Beker van België 2019-2020 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 Beker van België 2019-2020 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 5
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Ze hebben gisteren veerkracht en karakter getoond, dat ontbrak vorig jaar. Wat mij erg verbaasde maar waar ik blij om was, de grote opkomst van onze supporters

19 Aug 2019, 15:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 34
Mariner schreef:
Wat mij erg verbaasde maar waar ik blij om was, de grote opkomst van onze supporters

(y)

19 Aug 2019, 15:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 43
Bericht Re: RE: Re: Beker van België 2019-2020
Mariner schreef:
Ze hebben gisteren veerkracht en karakter getoond, dat ontbrak vorig jaar. Wat mij erg verbaasde maar waar ik blij om was, de grote opkomst van onze supporters
Iendrachters blijven Iendrachters. Ook al trekt het beleid op niks en krijgen we sportieve kloppen, zeggen we dat we niet meer komen, den Iendracht zit in ons hart en laat ons niet los. En we komen telkens weer om de ploeg te steunen.

19 Aug 2019, 16:49
forumlegende

Bericht Re: RE: Re: Beker van België 2019-2020
Smetje schreef:
Mariner schreef:
Iendrachters blijven Iendrachters. Ook al trekt het beleid op niks en krijgen we sportieve kloppen, zeggen we dat we niet meer komen, den Iendracht zit in ons hart en laat ons niet los. En we komen telkens weer om de ploeg te steunen.

:EA: :EA: :EA:

19 Aug 2019, 17:42
Knaap

Mariner schreef:

Supporter van Londerzeel die naast mij zat was onder indruk van zo een pak volk dat we mee brachten ,voor 2 e amateur voetbal
Zo als Smetje zegt ,eens Eendrachter altijd Eendrachter in goede en slechte tijden.

19 Aug 2019, 19:36

Het is echt top dat wij nog zo veel supporters hebben, en dit na een degradatie! :)
Wat ik wel zeer betreurenswaardig vind is dat er opnieuw ambras was binnen onze eigen spionkop. Dit kan voor mij niet. Voetbal moet een feest zijn.

19 Aug 2019, 20:27
Miniem

Lieven Wies schreef:
Het is echt top dat wij nog zo veel supporters hebben, en dit na een degradatie! :)
Wat ik wel zeer betreurenswaardig vind is dat er opnieuw ambras was binnen onze eigen spionkop. Dit kan voor mij niet. Voetbal moet een feest zijn.

Wat is er gebeurd? Ik heb het niet gezien, maar stond aan de andere kant.

19 Aug 2019, 20:45

Er was plots tumult binnen onze spionkop. Ik stond op een tiental meter en zag eenklein mannetje hevig gesticulerend roepen: “wie is er hier rechts? Kom op...” ik denk dat er toen wat klappen werden uitgedeeld waarna politie kordaat is tussengekomen en mijnsinziens escalatie heeft voorkomen. (y)

19 Aug 2019, 21:22
Nationale Ploeg

Allesweter schreef:
Mariner schreef:

Supporter van Londerzeel die naast mij zat was onder indruk van zo een pak volk dat we mee brachten ,voor 2 e amateur voetbal
Zo als Smetje zegt ,eens Eendrachter altijd Eendrachter in goede en slechte tijden.

Het was idd een massale opkomst, clubliefde kent geen divisie ;) .
Iedere speler legt er op de matchen die er toe doen wel zijn kop voor en dat is wat we willen zien.
De goeie tijden liggen al ver achter ons, en met het huidig wanbeleid zie ik daar geen verandering in komen maar je ziet toch dat er nog altijd veel potentieel is op gebied van supporters.
Zondag opnieuw op kunstgras, als we het niveau van de laatste 2 wedstrijden kunnen aanhouden moeten we altijd doorstoten, maar ginder in de Walen toch maar opletten.
De Neve is geschorst, als je terug met een 3-5-2 wil spelen is dat al een probleem want je hebt momenteel niemand die fit is die hem kan vervangen.
Hopelijk kunnen ze van de geblesseerden De Coninck,Ladrière,Van Den Eynde toch iemand recupereren.
Er moet toch nog minstens 1 ervaren speler bij, liefst iemand die zowel centraal achterin als op verdedigende mid kan spelen, Thibaut Van Acker heeft ook nog geen ploeg maar zal ook wel te duur zijn.

19 Aug 2019, 21:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Match in Onhaye wordt zaterdag al gespeeld om 19 uur 30.

20 Aug 2019, 7:01
Freak

jawatte

20 Aug 2019, 8:50
Nationale Ploeg

zwawi schreef:
Match in Onhaye wordt zaterdag al gespeeld om 19 uur 30.

g*dverdomme, en wij zitten met volk. Speciaal ene maand geleden al 't bezoek op zaterdag vastgelegd voor 't geval we in de beker zouden doorstoten en dan waordt die match toch wel niet verlegd zeker... grr... :cry:

Voor de match zelf: als De Neve geschorst is, kan je misschien direct beginnen met De Kuyper achter de spitsen en Cocchiere laten starten?

20 Aug 2019, 9:06
Knaap

Lieven Wies schreef:
Er was plots tumult binnen onze spionkop. Ik stond op een tiental meter en zag eenklein mannetje hevig gesticulerend roepen: “wie is er hier rechts? Kom op...” ik denk dat er toen wat klappen werden uitgedeeld waarna politie kordaat is tussengekomen en mijnsinziens escalatie heeft voorkomen. (y)

Klopt. De reactie van die man was buitenproportioneel en uiteraard gewoon niet goed te keuren, maar het zat er wel een beetje aan te komen. Zijn buitensporig gedrag werd namelijk vooraf gegaan door spreekkoren als "linkse ratte, rol uw matte" en "ajoinen stemmen rechts olé olé" (verder ook door De Fiere Vlaamse Leeuw, maar dat moet gewoon kunnen volgens mij, we blijven namelijk een Vlaamse club.)

Ik ben een fiere Aalstenaar & Vlaming, heb geen probleem om er voor uit te komen dat ik bij de afgelopen verkiezingen rechts gestemd heb, maar op den Eendracht ben ik Eendrachter. Ik kom voor mijn club en mijn kameraden. Niet om mijn politieke voorkeur uit te bazuinen.

Soit, op naar zaterdag, knallen in de Walen en opnieuw die trommel met de eersteklassers in :EA:

20 Aug 2019, 16:54

Leeftijd: 30
Alhoewel ik mij vele jaren geleden ook wel eens zo enkele liedjes heb laten ontglippen op de tribunes, politieke standpunten horen inderdaad niet thuis in een voetbalstadion, net zo min ze thuishoren op een muziekfestival ;)

Een Vlaamse Leeuw moet dan wel weer kunnen vind ik, fier zijn op je afkomst heeft dan ook niets te maken met politiek i.m.o.

20 Aug 2019, 22:02

Leeftijd: 30
Wetteren ligt er uit, Bambrugge was HEEL dichtbij een droom affiche, maar verloor na penalties met 5-2.

Hopelijk doen wij het morgen beter! Come on! :EA: :EA:

23 Aug 2019, 22:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13