Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
WVT is hier al uitvoerig besproken.

Is een meerwaarde in 2 gevallen :
-Je bent als ploeg duidelijk beter en hebt het meeste balbezit (zal dit jaar niet te vaak gebeuren denk ik). Dan is er minder werkkracht nodig, veel voetbal op kleinere ruimte en veel meer stilstaande fases.
-Je laat de ploeg volledig in functie van hem spelen (werkers in het midden rond hem die hem de bal geven, lopende mensen voor zich)

Daarnaast (en ik geef toe dat ikzelf van WVT zeer hoge verwachtingen had toen hij hier getekend had) hadden we wel gehoopt/verwacht dat WVT hard aan zijn mindere punten zou werken. Een krachtpatser zal het nooit worden, maar bv. zijn startsnelheid is bij momenten dramatisch en dat zijn toch punten waar je kan aan werken. Op dat vlak lijkt hij weinig progressie te maken en indien hij op een deftig niveau wil blijven voetballen zal dat toch nodig zijn. De tijd dat je als 10 amper fysieke kwaliteiten nodig hebt is al lang gepasseerd.

Los daarvan blijf ik vinden dat je daar als coach toch meer zou moeten kunnen uithalen. Het blijft een vrij uniek profiel met een enorme technische baggage. Doe je dat niet dan had je zijn contract niet mogen verlengen. Hopelijk laat TDC ooit wel eens weten waarom hij WVT absoluut wou behouden. Maar ik vermoed dat het vooral was uit angst dat er niks in de plaats ging komen (en je kan hem moeilijk ongelijk geven).

14 Nov 2017, 17:26
Junior

Ze zouden daar beter is een railing zetten of die bussen laten parkeren op straat in plaats van naast de vaart! Levensgevaarlijk is dat daar al jaren! (n)

14 Nov 2017, 18:00
Nationale Ploeg

In Oudenaarde bleek het dan ook nog heel gemakkelijk om over de tribune heen te stappen.

Als ik die artikels in Het Nieuwsblad lees, vind ik het zinnetje van hierboven toch wel een straffere stoot dan met een fakkel het veld op te lopen. Of komt dit door het niveau van de journalist? ;)

15 Nov 2017, 0:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 42
Het clubbestuur zat samen met de bevoegde instanties en met vertegenwoordigers van de supporters, naar aanleiding van de gebeurtenissen in Oudenaarde. Beide vergaderingen verliepen in een constructieve sfeer. Alvorens concrete beslissingen of mogelijke maatregelen aan te kondigen, wordt er niet over één nacht ijs gaan en worden de resultaten van het onderzoek afgewacht. Tot zolang onthoudt de club zich van verdere commentaar.

15 Nov 2017, 17:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9