverantwoordelijke + die fakkels stonden op de piste (lees : niet op de grond tussen de mensen)



dat is net wat ik bedoel he. Trek het uit de "illegaliteit" en beheer dat als club een beetje mee, of zorg ervoor dat je weet wat te gebeuren staat en dat je het een beetje kan sturen en iedereen is blij.



OPc heeft een oproep gedaan naar de stewards van aalst om La Louviere te contacteren in verband met gebruik van iets, maar er is geen respons gekomen en dus een njet. We hebben er ons dan ook aan gehouden, maar waarom kan het voor La Lou dan wel?


Misschien waren ze de taal niet machtig :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Dec 2007, 20:11
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2005, 18:30
Berichten: 273
Bericht Re: Steun ons en word lid !
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
kzal int vervolg mijn geld voor mijn ticket betalen, mij rustig op mijn plaatsje zetten, smoel toehouden, match kijken, niet te hard juichen bij een goal, en dan weer huiswaarsts keren na de match...


.....en durf miljaarde geen pint te drinken met den time hé!! :nieje: of binnekort komt het heilig concilie van de nieuwe moraal hier ne post van 20 cm zetten over de gevaren van alcoholisme.............


dat is de grote boosdoener: alcohol!!!! :plat:


10 Dec 2007, 23:05
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Steun ons en word lid !
red cap schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
kzal int vervolg mijn geld voor mijn ticket betalen, mij rustig op mijn plaatsje zetten, smoel toehouden, match kijken, niet te hard juichen bij een goal, en dan weer huiswaarsts keren na de match...


.....en durf miljaarde geen pint te drinken met den time hé!! :nieje: of binnekort komt het heilig concilie van de nieuwe moraal hier ne post van 20 cm zetten over de gevaren van alcoholisme.............


dat is de grote boosdoener: alcohol!!!! :plat:


bij u is da inderdaad de grote boosdoener
een sjance da ik u af en toe nog ne keer uw eigen berichtjes laat lezen he man :D


11 Dec 2007, 19:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Steun ons en word lid !
lot schreef:
red cap schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
kzal int vervolg mijn geld voor mijn ticket betalen, mij rustig op mijn plaatsje zetten, smoel toehouden, match kijken, niet te hard juichen bij een goal, en dan weer huiswaarsts keren na de match...


.....en durf miljaarde geen pint te drinken met den time hé!! :nieje: of binnekort komt het heilig concilie van de nieuwe moraal hier ne post van 20 cm zetten over de gevaren van alcoholisme.............


dat is de grote boosdoener: alcohol!!!! :plat:


bij u is da inderdaad de grote boosdoener
een sjance da ik u af en toe nog ne keer uw eigen berichtjes laat lezen he man :D


haha, btw Red Cap: ik moet er u ook nog eentje laten lezen van zondagnacht...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


11 Dec 2007, 19:45
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2005, 18:30
Berichten: 273
Bericht Re: Steun ons en word lid !
jaja jullie houden ze toch bij e! dus ze zullen wel speciaal zijn! btw geloof me achteraf verschiet ik soms van men schrijftalent:p


11 Dec 2007, 21:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Steun ons en word lid !
salvador schreef:
Citeer:
Jammer van da bengaals vuur

Ik vind dat dus niet jammer.
Ik denk dat we ons met z'n allen netjes aan de regels moeten houden, en eens een beetje verder moeten denken, en wel om vele redenen:

1. opdat iedereen zich goed en veilig zou kunnen voelen, ook in de staantribune, wat nu helaas niet altijd het geval meer is. Hoe meer mensen zich er goed voelen, hoe meer er op ons sympathiek ploegske af zullen komen.
2. opdat we met z'n allen een positief beeld van Eendracht zouden uitstralen, waardoor potentiële sponsors meer geneigd zouden zijn om hun merknaam te verbinden aan onze club en er zo meer geld zou binnenkomen. Helaas hebben we dat, ook in het recent verleden, een aantal keren niet gedaan.
3. om te vermijden dat onze club geld zou moeten betalen aan stomme boetes die het gevolg zijn van supporters die zichzelf niet kunen beheersen en zich niet aan regels kunnen houden, waardoor er minder geld beschikbaar blijft voor de uitbouw van de club.

Dus, samengevat:

Omdat we op die manier 3 keer Eendracht Aalst steunen.

Helaas zijn er nogal wat egoïsten die naar het voetbal gaan om zichzelf af te reageren en de onnozelaar uit te hangen zonder even een beetje verder te denken aan het goed van de club als geheel en zo hun club schade berokkenen.
En als we echt "back to glory" willen dan zullen die zelfvoldane egoïsten moeten beseffen dat we nog vele duizenden zogenaamde successupporters moeten terugwinnen om een topclub in twede of een leefbare eersteklasser te worden.

Om maar te zeggen: er waren 1300 Eendrachtsupporters voor "de match van het jaar" op Sint Truiden, in '94-'95 waren er 9000 op Anderlecht.

Laat ons met z'n allen ons best doen om die duizenden mensen zich thuis te laten voelen op het voetbal, en als je daar veldbestomringen, Bengaals vuur of andere dingen voor moet laten, zoals bij voorbeeld ook wild rondspringen en zo jongeren en kinderen wegjagen uit de tribunes, doe dat dan. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om u wel te amuseren en een geweldige sfeer te bouwen.

