Eendracht Aalst - Chatelet - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Chatelet 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
supersossis schreef:
AlostanA schreef:
luque schreef:

Komaan hé, wel wat correct blijven aub. Hoe kan je dat nu zeggen?
Na 90 minuten was het 16.18u (ik heb speciaal op mijn horloge gekeken om te zien hoe lang er ging overgespeeld worden). Scheids fluit de wedstrijd af om 16.24u. Da's dus 6 minuten extra tijd, en niet één minuut, zoals jij beweert.

Dat van die rode kaart op Mitu, daar zijn we het wel over eens. Die gast mocht inderdaad direct gaan douchen.

Ok, ik had mss iets te veel bongskes verbruikt waardoor mijn tijdsbesef wat in de war was :D . Neemt wel niet weg dat hij midden in een aanval afblaast terwijl de affaire met de coach van Chatelet wel minutenlang duurde. Al zijn het inderdaad allemaal bijzaken als je zelf totaal niet tot voetballen komt.

t is misschien aangewezen om de klok op het scorebord eens aan te passen zodat die niet stopt op 90 minuten maar gewoon doorloopt? dan kan je effectief zien hoe lang de helft bezig is....nu stopt het op 45 of 90min en weet je ook niet hoe lang of kort er al extra tijd gespeeld word....

Dat mag niet. (naar 't schijnt) Waar is de stadionomroeper wanneer ge hem nodig hebt? ;) (das eentje inside voor de Chris)

05 Dec 2017, 18:19
Reserve

witzwet schreef:
supersossis schreef:
AlostanA schreef:

Ok, ik had mss iets te veel bongskes verbruikt waardoor mijn tijdsbesef wat in de war was :D . Neemt wel niet weg dat hij midden in een aanval afblaast terwijl de affaire met de coach van Chatelet wel minutenlang duurde. Al zijn het inderdaad allemaal bijzaken als je zelf totaal niet tot voetballen komt.

t is misschien aangewezen om de klok op het scorebord eens aan te passen zodat die niet stopt op 90 minuten maar gewoon doorloopt? dan kan je effectief zien hoe lang de helft bezig is....nu stopt het op 45 of 90min en weet je ook niet hoe lang of kort er al extra tijd gespeeld word....

Dat mag niet. (naar 't schijnt) Waar is de stadionomroeper wanneer ge hem nodig hebt? ;) (das eentje inside voor de Chris)

Er is nog een andere en heel simpele oplossing om dit ziekelijk toneel dat tijdrekken is, voor eens en altijd te laten ophouden: klok stoppen als het spel stil ligt en negentig minuten zuivere speeltijd. Zal rap gedaan zijn met die kinderachtigheid op en naast het terrein want eerlijk gezegd hangt dat al langer mijn voeten uit, op alle niveaus :kots: !

05 Dec 2017, 20:42
Reserve

Nog even iets over die pipo van Châtelet die naar de tribune gestuurd is;

1) In 1A en 1B krijgen de clubs hiervoor vanaf dit seizoen een boete van 5.000 euro bovenop de schorsing en financiële sanctie die eventueel nog door de Geschillencommissie gegeven wordt. Iemand een idee van de sanctie in 1e amateur?

2) Is het niet logischer dat die naar de bezoekerstribune (H) wordt gebracht ipv. naar de EA-hoofdtribune (C) met 5 stewards rond hem?

06 Dec 2017, 14:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 63
allesaaneen schreef:
Nog even iets over die pipo van Châtelet die naar de tribune gestuurd is;

1) In 1A en 1B krijgen de clubs hiervoor vanaf dit seizoen een boete van 5.000 euro bovenop de schorsing en financiële sanctie die eventueel nog door de Geschillencommissie gegeven wordt. Iemand een idee van de sanctie in 1e amateur?

2) Is het niet logischer dat die naar de bezoekerstribune (H) wordt gebracht ipv. naar de EA-hoofdtribune (C) met 5 stewards rond hem?

---
Weldra hebben ze bij de Aalsterse politie, stroomstootpistolen ter beschikking (hotnews).
Misschien een idee om zo'n opvliegende blaaskaak-coaches, tot bedaring te kunnen brengen.... :D

06 Dec 2017, 22:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6