Kijk nog eens naar pagina 1 van de filmkes op dit internet en de beelden na onze eerste Europese thuismatch? Sfeer? ja! Bengaals vuur gezien??? Ook maar één supporter op het veld geweest???
Dat is dus wel dé glorie-avond in de geschiedenis van Eendracht Aalst, hé mensen...

Iendracht vooruit!


@ Saté: waar zitten die anti-moralisten nu?:-)

Met alle respect, Salvador, maar ik denk toch dat je vaak de dingen én uit hun context en hun proportie trekt hoor, u begint een klein beetje tot de plaatselijke "Ned Flanders" te verworden en dat vinden wij allebei absoluut niet fijn.

Een initiatief zoals OPC, het gevuld raken van de Europatribune, het feit dat er überhaupt 1500 mensen de weg naar Sint-Truiden vonden, zonder dat we kunnen profiteren van het gemediatiseerde label dat Eendracht Aalst toen was, laat het beste verhopen.

Om nu te stellen dat Eendracht een kindonvriendelijke club is: bijlange na niet, beste moraalridder mijn, want er staan er zich elke week rot te amuseren naast mij. Bengaals vuur is uiteraard mooi, maar gevaarlijk, die lichtstrobo's zijn dat echter niet. Welke niet-professionele speler zou hier niet willen komen spelen, welke regionale sponsor raakt niet door deze atmosfeer gecharmeerd? Denkt ge dat dat de bestuursleden geen deugd doet. Ik denk dat de schouderklopjes en de erkenning die die mensen krijgen een serieuze drijfveer zijn. Dat mediageile constructies - ik zou het niet eens media durven noemen- ,genre VTM, het dan nodig vinden om een paar beelden te laten zien van op Sint-Niklaas, zegt meer over hun goedkope houding dan over de onze.

Zoiets moet inderdaad bespreekbaar blijven, want "het buikgevoel" dat wij K-bezetters allemaal koesteren, vertaalt zich precies in acties zoals die van OPC. Dat u dan vervalt in een nostaligische Oilsjterse droom zal allicht met uw leeftijd te maken hebben. With all do respect, maar als ge de lijn doortrekt kan je niet eens maar naar een Limburgse vierdeprovincialer gaan kijken, want daar heeft een bestuurslid de scheidsrechter met een spade aangevallen.

Dat er een aantal "kalveren met acné" rondlopen op Eendracht, zal dan ook wel wezen, maar voetbal is en blijft emotie (cfr: mijn middenvinger). Moet ik nu drie wees gegroetjes lezen? Laat ons de zaken herkennen en erkennen, laat er ons samen aan werken, maar laat ons nu niet gaan demoniseren, veroordelen en uitvergroten waar het niet hoeft. Relativeer eens wat meer, wijze oudere heer mijn

Btw, als ge het echt wil weten, kzou ook graag eens op en neer jumpen zelle. Wees gerust dat ook die haantjes-de-voorste weten wat ze doen (de meesten toch). Ge zou er nog van verschieten hoe ge die kunt bepraten, en ik kan dat, vergeef me de vooringenomenheid, vanuit mijn situatie, beter weten dan wie ook

De parallel met de thuismatch tegen Anderlecht kan niet getrokken worden: het gemediatiseer, de Rendac-lijkenpikkers etc. Ik denk veeleer dat de club te lijden heeft uit het negatieve imago dat Dhr Peter G aan deze club heeft bezorgd, dan dat die zogezegde "stoere boys" daar iets of wat mee te maken hebben. Ik ben ervan overtuigd dat de club zeer positief in de media komt, dat er steeds meer jongeren naar Eendracht willen komen, precies omdat ze zich aangesproken voelen door groeperingen als OPC

Waarmee ik geenszins gevaarlijke toestanden goedkeur, zoals die actie op de zittribune van de Racingers, maar er moet toch wel iets uit te werken zijn voor dat Bengaals vuur. Ik ken de mensen van de sfeergroepering goed genoeg om te weten dat zij alles zullen doen in overleg met het bestuur, Uiteraard kan men hen onmogelijk verantwoordelijk houden voor die paar "kuikens" die ook onze rangen bevolken.

Alles wijst erop dat deze club weer op het goede spoor zit, met initiatieven die alleen zijn toe te juichen, geef alleen het bestuur en de supporters wat tijd, en probeer een beetje open te staan voor nieuwe dingen, ook al druisen die eens in tegen uw gedachtengoed, zoniet komen wij nooit tot een regeerakkoord in Dendervoetballand. Een volstrekte meerderheid en FC Dinges voorgoed in de oppositiebanken, dat moet ons gezamenlijk streven zijn, kameraden.

Iendracht till I die
OPC Member 1130

Dank u zeer

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


Laatst gewijzigd door wheel's armée op 12 Dec 2007, 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.



12 Dec 2007, 18:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Steun ons en word lid !
wheel's armée schreef:

@ Saté: waar zitten die anti-moralisten nu?:-)



Geen commentaar. :fuck: :D


12 Dec 2007, 19:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst